abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:09:20 #276
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70994646
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_70994858
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:30:26 #278
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70995270
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
The truth was in here.
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:31:22 #279
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70995304
Je bent gek als je een achievement lijst van te voren bekijkt~!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_70995350
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
Je bent gek als je een achievement lijst van te voren bekijkt~!
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:44:06 #281
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_70995687
Day of the Tentacle mag ook snel komen, pl0x LucasArts !!!
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:48:01 #282
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70995809
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:33 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Dan kun je wel raar doen maar het is wel zo..

Ik wed dat jij dat doet en dan je speelstijl erop aan gaat passen

Ik deed dat toen bij FEAR ofzo omdat je een achievement kreeg als je geen ''bullettime'' gebruikt. Dus ik dat niet gebruiken maar in feite verkloot je dan het spel omdat dat een tof onderdeel is van dat spel. Dus nu kijk ik er niet meer na. En bij zo'n spel was een achievement ''versla pietje ofzo'' Maar die helpt je in het begin waardoor je het verhaal dan weer verkloot omdat je al weet dat die later een vijand wordt. Dat soort dingen vind ik dan toch jammer.

Eventueel misschien als je klaar bent om nog wat dingen te halen dat is wel relaxed nog
pi_70996157
Ik bekijk de lijst bij een 2e playthrough of wanneer ik bijna zat ben van t spel. Het kan echtwel dingen verpesten inderdaad, maar je kan ook de lijst weten en niet je speelstijl erop aanpassen
pi_70996319
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je lult uit je nek en je weet het

Die laatste 4 bagger games van je heb je net zolang gespeeld totdat er geen achievo meer uit te persen was, toen heb je ze weer de deur uitgedaan en nu ben je op zoek naar die makkelijk shitgame met achievo's van 250G.

Wees een vent en speel Prototype uit tot op het bot want je was toch zóóóó geil over die game?
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:07:04 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70996345
quote:

[..]

Ik deed dat toen bij FEAR ofzo omdat je een achievement kreeg als je geen ''bullettime'' gebruikt. Dus ik dat niet gebruiken maar in feite verkloot je dan het spel omdat dat een tof onderdeel is van dat spel. Dus nu kijk ik er niet meer na. En bij zo'n spel was een achievement ''versla pietje ofzo'' Maar die helpt je in het begin waardoor je het verhaal dan weer verkloot omdat je al weet dat die later een vijand wordt. Dat soort dingen vind ik dan toch jammer.

Eventueel misschien als je klaar bent om nog wat dingen te halen dat is wel relaxed nog
Precies, en daarom zijn achievements kut.. het gaat voorbij de spelbeleving als je eerst de achievements bekijkt en daarna pas start. Ga je rekening houden met..
Ik word liever verrast met een 'bliep' achievement unlocked.. ik check m dan later wel en denk bijmezelf.. "ah weer 25 punten erbij, boeien".
The truth was in here.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:11:50 #286
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70996476
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:05 schreef SkyChat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je lult uit je nek en je weet het

Die laatste 4 bagger games van je heb je net zolang gespeeld totdat er geen achievo meer uit te persen was, toen heb je ze weer de deur uitgedaan en nu ben je op zoek naar die makkelijk shitgame met achievo's van 250G.

Wees een vent en speel Prototype uit tot op het bot want je was toch zóóóó geil over die game?
Die games heb ik gewoon gespeeld maar niet gekeken waar je welke achievements voor krijgt..

Jij bent degene die bepaald of een spel zijn geld waard is aan de hand van het aantal GS Je hebt ook 20.000 GS gehaald in een half jaar Ik heb er wel 40.000 maar heb m'n 360 dan ook al bijna 3 jaar.

En prototype heb ik gespeeld tot dat ik hem uit had dus ook niet met een lijst ofzo
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Precies, en daarom zijn achievements kut.. het gaat voorbij de spelbeleving als je eerst de achievements bekijkt en daarna pas start. Ga je rekening houden met..
Ik word liever verrast met een 'bliep' achievement unlocked.. ik check m dan later wel en denk bijmezelf.. "ah weer 25 punten erbij, boeien".
Klopt!!

In het begin deed ik dat ook wel eens maar dat verpest een hoop wat mij betreft. Ik heb ook liever achievements die je krijgt door een doel te halen ipv dat je ze krijgt voor de manier waarop.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:12:36 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_70996499
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar ze kunnen ook de spelbeleving uitbreiden. Zonder achievement was ik niet zo lang bezig geweest met Crackdown en was ik bijvoorbeeld niet de Agency Tower omhoog geklommen wat een level op zich was.

Ook Mirror's Edge werd leuker en uitdagender door de game te spelen zonder het gebruik van wapens waar een achievement aan hing.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:15:11 #288
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70996566
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar ze kunnen ook de spelbeleving uitbreiden. Zonder achievement was ik niet zo lang bezig geweest met Crackdown en was ik bijvoorbeeld niet de Agency Tower omhoog geklommen wat een level op zich was.

Ook Mirror's Edge werd leuker en uitdagender door de game te spelen zonder het gebruik van wapens waar een achievement aan hing.
Maar speelde je hem een 2de keer voor die achievements of meteen al rekening mee gehouden?

Maar in feite is het stom want je hebt guns maar je mag ze niet gebruiken Maar als je dan een 2de keer speelt dan is het misschien tof als een extra uitdaging ja maar als er guns in zitten gebruik ik ze ook

Oblivion had wat dat betreft wel goeie achievements.

- wordt de beste van de arena
- wordt leider van die en die en die guild

Hoe je er kwam en met welke speelstijl maakt dan niets uit.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:16:56 #289
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70996626
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dus je blijft kutgames en levels spelen om die e-penis te verlengen, terwijl je je gametijd ook had kunnen gebruiken om lekker tof MP matches te spelen en plezier te hebben. Dat is mijn punt.
The truth was in here.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:17:16 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_70996634
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar speelde je hem een 2de keer voor die achievements of meteen al rekening mee gehouden?

Maar in feite is het stom want je hebt guns maar je mag ze niet gebruiken Maar als je dan een 2de keer speelt dan is het misschien tof als een extra uitdaging ja maar als er guns in zitten gebruik ik ze ook
Ik speel vrijwel geen enkele game meer dan één keer. Misschien inFamous op slecht, maar verder niet. De Fallout achievements voor neutral en bad karma heb ik dus ook niet en ik ga ook niet saven voordat je een level omhoog gaat zodat je die achievements kunt halen. Ik ben een achievementhoer, maar het moet wel leuk blijven
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:18:37 #291
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70996662
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oblivion had wat dat betreft wel goeie achievements.

- wordt de beste van de arena
- wordt leider van die en die en die guild
Oblivion, ik heb hem niet eens uitgespeeld.. laatste stukje, met die torens... vond ik niet tof, niet meer gespeeld dus. "ja maar als je nog een half uur gamed heb je 200 G te pakken" .. Nou en?
The truth was in here.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:21:52 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_70996759
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus je blijft kutgames en levels spelen om die e-penis te verlengen, terwijl je je gametijd ook had kunnen gebruiken om lekker tof MP matches te spelen en plezier te hebben. Dat is mijn punt.
Ik speel geen kutgames en multiplayer is voor mensen zonder vrienden.

Niet zo krom denken Gijs
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:22:04 #293
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70996764
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oblivion, ik heb hem niet eens uitgespeeld.. laatste stukje, met die torens... vond ik niet tof, niet meer gespeeld dus. "ja maar als je nog een half uur gamed heb je 200 G te pakken" .. Nou en?
Ik vind achievements wel tof dat zeker maar speel gewoon het spel en ga niet de boel zo spelen om zo veel mogelijk te kunnen halen.

Dingen verzamelen doe ik ook nooit echt alleen wat je gewoon tegen komt.. alleen bij een rpg o.i.d. kijk ik in elke hoek
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:28:00 #294
8369 speknek
Another day another slay
pi_70996924
Ik ben nog geen enkele keer op achievement jacht gegaan, ze doen met echt he-le-maal niets.
Maar ik merk dat ik bij een game als Mass Effect hetzelfde met de side-quests heb. Ik ben een luie wii gamer geworden, games hoeven van mij ook niet meer 20+ uur te hebben, het draait me alleen nog maar om de core game.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_70996931
Nu haal je de dingen weer door elkaar, ik heb ooit mijn ontevreden uitgesproken over het feit dat Microsoft geen DLC met achievements toelaat zolang daar geen prijskaartje aan vast zit.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:28:50 #296
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70996951
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

multiplayer is voor mensen zonder vrienden.

Niet zo krom denken Gijs
Nee precies
The truth was in here.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:40:04 #297
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70997244
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:28 schreef SkyChat het volgende:
Nu haal je de dingen weer door elkaar, ik heb ooit mijn ontevreden uitgesproken over het feit dat Microsoft geen DLC met achievements toelaat zolang daar geen prijskaartje aan vast zit.
Volgens mij vond je toen ook een keer 800 of 1200 punten te veel voor een XBLA game omdat er maar 200 GS in zit altijd

Maargoed opzich maakt dat ook niet uit dat moet iedereen zelf weten maar daarom gaf ik wel aan dat ik het gewoon zonde vind om van te voren naar een achievement lijst te kijken omdat je dan of het verhaal misschien verkloot of bijvoorbeeld je speelstijl erop gaat aanpassen.
pi_70998253
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik speel geen kutgames en multiplayer is voor mensen zonder vrienden.

Niet zo krom denken Gijs
Dat is ook een opmerking die nergens op slaat!

Ik speel genoeg mp, en dat is vaak genoeg met vrienden!
Al is maar om een potje fifa te doen met 6 man

beetje kansloos roy
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_70998305
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is ook een opmerking die nergens op slaat!

Ik speel genoeg mp, en dat is vaak genoeg met vrienden!
Al is maar om een potje fifa te doen met 6 man

beetje kansloos roy
Fifa op de bank is briljant, vooral met 2+ mensen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:27:17 #300
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70998642
quote:

[..]

Eigenlijk maar 1 keer gedaan. Dead Space uitgespeeld door alleen gebruik te maken van het pistool. Achievement hunten doe ik meestal na de eerste playthrough.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')