quote:Interviewed by trade magazine MCV, head of Microsoft Game Studios Phil Spencer has stated that Project Natal will have games to play at launch.
"I see it as like the launch of the Xbox 360 back in 2005 - there will be a launch portfolio of games to support it," he said.
Plenty of developers now have access to Natal kits and we've already seen Lionhead's Milo game in action. Some of us here at OXM (well, Ben) have still to be convinced by motion games, but the prospect of big names lining up to develop for this hardware could make all the difference.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shocker! Er zullen games beschikbaar zijn voor Natal bij de launch er van!
[..]
wat een geniale man is het ook , dat die bij de launch van iets games ter bechiking heeft voor het platformquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had toch minsten een jaar tussen uitbrengen van Natal en eerste game verwacht. Lekker nutteloos thuis in een hoekje laten liggen voor een jaar langquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Natal Sports?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Al had ik hem ook wel uit zien komen met een minigame-collectie en verder niks
Helemaal niets bijzonders. Laadt hem op wanneer hij leeg is...quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik gebruik die van mij al 2 jaar zonder problemen.... wtf doe je met dat ding?
Ik gok na ongeveer een uurtje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
Ben ook maar eens begonnen aan Farcry 2
Graphics en sfeer idd super vetNu afwachten hoe snel ik me ga ergeren aan die checkpoints en andere shit
Ik geef je 2 dagenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
Ben ook maar eens begonnen aan Farcry 2
Graphics en sfeer idd super vetNu afwachten hoe snel ik me ga ergeren aan die checkpoints en andere shit
Hier thuis ook internet via glasvezel (onsbrabantnet heet dat bedrijf) en ik kan van dat modem maar 1 internetaansluiting gebruiken, kan goed zijn dat dat bij jou ook zo is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
DHCP staat aan en ik heb al mijn instellingen op mijn Xbox op automatic staan. Ik heb geen handmatig ingevoerd IP-adres ingevoerd in ieder geval.
O man, ik kon net wel gif spugen. Wat haalt computertechnologie soms het bloed onder mijn nagels vandaan.
Je moet vrij lang schieten voordat ze neer gaan jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef lkb9000 het volgende:
Ik was er na een paar uur helemaal klaar mee, en niet vanwege de checkpoints ofzo, vond hem gewoon niet lekker knallen
Bel microsoft eens en zeg dat de kabel kapot is, dikke kans dat je zomaar een nieuwe krijgtquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:54 schreef MaxC het volgende:
Fuck, ben mijn oplader voor wireless headset kwijt, kan hem absoluut niet vinden. Zijn ze ook los te koop?
Du Hastquote:Meer Guitar Hero 5 nummers onthuld
Activision heeft 22 nieuwe nummers voor Guitar Hero 5 onthuld. Dit is de tweede lijst met nummers die vrijgegeven wordt en het lijkt erop dat de gelekte lijst met nummers helemaal klopt.
•Attack! Attack! UK - "You And Me"
•Bon Jovi - "You Give Love A Bad Name"
•Darker My Love - "Blue Day"
•The Duke Spirit - "Send A Little Love Token"
•Elton John - "Saturday Night's Alright (For Fighting)"
•Face To Face - "Disconnected"
•Garbage - "Only Happy When It Rains"
•Kaiser Chiefs - "Never Miss A Beat"
•Kiss - "Shout It Out Loud"
•Love and Rockets - "Mirror People"
•My Morning Jacket - "One Big Holiday"
•Nirvana - "Lithium (Live)"
•The Police - "So Lonely"
•Rammstein - "Du Hast"
•The Rolling Stones - "Sympathy For The Devil"
•Sonic Youth - "Incinerate"
•Screaming Trees - "Nearly Lost You"
•Sublime - "What I Got"
•The Sword - "Maiden, Mother & Crone"
•Thin Lizzy - "Jailbreak"
•Tom Petty & The Heartbreakers - "American Girl"
•The White Stripes - "Blue Orchid"
My Morning Jacket. Gaafquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Du HastLithium
You Give Love A Bad Name
Sympathy For The Devil
Begint nu al irritant te wordenquote:
Een beetje zoals die Live Vision Cameraquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had toch minsten een jaar tussen uitbrengen van Natal en eerste game verwacht. Lekker nutteloos thuis in een hoekje laten liggen voor een jaar lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |