360 ook niet , maar de games wel op beide consolesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Maar Cyb vind je het nu niet minder met die cartoony graphics? Ik vond het eerst vetterquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
360 ook niet , maar de games wel op beide consoles
Alleen MMO's en RTS' vind ik. FPS' vind ik zo goed spelen tegenwoordig dat dat kleine verschil niet op kan tegen het bank vs bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohh ja RTS hadden we ook nogquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alleen MMO's en RTS' vind ik. FPS' vind ik zo goed spelen tegenwoordig dat dat kleine verschil niet op kan tegen het bank vs bureau
Nou ja humor in games, echt nog nooit meegemaakt dat ik van het lachen op mijn knie aan het slaan was ofzo.. BF:BC vond ik humor, bracht een glimlach.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk alleen dat de humor wat flauw geworden is!
http://www.eurogamer.net/(...)ecial-edition-review
9
Eind dit jaar (oktober of november volgens mij) komt de GOTY versie met alle 5 DLC's jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef Klonk het volgende:
wie weet hoe het zit, ik kan me iets herinneren dat er binnenkort een speciale fallout met alle dlc op cd zou uitkomen (of ben ik nu verkeerde dingen aan het herinneren)
Had in Fable ooit een glimlach!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja humor in games, echt nog nooit meegemaakt dat ik van het lachen op mijn knie aan het slaan was ofzo.. BF:BC vond ik humor, bracht een glimlach.
Morrowind, Oblivion & Fallout 3, allemaal geniale humor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja humor in games, echt nog nooit meegemaakt dat ik van het lachen op mijn knie aan het slaan was ofzo.. BF:BC vond ik humor, bracht een glimlach.
En dan heb je met veel shooters tegenwoordig nog voertuigen, waarbij gecontroleerd gasgeven en sturen toch wel lekkerder is dan op je WASD toetsjes tikkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh ja RTS hadden we ook nog![]()
en indd FPS speel ik liever op een console voor het gemak , al kan ik wel stukken beter richten op de pc .
alleen kan ik dan weer niet goed rond rennen
Nee. Cell shading.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar Cyb vind je het nu niet minder met die cartoony graphics? Ik vond het eerst vetter
Je vergeet Overlord!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morrowind, Oblivion & Fallout 3, allemaal geniale humor!
Misschien bedoelde hij het wel sarcastisch? Lijkt mij tenminste van wel, gewoon een voorbeeld!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Om er nog heel ff op terug te komen. Ik heb er juist vrienden bijgemaakt door het spelen van MP
Daarnaast heb ik ook genoeg andere vrienden, dus waar je die drogredenering op baseert is mij een raadsel
Overlord was wel grappig iddquote:
quote:
wat niet tegenwoordig?quote:
Nee ik ken hem Hij was serieus!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Moogle het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij het wel sarcastisch? Lijkt mij tenminste van wel, gewoon een voorbeeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |