Mehehequote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien heeft je baas je iets nog niet verteld?![]()
-edit- TAAAAKKKKKKKKKKKKEEEEEEE
Hey, die is al bezet. En de Wehehe ookquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, die is al bezet. En de Wehehe ook
quote:
Veel te snel, had wel wat langer mogen duren.quote:
Dat eerste team...wat waren die vervelendquote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Puike TT.
Want dat ga ik zometeen kijken.
Nee nee dat geldt alleen voor onze eigen kinderenquote:
Mooi eerbetoontjequote:
Het tweede team is niet veel beter.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat eerste team...wat waren die vervelend
quote:
Dat klopt, maar die waren wel sympathiekquote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het tweede team is niet veel beter.
Awards op een popzenderquote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Echt ongelooflijk dat die faalhaas van een Nikki nog prijzen krijgt voor het algeheel verkrachten van de muziekwereld!![]()
![]()
Radio maar uitgezet, wat een deceptie is de uitreiking van de 3FM Awards toch. Völlig scheiße!!
Dat is gewoon 3Fm dat 10 jaar achterloopt.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga morgen maar Radio 2 luisteren. Verdere maatregelen sluit ik niet uit.
2 heeft morgen een top 100 van de jaren 70, dat is wel lekker luisterenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is gewoon 3Fm dat 10 jaar achterloopt.Schakel dan meteen door naar Radio 1.
Dan ga ik die maar luisteren.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
2 heeft morgen een top 100 van de jaren 70, dat is wel lekker luisteren
Errrrr wellicht?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn er nu trekkies online hier?
Leuke vraag dan in de AKQ.quote:
Goeie tip!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
2 heeft morgen een top 100 van de jaren 70, dat is wel lekker luisteren
Niet al te fanatiek, maar ik keek dat wel jaquote:
op naar de AKQ dan!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Niet al te fanatiek, maar ik keek dat wel ja
Misschien moet ik dat maar proberen. Een radiostilte inlassen.quote:
jazekerquote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Yurithemaster het volgende:
nem heb je de pilot van caprica al gezien trouwens?
Te spooky?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer een beetje Lost aan het doenNu met fluisterende stemmen
Dit is echt niet mijn favoriete serie hoor
Ehm, ik zou het niet wetenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Juhquote:
The Ring dus ook niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juh
Ik kon ook niet over The Blair Witch ProjectHeb nooit meer een horrorfilm gekeken daarna
Ha!quote:
quote:Laat maar. Ik weer het antwoord eigenlijk al. Ik herinner me een opmerking van jou over horrors.
Veel plezier!quote:
mietjequote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juh
Ik kon ook niet over The Blair Witch ProjectHeb nooit meer een horrorfilm gekeken daarna
quote:
Films zijn gewoon niet engquote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Het was niet zozeer dat wat ze lieten zien maar juist de dingen die ze níet lieten zien
Ik ben me trouwens de tering geschrokken tijdens het kijken van The Gremlins in de bioscoop. Toen zon kut beest uit een keukenkastje sprong. Ik dacht dat ik een hartverknettering kreeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Het probleem was niet de film maar mijn geweldige overactieve fantasie
Das meestal zo je ziet het van mijlen ver aankomen maar je schrikt alsnogquote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets had ik met een scene van I Am LegendIk wist dat er iets zou komen, en toen kwam het, en ik schrok me alsnog de tiefus
Nog lang van gedroomd? Die Gremlin heeft mij nog zeker 2 nachten bezocht.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets had ik met een scene van I Am LegendIk wist dat er iets zou komen, en toen kwam het, en ik schrok me alsnog de tiefus
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Das meestal zo je ziet het van mijlen ver aankomen maar je schrikt alsnog
Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog lang van gedroomd? Die Gremlin heeft mij nog zeker 2 nachten bezocht.
Gewoon doorkijken. Ik ben nu halverwege seizoen 4.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nooit nachtmerriesquote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog lang van gedroomd? Die Gremlin heeft mij nog zeker 2 nachten bezocht.
daar ben ik volgens mij achter gebleven ergensquote:Op donderdag 23 april 2009 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken. Ik ben nu halverwege seizoen 4.![]()
Al bijna 5 afleveringen gekeken vanavond.
Ik ook nooit behalve die over de Gremlins.quote:
Ik zelden. En vaak is Pitt dan het 'slachtoffer' omdat ik dan onrustig slaapquote:
Vaak blauwe plekken zonder dat hij weet hoe dat komt?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zelden. En vaak is Pitt dan het 'slachtoffer' omdat ik dan onrustig slaap
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik druk 'm eerder tegen de muur en pik de rest van het bed in
Zo hoort hetquote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Tegenwoordig steeds minderHij kroop wel eens uit bed om een sigaretje te roken, maar nu drukt hij me gewoon aan de kant
Battle in the bed.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
Can't blame himIk pik ook dekens terug als hij zich erin heeft gerold
Gewoon 2 losse dekens nemenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
Can't blame himIk pik ook dekens terug als hij zich erin heeft gerold
Ik wel maar niet van films.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Maar eerst ga ik MaJo maar even wakker maken. Die ligt, denk ik, nog te slapen op een bankje in het park.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |