SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocobo op 08-06-2009 20:47:36 ]
Sinds het vorige deel. Heeft Qu1ck op mijn verzoek gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Sinds wanneer is die mooie banner er?
Ik had al een nieuwe aangemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef Misan het volgende:
komt er nog een nieuw deel nu Aquila360 ontmaskerd is?
game in ontwikkeling! #6
Graag gedaan Roe... AQuila.quote:
zal ik anders je -verkeerde topic- post history uit deel 6 bekend maken? Daar kan geen kloonscan tegenopquote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was hem echt niet hoor! jullie hebben me toch gekloonscannend?
Kun jij dat terughalenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Misan het volgende:
[..]
zal ik anders je -verkeerde topic- post history uit deel 6 bekend maken? Daar kan geen kloonscan tegenop
quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun jij dat terughalen![]()
Dan laat maar
Ja, daarom juistquote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was hem echt niet hoor! jullie hebben me toch gekloonscannend?
Doe dat! Doe dat!!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Misan het volgende:
[..]
zal ik anders je -verkeerde topic- post history uit deel 6 bekend maken? Daar kan geen kloonscan tegenop
Daar laat ik me heus niet door tegenhoudenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Mannen! Dit is geen slowchat anders zet ik er een slot op!
Daar ben ik blij om AQ.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
Ik klaag nooit over je bart! Ook al gooi je me topics dicht..
Nee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:23 schreef AQuila360 het volgende:
Maar kon dat topic niet terug naar ONZ dan?
Oke.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:54 schreef Tain het volgende:
[GAM] De stats #2
al vrij lang geen updates meer in gepost... dus...
JortK is AFAIK een beetje druk met privézaken, maar ik zal hem eens vragen of ie weer wat stats wil plaatsen als ie tijd heeftquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:58 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik heb toevallig op 22-04 een PM gestuurd naar JortK of hij 'm niet eens kan updaten.
Geen reactie.
Oh nee, fuck, dat was voor PTA.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef piekartz87 het volgende:
oeps[PC] Empire Total War #3 vergeten onder het juiste subfora te plaatsen.
kan deze onder PC games please?
danku
Nu is ie beterquote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Bart,
Mijn naam heeft maar 1 hoofdletter in de centraal 360 tt! Dat is fout..
Ik wil hier wel aan toevoegen dat het deze keer niet om DGVF draait maar puur om RARE!quote:
Blijft spam. Eigenlijk zegt dit genoegquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil hier wel aan toevoegen dat het deze keer niet om DGVF draait maar puur om RARE!
quote:(AQ360 gaf me toestemming)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Blijft spam. Eigenlijk zegt dit genoeg
[..]
Netjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:18 schreef Bart het volgende:
Nou, we kijken het even aan.
Daarom plaats ik ook een linkje naar het oude topic, zodat die vele nieuwe lezers daar ook verder kunnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duke Nukem For NEVER
Slechte beslissing. Je ziet dat een nieuw topic veel meer lezers trekt dan een 'deel 5' waar nog maar een handjevol users in posten.
Spam laat ik niet open. Roy heeft al PM van me gehad hierover. Bedankt voor je input Disjfaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef disjfa het volgende:
Eens met roy. Het is zeker een topic waardig anders dan in een meuk topic om de meukposters.
Spam open laten en goede topics dicht gooienGoeie
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
Kan iemand van de Mod's even t nieuwe hattrick topic verplaatsen naar t sub forum online?
BVD de ts
Hoezo, misschien gaat EA wel de rechten overkopenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Kan een lieve mod de topictitel van Duke Nukem Forever - Deel 5 - Bijna klaar? veranderen in iets als Duke Nukem Forever - Deel 5 - Nooit meer klaar?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo, misschien gaat EA wel de rechten overkopen
Okéquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]nee hoor 2K gaat die rechten echt niet zomaar kwijtgeven!
Maar het lijkt er toch meer op dat de game verloren is dan dat hij ooit nog uitkomt, dus een verandering in TT zou dit mooi weergeven!
Je bent al bijna net zo tof als RaymanNL Bartje!quote:
Bijna?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bent al bijna net zo tof als RaymanNL Bartje!
Ssssst, je bent weer aan het slowchatten!quote:
Ohja sorryquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ssssst, je bent weer aan het slowchatten!
Altijd lachen met Baas Bart iddquote:
quote:
Ik ga eens een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[E3 2009] Voorspellings en hype topic *O*
Kan die meuk verwijderd worden? En van mij mogen de heren Aquila, Edwinus, en alle andere mongolen ook gewoon een ban t/m de E3
Dank.quote:
Graag gedaan, jij bedankt voor het meldenquote:
^^ ze blijven doorgaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[E3 2009] Voorspellings en hype topic *O*
Check.quote:
Tis een discussietopic toch? en geen opsommingstopic.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die discussie heeft te maken de huidige prijs en wat mesnen daar van vinden. Zeg gewoon pricedrop en je bent klaar.
Het is een discussietopic over wat er op de E3 gepresenteerd gaat worden en wat je graag zou willen zien. Het feit dat de PS3 duur is heeft daar bar weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Tain het volgende:
Om dan maar vervuiling in het E3 topic tegen te gaan...
[..]
Tis een discussietopic toch? en geen opsommingstopic.
Voorspellings en Hype topic. Het ging over een voorspelling over de PS3, iemand haalt daar de huidige prijs bij en discussie. Wat is er mis met discussie als er heel even naar een iets ander onderwerp wordt afgeweken en het daarna weer over het hoofdonderwerp gaat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is een discussietopic over wat er op de E3 gepresenteerd gaat worden en wat je graag zou willen zien. Het feit dat de PS3 duur is heeft daar bar weinig mee te maken.
Ik ken jullie ondertussen wel een beetje, die afwijkingen zijn niet "heel even"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Voorspellings en Hype topic. Het ging over een voorspelling over de PS3, iemand haalt daar de huidige prijs bij en discussie. Wat is er mis met discussie als er heel even naar een iets ander onderwerp wordt afgeweken en het daarna weer over het hoofdonderwerp gaat?
Zolang het bij 2 posts blijft ga ik ze niet weghalen. Zoals je zegt, er is niets mis als er heel even afgeweken wordt. Dat laat ik gewoon staan. Ik hou het in de gaten of het bij die 2 blijftquote:Kan je mijn post(#36) en die van Disjfa dan weghalen(#37) en misschien wel meer posts? Die hebben ieder geval niks te maken met het topic.
Eens. Die andere dude vind ook dat hij mag doorposten als Bartje een x aantal posts laat staan. Dus die ook gewoon weghalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je mijn post(#36) en die van Disjfa dan weghalen(#37) en misschien wel meer posts? Die hebben ieder geval niks te maken met het topic.
Die laatste is gewoon ontopic, hij denkt dat Microsoft dit jaar Sony bankroet laat gaan op z'n PS-afdeling door middel van hun scherpe prijzen. Waarom zou die wegmoeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Eens. Die andere dude vind ook dat hij mag doorposten als Bartje een x aantal posts laat staan. Dus die ook gewoon weghalen.
donequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Edwinuss het volgende:
[ PS3/X360 ] FIFA 09 # 8
Verzoek om dit te sluiten voor dit sletje
[ afbeelding ]
Voor het posten op het forum zul je toestemming moeten vragen in een mailtje naar forum@fok.nl en voor een post op de gamessite kun je het beste een mailtje sturen naar games@fok.nlquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef RedemptioN het volgende:
serieus vraagje hier:
voor mijn studie aan de universiteit van Twente heb ik een aantal docenten zover gekregen dat ik voor mijn master thesis een onderzoek naar games mag doen. Hiervoor heb ik een vragenlijst ontwikkeld en inmiddels al ge-pretest, de volgende fase, het daadwerkelijk uitvoeren van het onderzoek, zit er dus op een zeer korte termijn aan te komen.
De doelgroep van het onderzoek is zeer algemeen en het hoeven dus niet alleen respondenten te zijn met een universitaire achtergrond. Ik heb dus de mogelijkheid om het onderzoek over het wereldwijde web te zetten en ben ook van plan dit te doen.
Nu mijn vraag, is het mogelijk om mijn onderzoek op een aantal delen in het games forum te plaatsen? (vooral de algemene console fora). Een post op de games site zal natuurlijk nog beter zijn, maar ik kan natuurlijk niet alles wensen in de wereld. Natuurlijk zal ik de resultaten, en het doel van het onderzoek, vermelden wanneer ik alle benodigde data binnen heb.
alvast bedankt voor de reactie
Dan ga je er dus niet op in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
Edje zit weer te klote in het 360 topic!
Als ik er op inga hebben we strax weer 10 posts vol met onzin..
Als die door gaat wel!quote:
Nee, als ie doorgaat kom je naar mij.quote:
ohhquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef martine83 het volgende:
kunnen alle onzinnige reacties hier: Help voor Grey's anatomy op de NDS verwijderd worden?
Mijn excuses daarvoor, had de verkeerde beslissing genomen. Note is verwijderd en topic heropendquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef SkyChat het volgende:
Waarom word dit zomaar op slot gezet en krijg ik een usernote hiervoor?
Toppunt van luiheid ala slotje erop gooien is makkelijker dan checken?
Hitman: Blood Money, Deus Ex en S.T.A.L.K.E.R. gratis!
Bron van "spam": Nu.nl
Bedankt voor de sportieve oplossing.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mijn excuses daarvoor, had de verkeerde beslissing genomen. Note is verwijderd en topic heropendMisschien is het handig in vervolg de bron bij het topic te zetten, dus bijvoorbeeld de link naar Nu.nl
En aan mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben zo gewend geraakt aan topicreports(
)
gemeld, thanksquote:Op maandag 25 mei 2009 08:28 schreef mschol het volgende:
Red Alert 1 gratis te downloaden?
Daar zit een avatar die vraagt om een username+ww... kan iemand die weghalen?
Dan ga ik het nog even bespreken met m'n mede modsquote:Op maandag 25 mei 2009 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stom dat dat topic dicht is trouwens, want Red Alert 1 is gewoon gratis te downloaden. Ik heb het namelijk ook gedaan. Zie ook Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Red_Alert
RA is officieel Freeware.
Project Reality, Battlefield 2 Modquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef Gewas het volgende:
Hey ik heb een vraag. Volgens mij heb ik een hele tijd geleden een keer een topic geopend over de Battlefield 2 modificatie 'Project Reality'. Maar de zoekmachine vind niks. Weet iemand waar dat topic is?
http://forum.fok.nl/user/history/169461/6quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja dat is hem. Bedankt. (Btw hoe heb je die gevonden?Bij mij vind de zoekmachine niks.)
En de bagger verwijderen. En een filter toepassen. En mijn PM lezen. Dankquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ Xbox 360#420 ] Alle mensen met "360" in hun naam zijn gay.
Kan er een normale titel + OP gegeven worden? En graag een ban voor AQ en Edje
Helemaal geen ban voor mij!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ Xbox 360#420 ] Alle mensen met "360" in hun naam zijn gay.
Ik heb heul geen PM van jou!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:53 schreef Bart het volgende:
[..]
En de bagger verwijderen. En een filter toepassen. En mijn PM lezen. Dank
Als je er zo graag een wil, wil ik er wel een sturen hoorquote:
Opgeschoont, TT veranderd, toffe nieuwe OP gemaakt, Edwinnus hoort nog van onsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ Xbox 360#420 ] E3! E3! E3!
Topquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Opgeschoont, TT veranderd, toffe nieuwe OP gemaakt, Edwinnus hoort nog van ons
#301 is een sluitpost, maar jij had natuurlijk liever vol gezeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:28 schreef koei het volgende:
Beste modjes, zouden jullie Rossdale willen aanspreken op machtsmisbruik? Hij sluit topics die nog niet vol zijn[ GAM SC # 118 ] Omdat hij vol zat!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
#301 is een sluitpost, maar jij had natuurlijk liever vol gezeten.
Ik heb hier en daar toch nog wat invloeden achtergelatenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef koei het volgende:
hij zat eerst al dicht bij 299 posts! En van een modje verwacht ik toch een iets nettere reactie
Wilde jij de LaPo hebben dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef koei het volgende:
hij zat eerst al dicht bij 299 posts! En van een modje verwacht ik toch een iets nettere reactie
Denk je nou echt dat ik het zover zou laten komen? ,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:24 schreef koei het volgende:
Nee, niet perse, maar de nu gaat de SC al bij 299 posts dicht, volgende keer is 298 ook goed en voor je het weet wordt het topic na de OP alweer gesloten als zijnde 'vol'!
Omdat bernie een prutsmod isquote:Op maandag 1 juni 2009 18:58 schreef lkb9000 het volgende:
[Sony] Electronic Entertainment Expo 2009
Waarom is deze opeens dicht?
Omdat ik geen beschikking heb tot een eigen monitor, sinds het onweer van dinsdag.quote:
Handigste is denk ik om de OP van het vorige deel te kopieren, daar had ik dat linkje namelijk al in het plaatje verwerktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:06 schreef Anne het volgende:
Kan een mod even onderstaand linkje in de OP van onderstaand topic zetten?
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=Y8YVR5L5 in [X360] Achievement Whores #3 * No Pain, No Gain*
Thanks!
Had ik gezien, maar een textlink is duidelijker, vind ik dan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Handigste is denk ik om de OP van het vorige deel te kopieren, daar had ik dat linkje namelijk al in het plaatje verwerkt
Kan het gewijzigd worden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef Poit het volgende:
Ik wilde eigenlijk 3 naamtopic in a row..
The one where Poit scores a hattrick!!!
Donequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef Edwinuss het volgende:
[ GAM SC # 121 ] Poit's aandacht TT
[..]
Kan het gewijzigd worden?![]()
Wat moet ik nou waar plaatsen met welke tekstquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Had ik gezien, maar een textlink is duidelijker, vind ik dan.
En een linkje naar het vorige topic is ook wel fijn.
En wat betreft: Zoek hier ruzie met Edwinussquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:06 schreef Anne het volgende:
Kan een mod even onderstaand linkje in de OP van onderstaand topic zetten?
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=Y8YVR5L5 in [X360] Achievement Whores #3 * No Pain, No Gain*
Thanks!
Daar ben ik mee bezig, ik doe m'n best er voor, en hij is er al geband voor geweest dit weekend. Maar ik zal het weer extra in de gaten houden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:16 schreef Anne het volgende:
Dit:
[..]
En wat betreft: Zoek hier ruzie met Edwinuss
Kunnen jullie wellicht dan eens de xbox 360 topics in de gaten houden?
De torrent is al verwijderd van de site, maar mogen wij voortaan ook torrents naar betaalde content/games plaatsen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Danny het volgende:
http://www.modthesims3.org/mts3/modcenter/download.php?id=33
Daar staat al een torrent voor de contents uit de store iig.
Op modthesims.info kun je als je bent ingelogd al een patterncreator downloaden
Nee dat mag je niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:40 schreef Tain het volgende:
[..]
De torrent is al verwijderd van de site, maar mogen wij voortaan ook torrents naar betaalde content/games plaatsen?
Wen er vast maar aanquote:
Inconsequent beleidquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
Goed, laten we maar weer ontopic gaan en zorgen dat het niveau hier hoger blijft dan in het 360 topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Inconsequent beleidmaar ik wacht eigenlijk op antwoord van iemand die er wat over kan zeggen en niet een antwoord van een andere user. De policy is mij bekend, maar waarom deze dan niet geldt voor de beheerder van de site zelf snap ik dan niet
Toen ik de link aangeklikt has was deze torrent al verwijderd(en kon ik de inhoud ervan ook niet beoordelen), aangezien je er in FB al een topic over geopend dacht ik dat je daar op een reactie wachtte.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:31 schreef Tain het volgende:
Ps3 acties (kopen)
Zou er iemand wat kunnen opschonen?
Pomtiedomquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik de link aangeklikt has was deze torrent al verwijderd(en kon ik de inhoud ervan ook niet beoordelen), aangezien je er in FB al een topic over geopend dacht ik dat je daar op een reactie wachtte.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Danny het volgende:
http://www.modthesims3.org/mts3/modcenter/download.php?id=33
Daar staat al een torrent voor de contents uit de store iig.
Op modthesims.info kun je als je bent ingelogd al een patterncreator downloaden
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? "de content uit de store?"
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Ceased2Be het volgende:
puik! Die store content is trouwens belachelijk overpriced...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Danny het volgende:
[..]
duh
storecontent via de torrent works like a charm
nudepatch ook trouwens. De censor is wel ERG aanwezig in TS3
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:07 schreef sander-3 het volgende:
[..]
ViezerikEhm, de storecontent, zijn dat die extra's die je van internet kunt halen?
Betreffende store: http://nl.store.thesims3.com/quote:
Dat beantwoordt dan nog steeds niet mijn vraag toch? De torrent waar naar gelinkt werd is niet voor niets weggehaald van die sitequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb beide sites die in de OP van het huidige topic staan gelezen, en die link daar is ook snel verwijderd omdat er in hun eigen policy staat dat ze zelfs recolouring van bestaande ontwerpen in die in de store verkocht worden niet toestaan.
de policy op GAM leek mij ook altijd vrij duidelijk en rechtlijnig: gewoon nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat beantwoordt dan nog steeds niet mijn vraag toch? De torrent waar naar gelinkt werd is niet voor niets weggehaald van die site
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:27 schreef Misan het volgende:
[..]
de policy op GAM leek mij ook altijd vrij duidelijk en rechtlijnig: gewoon niet
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef koei het volgende:
Ja, maar het blijft krom dat een verwijzing daarnaar wel gewoon op FOK! gepost mag worden, want op het moment dat die link gepost werd werkte hij nogwel gewoon.
Er is in het verleden bij de Sims 2 al een geval geweest waarbij een maker van DLC verzocht om een aantal links van FOK! te verwijderen omdat het eigen content betrof die waar ze geld voor kreeg als dat verkocht, deze links zijn na verwijdering weer door Danny teruggeplaatst omdat hij dat geen zaak van FOK! vond en desbetreffend persoon dan maar naar de site moest gaan die die content zonder haar toestemming geplaatst had. Ik snap de reden van plaatsing van deze specifieke link incl reactie ook niet btw.quote:
oh dus linken naar torrents met illegale meuk die op thepiratebay.com staan valt hier ook onder?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is in het verleden bij de Sims 2 al een geval geweest waarbij een maker van DLC verzocht om een aantal links van FOK! te verwijderen omdat het eigen content betrof die waar ze geld voor kreeg als dat verkocht, deze links zijn na verwijdering weer door Danny teruggeplaatst omdat hij dat geen zaak van FOK! vond en desbetreffend persoon dan maar naar de site moest gaan die die content zonder haar toestemming geplaatst had. Ik snap de reden van plaatsing van deze specifieke link incl reactie ook niet btw.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef Misan het volgende:
[..]
oh dus linken naar torrents met illegale meuk die op thepiratebay.com staan valt hier ook onder?
sorry, ik probeer het even duidelijk te krijgen
Volgens mij gaat het in dit specifieke geval om DLC van EA zelf. DLC verschilt wat dat betreft niet van het gewone spel, behalve dat het optioneel is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is in het verleden bij de Sims 2 al een geval geweest waarbij een maker van DLC verzocht om een aantal links van FOK! te verwijderen omdat het eigen content betrof die waar ze geld voor kreeg als dat verkocht, deze links zijn na verwijdering weer door Danny teruggeplaatst omdat hij dat geen zaak van FOK! vond en desbetreffend persoon dan maar naar de site moest gaan die die content zonder haar toestemming geplaatst had. Ik snap de reden van plaatsing van deze specifieke link incl reactie ook niet btw.
Dus linken naar mininova mag dan weer wel? Deze torrentsite haalt dingen weg na klachten van bijv een instantie als Brein. Persoonlijk vind ik het nogal dubieus dat de link van Danny dan wel mag en een link naar een torrent op piratebay weer niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Natuurlijk nieten zo als ik al eerder meldde weet ik niet wat de beweegredenen waren om die link te posten.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
OMG!
Lees het nu pas van Strol en Choq. Helden
.
Gaan jullie nu X360 topic weer normaal maken en ontdoen van die kankergezwellen aldaar?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
OMG!
Lees het nu pas van Strol en Choq. Helden
.
Gaan jullie nu X360 topic weer normaal maken en ontdoen van die kankergezwellen aldaar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat je 300 posts vol met screenshots wilquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie de schoen past enzo.
I rest my case.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
EdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Daggla je komt er al 250 delen niet meer dus hoezo wil je dat de bezem er doorheen gaat?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Misschien leest hij wel mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje![]()
Maar Daggla je komt er al 250 delen niet meer dus hoezo wil je dat de bezem er doorheen gaat?
Zodat het weer leuk wordt om screens en nieuws te posten, zonder dat infantiele gedoe tussendoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje![]()
Maar Daggla je komt er al 250 delen niet meer dus hoezo wil je dat de bezem er doorheen gaat?
Waarom niet een beetje lol tussendoor? Ik snap niet waar al dat serieuze gedoe weg komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zodat het weer leuk wordt om screens en nieuws te posten, zonder dat infantiele gedoe tussendoor.
Kwaliteitstopics, zoals toendertijd toen Strol, Roy etc. mod waren.
Een beetje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom niet een beetje lol tussendoor? Ik snap niet waar al dat serieuze gedoe weg komt.
Laten we er met z'n alle aan werkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een beetje?
Inmiddels gaat het wel wat beter ja, maar het is een tijd lang een veredelde slowchat voor zwakzinnigen geweest.
En inderdaad, meelezen doe ik nog wel.
Duidelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
zucht
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:32 schreef Chocobo het volgende:
Het is bekend dat de Xbox360 en PS3 reeks slowchat bevat. Een beetje moet kunnen,... het is nu eenmaal een grote groep bekenden onder elkaar, maar er moet ook ruimte voor nieuwkomers zijn. Kansloze berichten die er helaas vrij vaak staan verwijder ik direct gevolgd door een PM, en daar blijft het op den duur niet bij! Sommige dingen die daar staan kunnen echt niet. Please denk na voordat je wat post. Probeer troll of flame gedrag te vermijden, maar hou vooral op met grof taalgebruik en totaal nutteloze posts. Het zijn jullie (onze) eigen topics,... laat dat ook zien naar buiten,...spiegel je hobby!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Enfin, ik zal weer eens wat vaker screens posten.
Het is nog steeds doodsverwensing.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan begrijpen dat jij as je je mening al loopt te verkondigen terwijl je het spel nog niet op een legale manier verkrijgen kan dat er wat users gaan steigeren.
Nee, een blikseminslag is technisch gezien te overleven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:09 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Het is nog steeds doodsverwensing.
Blikseminslag is niet per definitie dodelijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:09 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Het is nog steeds doodsverwensing.
GMTAquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, een blikseminslag is technisch gezien te overleven.
Dus jij wenst iemand de dood toe omdat hij iets download wat jij natuurlijk nooit in je hele leven hebt gedaan en jij er totaal geen last van hebt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blikseminslag is niet per definitie dodelijk.
Al verdien je dat wel natuurlijk.
Ik ga er iig niet over opscheppen ofzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:14 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Dus jij wenst iemand de dood toe omdat hij iets download wat jij natuurlijk nooit in je hele leven hebt gedaan en jij er totaal geen last van hebt?![]()
Jij stemt zeker ook op de PVV?
House [USA] #10 - "No... I'm not OK"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blikseminslag is niet per definitie dodelijk.
Al verdien je dat wel natuurlijk.
Nah aangezien games/software kopieren/downloaden gewoon illegaal is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:16 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
House [USA] #10 - "No... I'm not OK"
Ik zie dat je zelf amerikaanse televisie shows kijkt. Die download je zeker ook niet?![]()
Kanker Hypocriet ben jij
Amerikaanse Televisie shows downloaden ook. Allebei is copyright schending of leren ze je dat tegenwoordig niet meer op het VMBO?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nah aangezien games downloaden gewoon illegaal is.
Verschil is dat het kopieren van software per definitie illegaal is, waar je je bij films/muziek en schrift achter de relegeling thuiskopie kan verschuilen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:18 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Amerikaanse Televisie shows downloaden ook. Allebei is copyright schending of leren ze je dat tegenwoordig niet meer op het VMBO?
Het gaat hier niet om kopiëren maar downloaden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verschil is dat het kopieren van software per definitie illegaal is, waar je je bij films/muziek en schrift achter de relegeling thuiskopie kan verschuilen.
als je download kopieer je niet vanaf een andere locatie?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om kopiëren maar downloaden.
Feit is gewoon dat het downloaden van software net zo illegaal is als het downloaden van muziek/televisie series/films. Als je dat niet doet dan heb je al het recht om mij te veroordelen maar ik weet zeker dat niemad hier dat nooit heeft gedaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je download kopieer je niet vanaf een andere locatie?
*zucht*quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat het downloaden van software net zo illegaal is als het downloaden van muziek/televisie series/films. Als je dat niet doet dan heb je al het recht om mij te veroordelen maar ik weet zeker dat niemad hier dat nooit heeft gedaan.
Bronquote:Computerprogramma's
In tegenstelling tot bijvoorbeeld teksten, films, foto's en muziek vallen auteursrechtelijk beschermde computerprogramma's (zoals software en games) buiten de regeling inzake de privé-kopie. Voor computerprogramma's is een apart hoofdstuk in de Auteurswet opgenomen (zie hoofdstuk VI van de Auteurswet). De wet voorziet in die specifiek voor computerprogramma's geldende regeling niet in een uitzondering op het auteursrecht om zonder toestemming een privé-kopie daarvan te mogen maken. Sterker nog, de wet bepaalt uitdrukkelijk dat de privé-kopie regeling in de artikelen 16b en 16c niet van toepassing is op computerprogramma's. U mag daarvan dus geen kopieën maken, tenzij u daartoe toestemming van de rechthebbende op het computerprogramma zou hebben verkregen. Het zonder voorafgaande toestemming voor uzelf kopiëren van beschermde software of computergames is dus zonder meer in strijd met het auteursrecht.
Hulu.comquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:16 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
House [USA] #10 - "No... I'm not OK"
Ik zie dat je zelf amerikaanse televisie shows kijkt. Die download je zeker ook niet?![]()
Kanker Hypocriet ben jij
Hulu.com heeft alleen copyrights om hele episodes te vertonen als je in de VS woont dus het is nog steeds illegaal als je het in Nederland kijkt. Ik denk dat jij gewoon een jaloerse hypocriet bent.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hulu.com.
Overigens is FOX niet afhankelijk van mijn inkomsten, developers wel.
Dus de vergelijking die je maakt slaat helemaal nergens op,.
Maar goed, enig niveau van een dief hoef je niet te verwachten.
Jaloers want.....?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Hulu.com heeft alleen copyrights om hele episodes te vertonen als je in de VS woont dus het is nog steeds illegaal als je het in Nederland kijkt. Ik denk dat jij gewoon een jaloerse hypocriet bent.
Ik denk eerder dat jij een hypocriet bent door alle vormen van kopieren goed te praten 'omdat iedereen dat (wel eens) doet'.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Hulu.com heeft alleen copyrights om hele episodes te vertonen als je in de VS woont dus het is nog steeds illegaal als je het in Nederland kijkt. Ik denk dat jij gewoon een jaloerse hypocriet bent.
Het gaat er om dat jij over games praat die de rest van de mensen uit dat topic nog niet kunnen hebben omdat die er eerlijk op wachten en dan is het niet leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Ik probeer het niet goed te praten maar als iemand mij een dief noemt terwijl hij zelf ook download/illegaal streamt dan is hij gewoon een hypocriet en heeft hij het recht niet mij te veroordelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij een hypocriet bent door alle vormen van kopieren goed te praten 'omdat iedereen dat (wel eens) doet'.
Met het verschil dat jij maar moet bewijzen dat hij het illegaal bekijkt, terwijl ik/hij kan weten dat je het niet legaal spelen kan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Ik probeer het niet goed te praten maar als iemand mij een dief noemt terwijl hij zelf ook download/illegaal streamt dan is hij gewoon een hypocriet en heeft hij het recht niet mij te veroordelen.
Elk spel voor de 360 bevat een DRM.quote:Het zonder toestemming van de rechthebbende mogen maken van een privé-kopie van zijn of haar beschermde werk is dus in de Auteurswet neergelegd als een uitzondering op de normaal geldende algemene regels van het auteursrecht. Het is echter niet zo dat u van de auteursrechthebbende zou kunnen verlangen, of zelfs eisen, dat deze het u mogelijk maakt een privé-kopie van zijn of haar beschermde werk te maken. Met andere woorden: u heeft geen recht op het kunnen maken van een privé-kopie.
Dat betekent dat de rechthebbenden beveiligingen op hun werken mogen aanbrengen, waardoor het onmogelijk wordt gemaakt om een privé-kopie te maken. Het bewust omzeilen van die beveiligingen is bovendien (op grond van artikel 29a van de Auteurswet) verboden. Het aanbrengen van technische beveiligingen wordt ook wel ‘Digital Rights Management (DRM)’ genoemd.
Weet ik ook wel, maar de eerste alinea is al duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef Tain het volgende:
Paro je was dit stukje nog vergeten te quoten van je auteursrecht link:
[..]
Elk spel voor de 360 bevat een DRM.
Jij weet het wel, maar iemand anders hier nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar de eerste alinea is al duidelijk genoeg.
Hij weet het ook wel, maar hij probeert iets te formuleren waardoor dat in een zgn 'grijze' zone zou kunnen vallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij weet het wel, maar iemand anders hier niet
Reacties op mijn topics zijn altijd gering als het over gametopics gaat. Project Reality topic reageerde 1 iemand op volgens mij en had honderden views, mijn Red Orchestra 2 topic had 0 reacties en dit topic loopt eigenlijk ook voor geen meter.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Er mogen wat mij betreft best aparte topics over mods worden geopend. Maar aangezien het aantal reacties in Darkest Hour: Europe '44-'45 nogal gering was, dacht ik dat er meer animo zou zijn in het Red Orchestra. Maar als je er gelukkig van wordt wil ik hem wel weer opengooien.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ban ja. Het illegaal downloaden van games en software is bij wet verboden en druist dus ook tegen de regels beschreven in de FAQ in.
Is het ook, en zie mijn replies in het topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef avotar het volgende:
[..]
om dit gezeur werd de vorige reeks gesloten.
Mss is feedback een betere plaats voor deze discussie...
En kan de TT veranderd worden in:quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:47 schreef lkb9000 het volgende:
[GAM SC #128+1] lennart heeft geen water ;(
Mag dit #129 worden?
Of naar Lennart deelt zijn tijd goed in om de ongeduldigheid van zijn mede SCers vriendelijk toe te komenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
En kan de TT veranderd worden in:
Lennart is een prutser
of
Lennart kan niet tellen
of
Lennart is ongeduldig
Heheh dankuquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Of naar Lennart deelt zijn tijd goed in om de ongeduldigheid van zijn mede SCers vriendelijk toe te komen
[..]
Heheh danku
Bedankt voor de melding, die hoort nog van onsquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef e-wok het volgende:
[..]
[DS] Flashcards #4
heeft het niet begrepen (zelfde 'user', tweede keer)
Wat gaat er eigenlijk gebeuren?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende: Mag [PS3 #196] Wednesdayton! naar Wednesdayton ? Het gaat een dag eerder gebeuren dan gepland!
FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef Muchachooo het volgende:
wordt het niet eens tijd om het demo's onderdeel op games.fok.nl te updaten?
Ik vond het eigenlijk wel feedback, dus heb ik toch gepost waar het hoort?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topic
Demo's worden er trouwens automatisch ingezet als er een nieuwsbericht wordt geplaatst met een 'demo' kenmerk is dus al een tijdje niet gedaan
Zo goedquote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Edwinuss het volgende:
[PS3/X360] FIFA09 #9 Bijna tijd voor FIFA10 :9
Kan iemand er wat anders moois van maken?
De zin in de TT loopt niet echt lekker
Vraag het eens in FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, op Fok!Games kan je bij elke user zien hoeveel punten hij heeft, en welk level daarbij hoort. Nu heb ik de vraag: waar komen die punten vandaan? hoe krijg je ze?!
worden berekend op basis van het o.a. aantal views, reacties, userreviews, submits, etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, op Fok!Games kan je bij elke user zien hoeveel punten hij heeft, en welk level daarbij hoort. Nu heb ik de vraag: waar komen die punten vandaan? hoe krijg je ze?!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vraag het eens in FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topic
En je coolheidsfactor natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Misan het volgende:
[..]
worden berekend op basis van het o.a. aantal views, reacties, userreviews, submits, etc.
[..]stiekem toch even hier gereageerd
Daarom is Bart's score ook zo laag!quote:
Die allejezus voorspelbare grap had ik van iedereen verwacht, behalve van jou Spankertquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Daarom is Bart's score ook zo laag!
Sorry, ik weet niet wat me overkwam....quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Die allejezus voorspelbare grap had ik van iedereen verwacht, behalve van jou Spankert
Precies! Kun je nagaan wat ik zou zijn als ik wel cool wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had ook al gekeken in zn fotoboek, maar hij was al Advanced![]()
Er is maar één Kingquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies! Kun je nagaan wat ik zou zijn als ik wel cool was
Ik denk dat als ik een paar honderd browservensters elke minuut games.fok.nl laat verversen, en dat 24/7 gedurende een paar maanden, je niet meer de enige king bentquote:
Oh? Vertel er eens wat meer over...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
Bart en de bende... we hebben een SC in GAM weten jullie dat..?
Correct! Gaarne ontopic blijven!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
Bart en de bende... we hebben een SC in GAM weten jullie dat..?
Bookmarks bestaan al een tijdje hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En wanneer komt er eens op FOK! de mogelijkheid om een tvp te plaatsen zonder een bericht te typen, want daardoor ontstaan de tvp's.
helaas doen bookmarks niet precies wat een tvp wel doet: in de My active topics plaatsen en weg laten zakken nadat hij gesloten is of geen reacties meer op worden gegeven..quote:
Daar hoor je mij ook niets over zeggen. Ik vind bookmarken ook een kutfunctie. Maar ja, dan verzinnen we toch iets zogenaamd ontopics wat eigenlijk nergens op slaat, om zo maar geen tvp te hoeven plaatsenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas doen bookmarks niet precies wat een tvp wel doet: in de My active topics plaatsen en weg laten zakken nadat hij gesloten is of geen reacties meer op worden gegeven..
Ik vind fipo's irritant. Ze zorgen ervoor dat nieuwe topics (en dan met name reeksen) enorm snel weer vol zijn omdat iedereen een fipo plaatst waardoor de eerste 50 reacties nergens over gaan. Een ontopic fipo is echt niet zo moeilijk. Heb je niks te melden, doe het dan ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Of je negeert de fipo's gewoon...is dat nu echt zo moeilijk? Stel kleuters.![]()
Wie had er serieus last van de fipo's? Ik zie hier geen klachten. En wees dan consequent en laat het op alle subfora doorvoeren, niet slechts GAM.
Ik zou het eerlijk gezegd graag zien, Alleen al omdat ik dan SC topics kan lezen zonder dat ik de eerste pagina over moet slaan vanwege tvps.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Of je negeert de fipo's gewoon...is dat nu echt zo moeilijk? Stel kleuters.![]()
Wie had er serieus last van de fipo's? Ik zie hier geen klachten. En wees dan consequent en laat het op alle subfora doorvoeren, niet slechts GAM.
Mijne uit 50 en als 30% daarvan uit tvp achtige posts bestaan, irriteer ik mij al.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn pagina's bestaan uit 101 posts, dat zal ontzettend schelen
Het is een technisch probleem. Die reeksen zitten vol, omdat een belachelijk laag aantal posts ervoor zorgt dat ze vol zitten. Ze zouden dat nummer makkelijk kunnen opkrikken, of dat "vol zitten" helemaal eruit kunnen halen. En inderdaad, die bookmarkfunctie doet niet hetzelfde, daarom gebruikt iedereen tvp.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind fipo's irritant. Ze zorgen ervoor dat nieuwe topics (en dan met name reeksen) enorm snel weer vol zijn omdat iedereen een fipo plaatst waardoor de eerste 50 reacties nergens over gaan. Een ontopic fipo is echt niet zo moeilijk. Heb je niks te melden, doe het dan ook niet.
En ik ben een groot voorstander van het op alle subfora doorvoeren, maar dat mogen alle modjes zelf beslissen.
korte reeksen zijn teminste op een normale manier door te bladeren..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het is een technisch probleem. Die reeksen zitten vol, omdat een belachelijk laag aantal posts ervoor zorgt dat ze vol zitten. Ze zouden dat nummer makkelijk kunnen opkrikken, of dat "vol zitten" helemaal eruit kunnen halen. En inderdaad, die bookmarkfunctie doet niet hetzelfde, daarom gebruikt iedereen tvp.
Als deze twee dingen opgelost zouden zijn, dan zijn tvp's overbodig. Maar tot ze opgelost zijn vond ik het plaatsen van tvp's wel handig. Niemand had er last van, dus ik zie het probleem ook niet echt.
Als jij je nou niet druk maakt om je zogenaamde recht om tvp's te plaatsen en het gewoon niet doet, hoeven wij niet onze tijd te verspillen om ze te verwijderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:50 schreef Bart het volgende:
Ach dat je er niet meer doorheen kan lezen en dat 30% van een pagina uit tvp's bestaat is echt zwaar overdreven. Neem nou [Xbox 360 #430]
Ik weet niet of je daar al tvp's hebt verwijderd maar ik zie er nul. En in OpenTTD topic #27; waar blijft die PBS-faq? zie ik er 7. Zeven op de 300, dat is 2,3%, geen 30%, en ook gen 50 reacties. Wat een klets weer, er zijn dingen waar je je beter druk om kan maken en je tijd in kan steken dan in het verwijderen van een paar tvp's waar nagenoeg niemand zich aan stoort.
En als jij je nou niet druk maakt om die tvp's, dan hoef jij je tijd niet te verspillen om ze te verwijderen, en dan hoef ik me niet druk te maken hoe ik een topic wil volgen in mijn ATquote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als jij je nou niet druk maakt om je zogenaamde recht om tvp's te plaatsen en het gewoon niet doet, hoeven wij niet onze tijd te verspillen om ze te verwijderen.
Is iet nuttigs posten een idee?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:56 schreef Bart het volgende:
[..]
En als jij je nou niet druk maakt om die tvp's, dan hoef jij je tijd niet te verspillen om ze te verwijderen, en dan hoef ik me niet druk te maken hoe ik een topic wil volgen in mijn AT
Ik heb niet elk moment iets nuttigs te posten, maar als een eerder deel vol is, wil ik wel gelijk het nieuwe deel volgen. Heeft niets met asociaal en egoistisch gedrag te maken. Als jij vindt van wel, dan draaien we het om: ik vind het asociaal van jou dat jij het mij niet gunt om een topic te volgen als ik op dat moment niets zinnigs bij te dragen hebt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is iet nuttigs posten een idee?
Dat je het topic verbaggerd voor andere mensen zodat JIJ het kan volgen boeit je blijkbaar niet? Lekker egoistisch weer. Die " ongemerkt worden we steeds asocialer" campagne is wel aan jou besteed merk ik.
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:07 schreef Bart het volgende:
ik vind het asociaal van jou dat jij het mij niet gunt om een topic te volgen als ik op dat moment niets zinnigs bij te dragen hebt.
Zoals ik net al met twee voorbeelden heb laten zien, is dat niet het geval. Of heb jij 1 post per pagina ingesteld ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een topic volgen kan ook via GAM => Topic. Dat is net zoveel kliks als MyAT => topic. Die fokking TVP's zorgen er voor dat de eerste pagina altijd zo vol is, irritant, overbodig en asociaal.
Hoezo? Ik trek enkel even debiele conclusies als jij. Quote dan ook even jezelf voor het nageslachtquote:
Tegenwoordig wordt het netjes weggemod. Hier een willekeurig ouder topic:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals ik net al met twee voorbeelden heb laten zien, is dat niet het geval. Of heb jij 1 post per pagina ingesteld ofzo
[..]
Hoezo? Ik trek enkel even debiele conclusies als jij. Quote dan ook even jezelf voor het nageslacht
Wederom maar 7 tvp's. Dat het verder een slowchattopic is geworden, is wat anders. Maar het aantal tvp's valt dus wel mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het netjes weggemod. Hier een willekeurig ouder topic:
[PS3 #192] GOD OF MOTHERFUCKING WAR BITCHES!!!!!!!
Eerste pagina (50 posts) bijna allemaal bagger. De posts met screens en linkjes naar trailers worden gewoon genegeerd
Een post alsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Wederom maar 7 tvp's. Dat het verder een slowchattopic is geworden, is wat anders. Maar het aantal tvp's valt dus wel mee.
Zal ik jou trouwens ook even quoten?quote:
quote:
Dus als iemand zijn waardering ergens voor uitspreekt, bijvoorbeeld een TT, een plaatje, een al dan niet ontopic opmerking, dan is dat gelijk een tvp? Nou, dat worden dan gezellige topics als dat ook niet meer magquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een post als
""
"Ring Ring"
"Awesome"
Vallen bij mij in dezelfde categorie als een TVP. Mensen moeten maar een beetje moeite doen om te posten. En nu ga ik naar m'n werk.
Moeilijk, als je niets zinnigs te zeggen hebt. Zeker aangezien een reactie als "Oei, da's een mooie filmpje!" op iemand die een filmpje plaatst, schijnbaar ook al als tvp geldt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Tain het volgende:
Hoe moeilijk is het ook om gewoon wat zinnigs neer te zetten?
Je komt wel aan verworven rechten van die mensen vergis je je daar niet in!quote:
Kraam is een keer wat minder onzin uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je komt wel aan verworven rechten van die mensen vergis je je daar niet in!
En als je dan iemand hebt zoals Bart die sowieso altijd al bezig is met een strijd tegen onrecht en nu de boel oppookt dan komt de ophef vanzelf!
Lul nou eens niet zo met je "pagina's vol" want ik heb al een paar topics hier genoemd met nul, zeven en zeven tvp's. Dus tenzij jij 5 posts per pagina hebt ingesteld en die tvp's echt allemaal achter elkaar staan, is het gewoon bullshit. En als je last hebt van 7 tvp's per 300 posts, snap ik niet dat je nog plezier haalt uit het fokken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
We hebben bepaalde regels opgesteld hier in GAM om het voor iedereen leuk en gezellig te houden. Het lezen van pagina's vol met TVP's is gewoon geen leesplezier dus zien we liever niet. Dan is 1 tvp misschien niet zo erg, maar als 1 het doet gaat iedereen het doen.. en zijn we terug bij af.
Dus vanaf nu gewoon niet meer doen, en anders delete ik hem gewoon weer.
Aquil ik heb echt geen tijd voor deze onzin. Jongens,... ik wil hier niet verder op in gaan,... iedereen hier is hopelijk volwassen. Het is gewoon even aanpassen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je komt wel aan verworven rechten van die mensen vergis je je daar niet in!
En als je dan iemand hebt zoals Bart die sowieso altijd al bezig is met een strijd tegen onrecht en nu de boel oppookt dan komt de ophef vanzelf!
Oh ik pas me wel aan hoor, ik post wel wat onzin waarvan totaal niet duidelijk is of het een tvp is of niet. En als het dan verwijderd wordt, ga ik wel weer de discussie aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aquil ik heb echt geen tijd voor deze onzin. Jongens,... ik wil hier niet verder op in gaan,... iedereen hier is hopelijk volwassen. Het is gewoon even aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |