abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69692010
Ik wil binnenkort (na mijn tentamens) een ps3 gaan kopen. Ik zag verschillende pakketten staan:

op www.bol.com:
1.- Playstation 3 - 80 Gb & Killzone 2 ¤389,99
2.- PlayStation 3 - 80 GB ¤399,99
3.- Playstation 3 - 80 Gb & Resistance 2 ¤389,99
4.- PlayStation 3 - 80 GB & Little Big Planet ¤389,99
5.- Playstation 3 80 GB & Extra Controller & Ratchet & Clank: Quest for Booty ¤399,99

Ik wil twee controllers, Killzone 2 en ratchet & clank:
dus pakket 5 + killzone 2 = ¤ 460,00 ongeveer.

Nu de vraag: Denken jullie dat het verstandig is om nu een ps3 aan te schaffen? Misschien dat jullie weten of er nieuwe acties aankomen. En is het verstandig om bij bol.com te kopen, of is er een goedkopere winkel?

Alvast bedankt,

Tieske909090
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:43:54 #2
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_69692048
TvPs3
pi_69692117
Ik hoorde een gerucht dat ze op de E3 2010 een pricedrop gaan aankondigen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_69692219
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:46 schreef disjfa het volgende:
Ik hoorde een gerucht dat ze op de E3 2010 een pricedrop gaan aankondigen
Je kan altijd wel blijven wachten maar tegen de tijd dat deze budget gaat is de PS4 er al bijna om de oude voorraad kwijt te raken zeg maar.

Gewoon kopen! Krijg je zeker geen spijt van. Is elke cent waard.!
pi_69692491
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef Sjonnjoop het volgende:
Waarom een PS3? Ga je bluray kopen en kijken? Anders zou ik zeggen hou heel veel Euro's in je zak en ga voor een Xbox360.
Zo te lezen wil ie Killzone 2 en Ratchet & Clank
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:00:12 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69692494
PS3 + inFamous, 390. Die ga ik ook na de tentamens halen
http://www.budgetgaming.n(...)famous_hardware.html

Check sowieso Budgetgaming voor prijzen van bundels.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_69692650
dank voor de reacties:

Denk dat de E3 2010 idd nog iets te lang duurt voor mij

waarom geen xbox360? idd voor de spellen,,

Voor die bundel met infamous > is maar één controller en moet dus nog één bijkopen en infamous lijkt me niet zo'n leuk spel (zal best wel leuk zijn, maar R&A en Killzone 2 lijken me leuker )
Maar ik zal eens op budgetgaming kijken
pi_69692820
Wat zijn dan echt goede spellen voor de ps3? Ook voor de multiplayer?
pi_69693729
Okej heb op meeste vragen antwoord gekregen,,

Maar niet op deze:
- Komen er binnenkort andere pakketten aan?
- Zijn er andere plekken dan www.bol.com waar ik deze pakketten goedkoper kan halen?

@appel:
Waarom is internet van xbox beter dan ps3? ik zou het namelijk niet weten, ben me nu aant oriënteren
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:51:37 #10
167923 appelsjap
All the above
pi_69693906
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef Tieske909090 het volgende:
Okej heb op meeste vragen antwoord gekregen,,

Maar niet op deze:
- Komen er binnenkort andere pakketten aan?
- Zijn er andere plekken dan www.bol.com waar ik deze pakketten goedkoper kan halen?

@appel:
Waarom is internet van xbox beter dan ps3? ik zou het namelijk niet weten, ben me nu aant oriënteren
Nou, het is veel beter in elkaar gezet. Als je met een friend wil spelen gaat dit allemaal via de xbox zelf ipv dat het spel het regelt, als je snapt wat ik bedoel. Je drukt gewoon op de GUIDE button, gaat naar je friendslist, drukt op invite en hij is geinvite. Verder heb je een party mode, dus je invite een vriend naar je party, of meerdere. Daar kun je met elkaar praten ouwehoeren etc etc. Als je zin hebt kun je met elkaar een spelletje doen, maar ieder kan ook zijn eigen spel spelen en toch kun je dan blijven praten.

Op de PS3 (uit ervaring) heb je geen private chat die over je spellen heen gaat. Dus als ik met een vriend GRID wil spelen moet ik hem eerst op zijn 06 bellen, zeggen naar welke server hij moet komen (want ik kan niet invite), allebei joinen we dezelfde server en dan pas kunnen we met elkaar praten, en dan kan de hele lobby meeluisteren.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_69694783
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Nou, het is veel beter in elkaar gezet. Als je met een friend wil spelen gaat dit allemaal via de xbox zelf ipv dat het spel het regelt, als je snapt wat ik bedoel. Je drukt gewoon op de GUIDE button, gaat naar je friendslist, drukt op invite en hij is geinvite. Verder heb je een party mode, dus je invite een vriend naar je party, of meerdere. Daar kun je met elkaar praten ouwehoeren etc etc. Als je zin hebt kun je met elkaar een spelletje doen, maar ieder kan ook zijn eigen spel spelen en toch kun je dan blijven praten.

Op de PS3 (uit ervaring) heb je geen private chat die over je spellen heen gaat. Dus als ik met een vriend GRID wil spelen moet ik hem eerst op zijn 06 bellen, zeggen naar welke server hij moet komen (want ik kan niet invite), allebei joinen we dezelfde server en dan pas kunnen we met elkaar praten, en dan kan de hele lobby meeluisteren.
In Killzone2 kan je gewoon zien waar je maatjes gamen? Kan je ze joinen.
pi_69695372
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:42 schreef Tieske909090 het volgende:
Ik wil binnenkort (na mijn tentamens) een ps3 gaan kopen. Ik zag verschillende pakketten staan:

op www.bol.com:
1.- Playstation 3 - 80 Gb & Killzone 2 ¤389,99
2.- PlayStation 3 - 80 GB ¤399,99
3.- Playstation 3 - 80 Gb & Resistance 2 ¤389,99
4.- PlayStation 3 - 80 GB & Little Big Planet ¤389,99
5.- Playstation 3 80 GB & Extra Controller & Ratchet & Clank: Quest for Booty ¤399,99

Ik wil twee controllers, Killzone 2 en ratchet & clank:
dus pakket 5 + killzone 2 = ¤ 460,00 ongeveer.

Nu de vraag: Denken jullie dat het verstandig is om nu een ps3 aan te schaffen? Misschien dat jullie weten of er nieuwe acties aankomen. En is het verstandig om bij bol.com te kopen, of is er een goedkopere winkel?

Alvast bedankt,

Tieske909090
Hoe dan ook niet bij Bol.com gaan kopen, die zijn wat betreft games en dergelijke onredelijk duur. Gewoon naar de Mediamarkt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_69695549
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe dan ook niet bij Bol.com gaan kopen, die zijn wat betreft games en dergelijke onredelijk duur. Gewoon naar de Mediamarkt.
Onlogische conclusie
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_69695713
ibood had hem vorige week de 80 gb voor 279
pi_69696461
Bij Amazon is ie 325 euro inclusief Infamous en HDMI kabel, maar er komen nog wel wat verzendkosten bij. Mocht je een CC hebben dan zou je dat kunnen doen. Infamous kun je nog wel verkopen als je het niks vind en dan heb je je PS3 dus voor rond de 300 euro

Edit: voor 90 euro extra heb je er dan trouwens Killzone 2, Ratchet and Clank en een extra DS3 erbij.

[ Bericht 4% gewijzigd door SToRM81 op 04-06-2009 12:12:42 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_69696519
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Maar je moet er wel voor betalen aka 60 euro p/j
PSN = gratis
32 euro. Party-systeem, fatsoenlijke chat ondersteuning, ingame messages, invite systeem. .
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_69696830
Ik ga vanavond eens kijken of ik ergens een aardige deal kan vinden. Jammer dat er geen fallout pack is of iets dergelijks.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69696878
Wees blij dat er geen fallout pack is. Kan je gewoon de CE voor 45 euro halen
www.indiegamer.nl
pi_69697198
De PS3 is op de lange duur voordeliger. Je hoeft geen extra battery packs te kopen, je hebt geen kosten voor online gamen en de PS3 is regiovrij, dus je kunt de meeste spellen veel goedkoper importeren.
PSN id: NL_SToRM
pi_69699330
Uhm, waarom hier nog dat gezeik over consoles onderling. TS (en ik bv) hebben al besloten een PS3 te halen. Ik zie geen reden om TS over te willen halen eigenlijk.

Dat ge-fanboy steeds. TS stelt vraag en het wordt weer een PS3 vs XBox 360 topic.?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69699908
TS vraagt om een PS3 kunnen de Xbox360 aanbidders dan niet wegblijven? Het lijken wel Jehova's, beetje ongevraagd geloof opdringen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:07:50 #22
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_69700630
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:29 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 is op de lange duur voordeliger. Je hoeft geen extra battery packs te kopen, je hebt geen kosten voor online gamen en de PS3 is regiovrij, dus je kunt de meeste spellen veel goedkoper importeren.
En je kan er heel gemakkelijk een grotere harde schijf van een laptop in zetten en je hebt geen oordoppen nodig alstie aan staat .
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_69706862
nog een vraagje:

Wat is het verschil tussen:
- SIXAXIS controller
- Dual shock 3 controller?

Heb wel gelezen dat de één meer gewicht heeft dan de ander. En dat je bij één controller sneller zweethanden krijgt. Ik weet echter niet over welke controller deze opmerkingen gaan :S
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:18:53 #24
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_69708142
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:44 schreef Tieske909090 het volgende:
nog een vraagje:

Wat is het verschil tussen:
- SIXAXIS controller
- Dual shock 3 controller?

Heb wel gelezen dat de één meer gewicht heeft dan de ander. En dat je bij één controller sneller zweethanden krijgt. Ik weet echter niet over welke controller deze opmerkingen gaan :S
Zo ver ik weet ligt dat echt niet alleen aan de controller die je gebruikt, maar je lichaam en ook hoe intens je op dat moment de game speelt. Ik heb het soms bij online gaming. Zweten is gewoon een natuurlijk verschijnsel

[ Bericht 3% gewijzigd door Pettigrew81 op 04-06-2009 17:19:44 (brakke zin eruit vervangen) ]
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_69715404
Zoveelste topic over wat nou beter is? Dat was z'n vraag niet, hij wou informatie over de pakketten, en niet dat iemand hem om ging praten omdat de andere console zonodig beter is, ik zat te twijfelen om de reacties te verwijderen, maar toch maar laten staan. Tieske had z'n keus toch al gemaakt. Vanaf nu dus gewoon praten over de pakketten.

Tieske, wil je direct de games hebben die bij de bundel zitten? Of maakt dat niet uit? Je hebt een pack met een extra controller en een kleine Ratchet game. Eigenlijk is dat de meest verstandige keus wanneer je de andere gebundelde game niet direct hoeft te halen. Die games worden namelijk goedkoper, maar een extra controller niet. Dat zou ik dus doen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')