Ookal boeien die Avatars niet, dit gaat wel de goede kant opquote:Daarnaast kun je straks Awardables vrijspelen voor je Avatar waarmee je kunt pronken.
quote:
Maar na een tijdje heb je toch zoiets van "ja dit kan ik ook in het echt gaan doen"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Agh af en toe negers afknallen is wel leuk niet waar
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar na een tijdje heb je toch zoiets van "ja dit kan ik ook in het echt gaan doen"
Niet zo overdreven als dat nee, maar ik zou niet zomaar op een rustige weg je auto stilzetten!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Ik had meer iets van... Zou er in Afrika serieus op elk kruispunt een groepje negers staan met Ak's die mij overhoop willen knallen? (midden in de bush bush)
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet zo overdreven als dat nee, maar ik zou niet zomaar op een rustige weg je auto stilzetten!
Echt irritant iddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Ik had meer iets van... Zou er in Afrika serieus op elk kruispunt een groepje negers staan met Ak's die mij overhoop willen knallen? (midden in de bush bush)
Dat schiet op, zo kan je je bij elk spel wel van alles gaan afvragenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat schiet op, zo kan je je bij elk spel wel van alles gaan afvragen
Ik verkoop gewoon auto's voor het dubbele van de prijs waar voor ik ze koopquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef SkyChat het volgende:
Ik moet nu echt eens stoppen met Forza 2 endurance races en iets anders gaan doen.. dit is echt niet normaal meer, in nog geen 2 dagen tijd 3.5 miljoen credits bij elkaar gereden
Edit: Hoppa, weer 380K erbij![]()
Edit 2: Net weer een GT40 verkocht voor 700K inclusief special paint![]()
Ik kreeg gisteren nog een Unicorn B class, die is inmiddels alweer U classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik verkoop gewoon auto's voor het dubbele van de prijs waar voor ik ze koop![]()
Oh en ik heb wat connecties op forzamotorsport waar ik soms getunede auto's van krijg of wat geld als ik het nodig heb
Ik heb Battlefield en Skate 2 ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog een Unicorn B class, die is inmiddels alweer U class
Straks maar even lekker stoppen en iets anders gaan doen dit weekend.
BF1943 afmaken of anders Skate 2 Hall of Meat online
Ik zag je request al staan, ik zal je na de race toevoegenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb Battlefield en Skate 2 ook![]()
Wat is je gamertag?
Ik twijfelde of jij het wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik zag je request al staan, ik zal je na de race toevoegen
Skate 2botten breken was nog nooit zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |