SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ja ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef AQuila360 het volgende:
De TT is goed pettigrew![]()
Dat spel lijkt me ook wel tof
Om er nog heel ff op terug te komen. Ik heb er juist vrienden bijgemaakt door het spelen van MPquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel geen kutgames en multiplayer is voor mensen zonder vrienden.
Niet zo krom denken Gijs
Idem hier! Vond SC Conviction het coolste spel van de E3!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet het niet met Batman: Arkham Asylum, lijkt me middelmatig. Ik denk dat ik liever een paar maanden langer wacht op Splinter Cell: Conviction.
Noot gaat even door een fase!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Om er nog heel ff op terug te komen. Ik heb er juist vrienden bijgemaakt door het spelen van MP
Daarnaast heb ik ook genoeg andere vrienden, dus waar je die drogredenering op baseert is mij een raadsel
SC:C lijkt me ook wel erg bruut als ik de trailer zo zie... Maar daar vraag ik me weer bij af of het niet te makkelijk wordt met die selecteer-alle-vijanden-in-de-kamer-en-maak-zo-3-kills-met-één-druk-op-de-knop mode.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet het niet met Batman: Arkham Asylum, lijkt me middelmatig. Ik denk dat ik liever een paar maanden langer wacht op Splinter Cell: Conviction.
Ik dacht dat Batman juist die feature hadquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
SC:C lijkt me ook wel erg bruut als ik de trailer zo zie... Maar daar vraag ik me weer bij af of het niet te makkelijk wordt met die selecteer-alle-vijanden-in-de-kamer-en-maak-zo-3-kills-met-één-druk-op-de-knop mode.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, Rainbow Six: Vegas was toch ook niet tè makkelijk?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
SC:C lijkt me ook wel erg bruut als ik de trailer zo zie... Maar daar vraag ik me weer bij af of het niet te makkelijk wordt met die selecteer-alle-vijanden-in-de-kamer-en-maak-zo-3-kills-met-één-druk-op-de-knop mode.
Ik kan me de trailer van SC:C niet helemaal herinneren maar kon je daar niet gewoon targets selecteren en dan schoot ie ze zelf neer? Bij RS:V kon je iig alleen maar aangeven waar ze waren zodat je voordat je de deur open deed alvast 1 van de targets in je vizier kon zetten, maar je moest m alsnog zelf raken, en je hebt er maar bij 1 target iets aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, Rainbow Six: Vegas was toch ook niet tè makkelijk?
Verder lijkt Batman me ook niet bijzonder worden, ik denk dus ook dat ik die aan me voorbij laat gaan.
Oh? Nou ja, SC:C in ieder geval ook, als ik de trailer goed herinner... Je kon zo een paar boeven selecteren in een kamer, op de actieknop drukken en dan maakt Sam automatisch een paar vette moves om die badguys af te maken...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Batman juist die feature had![]()
Ik ook. Nouja en ME2. Maar dat zegt meer over de rest van de lineup van de xbox, wat een bagger.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Chocobo het volgende:
Idem hier! Vond SC Conviction het coolste spel van de E3!
BWAHAHAHAHAHA. Wederom een dikke fuck you naar de PC gamers. Massive fail.quote:Alan Wake alleen op Xbox 360
Bij Remedy Entertainment wordt momenteel hard gewerkt aan Alan Wake, een game die in 2010 op de Xbox 360 moet verschijnen. Alan Wake is een psychologische actiethriller waarin Alan Wake zelf het hoofdpersonage is.
De geruchten gingen al dat Remedy alleen nog aan de Xbox 360 versie werkte en vandaag leren we dat deze geruchten waar zijn. In 2010 zal de game alleen op de Xbox 360 uitkomen. Remedy werkt niet aan een PC versie en wel om een duidelijke reden: Microsoft plaatst de prioriteit op de Xbox 360 versie en kiest ervoor alleen die versie te lanceren. Een beslissing om de game later toch naar de PC te brengen ligt dan ook bij Microsoft, die de laatste tijd maar weinig geinteresseerd lijkt in dat platform.
Zijn daar nog video's van te vinden eigenlijk? Ik heb wat gameplay gezien bij Gamekings Live, maar ik kan alleen maar een vage trailer vinden op Xbox Live.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef Bart het volgende:
Ik heb trouwens voor 12 euro Rainbow Six: Vegas 2 gekocht (tweedehands)![]()
Die was toch coop splitscreen te spelen? Heb er nu al zin an
Bij SC:C kun je ze zelf automateutisch afknallen door ze te selecteren, bij RS:V selecteerde je ze, zodat je teamgenoten dat voor je deden. Ik vind het verschil nou niet zo heel erg grootquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan me de trailer van SC:C niet helemaal herinneren maar kon je daar niet gewoon targets selecteren en dan schoot ie ze zelf neer? Bij RS:V kon je iig alleen maar aangeven waar ze waren zodat je voordat je de deur open deed alvast 1 van de targets in je vizier kon zetten, maar je moest m alsnog zelf raken, en je hebt er maar bij 1 target iets aan
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zijn daar nog video's van te vinden eigenlijk? Ik heb wat gameplay gezien bij Gamekings Live, maar ik kan alleen maar een vage trailer vinden op Xbox Live.
Dus hij kan de video alleen voor de eerste 10 seconden bekijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
gametrialers staat denk ik wel wat.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zijn daar nog video's van te vinden eigenlijk? Ik heb wat gameplay gezien bij Gamekings Live, maar ik kan alleen maar een vage trailer vinden op Xbox Live.
Holy shit,.... geweldige backlog zelfsquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Nouja en ME2. Maar dat zegt meer over de rest van de lineup van de xbox, wat een bagger.
Gelukkig ben ik pas vorig jaar ingestapt en heb ik nu dus een heerlijke backlog voor bodemprijzen.
Ah ok, dan was ik denk te snel met schieten, want m'n teamgenoten hebben me daarbij nog nooit geholpen, of ik had het gewoon niet doorquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja
[..]
Bij SC:C kun je ze zelf automateutisch afknallen door ze te selecteren, bij RS:V selecteerde je ze, zodat je teamgenoten dat voor je deden. Ik vind het verschil nou niet zo heel erg groot
Wacht FF,... jij hebt Rainbow Six doorlopen zonder backup of gebruik maken van je teamquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah ok, dan was ik denk te snel met schieten, want m'n teamgenoten hebben me daarbij nog nooit geholpen, of ik had het gewoon niet door
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dus hij kan de video alleen voor de eerste 10 seconden bekijken.
Ik herinner me dit alweer inderdaad. Ja geen idee of het nu makkelijk wordt. Het lijkt me niet. Ik zie het gewoon als een trage quicktime-event! Podver wat ziet dit spel er toch goed uitquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:59 schreef Bart het volgende:
En vanaf 1.20 zie je in dit filmpje die instant kill mode:
Dude!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah ok, dan was ik denk te snel met schieten, want m'n teamgenoten hebben me daarbij nog nooit geholpen, of ik had het gewoon niet door
Geniaalquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude!Je hebt de game gewoon als FPS gespeeld dus, ipv lekker tactisch te doen?
Ja man! RAGGE! ZO HOORT HET!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude!Je hebt de game gewoon als FPS gespeeld dus, ipv lekker tactisch te doen?
ach consoles zijn onderhand net pc'squote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHA. Wederom een dikke fuck you naar de PC gamers. Massive fail.
Console gaming.
Ze missen alleen die handige muis en toetsenbord-besturingquote:
Zal die trial eens downloaden.. maar remake of niet, het spel is oud, is het nog steeds een spel wat tegenwoordig voldoening kan geven?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er al mensen The Secret of Monkey Island aan het spelen?
[ afbeelding ]
PS3 nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze missen alleen die handige muis en toetsenbord-besturing
Denk alleen dat de humor wat flauw geworden is!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal die trial eens downloaden.. maar remake of niet, het spel is oud, is het nog steeds een spel wat tegenwoordig voldoening kan geven?
Ja zodra ze de 360 ook ms word, excell en een internetbrowser geven dan kan ik de pc de deur uitdoen. Ik las pas geleden trouwens ergens dat Eidos reviewers aan het omkopen zijn met Batman AA voor hogere scores enzo. Zie trouwens ook dat er veel is uitgesteld qua games sinds mijn vakantie. Lijstje tot nu toe voor mij Batman AA, Splinter cell conviction, Halo 3 ODST en Modern warfare 2 met nachtkijker voor de pc uiteraardquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze missen alleen die handige muis en toetsenbord-besturing
Tales of Monkey Island episode 1quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk alleen dat de humor wat flauw geworden is!
http://www.eurogamer.net/(...)ecial-edition-review
9
Was die beter dan Contact Harvest? En ik ga hem over een week of 3 lezenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:30 schreef DooD het volgende:
Aquilla, ik heb trouwens Halo Cole Protocol gelezen op vakantie. Helljumpers en Spartan Gray Team for the win. Ze zouden een sqaud based shooter moeten maken met Gray team in de hoofdrol
YESHquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Tales of Monkey Island episode 1
7.7
edit: of is dat een andere monkey island?
Dan heb ik niets gezegdquote:
Eidos heeft inmiddels wel heel erg die reputatie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:30 schreef DooD het volgende:
Ja zodra ze de 360 ook ms word, excell en een internetbrowser geven dan kan ik de pc de deur uitdoen. Ik las pas geleden trouwens ergens dat Eidos reviewers aan het omkopen zijn met Batman AA voor hogere scores enzo.
Ik heb er ook goede dingen over gelezen, schijnt de goede richting ingeslagen te zijn. Op dit moment ligt mijn hart nog steeds bij FIFA09.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
PES 10 (eindelijk een volwaardige PES zo lijkt het)
Contact Harvest was maar matig vergeleken met dit deel, deze is veel meer actie georienteerd en er is veel meer snelheid qua verhaal. En er wordt maar weer eens duidelijk gemaakt dat een Spartan uit een game niet de Saprtan is zoals beschreven in een boek. Ik hoop echt dat ze meer de ware kracht van de spartans laten zien in Halo Reach.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was die beter dan Contact Harvest? En ik ga hem over een week of 3 lezen
Ja,.. ik heb het over de remake! Die tales of lijken me niet zo!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Tales of Monkey Island episode 1
7.7
edit: of is dat een andere monkey island?
For those unable to let the past go, a prod of the back button switches instantaneously between the new version and the original, a feature that is both welcome and technically impressive.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vind de oude versie mooier en die draait prima op mijn DS
360 ook niet , maar de games wel op beide consolesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Maar Cyb vind je het nu niet minder met die cartoony graphics? Ik vond het eerst vetterquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
360 ook niet , maar de games wel op beide consoles
Alleen MMO's en RTS' vind ik. FPS' vind ik zo goed spelen tegenwoordig dat dat kleine verschil niet op kan tegen het bank vs bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohh ja RTS hadden we ook nogquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alleen MMO's en RTS' vind ik. FPS' vind ik zo goed spelen tegenwoordig dat dat kleine verschil niet op kan tegen het bank vs bureau
Nou ja humor in games, echt nog nooit meegemaakt dat ik van het lachen op mijn knie aan het slaan was ofzo.. BF:BC vond ik humor, bracht een glimlach.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk alleen dat de humor wat flauw geworden is!
http://www.eurogamer.net/(...)ecial-edition-review
9
Eind dit jaar (oktober of november volgens mij) komt de GOTY versie met alle 5 DLC's jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef Klonk het volgende:
wie weet hoe het zit, ik kan me iets herinneren dat er binnenkort een speciale fallout met alle dlc op cd zou uitkomen (of ben ik nu verkeerde dingen aan het herinneren)
Had in Fable ooit een glimlach!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja humor in games, echt nog nooit meegemaakt dat ik van het lachen op mijn knie aan het slaan was ofzo.. BF:BC vond ik humor, bracht een glimlach.
Morrowind, Oblivion & Fallout 3, allemaal geniale humor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja humor in games, echt nog nooit meegemaakt dat ik van het lachen op mijn knie aan het slaan was ofzo.. BF:BC vond ik humor, bracht een glimlach.
En dan heb je met veel shooters tegenwoordig nog voertuigen, waarbij gecontroleerd gasgeven en sturen toch wel lekkerder is dan op je WASD toetsjes tikkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh ja RTS hadden we ook nog![]()
en indd FPS speel ik liever op een console voor het gemak , al kan ik wel stukken beter richten op de pc .
alleen kan ik dan weer niet goed rond rennen
Nee. Cell shading.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar Cyb vind je het nu niet minder met die cartoony graphics? Ik vond het eerst vetter
Je vergeet Overlord!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morrowind, Oblivion & Fallout 3, allemaal geniale humor!
Misschien bedoelde hij het wel sarcastisch? Lijkt mij tenminste van wel, gewoon een voorbeeld!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Om er nog heel ff op terug te komen. Ik heb er juist vrienden bijgemaakt door het spelen van MP
Daarnaast heb ik ook genoeg andere vrienden, dus waar je die drogredenering op baseert is mij een raadsel
Overlord was wel grappig iddquote:
quote:
wat niet tegenwoordig?quote:
Nee ik ken hem Hij was serieus!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Moogle het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij het wel sarcastisch? Lijkt mij tenminste van wel, gewoon een voorbeeld!
hebben ze daar uberhaupt al wat van laten zien dan ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet ook AVATAR niet die game komt er ook aan en wordt erg vet
En geweldig was hetquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hebben ze daar uberhaupt al wat van laten zien dan ?
want op de e3 was james cameron gewoon 40 min aan het lullen hoe geweldig het wel niet is
Eerst werd het met veel bombarie gebracht en toen hoorde je er helemaal niet meer over en nu ligt die al haast in de winkel... kan maar 1 ding betekenenquote:In Augustus dit jaar (te lezen op de Ubi website ) zal Ubisoft de Action / Survival game 'I am Alive' uitbrengen.
Staat DHCP aan in je modem? Heb je in je Xbox een IP ingesteld dat niet in de range van je modem valt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:04 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Even een vraag waarvan ik niet zeker weet of hij hier thuis hoort. Maar ik kon via de search geen fatsoenlijk topic er over vinden.
Ik wil mijn xbox weer even op live hebben aangezien ik net punten heb gekocht voor Monkey Island.
Alleen het kreng wil weer eens niet werken. Ik heb gewoon een directe verbinding met de bijgeleverde kabel in mijn onsnet modem. Alleen om een of andere duistere reden wil hij geen ip-adres krijgen.
Heeft er iemand een tip, of wellicht een oplossing?
Je kon niet meer wachten? Ik heb die mail van gamehubs nog steeds nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een raar probleem, ik heb net een code ingewisseld voor 3 maanden gold. Alles is goed gegaan, op de website staat dat ik goldmember ben, bij accountgegevens op mijn 360 staat het ook.
Maar zodra ik Battlefield wil gaan downloaden zegt hij dat ik een gold member moet zijn. Zit er vertraging tussen ofzo?
Raar probleem..
Dat was zooo vreselijk saaaaaiquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hebben ze daar uberhaupt al wat van laten zien dan ?
want op de e3 was james cameron gewoon 40 min aan het lullen hoe geweldig het wel niet is
DHCP staat aan en ik heb al mijn instellingen op mijn Xbox op automatic staan. Ik heb geen handmatig ingevoerd IP-adres ingevoerd in ieder geval.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat DHCP aan in je modem? Heb je in je Xbox een IP ingesteld dat niet in de range van je modem valt?
Klopt, het kan soms echt een bitch zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wat haalt computertechnologie soms het bloed onder mijn nagels vandaan.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kon niet meer wachten? Ik heb die mail van gamehubs nog steeds niet
AQ verkoopt zijn games door, beetje lastig met Arcadequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef RitseB het volgende:
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8025841092F?cid=MajorNelson&partner=MajorNelson
nieuwe game voor AQ
alen wake is ook een reden waarom ik een xbox heb gekochtquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHA. Wederom een dikke fuck you naar de PC gamers. Massive fail.
Console gaming.
Ga weg met dat pauper tour gedoequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef RitseB het volgende:
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8025841092F?cid=MajorNelson&partner=MajorNelson
nieuwe game voor AQ
ik kom je in elkaar slaan als het niet klopt, geen cent te makken op dit moment maar zodra ik weer iets heb ga ik fallout kopenquote:
Ik ruil fallout 3 tegen left 4 deadquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom je in elkaar slaan als het niet klopt, geen cent te makken op dit moment maar zodra ik weer iets heb ga ik fallout kopen
Krijg ik ook een bonus als het wel klopt? Anders is het een beetje een lose-lose situatie voor mij natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom je in elkaar slaan als het niet klopt, geen cent te makken op dit moment maar zodra ik weer iets heb ga ik fallout kopen
ik heb alleen maar ouwe rukgames, afgezien van pure waar ik van af wilquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ruil fallout 3 tegen left 4 dead
dan krijg je gratis en voor niets een tofheidsnotequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Krijg ik ook een bonus als het wel klopt? Anders is het een beetje een lose-lose situatie voor mij natuurlijk
Ik had gehoopt op Pure, maar hier ben ik tevreden meequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan krijg je gratis en voor niets een tofheidsnote
Die demo in het nederlandsquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb alleen maar ouwe rukgames, afgezien van pure waar ik van af wil
Die nederlandse stemmen in viva pinata waren wel geeeniaal, die gast die de zaadjes verkocht enzo, die zei echt de meest smerige dingenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daar ergerde ik mij bijna net zo erg aan als comic sans in viva pinata
dat was echtquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die nederlandse stemmen in viva pinata waren wel geeeniaal, die gast die de zaadjes verkocht enzo, die zei echt de meest smerige dingen![]()
![]()
Nou mocht iemand een bovengemiddelde goede game willen ruilen tegen een ander bovengemiddelde goede game (viva pinata) laat het me maar horen. Ik accepteer alles behalve strangleholdquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Klonk het volgende:
maar in beide gevallen was de game bovengemiddeld goed
Gast.. dat ding is dunquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Net een nieuwe TV gekocht, kom nog van een oude CRT (wel goed ding maar oke)
Kijken hoe het gamen nu gaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kost me wel een rib uit mijn lijf maar soms doe je gekke dingen
Top 3 Xbox 360 gamesquote:
Wat wil je weten voor ik hier een hele lijst neer klap?quote:
Klopt, kun je streamen. Hoewel ik heb begrepen dat ze dit wel aan het bijwerken zijn naar een steeds beter niveau. Ze brengen constant nieuwe software updates aan. Maar je kunt dus foto's/films etc vanaf je netwerk halen. Daarnaast hebben ze nettv en kun je bijv youtube en buienradar bekijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarvoor heb je WiFi in je TV nodig? Zitten er ook decoders in zodat je MP3 en DivX kan streamen ofzo?
-edit- Typenummer bestaat niet volgens Google.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, niet eens een LED TVhaha, tsja nu kan ik een heel technisch verhaal ophangen over de huidige LED tv's enzo maar eerst hier maar eens van genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bedankt![]()
Ben erg nieuwsgierig hoe de spellen er nu uit zien, hoop dat ik veel verschil ga zien.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:MW2 Prestige Edition costs USD 149
News by Tom Bramwell
Today 11:45
Activision UK hasn't been able to give us a price for the Modern Warfare 2 "Prestige Edition" yet, but over in the US Infinity Ward has said that it will have a suggested retail price of USD 149.
That, in case you missed yesterday's unveiling, is largely because in addition to a limited-edition steelbook case, artbook, and download code for the original Call of Duty, you get fully working night-vision goggles and a head-shaped stand.
Also according to the Infinity Ward Twitter (thanks Kotaku), the vanilla steelbook edition will retail for USD 79.
Or you could just buy it in a normal box.
quote:Microsoft teases "exciting" reveal
A new project lined up for Comic-Con
Microsoft is set to make an "exciting" project reveal at this month's Comic-Con, as well as showcasing much of its E3 line-up.
The platform holder is promising a "new, exciting unannounced project from one of our top franchises," which certainly sounds exciting on paper (but will probably turn out to be Blinx for Xbox Live Arcade).
Note that "project" doesn't necessarily equal "new game", so this could well be downloadable content or the like for an already-released game.
MS will also be bringing Halo 3: ODST, Alan Wake, The Beatles: Rock Band, Left 4 Dead 2 and Xbox Live Arcade's South Park and Shadow Complex to the San Diego, US event.
A media reception is planned for the evening of Thursday, July 23, says Kotaku , so our money's on that being the venue to keep your eyes and ears open then.
quote:
Monkey Island?quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:57 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb nog 1100 punten over. Iemand een suggestie over wat ik eventueel kan aanschaffen?
Zeker! Vind alleen de nieuwe manier van objectives en het verhaal laten zien wat minder. Meteen heel je beeld vol...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doe je er mee? Bij mij was de eerste na 2 jaar dood, maar dat vind ik niet zo gek voor oplaadbatterijenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme wat zijn die batterypacks toch van vreselijke kutkwaliteit. Weer ééntje kapot3e keer nu al dat zo'n ding echt compleet dood is
Ja niets. Ik speel helemala niet veel op de xbox. Het ding laadt gewoon niet meer op. Kutzooiquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat doe je er mee? Bij mij was de eerste na 2 jaar dood, maar dat vind ik niet zo gek voor oplaadbatterijenDe tweede gaat alweer ruim een jaar mee nu.
Die Rally heb ik vroeger ook gespeeld, vond het toen maar niks. Maar die andere lijkt mij wel grappig als ze het een beetje opknappenquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:38 schreef Scarface2004 het volgende:
lol ik heb dat south park spel ook gespeeld, kan me echt niet veel meer herinneren maar wel dat ze van die vage wapens hadden.
South Park Rally was ook zo´n soort spel
Mogen beide wel naar XBLA trouwens
samen met Day of the Tentacle, die zou ik gelijk kopen
Ik gebruik die van mij al 2 jaar zonder problemen.... wtf doe je met dat ding?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme wat zijn die batterypacks toch van vreselijke kutkwaliteit. Weer ééntje kapot3e keer nu al dat zo'n ding echt compleet dood is
Na anderhalf jaar gaat hij hier ook nog net zo lang mee als vroeger...quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik gebruik die van mij al 2 jaar zonder problemen.... wtf doe je met dat ding?
quote:Interviewed by trade magazine MCV, head of Microsoft Game Studios Phil Spencer has stated that Project Natal will have games to play at launch.
"I see it as like the launch of the Xbox 360 back in 2005 - there will be a launch portfolio of games to support it," he said.
Plenty of developers now have access to Natal kits and we've already seen Lionhead's Milo game in action. Some of us here at OXM (well, Ben) have still to be convinced by motion games, but the prospect of big names lining up to develop for this hardware could make all the difference.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shocker! Er zullen games beschikbaar zijn voor Natal bij de launch er van!
[..]
wat een geniale man is het ook , dat die bij de launch van iets games ter bechiking heeft voor het platformquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had toch minsten een jaar tussen uitbrengen van Natal en eerste game verwacht. Lekker nutteloos thuis in een hoekje laten liggen voor een jaar langquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Natal Sports?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Al had ik hem ook wel uit zien komen met een minigame-collectie en verder niks
Helemaal niets bijzonders. Laadt hem op wanneer hij leeg is...quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik gebruik die van mij al 2 jaar zonder problemen.... wtf doe je met dat ding?
Ik gok na ongeveer een uurtje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
Ben ook maar eens begonnen aan Farcry 2
Graphics en sfeer idd super vetNu afwachten hoe snel ik me ga ergeren aan die checkpoints en andere shit
Ik geef je 2 dagenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
Ben ook maar eens begonnen aan Farcry 2
Graphics en sfeer idd super vetNu afwachten hoe snel ik me ga ergeren aan die checkpoints en andere shit
Hier thuis ook internet via glasvezel (onsbrabantnet heet dat bedrijf) en ik kan van dat modem maar 1 internetaansluiting gebruiken, kan goed zijn dat dat bij jou ook zo is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
DHCP staat aan en ik heb al mijn instellingen op mijn Xbox op automatic staan. Ik heb geen handmatig ingevoerd IP-adres ingevoerd in ieder geval.
O man, ik kon net wel gif spugen. Wat haalt computertechnologie soms het bloed onder mijn nagels vandaan.
Je moet vrij lang schieten voordat ze neer gaan jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef lkb9000 het volgende:
Ik was er na een paar uur helemaal klaar mee, en niet vanwege de checkpoints ofzo, vond hem gewoon niet lekker knallen
Bel microsoft eens en zeg dat de kabel kapot is, dikke kans dat je zomaar een nieuwe krijgtquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:54 schreef MaxC het volgende:
Fuck, ben mijn oplader voor wireless headset kwijt, kan hem absoluut niet vinden. Zijn ze ook los te koop?
Du Hastquote:Meer Guitar Hero 5 nummers onthuld
Activision heeft 22 nieuwe nummers voor Guitar Hero 5 onthuld. Dit is de tweede lijst met nummers die vrijgegeven wordt en het lijkt erop dat de gelekte lijst met nummers helemaal klopt.
•Attack! Attack! UK - "You And Me"
•Bon Jovi - "You Give Love A Bad Name"
•Darker My Love - "Blue Day"
•The Duke Spirit - "Send A Little Love Token"
•Elton John - "Saturday Night's Alright (For Fighting)"
•Face To Face - "Disconnected"
•Garbage - "Only Happy When It Rains"
•Kaiser Chiefs - "Never Miss A Beat"
•Kiss - "Shout It Out Loud"
•Love and Rockets - "Mirror People"
•My Morning Jacket - "One Big Holiday"
•Nirvana - "Lithium (Live)"
•The Police - "So Lonely"
•Rammstein - "Du Hast"
•The Rolling Stones - "Sympathy For The Devil"
•Sonic Youth - "Incinerate"
•Screaming Trees - "Nearly Lost You"
•Sublime - "What I Got"
•The Sword - "Maiden, Mother & Crone"
•Thin Lizzy - "Jailbreak"
•Tom Petty & The Heartbreakers - "American Girl"
•The White Stripes - "Blue Orchid"
My Morning Jacket. Gaafquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Du HastLithium
You Give Love A Bad Name
Sympathy For The Devil
Begint nu al irritant te wordenquote:
Een beetje zoals die Live Vision Cameraquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had toch minsten een jaar tussen uitbrengen van Natal en eerste game verwacht. Lekker nutteloos thuis in een hoekje laten liggen voor een jaar lang
quote:PlayStation 2 152.7K
PlayStation 3 164.7K
PSP 163.5K
Xbox 360 240.6K
Wii 361.7K
Nintendo DS 766.5K
PROTOTYPE (360) 419.9K
UFC 2009:UNDISPUTED (360) 338.3K
EA SPORTS ACTIVE BUNDLE (Wii) 289.1K
TIGER WOODS PGA TOUR 10* (Wii) 272.4K
WII FIT (Wii) 271.6K
FIGHT NIGHT ROUND 4 (360) 260.8K
FIGHT NIGHT ROUND 4 (PS3) 210.3K
MARIO KART W/WHEEL (WII) 202.1K
RED FACTION:GUERRILLA (360) 199.4K
INFAMOUS (PS3) 192.7K
Nicequote:
DSi heh, gewoon blijven 'innoveren' en de mensen kopen het wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef speknek het volgende:
Nog steeds driekwart miljoen Nintendo DS units per maand.
Het lijkt Tales-achtig, maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat je zelf moet schieten als je deze camera-standpunten hebt...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:21 schreef speknek het volgende:
Bah wat een mooiboys weer. Game ziet er wel tof uit, kan er alleen niet uithalen of het nou turnbased of realtime is.
De lelijke mannen waren op!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:21 schreef speknek het volgende:
Bah wat een mooiboys weer. Game ziet er wel tof uit, kan er alleen niet uithalen of het nou turnbased of realtime is.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze kunnen er niet allemaal uitzien als Frank West.
Volgens mij hebben ze in japan gewoon een jrpg random generatorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Chocobo het volgende:
End of Eternity
Sega
http://www.gametrailers.com/video/japanese-tri-resonance-of/52155
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in japan gewoon een jrpg random generator
quote:Microsoft zal de komende maanden enkele grote updates doorvoeren in hun online servicedienst Xbox Live. Enkele opvallende nieuwe features zijn Games on Demand, Awardables voor je Avatar en verbeterde Party-mogelijkheden.
De updates zullen komende zomer één voor één worden aangeboden aan de Xbox 360-bezitters. De meest opvallend van het stel is waarschijnlijk de Games on Demand-service. Deze service moet de huidige Xbox Originals gaan vervangen en een veel breder aanbod aan Xbox-games gaan leveren. Spellen kunnen gekocht worden door middel van Microsoft Points, creditcards of automatische incasso. Overigens is nog niet duidelijk welke betalingswijzen er in Nederland mogelijk zijn.
Party en Achievements
Naast de Games on Demand voorzien de updates ook in enkele technische verbeteringen. Zo zal het eenvoudiger worden om vrienden uit te nodigen voor je Parties en wordt je automatisch opnieuw verbonden met je Party mocht je er onverhoopt worden uitgegooid door verbindingsproblemen. Ook de Achievements browser is verbeterd en kan nu makkelijker worden opgevraagd vanuit een game. Daarnaast kun je straks Awardables vrijspelen voor je Avatar waarmee je kunt pronken.
De lijst met updates gaat nog wel even door, maar het is vooralsnog niet geheel duidelijk welke updates er daadwerkelijk in Nederland beschikbaar komen. Eerder aangekondigde nieuwe features die nog niet bij deze zomer-release zitten, zijn Facebook-, Twitter- en Zune video en Last.fm-ondersteuning.
http://www.gamer.nl/doc/52911/Grote-updates-in-het-verschiet-voor-Xbox-Live
Ookal boeien die Avatars niet, dit gaat wel de goede kant opquote:Daarnaast kun je straks Awardables vrijspelen voor je Avatar waarmee je kunt pronken.
quote:
Maar na een tijdje heb je toch zoiets van "ja dit kan ik ook in het echt gaan doen"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Agh af en toe negers afknallen is wel leuk niet waar
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar na een tijdje heb je toch zoiets van "ja dit kan ik ook in het echt gaan doen"
Niet zo overdreven als dat nee, maar ik zou niet zomaar op een rustige weg je auto stilzetten!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Ik had meer iets van... Zou er in Afrika serieus op elk kruispunt een groepje negers staan met Ak's die mij overhoop willen knallen? (midden in de bush bush)
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet zo overdreven als dat nee, maar ik zou niet zomaar op een rustige weg je auto stilzetten!
Echt irritant iddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Ik had meer iets van... Zou er in Afrika serieus op elk kruispunt een groepje negers staan met Ak's die mij overhoop willen knallen? (midden in de bush bush)
Dat schiet op, zo kan je je bij elk spel wel van alles gaan afvragenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat schiet op, zo kan je je bij elk spel wel van alles gaan afvragen
Ik verkoop gewoon auto's voor het dubbele van de prijs waar voor ik ze koopquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef SkyChat het volgende:
Ik moet nu echt eens stoppen met Forza 2 endurance races en iets anders gaan doen.. dit is echt niet normaal meer, in nog geen 2 dagen tijd 3.5 miljoen credits bij elkaar gereden
Edit: Hoppa, weer 380K erbij![]()
Edit 2: Net weer een GT40 verkocht voor 700K inclusief special paint![]()
Ik kreeg gisteren nog een Unicorn B class, die is inmiddels alweer U classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik verkoop gewoon auto's voor het dubbele van de prijs waar voor ik ze koop![]()
Oh en ik heb wat connecties op forzamotorsport waar ik soms getunede auto's van krijg of wat geld als ik het nodig heb
Ik heb Battlefield en Skate 2 ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog een Unicorn B class, die is inmiddels alweer U class
Straks maar even lekker stoppen en iets anders gaan doen dit weekend.
BF1943 afmaken of anders Skate 2 Hall of Meat online
Ik zag je request al staan, ik zal je na de race toevoegenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb Battlefield en Skate 2 ook![]()
Wat is je gamertag?
Ik twijfelde of jij het wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik zag je request al staan, ik zal je na de race toevoegen
Skate 2botten breken was nog nooit zo leuk
Volgens mij kan dat niet. En daarom heb ik een stronthekel aan downloads, geef me gewoon een discquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:37 schreef Wells.p het volgende:
ik heb een probleem ik heb thuis een xbox staan waar ik en me broertje op spelen
nu heeft hij Lost and damned gekocht maar als ik op mijn eigen profiel zit kan ik via gta 4 niet lost and damned kiezen en ook niet bij new game terwijl me broertje dat wel kan!
heeft iemand misschien een oplossing hoe ik op mijn eigen gamertag de lost and damned kan spelen?
bedankt
Zondequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog een Unicorn B class, die is inmiddels alweer U class
Straks maar even lekker stoppen en iets anders gaan doen dit weekend.
BF1943 afmaken of anders Skate 2 Hall of Meat online
Dat is inderdaad dikke naaierijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef Wells.p het volgende:
als dat niet kan is dat inderdaad flnk genaaid moet ik het 2 keer kopen![]()
slaat echt nergens op
Een barbaar is hij!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ZondeUnicorn cars zijn meestal getuned, dan moet je ze niet gaan upgraden naar U
Verschilt wel per DLC volgens mij, de ene hecht zich aan je xbox, de ander aan je gamertag (dacht ik)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef Wells.p het volgende:
als dat niet kan is dat inderdaad flnk genaaid moet ik het 2 keer kopen![]()
slaat echt nergens op
Alsof ik nu nog ga racen in een B classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ZondeUnicorn cars zijn meestal getuned, dan moet je ze niet gaan upgraden naar U
Skate1 was mijn game. Kan niet wachten om Skate2 compleet op 1000 te krijgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:03 schreef SkyChat het volgende:
Hey Edje, je bent trouwens goed bezig in Skate 2, man
Skate1 moet ik ook nog halen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Skate1 was mijn game. Kan niet wachten om Skate2 compleet op 1000 te krijgen
Dat heb ik dus niet, ik ben echt nieuw in Skatequote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doen![]()
Ik rush overal nu doorheen omdat ik Skate echt kapot heb gespeeld
Probeer m'n spots te verbeteren! Dan heb ik wat te doen morgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, ik ben echt nieuw in Skate
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer m'n spots te verbeteren! Dan heb ik wat te doen morgen
R3/4 Races op Road Atlanta zijn echt tof hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:50 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Alsof ik nu nog ga racen in een B classmaarja de upgrades kun je gewoon verwijderen en ik heb tunes zat in m'n download map staan, m'n maat betaalde er zelfs voor op het Forza forum
Ik hoop dat ze die hele R class naar de prullenbal flikkeren want dat zijn echt bagger wagens, je kunt ze niet upgraden of wat dan ook.. echt zonde om zo de helft van die endurance races te vullen met die R's
Maar zóóóó saai in endurance races.. ze zijn bijna allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
R3/4 Races op Road Atlanta zijn echt tof hoor
U classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Maar zóóóó saai in endurance races.. ze zijn bijna allemaal hetzelfde.
Het enige leuke aan die wagens is dat je volgas door de bochten kan gaan maar verder zijn ze ruk.
Forza 3 moet gewoon U class endurance races krijgen.
D,C,B,A Classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
U class
A & S Class
Ik haat sowieso endurances.
de D Class was mij veels te traagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
D,C,B,A Class![]()
Met ''normale'' auto's racen blijft toch toffer
Jullie mogen hier de wagens uit de D class nog niet eens aanraken met jullie versleten golfjes en hyundai pony's of nissan micra'tjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
de D Class was mij veels te traag
Daar durf ik nu geen uitspraak over doen, maar tuurlijk ga je ook negatieve geluiden horen van mensen als de game uit is, maar welke game heeft dat niet?quote:
quote:Bayonetta naar 2010
Bij Platinum Games werkt Devil May Cry bedenker Hideki Kamiya momenteel aan de Xbox 360 en de PlayStation 3 actiegame Bayonetta. In de game moet de heks Bayonetta vechten met monsters die verkleed als engelen de wereld bedreigen.
De game zou origineel in 2009 verschijnen, maar SEGA heeft nu besloten de game uit te stellen naar januari 2010. Volgens SEGAs Mike Hayes blijkt uit een marktanalyse dat dit de ideale tijd is om een nieuwe franchise te lanceren. Ondertussen vragen wij ons af of er nog games in 2009 verschijnen na de recente serie van uitstellen.
Snelle auto'squote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Net een R1 race op maple valley gewonnenDat is echt kut om te racen met zulke snelle auto's
Dat is soms moeilijk voor mequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
-anders reageer je normaal-
TPquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aanstaande woensdag op XBLA voor 800 MSP 'Splosion Man, een actieplatformer van Twisted Pixel die ons eerder al The Maw gaven. Ik ben erg benieuwd!
Ik verwacht eigenlijk van welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
TPmisschien dit keer wederom eem premium theme en gamerpics als beloning voor het bereiken van een bepaald punt in de game?
En zo hoort het ook te zijn en dat je dit dan verwacht van een aracade game.. misschien zijn ze wel een beetje de pionier met dit soort acties. In ieder geval klasse werk en zeker gerespecteerd. De aanvullingen voor The Maw waren ook leuke add-ons.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk van welIk vind het ook wel weer tijd om mijn theme te veranderen, The Maw heb ik nu wel lang genoeg gehad eigenlijk
Uiteraard. Alle "ultieme" gamehits zoals mafia 2 en dit en anderen worden verplaatst naar 2010, ik denk ook niet dat we nog top titels dit jaar gaan zien, daarnaast denk ik dat deze spellen weer zo fokking opgehyped zijn dat ze alleen maar tegenvallen á la legendary.quote:
Forza 3quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uiteraard. Alle "ultieme" gamehits zoals mafia 2 en dit en anderen worden verplaatst naar 2010, ik denk ook niet dat we nog top titels dit jaar gaan zien, daarnaast denk ik dat deze spellen weer zo fokking opgehyped zijn dat ze alleen maar tegenvallen á la legendary.
Skate 2 heeft 1500 punten, waar ik er 1370 van heb 8)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Skate1 was mijn game. Kan niet wachten om Skate2 compleet op 1000 te krijgen
Ik mag hopen dat het niet zo extreem word, dat word anders in 2010 een jaar niet gamenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uiteraard. Alle "ultieme" gamehits zoals mafia 2 en dit en anderen worden verplaatst naar 2010, ik denk ook niet dat we nog top titels dit jaar gaan zien, daarnaast denk ik dat deze spellen weer zo fokking opgehyped zijn dat ze alleen maar tegenvallen á la legendary.
De eerste beelden van Mafia 2 zagen er zo tof uit, dat ik verder niks meer ervan bekijk! Met GTA IV heb ik ook veel dingen voor mezelf verpest door al zoveel te weten te komen en verwachten van de game. Alsnog keihard genoten van die game maar veel dingen had ik liever zelf ontdekt dat al door al die previews te weten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gister best wat gespeeld bij een vriend, tof, maar 1200punten.... ik ga liever voor wat rockband nummers denk ikquote:
Ga je ze ook alle 213873618 spelen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gister best wat gespeeld bij een vriend, tof, maar 1200punten.... ik ga liever voor wat rockband nummers denk ik
Grinden?? Ik mis iets geloof ikquote:
Neem eens een ander merk batterijen. Sommige (goedkope) batterijen zijn wat kleiner die niet lekker verbinding maken. Of een accu-ding natuurlijk, die zijn ideaalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:12 schreef CraniuM het volgende:
De controller valt steeds uit batterijen niet leeg en ook al vervangen word er stront ziek van
ja heb nu weer andere batterijen en werkt wel en maandag maar ff zo'n play&charge kit kopenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Neem eens een ander merk batterijen. Sommige (goedkope) batterijen zijn wat kleiner die niet lekker verbinding maken. Of een accu-ding natuurlijk, die zijn ideaal
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:01 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ja heb nu weer andere batterijen en werkt wel en maandag maar ff zo'n play&charge kit kopen
Maak je maar geen zorgen, heb nooit het idee gehad om Action batterijen te gebruikenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Trouwens een tip voor iedereen; koop geen batterijen bij de Action. Zodra je die batterijen in je controller doet zegt ie meteen al dat ie leeg isEn anderhalf uur later valt ie uit
De niet-oplaadbare van de Aldi zijn ook erg goed. Ik heb zelf 2 oplaadbare van GP, maar die zitten in de GH3 gitaar die ik niet gebruik. Voor de controllers heb ik gewoon een battery packquote:Op zondag 19 juli 2009 12:07 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik had vorige week Varta oplaadbare batterijen gekocht bij de kruidvat (aanbieding, 7,50, normaal 10 euro?). Ze werken perfect, even langs als normale duracel batterijen. Op ebay gelijk maar setje van 4 gekocht (2700 mAh).
Ik heb gistern de trail even geprobeerd na alle hecktiek die ik erover gelezen had, maar vond het niet bijzonder om tot aanschaf over te gaan. Ik haalde geeneens de 30 min van de trail. Die vliegtuigen vliegen nog net zo kut als in battlefield 1942 en communiceren met teammaten kan je niet, dus als 1942 hebt gespeeld op de pc dan zie ik geen noodzaak om deze aan te schaffen. Ze hadden die tijd beter in battlefield 3 kunnen steken.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:44 schreef MPC60 het volgende:
Ik sta rond de 1200 op de Battlefield leaderboards
Waarom kan je niet comuniceren met je teammaten? Je speelt de ps3 versie ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik heb gistern de trail even geprobeerd na alle hecktiek die ik erover gelezen had, maar vond het niet bijzonder om tot aanschaf over te gaan. Ik haalde geeneens de 30 min van de trail. Die vliegtuigen vliegen nog net zo kut als in battlefield 1942 en communiceren met teammaten kan je niet, dus als 1942 hebt gespeeld op de pc dan zie ik geen noodzaak om deze aan te schaffen. Ze hadden die tijd beter in battlefield 3 kunnen steken.
Plane controls op southpaw zetten. Probleem opgelost.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik heb gistern de trail even geprobeerd na alle hecktiek die ik erover gelezen had, maar vond het niet bijzonder om tot aanschaf over te gaan. Ik haalde geeneens de 30 min van de trail. Die vliegtuigen vliegen nog net zo kut als in battlefield 1942 en communiceren met teammaten kan je niet, dus als 1942 hebt gespeeld op de pc dan zie ik geen noodzaak om deze aan te schaffen. Ze hadden die tijd beter in battlefield 3 kunnen steken.
Dit vraagt om een poll want je zit gruwelijk foutquote:Op zondag 19 juli 2009 18:19 schreef SkyChat het volgende:
Dirt 2 > Forza 3
Forza 3, duh!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit vraagt om een poll want je zit gruwelijk foutEn laat ik nu net gek zijn van polls
![]()
Poll: Forza 3 of Dirt 2 ?Forza 3 !! Dirt 2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat weet jij, dat weet ik, maar blijkbaar niet iedereenquote:
Heeft iemand hier de Pu? Daar staat bij de Forza 3 preview een achterkant van een auto op die gruwelijk is alleen weet ik niet welke auto het is?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Forza 3 owned Dirt 2 zelfs met ogen dicht... Overigens heb ik net Forza 1 gekocht en Madden NFL 09
bedoel je die zilvere, boven het kopje "verwachting"quote:Op zondag 19 juli 2009 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier de Pu? Daar staat bij de Forza 3 preview een achterkant van een auto op die gruwelijk is alleen weet ik niet welke auto het is?
Dus weet iemand dat misschien
Mannen houden van auto's en racen, dus ben jij gay, wij niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Bij de poll mis ik de optie:
"Geen van beiden, immers, racen is totally gay met van die pauper rondjes die je telkens moet rijden"
HDMI, met DVI moet je weer omvormstekkertjes gaan gebruiken.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat is beter om een Xbox360 aan te sluiten HDMI of DVI.
Ohja ik bedoelde eigenlijk HDMI of VGAquote:Op zondag 19 juli 2009 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
HDMI, met DVI moet je weer omvormstekkertjes gaan gebruiken.
Als het via HDMI kan gewoon doen, tenzij je het geluiid via een ander apparaat wilt laten gaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ohja ik bedoelde eigenlijk HDMI of VGA
Geluid wil ik via 5.1 setje jah. Of kan dat dan nietquote:Op zondag 19 juli 2009 20:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als het via HDMI kan gewoon doen, tenzij je het geluiid via een ander apparaat wilt laten gaan.
Dan moet je volgens mij de officiele kabel hebben van microsoft, dan kun je het geluid via een optische kabel laten lopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Geluid wil ik via 5.1 setje jah. Of kan dat dan niet
Dacht het wel, maar dan moet je wel constant met jouw gamertag op Live zijn ingelogd om de game te kunnen spelen.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:15 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik nu op een andere xbox mn gamertag recover, kan ik dan gewoon braid daarop downloaden die ik op mn eigen xbox al heb?
Chillquote:Op zondag 19 juli 2009 21:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar dan moet je wel constant met jouw gamertag op Live zijn ingelogd om de game te kunnen spelen.
Ja!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
bedoel je die zilvere, boven het kopje "verwachting"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |