SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ja ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef AQuila360 het volgende:
De TT is goed pettigrew![]()
Dat spel lijkt me ook wel tof
Om er nog heel ff op terug te komen. Ik heb er juist vrienden bijgemaakt door het spelen van MPquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel geen kutgames en multiplayer is voor mensen zonder vrienden.
Niet zo krom denken Gijs
Idem hier! Vond SC Conviction het coolste spel van de E3!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet het niet met Batman: Arkham Asylum, lijkt me middelmatig. Ik denk dat ik liever een paar maanden langer wacht op Splinter Cell: Conviction.
Noot gaat even door een fase!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Om er nog heel ff op terug te komen. Ik heb er juist vrienden bijgemaakt door het spelen van MP
Daarnaast heb ik ook genoeg andere vrienden, dus waar je die drogredenering op baseert is mij een raadsel
SC:C lijkt me ook wel erg bruut als ik de trailer zo zie... Maar daar vraag ik me weer bij af of het niet te makkelijk wordt met die selecteer-alle-vijanden-in-de-kamer-en-maak-zo-3-kills-met-één-druk-op-de-knop mode.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet het niet met Batman: Arkham Asylum, lijkt me middelmatig. Ik denk dat ik liever een paar maanden langer wacht op Splinter Cell: Conviction.
Ik dacht dat Batman juist die feature hadquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
SC:C lijkt me ook wel erg bruut als ik de trailer zo zie... Maar daar vraag ik me weer bij af of het niet te makkelijk wordt met die selecteer-alle-vijanden-in-de-kamer-en-maak-zo-3-kills-met-één-druk-op-de-knop mode.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, Rainbow Six: Vegas was toch ook niet tè makkelijk?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
SC:C lijkt me ook wel erg bruut als ik de trailer zo zie... Maar daar vraag ik me weer bij af of het niet te makkelijk wordt met die selecteer-alle-vijanden-in-de-kamer-en-maak-zo-3-kills-met-één-druk-op-de-knop mode.
Ik kan me de trailer van SC:C niet helemaal herinneren maar kon je daar niet gewoon targets selecteren en dan schoot ie ze zelf neer? Bij RS:V kon je iig alleen maar aangeven waar ze waren zodat je voordat je de deur open deed alvast 1 van de targets in je vizier kon zetten, maar je moest m alsnog zelf raken, en je hebt er maar bij 1 target iets aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, Rainbow Six: Vegas was toch ook niet tè makkelijk?
Verder lijkt Batman me ook niet bijzonder worden, ik denk dus ook dat ik die aan me voorbij laat gaan.
Oh? Nou ja, SC:C in ieder geval ook, als ik de trailer goed herinner... Je kon zo een paar boeven selecteren in een kamer, op de actieknop drukken en dan maakt Sam automatisch een paar vette moves om die badguys af te maken...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Batman juist die feature had![]()
Ik ook. Nouja en ME2. Maar dat zegt meer over de rest van de lineup van de xbox, wat een bagger.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Chocobo het volgende:
Idem hier! Vond SC Conviction het coolste spel van de E3!
BWAHAHAHAHAHA. Wederom een dikke fuck you naar de PC gamers. Massive fail.quote:Alan Wake alleen op Xbox 360
Bij Remedy Entertainment wordt momenteel hard gewerkt aan Alan Wake, een game die in 2010 op de Xbox 360 moet verschijnen. Alan Wake is een psychologische actiethriller waarin Alan Wake zelf het hoofdpersonage is.
De geruchten gingen al dat Remedy alleen nog aan de Xbox 360 versie werkte en vandaag leren we dat deze geruchten waar zijn. In 2010 zal de game alleen op de Xbox 360 uitkomen. Remedy werkt niet aan een PC versie en wel om een duidelijke reden: Microsoft plaatst de prioriteit op de Xbox 360 versie en kiest ervoor alleen die versie te lanceren. Een beslissing om de game later toch naar de PC te brengen ligt dan ook bij Microsoft, die de laatste tijd maar weinig geinteresseerd lijkt in dat platform.
Zijn daar nog video's van te vinden eigenlijk? Ik heb wat gameplay gezien bij Gamekings Live, maar ik kan alleen maar een vage trailer vinden op Xbox Live.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier! Vond SC Conviction het coolste spel van de E3!
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef Bart het volgende:
Ik heb trouwens voor 12 euro Rainbow Six: Vegas 2 gekocht (tweedehands)![]()
Die was toch coop splitscreen te spelen? Heb er nu al zin an
Bij SC:C kun je ze zelf automateutisch afknallen door ze te selecteren, bij RS:V selecteerde je ze, zodat je teamgenoten dat voor je deden. Ik vind het verschil nou niet zo heel erg grootquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan me de trailer van SC:C niet helemaal herinneren maar kon je daar niet gewoon targets selecteren en dan schoot ie ze zelf neer? Bij RS:V kon je iig alleen maar aangeven waar ze waren zodat je voordat je de deur open deed alvast 1 van de targets in je vizier kon zetten, maar je moest m alsnog zelf raken, en je hebt er maar bij 1 target iets aan
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zijn daar nog video's van te vinden eigenlijk? Ik heb wat gameplay gezien bij Gamekings Live, maar ik kan alleen maar een vage trailer vinden op Xbox Live.
Dus hij kan de video alleen voor de eerste 10 seconden bekijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
gametrialers staat denk ik wel wat.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zijn daar nog video's van te vinden eigenlijk? Ik heb wat gameplay gezien bij Gamekings Live, maar ik kan alleen maar een vage trailer vinden op Xbox Live.
Holy shit,.... geweldige backlog zelfsquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Nouja en ME2. Maar dat zegt meer over de rest van de lineup van de xbox, wat een bagger.
Gelukkig ben ik pas vorig jaar ingestapt en heb ik nu dus een heerlijke backlog voor bodemprijzen.
Ah ok, dan was ik denk te snel met schieten, want m'n teamgenoten hebben me daarbij nog nooit geholpen, of ik had het gewoon niet doorquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja
[..]
Bij SC:C kun je ze zelf automateutisch afknallen door ze te selecteren, bij RS:V selecteerde je ze, zodat je teamgenoten dat voor je deden. Ik vind het verschil nou niet zo heel erg groot
Wacht FF,... jij hebt Rainbow Six doorlopen zonder backup of gebruik maken van je teamquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah ok, dan was ik denk te snel met schieten, want m'n teamgenoten hebben me daarbij nog nooit geholpen, of ik had het gewoon niet door
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dus hij kan de video alleen voor de eerste 10 seconden bekijken.
Ik herinner me dit alweer inderdaad. Ja geen idee of het nu makkelijk wordt. Het lijkt me niet. Ik zie het gewoon als een trage quicktime-event! Podver wat ziet dit spel er toch goed uitquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:59 schreef Bart het volgende:
En vanaf 1.20 zie je in dit filmpje die instant kill mode:
Dude!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah ok, dan was ik denk te snel met schieten, want m'n teamgenoten hebben me daarbij nog nooit geholpen, of ik had het gewoon niet door
Geniaalquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude!Je hebt de game gewoon als FPS gespeeld dus, ipv lekker tactisch te doen?
Ja man! RAGGE! ZO HOORT HET!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude!Je hebt de game gewoon als FPS gespeeld dus, ipv lekker tactisch te doen?
ach consoles zijn onderhand net pc'squote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHA. Wederom een dikke fuck you naar de PC gamers. Massive fail.
Console gaming.
Ze missen alleen die handige muis en toetsenbord-besturingquote:
Zal die trial eens downloaden.. maar remake of niet, het spel is oud, is het nog steeds een spel wat tegenwoordig voldoening kan geven?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er al mensen The Secret of Monkey Island aan het spelen?
[ afbeelding ]
PS3 nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze missen alleen die handige muis en toetsenbord-besturing
Denk alleen dat de humor wat flauw geworden is!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal die trial eens downloaden.. maar remake of niet, het spel is oud, is het nog steeds een spel wat tegenwoordig voldoening kan geven?
Ja zodra ze de 360 ook ms word, excell en een internetbrowser geven dan kan ik de pc de deur uitdoen. Ik las pas geleden trouwens ergens dat Eidos reviewers aan het omkopen zijn met Batman AA voor hogere scores enzo. Zie trouwens ook dat er veel is uitgesteld qua games sinds mijn vakantie. Lijstje tot nu toe voor mij Batman AA, Splinter cell conviction, Halo 3 ODST en Modern warfare 2 met nachtkijker voor de pc uiteraardquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze missen alleen die handige muis en toetsenbord-besturing
Tales of Monkey Island episode 1quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk alleen dat de humor wat flauw geworden is!
http://www.eurogamer.net/(...)ecial-edition-review
9
Was die beter dan Contact Harvest? En ik ga hem over een week of 3 lezenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:30 schreef DooD het volgende:
Aquilla, ik heb trouwens Halo Cole Protocol gelezen op vakantie. Helljumpers en Spartan Gray Team for the win. Ze zouden een sqaud based shooter moeten maken met Gray team in de hoofdrol
YESHquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Tales of Monkey Island episode 1
7.7
edit: of is dat een andere monkey island?
Dan heb ik niets gezegdquote:
Eidos heeft inmiddels wel heel erg die reputatie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:30 schreef DooD het volgende:
Ja zodra ze de 360 ook ms word, excell en een internetbrowser geven dan kan ik de pc de deur uitdoen. Ik las pas geleden trouwens ergens dat Eidos reviewers aan het omkopen zijn met Batman AA voor hogere scores enzo.
Ik heb er ook goede dingen over gelezen, schijnt de goede richting ingeslagen te zijn. Op dit moment ligt mijn hart nog steeds bij FIFA09.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
PES 10 (eindelijk een volwaardige PES zo lijkt het)
Contact Harvest was maar matig vergeleken met dit deel, deze is veel meer actie georienteerd en er is veel meer snelheid qua verhaal. En er wordt maar weer eens duidelijk gemaakt dat een Spartan uit een game niet de Saprtan is zoals beschreven in een boek. Ik hoop echt dat ze meer de ware kracht van de spartans laten zien in Halo Reach.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was die beter dan Contact Harvest? En ik ga hem over een week of 3 lezen
Ja,.. ik heb het over de remake! Die tales of lijken me niet zo!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Tales of Monkey Island episode 1
7.7
edit: of is dat een andere monkey island?
For those unable to let the past go, a prod of the back button switches instantaneously between the new version and the original, a feature that is both welcome and technically impressive.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vind de oude versie mooier en die draait prima op mijn DS
360 ook niet , maar de games wel op beide consolesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Maar Cyb vind je het nu niet minder met die cartoony graphics? Ik vond het eerst vetterquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
360 ook niet , maar de games wel op beide consoles
Alleen MMO's en RTS' vind ik. FPS' vind ik zo goed spelen tegenwoordig dat dat kleine verschil niet op kan tegen het bank vs bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohh ja RTS hadden we ook nogquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alleen MMO's en RTS' vind ik. FPS' vind ik zo goed spelen tegenwoordig dat dat kleine verschil niet op kan tegen het bank vs bureau
Nou ja humor in games, echt nog nooit meegemaakt dat ik van het lachen op mijn knie aan het slaan was ofzo.. BF:BC vond ik humor, bracht een glimlach.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk alleen dat de humor wat flauw geworden is!
http://www.eurogamer.net/(...)ecial-edition-review
9
Eind dit jaar (oktober of november volgens mij) komt de GOTY versie met alle 5 DLC's jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef Klonk het volgende:
wie weet hoe het zit, ik kan me iets herinneren dat er binnenkort een speciale fallout met alle dlc op cd zou uitkomen (of ben ik nu verkeerde dingen aan het herinneren)
Had in Fable ooit een glimlach!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja humor in games, echt nog nooit meegemaakt dat ik van het lachen op mijn knie aan het slaan was ofzo.. BF:BC vond ik humor, bracht een glimlach.
Morrowind, Oblivion & Fallout 3, allemaal geniale humor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja humor in games, echt nog nooit meegemaakt dat ik van het lachen op mijn knie aan het slaan was ofzo.. BF:BC vond ik humor, bracht een glimlach.
En dan heb je met veel shooters tegenwoordig nog voertuigen, waarbij gecontroleerd gasgeven en sturen toch wel lekkerder is dan op je WASD toetsjes tikkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh ja RTS hadden we ook nog![]()
en indd FPS speel ik liever op een console voor het gemak , al kan ik wel stukken beter richten op de pc .
alleen kan ik dan weer niet goed rond rennen
Nee. Cell shading.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar Cyb vind je het nu niet minder met die cartoony graphics? Ik vond het eerst vetter
Je vergeet Overlord!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morrowind, Oblivion & Fallout 3, allemaal geniale humor!
Misschien bedoelde hij het wel sarcastisch? Lijkt mij tenminste van wel, gewoon een voorbeeld!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Om er nog heel ff op terug te komen. Ik heb er juist vrienden bijgemaakt door het spelen van MP
Daarnaast heb ik ook genoeg andere vrienden, dus waar je die drogredenering op baseert is mij een raadsel
Overlord was wel grappig iddquote:
quote:
wat niet tegenwoordig?quote:
Nee ik ken hem Hij was serieus!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Moogle het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij het wel sarcastisch? Lijkt mij tenminste van wel, gewoon een voorbeeld!
hebben ze daar uberhaupt al wat van laten zien dan ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet ook AVATAR niet die game komt er ook aan en wordt erg vet
En geweldig was hetquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hebben ze daar uberhaupt al wat van laten zien dan ?
want op de e3 was james cameron gewoon 40 min aan het lullen hoe geweldig het wel niet is
Eerst werd het met veel bombarie gebracht en toen hoorde je er helemaal niet meer over en nu ligt die al haast in de winkel... kan maar 1 ding betekenenquote:In Augustus dit jaar (te lezen op de Ubi website ) zal Ubisoft de Action / Survival game 'I am Alive' uitbrengen.
Staat DHCP aan in je modem? Heb je in je Xbox een IP ingesteld dat niet in de range van je modem valt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:04 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Even een vraag waarvan ik niet zeker weet of hij hier thuis hoort. Maar ik kon via de search geen fatsoenlijk topic er over vinden.
Ik wil mijn xbox weer even op live hebben aangezien ik net punten heb gekocht voor Monkey Island.
Alleen het kreng wil weer eens niet werken. Ik heb gewoon een directe verbinding met de bijgeleverde kabel in mijn onsnet modem. Alleen om een of andere duistere reden wil hij geen ip-adres krijgen.
Heeft er iemand een tip, of wellicht een oplossing?
Je kon niet meer wachten? Ik heb die mail van gamehubs nog steeds nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een raar probleem, ik heb net een code ingewisseld voor 3 maanden gold. Alles is goed gegaan, op de website staat dat ik goldmember ben, bij accountgegevens op mijn 360 staat het ook.
Maar zodra ik Battlefield wil gaan downloaden zegt hij dat ik een gold member moet zijn. Zit er vertraging tussen ofzo?
Raar probleem..
Dat was zooo vreselijk saaaaaiquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hebben ze daar uberhaupt al wat van laten zien dan ?
want op de e3 was james cameron gewoon 40 min aan het lullen hoe geweldig het wel niet is
DHCP staat aan en ik heb al mijn instellingen op mijn Xbox op automatic staan. Ik heb geen handmatig ingevoerd IP-adres ingevoerd in ieder geval.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat DHCP aan in je modem? Heb je in je Xbox een IP ingesteld dat niet in de range van je modem valt?
Klopt, het kan soms echt een bitch zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wat haalt computertechnologie soms het bloed onder mijn nagels vandaan.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kon niet meer wachten? Ik heb die mail van gamehubs nog steeds niet
AQ verkoopt zijn games door, beetje lastig met Arcadequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef RitseB het volgende:
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8025841092F?cid=MajorNelson&partner=MajorNelson
nieuwe game voor AQ
alen wake is ook een reden waarom ik een xbox heb gekochtquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHA. Wederom een dikke fuck you naar de PC gamers. Massive fail.
Console gaming.
Ga weg met dat pauper tour gedoequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef RitseB het volgende:
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8025841092F?cid=MajorNelson&partner=MajorNelson
nieuwe game voor AQ
ik kom je in elkaar slaan als het niet klopt, geen cent te makken op dit moment maar zodra ik weer iets heb ga ik fallout kopenquote:
Ik ruil fallout 3 tegen left 4 deadquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom je in elkaar slaan als het niet klopt, geen cent te makken op dit moment maar zodra ik weer iets heb ga ik fallout kopen
Krijg ik ook een bonus als het wel klopt? Anders is het een beetje een lose-lose situatie voor mij natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom je in elkaar slaan als het niet klopt, geen cent te makken op dit moment maar zodra ik weer iets heb ga ik fallout kopen
ik heb alleen maar ouwe rukgames, afgezien van pure waar ik van af wilquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ruil fallout 3 tegen left 4 dead
dan krijg je gratis en voor niets een tofheidsnotequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Krijg ik ook een bonus als het wel klopt? Anders is het een beetje een lose-lose situatie voor mij natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |