tot nu toe, wat ik heb gezien, speelt hij prettiger dan sims 2...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef Theamerican het volgende:
en en en hoe bevalt die??
Ik ben ALTIJD vrij op vrijdagquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die hele dagen vrij nemen voor een computerspelletje
Veel meer nieuwe aanknopingspunten voor nóg meer uitbreidingen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:30 schreef rihago het volgende:
ik twijfel nog om hem te halen...
deel 1 en 2 boeide mij maar even... misschien heb ik het ook niet echt tijd gegund.
Wat zijn de grote vernieuwingen in deel 3 eigenlijk?
dan moet een zaak als MM een aparte muur gaan maken voor alle sims 2 & 3 uitbreidingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Veel meer nieuwe aanknopingspunten voor nóg meer uitbreidingen!
Ik heb de illegale versie verwijderd excl. saves maar incl de download manager. Vervolgens de 'Electronic Arts' directory in zijn geheel verwijderd uit de program files directory en daarna een clean install gedaan vanaf de DVD en dat werkte het beste.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:06 schreef Teeno het volgende:
Ik heb nu een weekje die gelekte versie gespeeld, en ben wel van plan om hem aan te schaffen. Weten jullie of ik dan deze versie helemaal moet verwijderen (incl. progress) of kan ik ergens gewoon de serial aanpassen zodat hij als 'legit' herkend wordt?
Nouja, bij de sims 2 zaten die dingen die ik opnoemde er al gewoon in, en daar had ik dat lege gevoel niet, toen ik het speelde zonder uitbreidingen, beste Hpzone.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef Hpzone het volgende:
Daar hebben we uitbreidingen voor, beste Sander.
Beste Sander, ik denk dat ze op deze manier een nieuw record aan uitbreidingsverkoop willen behalen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nouja, bij de sims 2 zaten die dingen die ik opnoemde er al gewoon in, en daar had ik dat lege gevoel niet, toen ik het speelde zonder uitbreidingen, beste Hpzone.
Hoe bedoel je? "de content uit de store?"quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Danny het volgende:
http://www.modthesims3.org/mts3/modcenter/download.php?id=33
Daar staat al een torrent voor de contents uit de store iig.
Op modthesims.info kun je als je bent ingelogd al een patterncreator downloaden
duhquote:
Viezerikquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Danny het volgende:
[..]
duh
storecontent via de torrent works like a charm
nudepatch ook trouwens. De censor is wel ERG aanwezig in TS3
jahquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:07 schreef sander-3 het volgende:
ViezerikEhm, de storecontent, zijn dat die extra's die je van internet kunt halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |