Pruisen is wel leuk, en de Maratha Confederacyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef DiviFilius het volgende:
Ik ben inmiddels klaar met Nederland maar heb geen idee met wie ik nu wil beginnen.
Wat vinden jullie het leukste land om de campaign mee te spelen ?
Dat zal ik wel geweest zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef BlaZ het volgende:
Nieuwe patch hier + Darth mod 2.85. Weet niet wie de tip hier gaf maar wat speelt dat lekker, met eenheden van +/- 400 man
Pruisenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef DiviFilius het volgende:
Ik ben inmiddels klaar met Nederland maar heb geen idee met wie ik nu wil beginnen.
Wat vinden jullie het leukste land om de campaign mee te spelen ?
Bedankt dan nog, ineens stuk beter met grotere eenheden, ook wat realistischer.quote:
Haha over 20 jaar krijgen we echt realistische spellen met 200.000 units per gevechtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bedankt dan nog, ineens stuk beter met grotere eenheden, ook wat realistischer.
Dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
Een paar vraagjes sinds die nieuwe patch, ligt het nou aan mij of is het moeilijker geworden regions te behouden? Ik moet ineens veel vaker opstanden neerslaan, normaal was het 1 en daarna was alles over.
Alle Europese Spaanse gebieden veroveren. Zoals met elke Europse natie.quote:En wat is de defeat voor spanje? Bijvoorbeeld als je heel groot britannie + ierland inneemt is engeland verslagen ongeacht de overzeese gebieden, en als je frankrijk zijn 2 gebieden in europa inneemt krijg je quebec. Wat moet je doen om spanje te verslaan?
Spanje heeft overal gebieden. Maar Spanje heeft een gekke AI. Soms verklaren ze mij de oorlog en dan wil ik dezelffde turn gewoon weer vrede en dan eis ik een gebiedje op, altijd accepteren ze datquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
Een paar vraagjes sinds die nieuwe patch, ligt het nou aan mij of is het moeilijker geworden regions te behouden? Ik moet ineens veel vaker opstanden neerslaan, normaal was het 1 en daarna was alles over.
En wat is de defeat voor spanje? Bijvoorbeeld als je heel groot britannie + ierland inneemt is engeland verslagen ongeacht de overzeese gebieden, en als je frankrijk zijn 2 gebieden in europa inneemt krijg je quebec. Wat moet je doen om spanje te verslaan?
Wat doen Pruisen - Oostenrijk - Polen bij jou dan? En Zweden - Rusland? En Oostenrijk - Ottomaanse rijk ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef piekartz87 het volgende:
ik speel op het moment met de britten. maar het lijkt wel alsof ik de enige ben die andere facties aanvalt, ik heb nederland als allies, ook al zit het wel goed met hun economie, ze doen geen fuck.
dat vind ik wel jammer,
net wel een gigantische veldslag achter de rug in india,
dat kan ik allemaal niet echt goed bekijken, nadat ik in europa frankrijk, belgïe en spanje had hield ik me vooral bezig met de koloniën. ben net begonnen om vaste voet te krijgen in india ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:19 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat doen Pruisen - Oostenrijk - Polen bij jou dan? En Zweden - Rusland? En Oostenrijk - Ottomaanse rijk ?
Toevalquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dat kan ik allemaal niet echt goed bekijken, nadat ik in europa frankrijk, belgïe en spanje had hield ik me vooral bezig met de koloniën. ben net begonnen om vaste voet te krijgen in india ook.
Ik weet wel dat oostenrijk werd aangevallen. zweden was ook een beetje bezig maar in mijn vorige campaign met NL was er veel meer activiteit overal
in india gebeurde bij mij zowat vrijwel niets, ze vielen elkaars legers wel een beetje aan maar voor de rest geen actie, Ik ben nu in oorlog met de mughals en ik heb 2 regions ingenomen. nu moet ik even rustig aan doen daarquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
ToevalBij mij hadden indianen 2 staten van Engeland verovert in Amerika. Gebeurd heel veel maar in mijn andere potjes weer minder. En de Mughals hebben Maratha verslagen
Zo goed als.
ik druk er ook regelmatig op, maar inderdaad bij mij geven ze zich ook nooit over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef DiviFilius het volgende:
Heeft dat 'demand surrender' knopje bij het besiegen bij jullie overigens ooit weleens gewerkt ?
Ik duw er plichtsgetrouw altijd op, maar hoe enorm groot mijn overmacht ook is, ze geven zich nooit over.
Het schijnt te werken als je eerst een paar turns wacht en het dan nog een keer doet, de eerste turn doet hij het iig nooit. Bij mij heeft het ook nooit gewerkt maar ik heb het van een ander forum dat het wel werkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef DiviFilius het volgende:
Heeft dat 'demand surrender' knopje bij het besiegen bij jullie overigens ooit weleens gewerkt ?
Ik duw er plichtsgetrouw altijd op, maar hoe enorm groot mijn overmacht ook is, ze geven zich nooit over.
Goed nieuws, vooral de turn times zijn soms te lang voor mijn gevoel, 1 minuut. Sommige landen zijn erg traag zoals Zweden en de Mughals.quote:Hi Guys
We've worked on improving the multi-threading in the game for multi-core processors and made many optimisations that will also help out single core machines. You will see the benefits through increased frame rates particularly in land and naval battles.
SFX loading has been made asynchronous, so heavy disc access is reduced to a minimum. This was causing program execution blocking when multiple sounds were being requested at once across pack files.
Various optimisations have been made to reduce the campaign map turn times.
Windows error reporting included. This will help us greatly in eradicating any existing crashes after the release of this patch. It will require users to make sure crash report logs are sent to us via the windows dialog box.
Cheers
The Shogun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |