Dus als ik in Perth een auto huur en dan een briefje schrijf, dan ben ik opeens geen Nederlander meer, maar een Australiër?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar ligt Perth. En een speciale lijn voor country callers vind ik ook wel australisch
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus als ik in Perth een auto huur en dan een briefje schrijf, dan ben ik opeens geen Nederlander meer, maar een Australiër?
Oké, relaxed, geen inburgeringscursus op die manierquote:
Je kan ook gewoon daar blijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Oké, relaxed, geen inburgeringscursus op die manier
Je moet ze zo vaak slijpen, anders worden ze bot. RVS-messen zijn veel beterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:20 schreef koei het volgende:
geen anames meer mogen doen? Wat is er mis met anamessen?
Ja en dan ben ik net bij het stuk dat ik haar ging swaffelen...quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik net bij het stuk dat ik haar ging swaffelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, is al jaren de aardappelpartjes, salade met dressing, stuk vlees naar keuze en bier. Altijd fijn.quote:
Hoe? Nou gewoon, het handvat hou ik vast in mijn rechterhand en het lemmet haal ik middels een trekkende beweging met de scherpe zijde door het te snijden object. Zo doe ik een mes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef koei het volgende:
Ehm, ik wil niet weten hoe jij precies een mes 'doet' Bart...
quote:
Ja. Trekken.quote:
quote:
Oh sorry, heb ik weer een woordje gezegd dat nog niet in je vocabulaire voorkomt?quote:
Waar heb je het over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry, heb ik weer een woordje gezegd dat nog niet in je vocabulaire voorkomt?
Over het doen van een mes, dat wilde koei graag weten.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Over het doen van een mes, dat wilde koei graag weten.
Ach, daar kan die arme koei toch ook niets aan doen dat ze dat niet weet. Je moet niet mensen gelijk gaan uitlachen omdat ze af en toe een beetje dom zijn, dat is niet lief.quote:
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, daar kan die arme koei toch ook niets aan doen dat ze dat niet weet. Je moet niet mensen gelijk gaan uitlachen omdat ze af en toe een beetje dom zijn, dat is niet lief.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, daar kan die arme koei toch ook niets aan doen dat ze dat niet weet. Je moet niet mensen gelijk gaan uitlachen omdat ze af en toe een beetje dom zijn, dat is niet lief.quote:
Waar heb jij het overquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, daar kan die arme koei toch ook niets aan doen dat ze dat niet weet. Je moet niet mensen gelijk gaan uitlachen omdat ze af en toe een beetje dom zijn, dat is niet lief.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Bart het volgende:
[..]
is dat überhaupt wel Nederlands? het doen van een mes?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
is dat überhaupt wel Nederlands? het doen van een mes?
iedergeval geen fail plaatjequote:
Geen idee. Koei vraagt het, dus dan zal het toch wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
is dat überhaupt wel Nederlands? het doen van een mes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |