Je kan altijd wel blijven wachten maar tegen de tijd dat deze budget gaat is de PS4 er al bijna om de oude voorraad kwijt te raken zeg maar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:46 schreef disjfa het volgende:
Ik hoorde een gerucht dat ze op de E3 2010 een pricedrop gaan aankondigen
Zo te lezen wil ie Killzone 2 en Ratchet & Clankquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef Sjonnjoop het volgende:
Waarom een PS3? Ga je bluray kopen en kijken? Anders zou ik zeggen hou heel veel Euro's in je zak en ga voor een Xbox360.
Nou, het is veel beter in elkaar gezet. Als je met een friend wil spelen gaat dit allemaal via de xbox zelf ipv dat het spel het regelt, als je snapt wat ik bedoel. Je drukt gewoon op de GUIDE button, gaat naar je friendslist, drukt op invite en hij is geinvite. Verder heb je een party mode, dus je invite een vriend naar je party, of meerdere. Daar kun je met elkaar praten ouwehoeren etc etc. Als je zin hebt kun je met elkaar een spelletje doen, maar ieder kan ook zijn eigen spel spelen en toch kun je dan blijven praten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef Tieske909090 het volgende:
Okej heb op meeste vragen antwoord gekregen,,
Maar niet op deze:
- Komen er binnenkort andere pakketten aan?
- Zijn er andere plekken dan www.bol.com waar ik deze pakketten goedkoper kan halen?
@appel:
Waarom is internet van xbox beter dan ps3? ik zou het namelijk niet weten, ben me nu aant oriënteren
In Killzone2 kan je gewoon zien waar je maatjes gamen? Kan je ze joinen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nou, het is veel beter in elkaar gezet. Als je met een friend wil spelen gaat dit allemaal via de xbox zelf ipv dat het spel het regelt, als je snapt wat ik bedoel. Je drukt gewoon op de GUIDE button, gaat naar je friendslist, drukt op invite en hij is geinvite. Verder heb je een party mode, dus je invite een vriend naar je party, of meerdere. Daar kun je met elkaar praten ouwehoeren etc etc. Als je zin hebt kun je met elkaar een spelletje doen, maar ieder kan ook zijn eigen spel spelen en toch kun je dan blijven praten.
Op de PS3 (uit ervaring) heb je geen private chat die over je spellen heen gaat. Dus als ik met een vriend GRID wil spelen moet ik hem eerst op zijn 06 bellen, zeggen naar welke server hij moet komen (want ik kan niet invite), allebei joinen we dezelfde server en dan pas kunnen we met elkaar praten, en dan kan de hele lobby meeluisteren.
Hoe dan ook niet bij Bol.com gaan kopen, die zijn wat betreft games en dergelijke onredelijk duur. Gewoon naar de Mediamarkt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:42 schreef Tieske909090 het volgende:
Ik wil binnenkort (na mijn tentamens) een ps3 gaan kopen. Ik zag verschillende pakketten staan:
op www.bol.com:
1.- Playstation 3 - 80 Gb & Killzone 2 ¤389,99
2.- PlayStation 3 - 80 GB ¤399,99
3.- Playstation 3 - 80 Gb & Resistance 2 ¤389,99
4.- PlayStation 3 - 80 GB & Little Big Planet ¤389,99
5.- Playstation 3 80 GB & Extra Controller & Ratchet & Clank: Quest for Booty ¤399,99
Ik wil twee controllers, Killzone 2 en ratchet & clank:
dus pakket 5 + killzone 2 = ¤ 460,00 ongeveer.
Nu de vraag: Denken jullie dat het verstandig is om nu een ps3 aan te schaffen? Misschien dat jullie weten of er nieuwe acties aankomen. En is het verstandig om bij bol.com te kopen, of is er een goedkopere winkel?
Alvast bedankt,
Tieske909090
Onlogische conclusiequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe dan ook niet bij Bol.com gaan kopen, die zijn wat betreft games en dergelijke onredelijk duur. Gewoon naar de Mediamarkt.
32 euro. Party-systeem, fatsoenlijke chat ondersteuning, ingame messages, invite systeem.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Maar je moet er wel voor betalen aka 60 euro p/j
PSN = gratis![]()
En je kan er heel gemakkelijk een grotere harde schijf van een laptop in zetten en je hebt geen oordoppen nodig alstie aan staatquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:29 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 is op de lange duur voordeliger. Je hoeft geen extra battery packs te kopen, je hebt geen kosten voor online gamen en de PS3 is regiovrij, dus je kunt de meeste spellen veel goedkoper importeren.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:44 schreef Tieske909090 het volgende:
nog een vraagje:
Wat is het verschil tussen:
- SIXAXIS controller
- Dual shock 3 controller?
Heb wel gelezen dat de één meer gewicht heeft dan de ander. En dat je bij één controller sneller zweethanden krijgt. Ik weet echter niet over welke controller deze opmerkingen gaan :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |