SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocobo op 08-06-2009 20:47:36 ]
Sinds het vorige deel. Heeft Qu1ck op mijn verzoek gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Sinds wanneer is die mooie banner er?
Ik had al een nieuwe aangemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef Misan het volgende:
komt er nog een nieuw deel nu Aquila360 ontmaskerd is?
game in ontwikkeling! #6
Graag gedaan Roe... AQuila.quote:
zal ik anders je -verkeerde topic- post history uit deel 6 bekend maken? Daar kan geen kloonscan tegenopquote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was hem echt niet hoor! jullie hebben me toch gekloonscannend?
Kun jij dat terughalenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Misan het volgende:
[..]
zal ik anders je -verkeerde topic- post history uit deel 6 bekend maken? Daar kan geen kloonscan tegenop
quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun jij dat terughalen![]()
Dan laat maar
Ja, daarom juistquote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was hem echt niet hoor! jullie hebben me toch gekloonscannend?
Doe dat! Doe dat!!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Misan het volgende:
[..]
zal ik anders je -verkeerde topic- post history uit deel 6 bekend maken? Daar kan geen kloonscan tegenop
Daar laat ik me heus niet door tegenhoudenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Mannen! Dit is geen slowchat anders zet ik er een slot op!
Daar ben ik blij om AQ.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
Ik klaag nooit over je bart! Ook al gooi je me topics dicht..
Nee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:23 schreef AQuila360 het volgende:
Maar kon dat topic niet terug naar ONZ dan?
Oke.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:54 schreef Tain het volgende:
[GAM] De stats #2
al vrij lang geen updates meer in gepost... dus...
JortK is AFAIK een beetje druk met privézaken, maar ik zal hem eens vragen of ie weer wat stats wil plaatsen als ie tijd heeftquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:58 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik heb toevallig op 22-04 een PM gestuurd naar JortK of hij 'm niet eens kan updaten.
Geen reactie.
Oh nee, fuck, dat was voor PTA.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef piekartz87 het volgende:
oeps[PC] Empire Total War #3 vergeten onder het juiste subfora te plaatsen.
kan deze onder PC games please?
danku
Nu is ie beterquote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Bart,
Mijn naam heeft maar 1 hoofdletter in de centraal 360 tt! Dat is fout..
Ik wil hier wel aan toevoegen dat het deze keer niet om DGVF draait maar puur om RARE!quote:
Blijft spam. Eigenlijk zegt dit genoegquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil hier wel aan toevoegen dat het deze keer niet om DGVF draait maar puur om RARE!
quote:(AQ360 gaf me toestemming)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Blijft spam. Eigenlijk zegt dit genoeg
[..]
Netjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:18 schreef Bart het volgende:
Nou, we kijken het even aan.
Daarom plaats ik ook een linkje naar het oude topic, zodat die vele nieuwe lezers daar ook verder kunnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duke Nukem For NEVER
Slechte beslissing. Je ziet dat een nieuw topic veel meer lezers trekt dan een 'deel 5' waar nog maar een handjevol users in posten.
Spam laat ik niet open. Roy heeft al PM van me gehad hierover. Bedankt voor je input Disjfaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef disjfa het volgende:
Eens met roy. Het is zeker een topic waardig anders dan in een meuk topic om de meukposters.
Spam open laten en goede topics dicht gooienGoeie
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
Kan iemand van de Mod's even t nieuwe hattrick topic verplaatsen naar t sub forum online?
BVD de ts
Hoezo, misschien gaat EA wel de rechten overkopenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Kan een lieve mod de topictitel van Duke Nukem Forever - Deel 5 - Bijna klaar? veranderen in iets als Duke Nukem Forever - Deel 5 - Nooit meer klaar?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo, misschien gaat EA wel de rechten overkopen
Okéquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]nee hoor 2K gaat die rechten echt niet zomaar kwijtgeven!
Maar het lijkt er toch meer op dat de game verloren is dan dat hij ooit nog uitkomt, dus een verandering in TT zou dit mooi weergeven!
Je bent al bijna net zo tof als RaymanNL Bartje!quote:
Bijna?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bent al bijna net zo tof als RaymanNL Bartje!
Ssssst, je bent weer aan het slowchatten!quote:
Ohja sorryquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ssssst, je bent weer aan het slowchatten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |