SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tellen blijft lastigquote:
ja sorry bartquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Tellen blijft lastig
Ach, heb ik ook nog wat te doen
Dit dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft er iemand die zeeslagen al onder de knie? Want ook al zijn mijn schepen sterker dan de tegenstander, dan nog krijg ik het voor elkaar om bijna mijn hele vloot kwijt te raken
Ik heb ze totaal verslagen, dus in mijn game zijn ze wel makkelijk. Ik zal morgen wel wat screens postenquote:
Ik zou al willen zeggen ja, maar daar zijn er gewoon te veel bugs, hoewel Medieval 2 daar ook last van had, dus ik tot de eerste patch wachten eer ik werkelijk een oordeel geef.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef Gehannes het volgende:
Die stemmen van de Nederlandse factie zijn wel lachen: LICHTE FRONT SOLDATEN, ARTILLERIE!.
Alleen ik vindt de gamepay op een 1 of andere manie minder dan in Rome total war, en medieval total war.
Of misschien moet ik eerst effe wennen aan het schieten. Vinden jullie dit spel beter dan Medieval total war 2?
Ik speel over het algemeen alles zelf, inclusief de naval battles, hoewel ik gevechten waarbij ik een achterlijke meerderheid heb Full stack vs. 1 of 2 unit autoresolve. Gisteren heb ik overigens een groot aantal gevechten geautoresolved omdat ik in de mini-campain van Road of independence (15 staten veroveren) ik het geheel wilde afronden, zodat ik vandaag aan de echte campain begin, overigens zal ik daar ook op dezelfde trage manier spelen als jou, Bigguy.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef -Bigguy- het volgende:
Spelen jullie alle gevechten eigenlijk zelf? Want ik hoor van mensen die vrijwel alles "auto resolven", daar is toch geen bal aan?
Ik doe 99% zelf, waardoor turns uren kunnen duren maar waardoor ik wel weer erg weinig units verlies. (ohja en t is gewoon tof)
K heb net bunker hill gehad (al sinds zaterdag bezig met TROI, kan je nagaan hoe lang t allemaal duurt)
Ik speel vrijwel alles zelf, auto resolve doe ik alleen als ik volstrekt kansloos ben (enorme overmacht bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef -Bigguy- het volgende:
Spelen jullie alle gevechten eigenlijk zelf? Want ik hoor van mensen die vrijwel alles "auto resolven", daar is toch geen bal aan?
Ik doe 99% zelf, waardoor turns uren kunnen duren maar waardoor ik wel weer erg weinig units verlies. (ohja en t is gewoon tof)
K heb net bunker hill gehad (al sinds zaterdag bezig met TROI, kan je nagaan hoe lang t allemaal duurt)
Ow als ik kansloos ben (en ik kan niet meer vluchten) dan doe ik het júist zelf om ze nog zoveel mogelijk verliezen toe te brengen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik speel vrijwel alles zelf, auto resolve doe ik alleen als ik volstrekt kansloos ben (enorme overmacht bijvoorbeeld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop