Ik had gehoopt op Pure, maar hier ben ik tevreden meequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan krijg je gratis en voor niets een tofheidsnote
Die demo in het nederlandsquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb alleen maar ouwe rukgames, afgezien van pure waar ik van af wil
Die nederlandse stemmen in viva pinata waren wel geeeniaal, die gast die de zaadjes verkocht enzo, die zei echt de meest smerige dingenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daar ergerde ik mij bijna net zo erg aan als comic sans in viva pinata
dat was echtquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die nederlandse stemmen in viva pinata waren wel geeeniaal, die gast die de zaadjes verkocht enzo, die zei echt de meest smerige dingen![]()
![]()
Nou mocht iemand een bovengemiddelde goede game willen ruilen tegen een ander bovengemiddelde goede game (viva pinata) laat het me maar horen. Ik accepteer alles behalve strangleholdquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Klonk het volgende:
maar in beide gevallen was de game bovengemiddeld goed
Gast.. dat ding is dunquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Net een nieuwe TV gekocht, kom nog van een oude CRT (wel goed ding maar oke)
Kijken hoe het gamen nu gaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kost me wel een rib uit mijn lijf maar soms doe je gekke dingen
Top 3 Xbox 360 gamesquote:
Wat wil je weten voor ik hier een hele lijst neer klap?quote:
Klopt, kun je streamen. Hoewel ik heb begrepen dat ze dit wel aan het bijwerken zijn naar een steeds beter niveau. Ze brengen constant nieuwe software updates aan. Maar je kunt dus foto's/films etc vanaf je netwerk halen. Daarnaast hebben ze nettv en kun je bijv youtube en buienradar bekijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarvoor heb je WiFi in je TV nodig? Zitten er ook decoders in zodat je MP3 en DivX kan streamen ofzo?
-edit- Typenummer bestaat niet volgens Google.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, niet eens een LED TVhaha, tsja nu kan ik een heel technisch verhaal ophangen over de huidige LED tv's enzo maar eerst hier maar eens van genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bedankt![]()
Ben erg nieuwsgierig hoe de spellen er nu uit zien, hoop dat ik veel verschil ga zien.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:MW2 Prestige Edition costs USD 149
News by Tom Bramwell
Today 11:45
Activision UK hasn't been able to give us a price for the Modern Warfare 2 "Prestige Edition" yet, but over in the US Infinity Ward has said that it will have a suggested retail price of USD 149.
That, in case you missed yesterday's unveiling, is largely because in addition to a limited-edition steelbook case, artbook, and download code for the original Call of Duty, you get fully working night-vision goggles and a head-shaped stand.
Also according to the Infinity Ward Twitter (thanks Kotaku), the vanilla steelbook edition will retail for USD 79.
Or you could just buy it in a normal box.
quote:Microsoft teases "exciting" reveal
A new project lined up for Comic-Con
Microsoft is set to make an "exciting" project reveal at this month's Comic-Con, as well as showcasing much of its E3 line-up.
The platform holder is promising a "new, exciting unannounced project from one of our top franchises," which certainly sounds exciting on paper (but will probably turn out to be Blinx for Xbox Live Arcade).
Note that "project" doesn't necessarily equal "new game", so this could well be downloadable content or the like for an already-released game.
MS will also be bringing Halo 3: ODST, Alan Wake, The Beatles: Rock Band, Left 4 Dead 2 and Xbox Live Arcade's South Park and Shadow Complex to the San Diego, US event.
A media reception is planned for the evening of Thursday, July 23, says Kotaku , so our money's on that being the venue to keep your eyes and ears open then.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |