Hier voor ¤ 32,49quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:09 schreef RijstNatie het volgende:
Gears of war 2 Collector's edition
44,95![]()
Halo Wars 34,95
bij www.zhgaming.com
out of stock en als het wel in stock is, levertijd 7 tot 14 dagen ofsoquote:
volgens mij heb je alsnog een internetverbinding nodig om het te kunnen spelen.. ik heb ooit forza2 content gedownload, xbox meegenomen naar iemand zonder internet en met opstarten kreeg ik een melding dat ie met live verbonden moet zijn oid..quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef Coam het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met gamingmall.com?
Ik heb gisteren 2100 punten besteld voor 22 euro, betaald via paypal. Ik kreeg een inlogcode, gebruikersnaam en wachtwoord. Als ik inlog staat er inderdaad 2100 punten bij mijn purchases, maar als ik op "get it now" erachter klik ga ik steeds gewoon terug naar mijn profiel.
Ik heb mijn code dus niet, ook de klantenservice al gemaild maar krijg geen reactie. En we hebben hem uiterlijk morgen nodig (zitten hierna een poosje zonder internet dus willen nog even wat gave shit downloaden).
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5 kost nu 27 euro incl verzenden bij CD Wow.
Hier is hij 24 euroquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:45 schreef RijstNatie het volgende:
Oja deze vergeten
Streetfighter 4 voor maar 33,95![]()
www.zhgaming.com
als je Trivial nog kunt cancellen, zou ik dat maar doen. Bij Zavvi.co.uk krijg je deze gratis bij burnout paradise ultimate box. En dan krijg je beide games voor 20 euro...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Op cd wow tot morgenmiddag veel korting op vele games
Ik heb deze 2 besteld
Overlord II : ¤ 36,79
Trivial Pursuit : ¤ 23,39
Dat is wel een koopje. Jammer (vanwege mijn ongeduld) heb ik vorige week al besteld bij play.com voor 33quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:58 schreef gers het volgende:
[..]
Hier is hij 24 euro
http://www.cdwow.nl/games(...)product/view/6274949
Burnout paradise heb ik al. En Trivial is al opgestuurd. Bedankt in ieder geval.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:53 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
als je Trivial nog kunt cancellen, zou ik dat maar doen. Bij Zavvi.co.uk krijg je deze gratis bij burnout paradise ultimate box. En dan krijg je beide games voor 20 euro...
Dat is echt ABSURD goedkoop!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Logitech DriveFX Axial Feedback Wheel & Pedals voor 21 euro. Normaal 81 bij Zavvi.
Overlord II voor dezelfde prijs.
Bovenstaande is alleen vandaag geldig.
Hmm, aantrekkelijk om een paar te kopen en op MP te zettenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Logitech DriveFX Axial Feedback Wheel & Pedals voor 21 euro. Normaal 81 bij Zavvi.
Overlord II voor dezelfde prijs.
Bovenstaande is alleen vandaag geldig.
Heeft iemand enig idee of deze aanbieding komende zaterdag bij de opening in Zoetermeer ook gaat gelden??quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef lkb9000 het volgende:
Nieuwe actie voor Den Haag en Arnhem
Voor de opening van de Game Mania filialen in Den Haag en Arnhem hebben ze nu een nieuwe actie klaarstaan.
In deze filialen is de Xbox 360 Pro ( 60 GB versie), inclusief Kung Fu Panda, Project Gotham Racing 3 (dus niet 4) en LEGO Indiana Jones en twee wireless controllers ¤ 179,-. Ook krijg je, net als bij de Playstation 3 actie, 500 extra spaarpunten op je klantenkaart.
http://www.budgetgaming.nl/news/1146.html
waarom heb ik nu geen CCquote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is echt ABSURD goedkoop!
Edit: meteen besteld, samen met Alone in the Dark voor 5 pondBedankt voor de tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |