quote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb geen Live Gold meer anders zou ik je proberen te verslaan
Hoe bedoel je cheaters?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:26 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn er ineens enorm veel cheaters met clubs
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:14 schreef kreuk050 het volgende:
Ja real madrid wordt fucking vet!! En er zal geen update meer komen idd...
Je kunt je verdediging instellen op niet happen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Had ik ook altijd ja...IEDEREEN wil met Man U en in mindere mate Barca..hopeloos gewoon. Vooral die ManU gasten die dan met Ronaldo in de spits spelen en alleen maar lange steekballen geven en er achteraan rennen. Hoe goed je ook bent, dat kost je goals omdat die kerel veel te snel is voor een normale verdediger.
Nee hoor, liever met iets slechtere teams.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef Sieps het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo'n eentje die dit seizoen alleen met MU heeft gespeeld?
Er zijn echt zo weinig mensen die met lagere clubs willen spelen, heb vandaag een paar potjes met FC Twente gespeeld en heb wel een stuk of 20x een 5 sterren team weggedrukt voordat ik bij iemand kwam die met Ajax wou spelen
Hoe dan? In tactics ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:50 schreef druide het volgende:
[..]
Je kunt je verdediging instellen op niet happen.
Iets met de poorten op je router, dat is het meestal....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:50 schreef Thieske het volgende:
Ik probeer voor het eerst online te spelen met de xbox tegen een vriend van me. Maar hij slaat steeds vast op het moment dat we beide ons team kunnen kiezen....
Iemand een idee van de oorzaak toevallig?
Jep, Dortmünd doet het geweldig bij mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:04 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nee hoor, liever met iets slechtere teams.
Jij bent iemand die vervelend gaat doen als iemand een team kiest wat je niet zint? Dus als hij op ready staat, jij snel links rechts drukt zodat hij niet meer op ready staat?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef Sieps het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo'n eentje die dit seizoen alleen met MU heeft gespeeld?
Er zijn echt zo weinig mensen die met lagere clubs willen spelen, heb vandaag een paar potjes met FC Twente gespeeld en heb wel een stuk of 20x een 5 sterren team weggedrukt voordat ik bij iemand kwam die met Ajax wou spelen
Nee, als mensen met een 5-sterrenteam willen spelen dan exit ik gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent iemand die vervelend gaat doen als iemand een team kiest wat je niet zint? Dus als hij op ready staat, jij snel links rechts drukt zodat hij niet meer op ready staat?
Zo ja ;
Ik stuur die mensen altijd een bericht, ik kan daar echt niet tegen. ZO triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |