IL2-Sturmovik. (ofzo)quote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef Pheno het volgende:
Over simulatie gesproken, wanneer komt MS Flightsimulator op de PS3[/dream on]
Het lijkt me eigenlijk wel vet op een HD flightsim te hebben. Is er al iets of is er iets in de maak?
Zeer verstandig.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IL2-Sturmovik. (ofzo)
Ik ga voor mijn PS3 naast Wipehout en Warhawk ook nog Uncharted halen, verder vond ik eigenlijk maar weinig exclusives de moeite waard. (misschien Heavenly Sword nog...)
Maar gelukkig komen er nog zat goeie games aan.
Killzone natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 16:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik kan maar niet kiezen! Ik wil een goede shooter kopen maar twijfel tussen Killzone en Call of Duty Modern Warfare... lastig
Modern Warfare, nuff said.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik kan maar niet kiezen! Ik wil een goede shooter kopen maar twijfel tussen Killzone en Call of Duty Modern Warfare... lastig
Ik heb het niet echt gevolgd, maar hoe lang is dat ding al weg?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik voel dat in dit topique mijn PS3 zal wederkeren
Warhawk is nog steed hot. Ik speel het nog regelmatig.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IL2-Sturmovik. (ofzo)
Ik ga voor mijn PS3 naast Wipehout en Warhawk ook nog Uncharted halen, verder vond ik eigenlijk maar weinig exclusives de moeite waard. (misschien Heavenly Sword nog...)
Maar gelukkig komen er nog zat goeie games aan.
Welcome.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
Sinds vandaag een PS3 met LBP en Killzone 2 los erbij gekocht.
Dus ff snel TVPtje dan maar
7 wekenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, maar hoe lang is dat ding al weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |