Dit vraagt om een poll want je zit gruwelijk foutquote:Op zondag 19 juli 2009 18:19 schreef SkyChat het volgende:
Dirt 2 > Forza 3
Forza 3, duh!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit vraagt om een poll want je zit gruwelijk foutEn laat ik nu net gek zijn van polls
![]()
Poll: Forza 3 of Dirt 2 ?Forza 3 !! Dirt 2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat weet jij, dat weet ik, maar blijkbaar niet iedereenquote:
Heeft iemand hier de Pu? Daar staat bij de Forza 3 preview een achterkant van een auto op die gruwelijk is alleen weet ik niet welke auto het is?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Forza 3 owned Dirt 2 zelfs met ogen dicht... Overigens heb ik net Forza 1 gekocht en Madden NFL 09
bedoel je die zilvere, boven het kopje "verwachting"quote:Op zondag 19 juli 2009 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier de Pu? Daar staat bij de Forza 3 preview een achterkant van een auto op die gruwelijk is alleen weet ik niet welke auto het is?
Dus weet iemand dat misschien
Mannen houden van auto's en racen, dus ben jij gay, wij niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Bij de poll mis ik de optie:
"Geen van beiden, immers, racen is totally gay met van die pauper rondjes die je telkens moet rijden"
HDMI, met DVI moet je weer omvormstekkertjes gaan gebruiken.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat is beter om een Xbox360 aan te sluiten HDMI of DVI.
Ohja ik bedoelde eigenlijk HDMI of VGAquote:Op zondag 19 juli 2009 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
HDMI, met DVI moet je weer omvormstekkertjes gaan gebruiken.
Als het via HDMI kan gewoon doen, tenzij je het geluiid via een ander apparaat wilt laten gaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ohja ik bedoelde eigenlijk HDMI of VGA
Geluid wil ik via 5.1 setje jah. Of kan dat dan nietquote:Op zondag 19 juli 2009 20:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als het via HDMI kan gewoon doen, tenzij je het geluiid via een ander apparaat wilt laten gaan.
Dan moet je volgens mij de officiele kabel hebben van microsoft, dan kun je het geluid via een optische kabel laten lopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Geluid wil ik via 5.1 setje jah. Of kan dat dan niet
Dacht het wel, maar dan moet je wel constant met jouw gamertag op Live zijn ingelogd om de game te kunnen spelen.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:15 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik nu op een andere xbox mn gamertag recover, kan ik dan gewoon braid daarop downloaden die ik op mn eigen xbox al heb?
Chillquote:Op zondag 19 juli 2009 21:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar dan moet je wel constant met jouw gamertag op Live zijn ingelogd om de game te kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |