Er liep er een.. tot mensen het gingen verpesten die het spel al haddne gedownload..quote:(overigens had ik al wel verwacht dat er al een topic zou lopen)
MM den haagquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:29 schreef Niara het volgende:
[..]
Waar heb je hem overigens gister al in de winkel zien liggen?
Je kunt aging uitzetten. Gewoon in de opties van het spel zelf. Geen cheat nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:40 schreef Ered het volgende:
Ik ben aan deze spellen altijd een paar weken helemaal verslaafd, totdat het zo eentonig wordt dat ik er geen zin meer in heb. Btw, zit er weer zo'n verouderingssysteem in? Zoja, is er al een cheat om die uit te zetten? Dat vond ik zo irritant
oke zal ik doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
[..]
dan speel je 'm niet en loop je door naar een ander topic
Normaal zou je hem al wel moeten hebben aangezien winkels hem eerder dan de release krijgen. Zo had ik Halo 3 en Nintendo DSi allebei al 2 dagen voor de releasequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:23 schreef A.C.E het volgende:
mensen die hem pre-order hebben die krijgen hem juist vandaag pas.. gister lagen ze al in de winkels namelijk.
oftewel ik krijg hem vandaag pas
helaas worden ze daar niet (hard genoeg) op gestraft...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:35 schreef Danny het volgende:
ahja, media markt wil wel vaker embargo's aan hun laars lappen
je bent een sims fan?quote:mooi kut dat ik gisteren niet ff naar MM ben gegaan. Maar goed, om 10 uur gaat-ie hier in zwolle open dus ik ga zo vertrekken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:55 schreef Hpzone het volgende:
Ik heb een werkloze Sim, die zijn geld verdient met 's nachts hacken en overdag slapen en tv kijken. Man, was het echte leven maar zo simpel.
Mwoa, toen TS2 net uit was schreef ik deze: The Sims 3: Een blik in de toekomstquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:12 schreef mschol het volgende:
je bent een sims fan?
had ik niet echt van je gedacht
je kunt dat doorleven van gezinnen waarmee je niet speelt ook uitschakelen hequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:51 schreef Ellatjuh het volgende:
had hem al een paar dagen.
maar het is een leuk spel.
het is even wennen, heb 2 gezinnen maar speel ik met het ene gezin dan gaat het andere gezin ook door met de ontwikkeling, wat tot gevolg had dat die sims waar ik ff niet mee speelde hun peuters niet leerde lopen enzo waardoor die met de overgang naar kind een negatieve eigenschap erbij krijgen.
nou is het ook wel weer een uitdaging om te zorgen dat die vervelende sim het toch een beetje goed doet.
leuk en mooi spel, en het is zo fijn dat je zonder die laadtijden door de stad kan lopen.
tot nu toe, wat ik heb gezien, speelt hij prettiger dan sims 2...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef Theamerican het volgende:
en en en hoe bevalt die??
Ik ben ALTIJD vrij op vrijdagquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die hele dagen vrij nemen voor een computerspelletje
Veel meer nieuwe aanknopingspunten voor nóg meer uitbreidingen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:30 schreef rihago het volgende:
ik twijfel nog om hem te halen...
deel 1 en 2 boeide mij maar even... misschien heb ik het ook niet echt tijd gegund.
Wat zijn de grote vernieuwingen in deel 3 eigenlijk?
dan moet een zaak als MM een aparte muur gaan maken voor alle sims 2 & 3 uitbreidingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Veel meer nieuwe aanknopingspunten voor nóg meer uitbreidingen!
Ik heb de illegale versie verwijderd excl. saves maar incl de download manager. Vervolgens de 'Electronic Arts' directory in zijn geheel verwijderd uit de program files directory en daarna een clean install gedaan vanaf de DVD en dat werkte het beste.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:06 schreef Teeno het volgende:
Ik heb nu een weekje die gelekte versie gespeeld, en ben wel van plan om hem aan te schaffen. Weten jullie of ik dan deze versie helemaal moet verwijderen (incl. progress) of kan ik ergens gewoon de serial aanpassen zodat hij als 'legit' herkend wordt?
Nouja, bij de sims 2 zaten die dingen die ik opnoemde er al gewoon in, en daar had ik dat lege gevoel niet, toen ik het speelde zonder uitbreidingen, beste Hpzone.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef Hpzone het volgende:
Daar hebben we uitbreidingen voor, beste Sander.
Beste Sander, ik denk dat ze op deze manier een nieuw record aan uitbreidingsverkoop willen behalen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nouja, bij de sims 2 zaten die dingen die ik opnoemde er al gewoon in, en daar had ik dat lege gevoel niet, toen ik het speelde zonder uitbreidingen, beste Hpzone.
Hoe bedoel je? "de content uit de store?"quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Danny het volgende:
http://www.modthesims3.org/mts3/modcenter/download.php?id=33
Daar staat al een torrent voor de contents uit de store iig.
Op modthesims.info kun je als je bent ingelogd al een patterncreator downloaden
duhquote:
Viezerikquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Danny het volgende:
[..]
duh
storecontent via de torrent works like a charm
nudepatch ook trouwens. De censor is wel ERG aanwezig in TS3
jahquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:07 schreef sander-3 het volgende:
ViezerikEhm, de storecontent, zijn dat die extra's die je van internet kunt halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |