FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef Muchachooo het volgende:
wordt het niet eens tijd om het demo's onderdeel op games.fok.nl te updaten?
Ik vond het eigenlijk wel feedback, dus heb ik toch gepost waar het hoort?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topic
Demo's worden er trouwens automatisch ingezet als er een nieuwsbericht wordt geplaatst met een 'demo' kenmerk is dus al een tijdje niet gedaan
Zo goedquote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Edwinuss het volgende:
[PS3/X360] FIFA09 #9 Bijna tijd voor FIFA10 :9
Kan iemand er wat anders moois van maken?
De zin in de TT loopt niet echt lekker
Vraag het eens in FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, op Fok!Games kan je bij elke user zien hoeveel punten hij heeft, en welk level daarbij hoort. Nu heb ik de vraag: waar komen die punten vandaan? hoe krijg je ze?!
worden berekend op basis van het o.a. aantal views, reacties, userreviews, submits, etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, op Fok!Games kan je bij elke user zien hoeveel punten hij heeft, en welk level daarbij hoort. Nu heb ik de vraag: waar komen die punten vandaan? hoe krijg je ze?!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vraag het eens in FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topic
En je coolheidsfactor natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Misan het volgende:
[..]
worden berekend op basis van het o.a. aantal views, reacties, userreviews, submits, etc.
[..]stiekem toch even hier gereageerd
Daarom is Bart's score ook zo laag!quote:
Die allejezus voorspelbare grap had ik van iedereen verwacht, behalve van jou Spankertquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Daarom is Bart's score ook zo laag!
Sorry, ik weet niet wat me overkwam....quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Die allejezus voorspelbare grap had ik van iedereen verwacht, behalve van jou Spankert
Precies! Kun je nagaan wat ik zou zijn als ik wel cool wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had ook al gekeken in zn fotoboek, maar hij was al Advanced![]()
Er is maar één Kingquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies! Kun je nagaan wat ik zou zijn als ik wel cool was
Ik denk dat als ik een paar honderd browservensters elke minuut games.fok.nl laat verversen, en dat 24/7 gedurende een paar maanden, je niet meer de enige king bentquote:
Oh? Vertel er eens wat meer over...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
Bart en de bende... we hebben een SC in GAM weten jullie dat..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |