SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocobo op 08-06-2009 20:47:36 ]
Sinds het vorige deel. Heeft Qu1ck op mijn verzoek gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Sinds wanneer is die mooie banner er?
Ik had al een nieuwe aangemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef Misan het volgende:
komt er nog een nieuw deel nu Aquila360 ontmaskerd is?
game in ontwikkeling! #6
Graag gedaan Roe... AQuila.quote:
zal ik anders je -verkeerde topic- post history uit deel 6 bekend maken? Daar kan geen kloonscan tegenopquote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was hem echt niet hoor! jullie hebben me toch gekloonscannend?
Kun jij dat terughalenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Misan het volgende:
[..]
zal ik anders je -verkeerde topic- post history uit deel 6 bekend maken? Daar kan geen kloonscan tegenop
quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun jij dat terughalen![]()
Dan laat maar
Ja, daarom juistquote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was hem echt niet hoor! jullie hebben me toch gekloonscannend?
Doe dat! Doe dat!!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Misan het volgende:
[..]
zal ik anders je -verkeerde topic- post history uit deel 6 bekend maken? Daar kan geen kloonscan tegenop
Daar laat ik me heus niet door tegenhoudenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Mannen! Dit is geen slowchat anders zet ik er een slot op!
Daar ben ik blij om AQ.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
Ik klaag nooit over je bart! Ook al gooi je me topics dicht..
Nee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:23 schreef AQuila360 het volgende:
Maar kon dat topic niet terug naar ONZ dan?
Oke.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:54 schreef Tain het volgende:
[GAM] De stats #2
al vrij lang geen updates meer in gepost... dus...
JortK is AFAIK een beetje druk met privézaken, maar ik zal hem eens vragen of ie weer wat stats wil plaatsen als ie tijd heeftquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:58 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik heb toevallig op 22-04 een PM gestuurd naar JortK of hij 'm niet eens kan updaten.
Geen reactie.
Oh nee, fuck, dat was voor PTA.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef piekartz87 het volgende:
oeps[PC] Empire Total War #3 vergeten onder het juiste subfora te plaatsen.
kan deze onder PC games please?
danku
Nu is ie beterquote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Bart,
Mijn naam heeft maar 1 hoofdletter in de centraal 360 tt! Dat is fout..
Ik wil hier wel aan toevoegen dat het deze keer niet om DGVF draait maar puur om RARE!quote:
Blijft spam. Eigenlijk zegt dit genoegquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil hier wel aan toevoegen dat het deze keer niet om DGVF draait maar puur om RARE!
quote:(AQ360 gaf me toestemming)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Blijft spam. Eigenlijk zegt dit genoeg
[..]
Netjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:18 schreef Bart het volgende:
Nou, we kijken het even aan.
Daarom plaats ik ook een linkje naar het oude topic, zodat die vele nieuwe lezers daar ook verder kunnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duke Nukem For NEVER
Slechte beslissing. Je ziet dat een nieuw topic veel meer lezers trekt dan een 'deel 5' waar nog maar een handjevol users in posten.
Spam laat ik niet open. Roy heeft al PM van me gehad hierover. Bedankt voor je input Disjfaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef disjfa het volgende:
Eens met roy. Het is zeker een topic waardig anders dan in een meuk topic om de meukposters.
Spam open laten en goede topics dicht gooienGoeie
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
Kan iemand van de Mod's even t nieuwe hattrick topic verplaatsen naar t sub forum online?
BVD de ts
Hoezo, misschien gaat EA wel de rechten overkopenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Kan een lieve mod de topictitel van Duke Nukem Forever - Deel 5 - Bijna klaar? veranderen in iets als Duke Nukem Forever - Deel 5 - Nooit meer klaar?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo, misschien gaat EA wel de rechten overkopen
Okéquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]nee hoor 2K gaat die rechten echt niet zomaar kwijtgeven!
Maar het lijkt er toch meer op dat de game verloren is dan dat hij ooit nog uitkomt, dus een verandering in TT zou dit mooi weergeven!
Je bent al bijna net zo tof als RaymanNL Bartje!quote:
Bijna?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bent al bijna net zo tof als RaymanNL Bartje!
Ssssst, je bent weer aan het slowchatten!quote:
Ohja sorryquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ssssst, je bent weer aan het slowchatten!
Altijd lachen met Baas Bart iddquote:
quote:
Ik ga eens een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[E3 2009] Voorspellings en hype topic *O*
Kan die meuk verwijderd worden? En van mij mogen de heren Aquila, Edwinus, en alle andere mongolen ook gewoon een ban t/m de E3
Dank.quote:
Graag gedaan, jij bedankt voor het meldenquote:
^^ ze blijven doorgaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[E3 2009] Voorspellings en hype topic *O*
Check.quote:
Tis een discussietopic toch? en geen opsommingstopic.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die discussie heeft te maken de huidige prijs en wat mesnen daar van vinden. Zeg gewoon pricedrop en je bent klaar.
Het is een discussietopic over wat er op de E3 gepresenteerd gaat worden en wat je graag zou willen zien. Het feit dat de PS3 duur is heeft daar bar weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Tain het volgende:
Om dan maar vervuiling in het E3 topic tegen te gaan...
[..]
Tis een discussietopic toch? en geen opsommingstopic.
Voorspellings en Hype topic. Het ging over een voorspelling over de PS3, iemand haalt daar de huidige prijs bij en discussie. Wat is er mis met discussie als er heel even naar een iets ander onderwerp wordt afgeweken en het daarna weer over het hoofdonderwerp gaat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is een discussietopic over wat er op de E3 gepresenteerd gaat worden en wat je graag zou willen zien. Het feit dat de PS3 duur is heeft daar bar weinig mee te maken.
Ik ken jullie ondertussen wel een beetje, die afwijkingen zijn niet "heel even"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Voorspellings en Hype topic. Het ging over een voorspelling over de PS3, iemand haalt daar de huidige prijs bij en discussie. Wat is er mis met discussie als er heel even naar een iets ander onderwerp wordt afgeweken en het daarna weer over het hoofdonderwerp gaat?
Zolang het bij 2 posts blijft ga ik ze niet weghalen. Zoals je zegt, er is niets mis als er heel even afgeweken wordt. Dat laat ik gewoon staan. Ik hou het in de gaten of het bij die 2 blijftquote:Kan je mijn post(#36) en die van Disjfa dan weghalen(#37) en misschien wel meer posts? Die hebben ieder geval niks te maken met het topic.
Eens. Die andere dude vind ook dat hij mag doorposten als Bartje een x aantal posts laat staan. Dus die ook gewoon weghalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je mijn post(#36) en die van Disjfa dan weghalen(#37) en misschien wel meer posts? Die hebben ieder geval niks te maken met het topic.
Die laatste is gewoon ontopic, hij denkt dat Microsoft dit jaar Sony bankroet laat gaan op z'n PS-afdeling door middel van hun scherpe prijzen. Waarom zou die wegmoeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Eens. Die andere dude vind ook dat hij mag doorposten als Bartje een x aantal posts laat staan. Dus die ook gewoon weghalen.
donequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Edwinuss het volgende:
[ PS3/X360 ] FIFA 09 # 8
Verzoek om dit te sluiten voor dit sletje
[ afbeelding ]
Voor het posten op het forum zul je toestemming moeten vragen in een mailtje naar forum@fok.nl en voor een post op de gamessite kun je het beste een mailtje sturen naar games@fok.nlquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef RedemptioN het volgende:
serieus vraagje hier:
voor mijn studie aan de universiteit van Twente heb ik een aantal docenten zover gekregen dat ik voor mijn master thesis een onderzoek naar games mag doen. Hiervoor heb ik een vragenlijst ontwikkeld en inmiddels al ge-pretest, de volgende fase, het daadwerkelijk uitvoeren van het onderzoek, zit er dus op een zeer korte termijn aan te komen.
De doelgroep van het onderzoek is zeer algemeen en het hoeven dus niet alleen respondenten te zijn met een universitaire achtergrond. Ik heb dus de mogelijkheid om het onderzoek over het wereldwijde web te zetten en ben ook van plan dit te doen.
Nu mijn vraag, is het mogelijk om mijn onderzoek op een aantal delen in het games forum te plaatsen? (vooral de algemene console fora). Een post op de games site zal natuurlijk nog beter zijn, maar ik kan natuurlijk niet alles wensen in de wereld. Natuurlijk zal ik de resultaten, en het doel van het onderzoek, vermelden wanneer ik alle benodigde data binnen heb.
alvast bedankt voor de reactie
Dan ga je er dus niet op in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
Edje zit weer te klote in het 360 topic!
Als ik er op inga hebben we strax weer 10 posts vol met onzin..
Als die door gaat wel!quote:
Nee, als ie doorgaat kom je naar mij.quote:
ohhquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef martine83 het volgende:
kunnen alle onzinnige reacties hier: Help voor Grey's anatomy op de NDS verwijderd worden?
Mijn excuses daarvoor, had de verkeerde beslissing genomen. Note is verwijderd en topic heropendquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef SkyChat het volgende:
Waarom word dit zomaar op slot gezet en krijg ik een usernote hiervoor?
Toppunt van luiheid ala slotje erop gooien is makkelijker dan checken?
Hitman: Blood Money, Deus Ex en S.T.A.L.K.E.R. gratis!
Bron van "spam": Nu.nl
Bedankt voor de sportieve oplossing.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mijn excuses daarvoor, had de verkeerde beslissing genomen. Note is verwijderd en topic heropendMisschien is het handig in vervolg de bron bij het topic te zetten, dus bijvoorbeeld de link naar Nu.nl
En aan mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben zo gewend geraakt aan topicreports(
)
gemeld, thanksquote:Op maandag 25 mei 2009 08:28 schreef mschol het volgende:
Red Alert 1 gratis te downloaden?
Daar zit een avatar die vraagt om een username+ww... kan iemand die weghalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |