Ja, weet ik, die staat ook in mijn OP als Zelda DS 2 (had geen zin om die lange titel te typenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:24 schreef cherrycoke het volgende:
he Legend of Zelda: Spirit Tracks is the tentative name of an action-adventure video game in development by Nintendo for the Nintendo DS handheld game console. Nintendo president Satoru Iwata announced the game at the 2009 Game Developers Conference and set its release date for late 2009 The game will feature a cel-shaded art style similar to that of The Legend of Zelda: The Wind Waker and The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Spirit Tracks's protagonist, Link, will be able to travel across the game's overworld using a cannon-equipped steam train. He will also be able to control an armored sidekick.
nieuwe zelda
ik dacht ook dat Microsoft een handheld wou maken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, weet ik, die staat ook in mijn OP als Zelda DS 2 (had geen zin om die lange titel te typen) , maar ik wil een toffe met motion plus voor de Wii
Kleine kans dat daar een trailer van komt
* RaymanNL heeft flashback naar e3 2004 met miyamoto die met een tof zelda zwaard opkomt en daarna de Zelda TP trailer![]()
Misschien dat sony ook met een kleinere PS3 komt, maar die kans is wel kleiner omdat het volgens mij nog wat moeilijker is om de hardware van de PS3 flink te laten verkleinen, wat met de Xbox makkelijker kan, omdat de Xbox anderhalf jaar ouder is.
E3 is nooit in America, Limburg geweest, altijd in de Verenigde Staten van Amerikaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef Santello het volgende:
E3 is niet meer in america toch?
Is de nieuwe wel een beetje in de buurt?
Ohwja, die ook, die was ik vergetenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef gamefreek het volgende:
[..]
E3 is nooit in America, Limburg geweest, altijd in de Verenigde Staten van Amerika![]()
Hoop stieken op Forza 3, virtual console voor DSi, hoop downloadable games voor WiiWare en DSiWare, prijsverlaging voor PS3 naar 299 euro (lager is altijd welkom), en meer toffe Nintendogames.
Denk trouwens ook dat Sony een nieuwe versie van de PSP zal aankondigen/tonen.
Dan mogen ze trouwens ook eens die pre-paid kaarten aankondigen/tonen/releasen, anders wordt die PSP in Europa al direct een flop met de hoeveelheid credit cards in Europaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwja, die ook, die was ik vergetenUiteraard een PSP zonder UMD ingang
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:40 schreef lkb9000 het volgende:
Verder hoop ik MGS4 op de 360en natuurlijk MGS5!
Ik hoop het. De vorige keer zoog.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik doe maar één voorspelling:
Dit wordt één van de beste E3's ooit. Megatons van Nintendo, Sony, Microsoft & nieuwe Megaton-waardige games van veel derden.
Ze moeten toch wat. PS3 gaat uiteindelijk overnemen dankzij de capaciteit van de Blu-Ray en stabiliteit van het systeem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |