Volgens mij kan dat niet. En daarom heb ik een stronthekel aan downloads, geef me gewoon een discquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:37 schreef Wells.p het volgende:
ik heb een probleem ik heb thuis een xbox staan waar ik en me broertje op spelen
nu heeft hij Lost and damned gekocht maar als ik op mijn eigen profiel zit kan ik via gta 4 niet lost and damned kiezen en ook niet bij new game terwijl me broertje dat wel kan!
heeft iemand misschien een oplossing hoe ik op mijn eigen gamertag de lost and damned kan spelen?
bedankt
Zondequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog een Unicorn B class, die is inmiddels alweer U class
Straks maar even lekker stoppen en iets anders gaan doen dit weekend.
BF1943 afmaken of anders Skate 2 Hall of Meat online
Dat is inderdaad dikke naaierijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef Wells.p het volgende:
als dat niet kan is dat inderdaad flnk genaaid moet ik het 2 keer kopen![]()
slaat echt nergens op
Een barbaar is hij!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ZondeUnicorn cars zijn meestal getuned, dan moet je ze niet gaan upgraden naar U
Verschilt wel per DLC volgens mij, de ene hecht zich aan je xbox, de ander aan je gamertag (dacht ik)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef Wells.p het volgende:
als dat niet kan is dat inderdaad flnk genaaid moet ik het 2 keer kopen![]()
slaat echt nergens op
Alsof ik nu nog ga racen in een B classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ZondeUnicorn cars zijn meestal getuned, dan moet je ze niet gaan upgraden naar U
Skate1 was mijn game. Kan niet wachten om Skate2 compleet op 1000 te krijgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:03 schreef SkyChat het volgende:
Hey Edje, je bent trouwens goed bezig in Skate 2, man
Skate1 moet ik ook nog halen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Skate1 was mijn game. Kan niet wachten om Skate2 compleet op 1000 te krijgen
Dat heb ik dus niet, ik ben echt nieuw in Skatequote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doen![]()
Ik rush overal nu doorheen omdat ik Skate echt kapot heb gespeeld
Probeer m'n spots te verbeteren! Dan heb ik wat te doen morgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, ik ben echt nieuw in Skate
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer m'n spots te verbeteren! Dan heb ik wat te doen morgen
R3/4 Races op Road Atlanta zijn echt tof hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:50 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Alsof ik nu nog ga racen in een B classmaarja de upgrades kun je gewoon verwijderen en ik heb tunes zat in m'n download map staan, m'n maat betaalde er zelfs voor op het Forza forum
Ik hoop dat ze die hele R class naar de prullenbal flikkeren want dat zijn echt bagger wagens, je kunt ze niet upgraden of wat dan ook.. echt zonde om zo de helft van die endurance races te vullen met die R's
Maar zóóóó saai in endurance races.. ze zijn bijna allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
R3/4 Races op Road Atlanta zijn echt tof hoor
U classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Maar zóóóó saai in endurance races.. ze zijn bijna allemaal hetzelfde.
Het enige leuke aan die wagens is dat je volgas door de bochten kan gaan maar verder zijn ze ruk.
Forza 3 moet gewoon U class endurance races krijgen.
D,C,B,A Classquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
U class
A & S Class
Ik haat sowieso endurances.
de D Class was mij veels te traagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
D,C,B,A Class![]()
Met ''normale'' auto's racen blijft toch toffer
Jullie mogen hier de wagens uit de D class nog niet eens aanraken met jullie versleten golfjes en hyundai pony's of nissan micra'tjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
de D Class was mij veels te traag
Daar durf ik nu geen uitspraak over doen, maar tuurlijk ga je ook negatieve geluiden horen van mensen als de game uit is, maar welke game heeft dat niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |