quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef Gehannes het volgende:Die stemmen van de Nederlandse factie zijn wel lachen: LICHTE FRONT SOLDATEN, ARTILLERIE!.
Alleen ik vindt de gamepay op een 1 of andere manie minder dan in Rome total war, en medieval total war.
Of misschien moet ik eerst effe wennen aan het schieten. Vinden jullie dit spel beter dan Medieval total war 2?
Ik zou al willen zeggen ja, maar daar zijn er gewoon te veel bugs, hoewel Medieval 2 daar ook last van had, dus ik tot de eerste patch wachten eer ik werkelijk een oordeel geef.
Een werkelijk mega irritante bug die ik gisteren ondervond is als je een rake, spy of gentlemen, die zich in een stad bevind, wilt verplaatsen naar een andere stad en de overduidelijk dat character kiest, de computer doodleuk het leger uit die stad gaat verplaatsen. Gek werd ik er van!

Crashes heb ik gelukkig weinig tot geen last van, maar goed dat ik dus ook iets wat snel opgelost dient te worden.
Anywegs, tot nu toe vind ik het wel leuker door de zeeslagen, tech-tree, leukere en vollere map
dubieus punt, want andere vinden de map te chaotisch, ik niet en mij bevalt de gevechten wel, het is iets statischer door de afstand, maar als je veel investeerd in de oorlogs tech-tree, waardoor je meer soorten tactieken kan in voeren [/sub]square formation, ring-bayonet[/sub] dat wordt het zeer interesant.
Helaas is de AI in de land gevechten matig, maar dat was ook het geval met Medieval 2, zelfs na dat die game was gepatched.
Ik heb in medieval werkelijk nooit hoeven nadenken bij gevechten, zelfs niet op very hard, gewoon een masale aanval en de tegenstander ging onderuit, dit terwijl de AI in de zee gevechten wel irritant goed is, irritant omdat ik vrees dat als ik in Empire de battles op very hard de zeeslagen onmogelijk te winnen zijn.

Dus ik hoop dat de komende patch crashes, irritante bugs en de AI aanpakt, maar wellicht is dat te veel gevraagd.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."