quote:Bayonetta naar 2010
Bij Platinum Games werkt Devil May Cry bedenker Hideki Kamiya momenteel aan de Xbox 360 en de PlayStation 3 actiegame Bayonetta. In de game moet de heks Bayonetta vechten met monsters die verkleed als engelen de wereld bedreigen.
De game zou origineel in 2009 verschijnen, maar SEGA heeft nu besloten de game uit te stellen naar januari 2010. Volgens SEGAs Mike Hayes blijkt uit een marktanalyse dat dit de ideale tijd is om een nieuwe franchise te lanceren. Ondertussen vragen wij ons af of er nog games in 2009 verschijnen na de recente serie van uitstellen.
Snelle auto'squote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Net een R1 race op maple valley gewonnenDat is echt kut om te racen met zulke snelle auto's
Dat is soms moeilijk voor mequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
-anders reageer je normaal-
TPquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aanstaande woensdag op XBLA voor 800 MSP 'Splosion Man, een actieplatformer van Twisted Pixel die ons eerder al The Maw gaven. Ik ben erg benieuwd!
Ik verwacht eigenlijk van welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
TPmisschien dit keer wederom eem premium theme en gamerpics als beloning voor het bereiken van een bepaald punt in de game?
En zo hoort het ook te zijn en dat je dit dan verwacht van een aracade game.. misschien zijn ze wel een beetje de pionier met dit soort acties. In ieder geval klasse werk en zeker gerespecteerd. De aanvullingen voor The Maw waren ook leuke add-ons.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk van welIk vind het ook wel weer tijd om mijn theme te veranderen, The Maw heb ik nu wel lang genoeg gehad eigenlijk
Uiteraard. Alle "ultieme" gamehits zoals mafia 2 en dit en anderen worden verplaatst naar 2010, ik denk ook niet dat we nog top titels dit jaar gaan zien, daarnaast denk ik dat deze spellen weer zo fokking opgehyped zijn dat ze alleen maar tegenvallen á la legendary.quote:
Forza 3quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uiteraard. Alle "ultieme" gamehits zoals mafia 2 en dit en anderen worden verplaatst naar 2010, ik denk ook niet dat we nog top titels dit jaar gaan zien, daarnaast denk ik dat deze spellen weer zo fokking opgehyped zijn dat ze alleen maar tegenvallen á la legendary.
Skate 2 heeft 1500 punten, waar ik er 1370 van heb 8)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Skate1 was mijn game. Kan niet wachten om Skate2 compleet op 1000 te krijgen
Ik mag hopen dat het niet zo extreem word, dat word anders in 2010 een jaar niet gamenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uiteraard. Alle "ultieme" gamehits zoals mafia 2 en dit en anderen worden verplaatst naar 2010, ik denk ook niet dat we nog top titels dit jaar gaan zien, daarnaast denk ik dat deze spellen weer zo fokking opgehyped zijn dat ze alleen maar tegenvallen á la legendary.
De eerste beelden van Mafia 2 zagen er zo tof uit, dat ik verder niks meer ervan bekijk! Met GTA IV heb ik ook veel dingen voor mezelf verpest door al zoveel te weten te komen en verwachten van de game. Alsnog keihard genoten van die game maar veel dingen had ik liever zelf ontdekt dat al door al die previews te weten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |