Dat is best langquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef Henk-B het volgende:
Streetfighter 4 is nog steeds de SHIT!!!!
[ afbeelding ]
Heb er al 240 uur in zitten en 2500 matches gespeeld.
Mijn meest gespeelde spel tot nu toe denk ik. ( of mischien toch PES 6 of RBS Vegas)
66 uur en 729 matches hier, en het is ook mijn meest gespeelde 360 spel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef Henk-B het volgende:
Streetfighter 4 is nog steeds de SHIT!!!!
[ afbeelding ]
Heb er al 240 uur in zitten en 2500 matches gespeeld.
Mijn meest gespeelde spel tot nu toe denk ik. ( of mischien toch PES 6 of RBS Vegas)
Ik niet, voor mijn niveau is de analoge stick van de 360 controller prima.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Neuroscience het volgende:
Hebben jullie ook een speciale controler?
Wat noem je speciaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Neuroscience het volgende:
Hebben jullie ook een speciale controler?
Zo'n arcade dingquote:
Veel mensen die het veel spelen zweren er bij. Je zou veel makkelijker combo's ed kunnen maken.quote:
Voor gevorderde combo's waarbij je moet cancellen enzo is het bijna wel een vereiste denk ik ja, maar het is ook weer niet zo dat je online dat soort combo's nodig hebt om te kunnen winnen, iig niet op algemeen niveau zeg maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:37 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Veel mensen die het veel spelen zweren er bij. Je zou veel makkelijker combo's ed kunnen maken.
Ik heb er verder ook geen verstand van. Ik praat alleen maar wat Gamekings na.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor gevorderde combo's waarbij je moet cancellen enzo is het bijna wel een vereiste denk ik ja, maar het is ook weer niet zo dat je online dat soort combo's nodig hebt om te kunnen winnen, iig niet op algemeen niveau zeg maar.
Ik heb er iig geen 149-199 euro voor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |