abonnement Unibet Coolblue
pi_57222092
Hoi.

Project Reality is een modificatie voor Battlefield 2. Zoals de naam al zegt is het de bedoeling dat het spel realistisch is. Zo heb je, in tegenstelling tot Battlefield 2, meerdere mensen nodig om een tank te besturen. De crosshairs zijn verwijderd. En nog veel meer.

Heb het zelf een tijd gespeeld, maar haakte af na versie 0.3/0.4. Ik kan niet echt uitleggen waarom. Was niet blij met sommige veranderingen. Ik heb de huidige versie nog niet gespeeld. Maar misschien dat ik hem binnenkort eens download. Versie 0.7 is (volgens mij) de nieuwste versie.

Heb trouwens gelezen op de site dat ze bezig zijn de Nederlandse strijdkrachten te maken en in het spel te brengen. Dat vind ik wel erg vet.

Zijn er mensen die dit spel spelen? Wat vinden jullie van de nieuwste versie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2008 14:57:00 ]
pi_57223532
* SvenM
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  zondag 9 maart 2008 @ 14:42:17 #3
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_57262755
Nou ik heb er al flink wat over gehoord, maar ik heb het nog niet gedownload! Ik denk dat ik binnenkort misschien een poging waag! Heb je misschien wat screenshots, TS?

Bovendien, bedankt svenM voor je inhoudelijke aanvulling
pi_57262908
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:42 schreef RickoKun het volgende:
Nou ik heb er al flink wat over gehoord, maar ik heb het nog niet gedownload! Ik denk dat ik binnenkort misschien een poging waag! Heb je misschien wat screenshots, TS?

Bovendien, bedankt svenM voor je inhoudelijke aanvulling
Dit is een screenshot van een nieuwe map volgens mij:

http://www.gloryhoundz.co(...)nling_challenger.jpg

http://pcmedia.gamespy.co(...)221063003706-000.jpg

Ik heb ze even achter een link gezet, anders zijn de plaatjes zo groot. Maar op de Project Reality site staan meer screenshots.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2008 14:50:09 ]
pi_69492519
Enorme schop. Nog mensen die dit spelen?

Van de week heb ik het weer effe gedownload en geinstalleerd (je moet trouwens 2 enorme bestanden downloaden) maar ik snapte er geen bal van. Nu zijn ze alweer bij versie 0.85 ofzo maar ik ben versie 0.3 nog gewent. Het lopen gaat nu een stuk langzamer en je orienteren snap ik niks van. Als ik de map open zie ik mijn ventje niet staan? En hoe het spawnsysteem werkt snap ik ook niet. Ik moet zeggen dat de nieuwe mappen die ik gespeeld heb wel supermooi zijn.

Binnenkort maar effe de manual doorlezen.
pi_107926179
Ik heb dus uit nieuwsgierigheid alles van de site gedownload toen ik een filmpje op YouTube zag over een Normandy beach landing. Zag er allemaal erg gedateerd uit maar dacht: Komop,ff kijken wat het is.
BF2 v0.97 Full gedownload via Torrent,alles geïnstalleerd,vervolgens allerlei andere programma's die erbij horen ook gedownload en wilde toen connecten maar dan schijn je ook nog de BF2 v0.97 Map Pack te moeten installeren om online te spelen. Kortom hoop gedoe i.v.g met wanneer je een normale PC game installeert.

Uiteindelijk maar alles eraf gegooid en weer overgegaan tot de orde van de dag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')