SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Tellen blijft lastigquote:
ja sorry bartquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Tellen blijft lastig
Ach, heb ik ook nog wat te doen
Dit dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft er iemand die zeeslagen al onder de knie? Want ook al zijn mijn schepen sterker dan de tegenstander, dan nog krijg ik het voor elkaar om bijna mijn hele vloot kwijt te raken
Ik heb ze totaal verslagen, dus in mijn game zijn ze wel makkelijk. Ik zal morgen wel wat screens postenquote:
Ik zou al willen zeggen ja, maar daar zijn er gewoon te veel bugs, hoewel Medieval 2 daar ook last van had, dus ik tot de eerste patch wachten eer ik werkelijk een oordeel geef.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef Gehannes het volgende:
Die stemmen van de Nederlandse factie zijn wel lachen: LICHTE FRONT SOLDATEN, ARTILLERIE!.
Alleen ik vindt de gamepay op een 1 of andere manie minder dan in Rome total war, en medieval total war.
Of misschien moet ik eerst effe wennen aan het schieten. Vinden jullie dit spel beter dan Medieval total war 2?
Ik speel over het algemeen alles zelf, inclusief de naval battles, hoewel ik gevechten waarbij ik een achterlijke meerderheid heb Full stack vs. 1 of 2 unit autoresolve. Gisteren heb ik overigens een groot aantal gevechten geautoresolved omdat ik in de mini-campain van Road of independence (15 staten veroveren) ik het geheel wilde afronden, zodat ik vandaag aan de echte campain begin, overigens zal ik daar ook op dezelfde trage manier spelen als jou, Bigguy.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef -Bigguy- het volgende:
Spelen jullie alle gevechten eigenlijk zelf? Want ik hoor van mensen die vrijwel alles "auto resolven", daar is toch geen bal aan?
Ik doe 99% zelf, waardoor turns uren kunnen duren maar waardoor ik wel weer erg weinig units verlies. (ohja en t is gewoon tof)
K heb net bunker hill gehad (al sinds zaterdag bezig met TROI, kan je nagaan hoe lang t allemaal duurt)
Ik speel vrijwel alles zelf, auto resolve doe ik alleen als ik volstrekt kansloos ben (enorme overmacht bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef -Bigguy- het volgende:
Spelen jullie alle gevechten eigenlijk zelf? Want ik hoor van mensen die vrijwel alles "auto resolven", daar is toch geen bal aan?
Ik doe 99% zelf, waardoor turns uren kunnen duren maar waardoor ik wel weer erg weinig units verlies. (ohja en t is gewoon tof)
K heb net bunker hill gehad (al sinds zaterdag bezig met TROI, kan je nagaan hoe lang t allemaal duurt)
Ow als ik kansloos ben (en ik kan niet meer vluchten) dan doe ik het júist zelf om ze nog zoveel mogelijk verliezen toe te brengen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik speel vrijwel alles zelf, auto resolve doe ik alleen als ik volstrekt kansloos ben (enorme overmacht bijvoorbeeld).
Waarom zou je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef TheJanitor het volgende:
Spanje wil iets van 8 gebieden ruilen tegen Frankrijk. Eerst wilde ze 2 gebieden geven voor Vlaanderen, maar nu ik Frankrijk heb willen ze liever dat hebbenLombardije, Sardinie, New Mexico, Cuba, Florida en nog 2, zal ik het doen?
Ik vind het leuk om kolonies uit te bouwen, en ik acht mezelf in staat om het wel weer terug te pakken uiteindelijk. Het grenst ook aan Oostenrijk, mijn vijandquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Op die manier kunnen ze toch zo doorlopen naar Nederland?
Dat is een hele goeie reden voor genocide!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:24 schreef Brownietje het volgende:
Maargoed, ik was die Spanjaarden dan ook zo zat, elke keer weer dat gezeur met traderoutes, ze verdiende het echt om te sterven.
haha, goede reden. Dat zal ze leren, die Spanjaarden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:24 schreef Brownietje het volgende:
Doe het zoals ik heb gedaan, zorgen dat Spanje alle Europese regio's met jou ruilt (Gibraltar, Portugal, Sardinië bij mij) + militairy access. Op het moment dat zij Frankrijk dan krijgen hebben ze daar nog geen leger, dus die kan je zo weer inpikken. Zorg dat je heel wat legers dichtbij Madrid hebt staan, ze accepteren, jij valt binnen. Dag Spanje, de Amerikaanse kolonies worden dan ook overgenomen door piraten, mayan rebels en Colombia e.d
Maargoed, ik was die Spanjaarden dan ook zo zat, elke keer weer dat gezeur met traderoutes, ze verdiende het echt om te sterven.
er zijn wel trainers...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tvp
Jammer dat er geen geld cheat is
zee gevechten zijn idd enorm lastig imho....quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft er iemand die zeeslagen al onder de knie? Want ook al zijn mijn schepen sterker dan de tegenstander, dan nog krijg ik het voor elkaar om bijna mijn hele vloot kwijt te raken
Ga het voorlopig wel ff zonder trainer proberen.quote:
zoiets had ik in het begin ook. Nu met Engeland met 6 schepen tegen 3 piraten en ik behield al mijn 6 schepen en van de piraten was niets meer overquote:zee gevechten zijn idd enorm lastig imho....
zo had ik 6 schepen vs 1 van de vijand.. geen idee wat ik verkeerd deed maar hield er uiteindelijk maar 2 over
Krijg je zeker wel veel inkomsten uit trade of niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gaat hier nu prima, overnieuw begonnen met nederland, maar nu de smaak te pakken.
Ik laat die kleine duitse staatjes nog even leven, mooie buffer tegen pruisen.
Frankrijk heb ik nu totaal vernietigd, nu bezig spanje langzaam op te eten.
Zuid-amerika heb ik afgezien van colombia totaal onder controle tot en met de lijn mexico-cuba.. dus nu door naar het noorden.
Alleen india is kut, denk dat volkje valt wel uit te moorden, maar dat valt nog vies tegen.. Dus daar moet nog maar wat volk vertrapt worden..
search als in research dan moet je meerdere scholen bouwenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:09 schreef valek het volgende:
Ik kan maar 1 search selecteren. Ik wil meerdere search doen. Ik hoop dat je weet wat ik bedoel. Beetje vreemd uitgelegd.
ik zag geen nieuwe dus ik dachtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:11 schreef drumstickNL het volgende:
TS had geen lapo toch? maarja, toen ik het eerste topic opende leek het alsof ik de enigste was die wist dat empire total war uitkwam en nou is er alweer deeltje twee!
wn als je een school een research wilt laten uitvoeren, wel van te voren even op de school klikken in het overzichtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
search als in research dan moet je meerdere scholen bouwen
das toch logisch...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:06 schreef cherrycoke het volgende:
als ik me schepen over kleine eilandjes laat varen dan komen ze op zo'n mini eilandje vast te zitten
irritant
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
das toch logisch...
irl doe je dat toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |