Volgens mij kan dat niet. En daarom heb ik een stronthekel aan downloads, geef me gewoon een discquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:37 schreef Wells.p het volgende:
ik heb een probleem ik heb thuis een xbox staan waar ik en me broertje op spelen
nu heeft hij Lost and damned gekocht maar als ik op mijn eigen profiel zit kan ik via gta 4 niet lost and damned kiezen en ook niet bij new game terwijl me broertje dat wel kan!
heeft iemand misschien een oplossing hoe ik op mijn eigen gamertag de lost and damned kan spelen?
bedankt
Zondequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog een Unicorn B class, die is inmiddels alweer U class
Straks maar even lekker stoppen en iets anders gaan doen dit weekend.
BF1943 afmaken of anders Skate 2 Hall of Meat online
Dat is inderdaad dikke naaierijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef Wells.p het volgende:
als dat niet kan is dat inderdaad flnk genaaid moet ik het 2 keer kopen![]()
slaat echt nergens op
Een barbaar is hij!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ZondeUnicorn cars zijn meestal getuned, dan moet je ze niet gaan upgraden naar U
Verschilt wel per DLC volgens mij, de ene hecht zich aan je xbox, de ander aan je gamertag (dacht ik)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef Wells.p het volgende:
als dat niet kan is dat inderdaad flnk genaaid moet ik het 2 keer kopen![]()
slaat echt nergens op
Alsof ik nu nog ga racen in een B classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ZondeUnicorn cars zijn meestal getuned, dan moet je ze niet gaan upgraden naar U
Skate1 was mijn game. Kan niet wachten om Skate2 compleet op 1000 te krijgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:03 schreef SkyChat het volgende:
Hey Edje, je bent trouwens goed bezig in Skate 2, man
Skate1 moet ik ook nog halen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Skate1 was mijn game. Kan niet wachten om Skate2 compleet op 1000 te krijgen
Dat heb ik dus niet, ik ben echt nieuw in Skatequote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doen![]()
Ik rush overal nu doorheen omdat ik Skate echt kapot heb gespeeld
Probeer m'n spots te verbeteren! Dan heb ik wat te doen morgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, ik ben echt nieuw in Skate
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer m'n spots te verbeteren! Dan heb ik wat te doen morgen
R3/4 Races op Road Atlanta zijn echt tof hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:50 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Alsof ik nu nog ga racen in een B classmaarja de upgrades kun je gewoon verwijderen en ik heb tunes zat in m'n download map staan, m'n maat betaalde er zelfs voor op het Forza forum
Ik hoop dat ze die hele R class naar de prullenbal flikkeren want dat zijn echt bagger wagens, je kunt ze niet upgraden of wat dan ook.. echt zonde om zo de helft van die endurance races te vullen met die R's
Maar zóóóó saai in endurance races.. ze zijn bijna allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
R3/4 Races op Road Atlanta zijn echt tof hoor
U classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Maar zóóóó saai in endurance races.. ze zijn bijna allemaal hetzelfde.
Het enige leuke aan die wagens is dat je volgas door de bochten kan gaan maar verder zijn ze ruk.
Forza 3 moet gewoon U class endurance races krijgen.
D,C,B,A Classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
U class
A & S Class
Ik haat sowieso endurances.
de D Class was mij veels te traagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
D,C,B,A Class![]()
Met ''normale'' auto's racen blijft toch toffer
Jullie mogen hier de wagens uit de D class nog niet eens aanraken met jullie versleten golfjes en hyundai pony's of nissan micra'tjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
de D Class was mij veels te traag
Daar durf ik nu geen uitspraak over doen, maar tuurlijk ga je ook negatieve geluiden horen van mensen als de game uit is, maar welke game heeft dat niet?quote:
quote:Bayonetta naar 2010
Bij Platinum Games werkt Devil May Cry bedenker Hideki Kamiya momenteel aan de Xbox 360 en de PlayStation 3 actiegame Bayonetta. In de game moet de heks Bayonetta vechten met monsters die verkleed als engelen de wereld bedreigen.
De game zou origineel in 2009 verschijnen, maar SEGA heeft nu besloten de game uit te stellen naar januari 2010. Volgens SEGAs Mike Hayes blijkt uit een marktanalyse dat dit de ideale tijd is om een nieuwe franchise te lanceren. Ondertussen vragen wij ons af of er nog games in 2009 verschijnen na de recente serie van uitstellen.
Snelle auto'squote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Net een R1 race op maple valley gewonnenDat is echt kut om te racen met zulke snelle auto's
Dat is soms moeilijk voor mequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
-anders reageer je normaal-
TPquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aanstaande woensdag op XBLA voor 800 MSP 'Splosion Man, een actieplatformer van Twisted Pixel die ons eerder al The Maw gaven. Ik ben erg benieuwd!
Ik verwacht eigenlijk van welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
TPmisschien dit keer wederom eem premium theme en gamerpics als beloning voor het bereiken van een bepaald punt in de game?
En zo hoort het ook te zijn en dat je dit dan verwacht van een aracade game.. misschien zijn ze wel een beetje de pionier met dit soort acties. In ieder geval klasse werk en zeker gerespecteerd. De aanvullingen voor The Maw waren ook leuke add-ons.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk van welIk vind het ook wel weer tijd om mijn theme te veranderen, The Maw heb ik nu wel lang genoeg gehad eigenlijk
Uiteraard. Alle "ultieme" gamehits zoals mafia 2 en dit en anderen worden verplaatst naar 2010, ik denk ook niet dat we nog top titels dit jaar gaan zien, daarnaast denk ik dat deze spellen weer zo fokking opgehyped zijn dat ze alleen maar tegenvallen á la legendary.quote:
Forza 3quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uiteraard. Alle "ultieme" gamehits zoals mafia 2 en dit en anderen worden verplaatst naar 2010, ik denk ook niet dat we nog top titels dit jaar gaan zien, daarnaast denk ik dat deze spellen weer zo fokking opgehyped zijn dat ze alleen maar tegenvallen á la legendary.
Skate 2 heeft 1500 punten, waar ik er 1370 van heb 8)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Skate1 was mijn game. Kan niet wachten om Skate2 compleet op 1000 te krijgen
Ik mag hopen dat het niet zo extreem word, dat word anders in 2010 een jaar niet gamenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uiteraard. Alle "ultieme" gamehits zoals mafia 2 en dit en anderen worden verplaatst naar 2010, ik denk ook niet dat we nog top titels dit jaar gaan zien, daarnaast denk ik dat deze spellen weer zo fokking opgehyped zijn dat ze alleen maar tegenvallen á la legendary.
De eerste beelden van Mafia 2 zagen er zo tof uit, dat ik verder niks meer ervan bekijk! Met GTA IV heb ik ook veel dingen voor mezelf verpest door al zoveel te weten te komen en verwachten van de game. Alsnog keihard genoten van die game maar veel dingen had ik liever zelf ontdekt dat al door al die previews te weten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gister best wat gespeeld bij een vriend, tof, maar 1200punten.... ik ga liever voor wat rockband nummers denk ikquote:
Ga je ze ook alle 213873618 spelen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gister best wat gespeeld bij een vriend, tof, maar 1200punten.... ik ga liever voor wat rockband nummers denk ik
Grinden?? Ik mis iets geloof ikquote:
Neem eens een ander merk batterijen. Sommige (goedkope) batterijen zijn wat kleiner die niet lekker verbinding maken. Of een accu-ding natuurlijk, die zijn ideaalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:12 schreef CraniuM het volgende:
De controller valt steeds uit batterijen niet leeg en ook al vervangen word er stront ziek van
ja heb nu weer andere batterijen en werkt wel en maandag maar ff zo'n play&charge kit kopenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Neem eens een ander merk batterijen. Sommige (goedkope) batterijen zijn wat kleiner die niet lekker verbinding maken. Of een accu-ding natuurlijk, die zijn ideaal
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:01 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ja heb nu weer andere batterijen en werkt wel en maandag maar ff zo'n play&charge kit kopen
Maak je maar geen zorgen, heb nooit het idee gehad om Action batterijen te gebruikenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Trouwens een tip voor iedereen; koop geen batterijen bij de Action. Zodra je die batterijen in je controller doet zegt ie meteen al dat ie leeg isEn anderhalf uur later valt ie uit
De niet-oplaadbare van de Aldi zijn ook erg goed. Ik heb zelf 2 oplaadbare van GP, maar die zitten in de GH3 gitaar die ik niet gebruik. Voor de controllers heb ik gewoon een battery packquote:Op zondag 19 juli 2009 12:07 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik had vorige week Varta oplaadbare batterijen gekocht bij de kruidvat (aanbieding, 7,50, normaal 10 euro?). Ze werken perfect, even langs als normale duracel batterijen. Op ebay gelijk maar setje van 4 gekocht (2700 mAh).
Ik heb gistern de trail even geprobeerd na alle hecktiek die ik erover gelezen had, maar vond het niet bijzonder om tot aanschaf over te gaan. Ik haalde geeneens de 30 min van de trail. Die vliegtuigen vliegen nog net zo kut als in battlefield 1942 en communiceren met teammaten kan je niet, dus als 1942 hebt gespeeld op de pc dan zie ik geen noodzaak om deze aan te schaffen. Ze hadden die tijd beter in battlefield 3 kunnen steken.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:44 schreef MPC60 het volgende:
Ik sta rond de 1200 op de Battlefield leaderboards
Waarom kan je niet comuniceren met je teammaten? Je speelt de ps3 versie ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik heb gistern de trail even geprobeerd na alle hecktiek die ik erover gelezen had, maar vond het niet bijzonder om tot aanschaf over te gaan. Ik haalde geeneens de 30 min van de trail. Die vliegtuigen vliegen nog net zo kut als in battlefield 1942 en communiceren met teammaten kan je niet, dus als 1942 hebt gespeeld op de pc dan zie ik geen noodzaak om deze aan te schaffen. Ze hadden die tijd beter in battlefield 3 kunnen steken.
Plane controls op southpaw zetten. Probleem opgelost.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik heb gistern de trail even geprobeerd na alle hecktiek die ik erover gelezen had, maar vond het niet bijzonder om tot aanschaf over te gaan. Ik haalde geeneens de 30 min van de trail. Die vliegtuigen vliegen nog net zo kut als in battlefield 1942 en communiceren met teammaten kan je niet, dus als 1942 hebt gespeeld op de pc dan zie ik geen noodzaak om deze aan te schaffen. Ze hadden die tijd beter in battlefield 3 kunnen steken.
Dit vraagt om een poll want je zit gruwelijk foutquote:Op zondag 19 juli 2009 18:19 schreef SkyChat het volgende:
Dirt 2 > Forza 3
Forza 3, duh!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit vraagt om een poll want je zit gruwelijk foutEn laat ik nu net gek zijn van polls
![]()
Poll: Forza 3 of Dirt 2 ?Forza 3 !! Dirt 2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat weet jij, dat weet ik, maar blijkbaar niet iedereenquote:
Heeft iemand hier de Pu? Daar staat bij de Forza 3 preview een achterkant van een auto op die gruwelijk is alleen weet ik niet welke auto het is?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Forza 3 owned Dirt 2 zelfs met ogen dicht... Overigens heb ik net Forza 1 gekocht en Madden NFL 09
bedoel je die zilvere, boven het kopje "verwachting"quote:Op zondag 19 juli 2009 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier de Pu? Daar staat bij de Forza 3 preview een achterkant van een auto op die gruwelijk is alleen weet ik niet welke auto het is?
Dus weet iemand dat misschien
Mannen houden van auto's en racen, dus ben jij gay, wij niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Bij de poll mis ik de optie:
"Geen van beiden, immers, racen is totally gay met van die pauper rondjes die je telkens moet rijden"
HDMI, met DVI moet je weer omvormstekkertjes gaan gebruiken.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat is beter om een Xbox360 aan te sluiten HDMI of DVI.
Ohja ik bedoelde eigenlijk HDMI of VGAquote:Op zondag 19 juli 2009 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
HDMI, met DVI moet je weer omvormstekkertjes gaan gebruiken.
Als het via HDMI kan gewoon doen, tenzij je het geluiid via een ander apparaat wilt laten gaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ohja ik bedoelde eigenlijk HDMI of VGA
Geluid wil ik via 5.1 setje jah. Of kan dat dan nietquote:Op zondag 19 juli 2009 20:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als het via HDMI kan gewoon doen, tenzij je het geluiid via een ander apparaat wilt laten gaan.
Dan moet je volgens mij de officiele kabel hebben van microsoft, dan kun je het geluid via een optische kabel laten lopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Geluid wil ik via 5.1 setje jah. Of kan dat dan niet
Dacht het wel, maar dan moet je wel constant met jouw gamertag op Live zijn ingelogd om de game te kunnen spelen.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:15 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik nu op een andere xbox mn gamertag recover, kan ik dan gewoon braid daarop downloaden die ik op mn eigen xbox al heb?
Chillquote:Op zondag 19 juli 2009 21:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar dan moet je wel constant met jouw gamertag op Live zijn ingelogd om de game te kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |