Edje is een vuilakquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef Anne het volgende:
Matig inderdaad.
Zal ik dan maar even: Dit is jullie laatste kans! In andere topics mag het niet meer, dus als dit topic dicht is, is het voorbij!
DUS LAAT JULLIE HOREN, STELLETJE SLETTEN EN ACHTERLIJKE KUTHOEREN.
En AQuila!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:40 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vind Edwinnus echt een kneus, ten eerste heeft hij een slechte muzieksmaak, ten tweede loopt ie altijd te zeiken, ten derde is hij ook moeilijk lelijk , ik moest vet hard lachen om de foto op zijn last fm.
Ik haat hem bijna zo erg als AQ
Zit niet in je natuur! Is net als tegen hitler zeggen dat joden best okee zijn. Past er gewoon niet bij.quote:
Je bent bijna 40 dude en je praat op deze manier?quote:
Krachtige comebackquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent bijna 40 dude en je praat op deze manier?
Koos Kansloos Award is opzeker voor u meneer Disjfa!
quote:
Je hebt het topic doodgemaakt zoals normaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
Sorry Anne maar er is geen haat meer in dit topic
Ik kan er nix aan doen doe het ook niet expressquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hebt het topic doodgemaakt zoals normaal![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:40 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vind Edwinnus echt een kneus, ten eerste heeft hij een slechte muzieksmaak, ten tweede loopt ie altijd te zeiken, ten derde is hij ook moeilijk lelijk , ik moest vet hard lachen om de foto op zijn last fm.
Ik haat hem bijna zo erg als AQ
quote:
Er was blijkbaar behoefte aan zo'n topicquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
Kankertopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |