Coolquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.ombouwnederland.nl is toegestaan.
Klopt, die hadden wij allebei eigenlijk daar moeten halen, dan was het 13.50 p.p. Maarja te laatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Reintji het volgende:
Burnout ultimate maar 10e wanneer die in de winkelmand gaat
Het spel wordt wel snel repetitive. De enige reden waarom ik het nog speel is voor het verhaalquote:
Ok... We zullen zien of hij replayvalue ofwel koopwaarde heeftquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Het spel wordt wel snel repetitive. De enige reden waarom ik het nog speel is voor het verhaal
Waarom begin je weer? Je lokt het gewoon uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:44 schreef Document1 het volgende:
God oh God ik wil er niet over beginnen maar jullie dwazen maken het ons ook niet makkelijk...
Kunnen alle downloaders alsjeblieft ter plekke door bliksem getroffen worden
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Waarom begin je weer? Je lokt het gewoon uit.
Hij heeft wel gelijk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Heb het nog niet zo lang gespeeld, te druk enzo. Het begin lijkt me wel redelijk, maar ja, ik ben dan ook snel tevreden qua RPG'squote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Star Ocean valt mij trouwens nog steeds vies tegen
Voor 10tje neem ik hem van je over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, en hij is mij een beetje te saai en veelste realistisch
Zonde,... concept heeft zoveel potentie! Het leek me al niks maar na de reviews en user reviews weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Star Ocean valt mij trouwens nog steeds vies tegen
Ja dude ik lok het uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Exact waarom ik het na een paar races opgafquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, en hij is mij een beetje te saai en veelste realistisch
Als je een grote JRPG fan bent dan is het wel waard. Het spel is zeker beter dan de andere JRPGs die zijn uitgekomen op de 360 (Met uitzondering van Lost Odyssey) maar het beste kan je gewoon op Tales of Vesperia wachtenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zonde,... concept heeft zoveel potentie! Het leek me al niks maar na de reviews en user reviews weet ik genoeg.
Ik ben dus iemand die voornamelijk JRPG's speelt, en ik vind het tot nu toe maar een beetje slap het battle systeem is wel aardig, maar het verhaal kan mij echt niet boeien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:27 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Als je een grote JRPG fan bent dan is het wel waard. Het spel is zeker beter dan de andere JRPGs die zijn uitgekomen op de 360 (Met uitzondering van Lost Odyssey) maar het beste kan je gewoon op Tales of Vesperia wachten
Neuh, ik breng hem liever terug naar FRS en krijg ik een tegoedbon of omruilen voor iets anders.quote:
Wat vond je van de andere Star Oceans dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben dus iemand die voornamelijk JRPG's speelt, en ik vind het tot nu toe maar een beetje slap het battle systeem is wel aardig, maar het verhaal kan mij echt niet boeien.
3 vond ik wel aardig, 2 en 1 nooit gespeeld, maar op de X360 ben ik behalve Lost Odyssee en Eternal Sonata na ook nog niet echt toffe RPG's tegengekomen, blue dragon was ook wel aardig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:45 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Wat vond je van de andere Star Oceans dan?
Dan moet je zeker Tales of Vesperia gaan halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 vond ik wel aardig, 2 en 1 nooit gespeeld, maar op de X360 ben ik behalve Lost Odyssee en Eternal Sonata na ook nog niet echt toffe RPG's tegengekomen, blue dragon was ook wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |