abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70482468
Die TT
pi_70482554
pi_70482567
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:18 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben nog steeds stoned trouwens
pi_70482636
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:18 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds stoned trouwens
Heb geen Live Gold meer anders zou ik je proberen te verslaan
pi_70482693
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Heb geen Live Gold meer anders zou ik je proberen te verslaan

Mijn 360 is nog steeds kapot
pi_70482733
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:22 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Mijn 360 is nog steeds kapot
pi_70482834
Wat zijn er ineens enorm veel cheaters met clubs
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_70483046
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:26 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn er ineens enorm veel cheaters met clubs
Hoe bedoel je cheaters?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 29 juni 2009 @ 16:54:09 #9
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_70483888
Pff al een tijdje geen fifa meer gespeeld. Maar ben wel benieuwd naar 10.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_70484088
Zou EA nog wat gaan update op het gebied van transfers in de zomer? Zal wel niet hè? Real zal wel populair worden met Kaka, CRon en een fatsoenlijke verdediger erbij in de vorm van Albiol (en waarschijnlijk een fatsoenlijke back erbij met Arbeloa)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70488396
Ja real madrid wordt fucking vet!! En er zal geen update meer komen idd...
pi_70492241
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:14 schreef kreuk050 het volgende:
Ja real madrid wordt fucking vet!! En er zal geen update meer komen idd...

Jij bent er zeker zo'n eentje die dit seizoen alleen met MU heeft gespeeld?
Er zijn echt zo weinig mensen die met lagere clubs willen spelen, heb vandaag een paar potjes met FC Twente gespeeld en heb wel een stuk of 20x een 5 sterren team weggedrukt voordat ik bij iemand kwam die met Ajax wou spelen
pi_70492659
Had ik ook altijd ja...IEDEREEN wil met Man U en in mindere mate Barca..hopeloos gewoon. Vooral die ManU gasten die dan met Ronaldo in de spits spelen en alleen maar lange steekballen geven en er achteraan rennen. Hoe goed je ook bent, dat kost je goals omdat die kerel veel te snel is voor een normale verdediger.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_70504618
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Had ik ook altijd ja...IEDEREEN wil met Man U en in mindere mate Barca..hopeloos gewoon. Vooral die ManU gasten die dan met Ronaldo in de spits spelen en alleen maar lange steekballen geven en er achteraan rennen. Hoe goed je ook bent, dat kost je goals omdat die kerel veel te snel is voor een normale verdediger.
Je kunt je verdediging instellen op niet happen.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_70506252
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef Sieps het volgende:

[..]

Er zijn echt zo weinig mensen die met lagere clubs willen spelen, heb vandaag een paar potjes met FC Twente gespeeld en heb wel een stuk of 20x een 5 sterren team weggedrukt voordat ik bij iemand kwam die met Ajax wou spelen
Nee hoor, liever met iets slechtere teams.
pi_70506267
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:50 schreef druide het volgende:

[..]

Je kunt je verdediging instellen op niet happen.
Hoe dan? In tactics ofzo?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:53:49 #17
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_70507672
Van die mensen ook die per se met 4 sterren teams willen spellen, en dan het beste 4 sterren team pakken.

Wat is dan het verschil om met 5 sterren teams te spelen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_70514368
hoi
x
pi_70515310
Morgen komt eindelijk de Dutch Patch uit op fifabenelux... Kan ik eindelijk gewoon met de Jupilerleague spelen... Zou tijd wordne.
pi_70520412
Ik probeer voor het eerst online te spelen met de xbox tegen een vriend van me. Maar hij slaat steeds vast op het moment dat we beide ons team kunnen kiezen....

Iemand een idee van de oorzaak toevallig?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:53:04 #21
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_70520474
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef richbitch het volgende:
hoi
hoi terug
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_70522572
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:50 schreef Thieske het volgende:
Ik probeer voor het eerst online te spelen met de xbox tegen een vriend van me. Maar hij slaat steeds vast op het moment dat we beide ons team kunnen kiezen....

Iemand een idee van de oorzaak toevallig?
Iets met de poorten op je router, dat is het meestal....
pi_70523124
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:04 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Nee hoor, liever met iets slechtere teams.
Jep, Dortmünd doet het geweldig bij mij.

En zo speelde ik ook eens Man Utd helemaal weg met Groningen, wat heb ik toen hard gelachen zeg.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
pi_70535256
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef Sieps het volgende:

[..]

Jij bent iemand die vervelend gaat doen als iemand een team kiest wat je niet zint? Dus als hij op ready staat, jij snel links rechts drukt zodat hij niet meer op ready staat?

Zo ja ;

Ik stuur die mensen altijd een bericht, ik kan daar echt niet tegen. ZO triest.
pi_70542295
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:28 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Jij bent iemand die vervelend gaat doen als iemand een team kiest wat je niet zint? Dus als hij op ready staat, jij snel links rechts drukt zodat hij niet meer op ready staat?

Zo ja ;

Ik stuur die mensen altijd een bericht, ik kan daar echt niet tegen. ZO triest.
Nee, als mensen met een 5-sterrenteam willen spelen dan exit ik gewoon
pi_70542325
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef Sieps het volgende:

[..]

woensdag 1 juli 2009 @ 12:08:32 #27
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_70542345
quote:

[..]

Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_70546138
quote:

[..]

x
pi_70549445
Geef Sieps gewoon gelijk, sommige mensen willen liever even een potje voetbal spelen met normale teams. Niet tegen Ronaldo, Zlatan of Eto'o die je constant eruit rennen en beuken zodat het niet meer leuk is.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_70549452
Voor de wedstrijd begint hoor

Ik vind het gewoon niks aan om tegen 5-sterrenteams te spelen, daar kun je amper normaal tegen spelen. En voor mij is het hele spelplezier met 5-sterrenteams weg en daar gaat het toch zeker wel om?
pi_70552480
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Hoe dan? In tactics ofzo?
Lol, ja. Als je nog nooit heb zitten klooien met tactics en formation kan je fifa nooit ten volle ervaren, Op een gegeven moment beheers je het passen en uitkappen wel, en dan komt het voornamelijk aan op het gebruiken van de juiste tactiek.

Om te beginnen zou ik pressure heel laag zetten, op 20 ofzo.
pi_70552558
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:05 schreef druide het volgende:

[..]

Lol, ja. Als je nog nooit heb zitten klooien met tactics en formation kan je fifa nooit ten volle ervaren, Op een gegeven moment beheers je het passen en uitkappen wel, en dan komt het voornamelijk aan op het gebruiken van de juiste tactiek.

Om te beginnen zou ik pressure heel laag zetten, op 20 ofzo.
En de rest ?
pi_70552882
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:08 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

En de rest ?
Dat is afhankelijk van het team dat je hebt, de formatie, de tegenstander, etc. Lekker puzzelen dus.

Het verlagen van de pressure minimaliseert het probleem van een snelle spits die voorbij je verdedigers dendert. Ik geloof dat een paar mensen daar last van hadden. Als er interesse voor is wil ik best een uitgebreide tactiek en formatie geven van mijn favoriete team, Brazilië.
pi_70553095
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef druide het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van het team dat je hebt, de formatie, de tegenstander, etc. Lekker puzzelen dus.

Het verlagen van de pressure minimaliseert het probleem van een snelle spits die voorbij je verdedigers dendert. Ik geloof dat een paar mensen daar last van hadden. Als er interesse voor is wil ik best een uitgebreide tactiek en formatie geven van mijn favoriete team, Brazilië.
Graag zelfs

Ik speel af en toe ook met Brazilië als iemand verplicht met een internationaal team wil spelen
pi_70554265
Brazilie:
Formatie 3-3-1-3:

----- Maicon -- Lucio -- Juan -----
------------- Gilberto Silva----------
Dani Alves ----------------Marcelo (net onder/op de middenlijn)
----------------------------------------
---------------Ronaldinho/Kaka-----
Kaka/Pato------------------ Robinho
---------------Vagner Love---------

Belangrijke tips;
- Vagner Love is net zo sterk als Fabiano, maar wel wat sneller.
- Het is cruciaal dat Marcelo en Dani Alves bij workrate defence op high en attacking op low hebben staan. Zij zijn zeer nuttig bij de opbouw, en ze hoeven absoluut niet defensief te zijn! Ze maken weliswaar niet uit zichzelf voorwaardse runs, maar je kunt ze toch mee naar voren krijgen door één-tweetjes en diepteballen. Vooral diepteballen komen soms goed van pas, omdat ze vaak vrij komen te staan.
Als ze dan naar voren rennen en je verliest de bal, dan blijft de back die aan de andere kant staat achterin, waardoor je dus genoeg man overhoudt om de tegenaanval te pareren. Bovendien zijn Dani Alves en Marcelo supersnel, waardoor ze vaak zelf de bak weer kunnen afpakken.
Het is raadzaam om Gilberto Silva de zelfde verdedigende opdracht mee te geven, maar ik weet niet of dit net zo cruciaal is.

-De drie spitsen moeten enkel aanvallen.

-De aanvallende middenvelder heeft bij mij middelmatig aanvallen en middelmatig verdedigen. Het is niet raadzaam om hem van zijn verdedigende taken te ontzien, omdat het voorin sowieso al erg druk is, en hij mooi de opbouw van de tegenstander kan storen.

- Bovenstaande formatie is het makkelijkst in te voeren door het elftal classic XI te kiezen; dan hoef je alleen het middenveld, de workrate en de pijltjes aan te passen.

- Persoonlijk gebruik ik niet zo vaak pijltjes, omdat ik niet weet wat voor effect ze precies hebben. Het klassieke elftal heeft zijn drie spitsen de opdracht gegeven om tijdens het verdedigen mee terug te gaan. Dat is het proberen misschien waard. De pijltjes van het middenveld zou ik dumpen.

Custom tactic: Ook daar heb ik enige twijfels. Eerste de zaken waar ik zeker van ben:
Crossing : 50
Shooting : 40
Positioning : free
Pressure : 30 (snelle verdedigers, die kunnen het hebben)
Defender line : cover
Onzekere factoren:
Team width : laag ( hoe laag weet ik niet, ik heb het nu op 30 staan.)
Passing : ik heb het op 25 staan. Doordat het middenveld goed bezet is, houd ik makkelijk balbezit. Maar een andere waarde zou misschien beter uitpakken?
Buildup speed: 60 (ik vermoed dat dit wat aan de hoge kant is)
Passing: 30 (Hoe lager je dit zet, hoe meer mannetjes zich zullen aanbieden. Maar dit zorgt er wel voor dat het bereiken van het tegendoel langer duurt. Ik zou de waarde van speed laten bepalen door de ruimte die je tegenstander je gunt. Als hij veel presst: lekker laag houden, als hij weinig presst kan het wellicht wat omhoog.)
Poitioning: free form. Ik moet nog ff kijken wat de voor en nadelen hiervan zijn.

Dat is mijn tactiek. Ik hou mij aanbevolen voor tips! En ik zou de favoriete tactieken van jullie wel eens willen zien.
pi_70554321
Ik heb trouwens ook een licht aangepaste versie van bovenstaande tactiek, waarbij één van de verdedigers een linie opschuift. Dus 2-4-1-3. Deze tactiek werd echter alleen tegen één spits systemen, zoals Chelsea.
pi_70566383
Dat is leuk om te lezen.

Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik alleen de opstelling veranderd, ik speel ook altijd vol defensief. Als ik dat niet doe breken spelers zomaar door mijn verdediging heen.
Vraag me soms echt af waarom dat andersom nooit zo is, ik moet altijd wel veel moeite doen om door een verdediging te komen. Maar als ik een kans krijg om te scoren benut ik de goal ook bijna altijd.

Speel jij op een 360 of PS3?
pi_70576260
gisteren Fifa 2009 gehaald op de ps3, maar ik kan het spel alleen in vreemde talen installeren, zit geen engels of nederlands tussen? Iemand hier ervaring mee?

ow het is dus een franse versie, fijn

[ Bericht 22% gewijzigd door Zosk op 02-07-2009 22:02:37 ]
Welkom op FOK!
pi_70616001
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Dat is leuk om te lezen.

Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik alleen de opstelling veranderd, ik speel ook altijd vol defensief. Als ik dat niet doe breken spelers zomaar door mijn verdediging heen.
Vraag me soms echt af waarom dat andersom nooit zo is, ik moet altijd wel veel moeite doen om door een verdediging te komen. Maar als ik een kans krijg om te scoren benut ik de goal ook bijna altijd.

Speel jij op een 360 of PS3?
Ik denk dat dat komt doordat je passing heb ingesteld op kort. Dat zorgt ervoor dat je spelers naar het mannetje met de bal toekomen, waardoor je ten eerste niet in één beweging de bal met snelheid kan meenemen, en ten tweede de afstand naar het doel van de tegenstander groter wordt.

Maar pass op lang instellen maakt het spel zo eentonig, en het is ook vrij makkelijk te verdedigen, dus tja...

Ik speel op de 360.

@ Zosk: had je niet even op de nieuwe kunnen wachten?
pi_70651077
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:03 schreef druide het volgende:

[..]

Ik denk dat dat komt doordat je passing heb ingesteld op kort. Dat zorgt ervoor dat je spelers naar het mannetje met de bal toekomen, waardoor je ten eerste niet in één beweging de bal met snelheid kan meenemen, en ten tweede de afstand naar het doel van de tegenstander groter wordt.

Maar pass op lang instellen maakt het spel zo eentonig, en het is ook vrij makkelijk te verdedigen, dus tja...

Ik speel op de 360.

@ Zosk: had je niet even op de nieuwe kunnen wachten?
Het gaat de laatste tijd wel beter wat dat betreft. Maar ik kom soms nog mensen tegen die me keihard van de mat vegen, wat soms echt tot frustratie leid.
Gelukkig win ik meer dan dat ik verlies tegenwoordig.
pi_70733973
Is er nou alweer onderhoud wtf? Is daar ook een website voor ofzo?

Gisteren scoorde ik trouwens met Ronaldinho vanaf de middenstip lol
x
pi_70734266
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:01 schreef richbitch het volgende:
Is er nou alweer onderhoud wtf? Is daar ook een website voor ofzo?

Gisteren scoorde ik trouwens met Ronaldinho vanaf de middenstip lol
Ik heb nog NOOIT iemand vanaf de middenstip zien scoren, en ik heb zeker 1000 wedstrijden online gespeeld.
Gisteravond, iemand die het 4 keer in 1 wedstrijd deed.

Ik had het niet meer
pi_70734782
Zo irritant die mensen die meteen vanaf de aftrap proberen te scoren. Het is ze wel pas 1x gelukt bij me gelukkig. Wel regelmatig de lat of een cornertje. Snap ook niet waarom ze het doen..ik scoor juist veel uit mijn eerste aanval vanaf de aftrap omdat er dan gaten in de verdediging liggen en je tegenstander vaak nog niet helemaal wakker is..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_70734835
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:26 schreef Tim86 het volgende:
Zo irritant die mensen die meteen vanaf de aftrap proberen te scoren. Het is ze wel pas 1x gelukt bij me gelukkig. Wel regelmatig de lat of een cornertje. Snap ook niet waarom ze het doen..ik scoor juist veel uit mijn eerste aanval vanaf de aftrap omdat er dan gaten in de verdediging liggen en je tegenstander vaak nog niet helemaal wakker is..
Ik zucht ook altijd zodra ze het doen, of mensen die met 2-1 voorstaan die de laatste paar minuten van de wedstrijd maar wat over gaan spelen op hun eigen helft zonder aan te vallen
pi_70736045
Bij mij is wel redelijk vaak gescoord vanaf de aftrap, of het lijkt alleen maar zo omdat ik er een paar keer door verloren heb. Als iemand af en toe een wedstrijd wilt spelen, voeg me dan maar toe: mijn psn is StefanS92

en @ die gast met al die tactieken, gewoon wat spelers wisselen en spelen kan ook.
pi_70736209
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:06 schreef stefan92 het volgende:
Bij mij is wel redelijk vaak gescoord vanaf de aftrap, of het lijkt alleen maar zo omdat ik er een paar keer door verloren heb. Als iemand af en toe een wedstrijd wilt spelen, voeg me dan maar toe: mijn psn is StefanS92

en @ die gast met al die tactieken, gewoon wat spelers wisselen en spelen kan ook.
Ik ga je toevoegen straks
pi_70736512
I agree al het bovenstaande hehe
x
pi_70736691
http://www.dumpert.nl/med(...)alvoetbal._goal.html

Dit heb ik zeker 10 keer gedaan bij gasten die hun keeper buiten de 16 meter laten komen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:54:52 #49
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_70788140
Ik stift dan meestal

Iemand zin in een potje? Xbox 360 Naam: Morpheus1412
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_70788299
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik stift dan meestal

Iemand zin in een potje? Xbox 360 Naam: Morpheus1412
Ik zal m'n 360 even aansluiten en een nieuw account aanmaken. Want heb geen gold..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')