Gister best wat gespeeld bij een vriend, tof, maar 1200punten.... ik ga liever voor wat rockband nummers denk ikquote:
Ga je ze ook alle 213873618 spelen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gister best wat gespeeld bij een vriend, tof, maar 1200punten.... ik ga liever voor wat rockband nummers denk ik
Grinden?? Ik mis iets geloof ikquote:
Neem eens een ander merk batterijen. Sommige (goedkope) batterijen zijn wat kleiner die niet lekker verbinding maken. Of een accu-ding natuurlijk, die zijn ideaalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:12 schreef CraniuM het volgende:
De controller valt steeds uit batterijen niet leeg en ook al vervangen word er stront ziek van
ja heb nu weer andere batterijen en werkt wel en maandag maar ff zo'n play&charge kit kopenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Neem eens een ander merk batterijen. Sommige (goedkope) batterijen zijn wat kleiner die niet lekker verbinding maken. Of een accu-ding natuurlijk, die zijn ideaal
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:01 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ja heb nu weer andere batterijen en werkt wel en maandag maar ff zo'n play&charge kit kopen
Maak je maar geen zorgen, heb nooit het idee gehad om Action batterijen te gebruikenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Trouwens een tip voor iedereen; koop geen batterijen bij de Action. Zodra je die batterijen in je controller doet zegt ie meteen al dat ie leeg isEn anderhalf uur later valt ie uit
De niet-oplaadbare van de Aldi zijn ook erg goed. Ik heb zelf 2 oplaadbare van GP, maar die zitten in de GH3 gitaar die ik niet gebruik. Voor de controllers heb ik gewoon een battery packquote:Op zondag 19 juli 2009 12:07 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik had vorige week Varta oplaadbare batterijen gekocht bij de kruidvat (aanbieding, 7,50, normaal 10 euro?). Ze werken perfect, even langs als normale duracel batterijen. Op ebay gelijk maar setje van 4 gekocht (2700 mAh).
Ik heb gistern de trail even geprobeerd na alle hecktiek die ik erover gelezen had, maar vond het niet bijzonder om tot aanschaf over te gaan. Ik haalde geeneens de 30 min van de trail. Die vliegtuigen vliegen nog net zo kut als in battlefield 1942 en communiceren met teammaten kan je niet, dus als 1942 hebt gespeeld op de pc dan zie ik geen noodzaak om deze aan te schaffen. Ze hadden die tijd beter in battlefield 3 kunnen steken.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:44 schreef MPC60 het volgende:
Ik sta rond de 1200 op de Battlefield leaderboards
Waarom kan je niet comuniceren met je teammaten? Je speelt de ps3 versie ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik heb gistern de trail even geprobeerd na alle hecktiek die ik erover gelezen had, maar vond het niet bijzonder om tot aanschaf over te gaan. Ik haalde geeneens de 30 min van de trail. Die vliegtuigen vliegen nog net zo kut als in battlefield 1942 en communiceren met teammaten kan je niet, dus als 1942 hebt gespeeld op de pc dan zie ik geen noodzaak om deze aan te schaffen. Ze hadden die tijd beter in battlefield 3 kunnen steken.
Plane controls op southpaw zetten. Probleem opgelost.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik heb gistern de trail even geprobeerd na alle hecktiek die ik erover gelezen had, maar vond het niet bijzonder om tot aanschaf over te gaan. Ik haalde geeneens de 30 min van de trail. Die vliegtuigen vliegen nog net zo kut als in battlefield 1942 en communiceren met teammaten kan je niet, dus als 1942 hebt gespeeld op de pc dan zie ik geen noodzaak om deze aan te schaffen. Ze hadden die tijd beter in battlefield 3 kunnen steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |