Wat heb ik dan?quote:
quote:
Whahahahaquote:
Ik mis de grapquote:
Jaquote:
Al gedaan, dan snap ik het nog nietquote:
Ah. Dank!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja
Ik had onze TT als TVSC TT voorgesteld maar Susi koos iets dommers
Heeeeeeeeeeeelemaal nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja
Ik had onze TT als TVSC TT voorgesteld maar Susi koos iets dommers
Who gives a fuckquote:
Seizoen 4 een na laatste aflevering die is uitgekomenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Toffe TT![]()
Ik moet ook weer verder met HIMYM. 2 jaar geleden seizoen 1 en 2 in een keer er doorheen gejast en ben nu halverwege seizoen 3
Mehehequote:Het stomme is dat ik het vaak wel wil kijken maar ik het op dvd heb en het dan zo stom vind om te downloadenMaar kan de dvd ook gewoon in mijn laptop doen bedenk ik net
Dank je trouwensquote:
Meer gniffelend/grinnikend en whehehe klinkt gemeenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:15 schreef Susi het volgende:
Vind ik ook.
Daarnaast verkies ik ook Whehehehe boven hehehehe.
Whehehehe klinkt vriendelijker
Die is echt evilquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
Muhahaha dan?
Je bent de capslock vergeten !quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:22 schreef Etcetera het volgende:
Die is gewoon nasty
Tim 'ik heb geen chips'
Etc 'ik wel. muhahaha'nasty
Het is laatquote:
Nog 1 aflevering van HIMYM en dan ga ik ookquote:
En dat worden er twee ... en drie ...quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is laat![]()
[..]
Nog 1 aflevering van HIMYM en dan ga ik ook
Ze zijn opquote:
Ken je the L word ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:40 schreef Etcetera het volgende:
ja maar dan had ik nog wat om te zien
Ach ik heb ook nog Chuck en Las Vegas, en 2x Bones
En LOSTquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:40 schreef Etcetera het volgende:
ja maar dan had ik nog wat om te zien
Ach ik heb ook nog Chuck en Las Vegas, en 2x Bones
Weltrusten dan en werkse morgenquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:31 schreef MaJo het volgende:
zo recensie is klaarNu snel
want moet morgen weer gewoon werken.
Sorry cobra
Oh dat ga ik zo eens even beluisteren als mijn cd is afgelopenquote:Op zaterdag 18 april 2009 05:07 schreef Cobra4 het volgende:
En nu snap ik helemaal niet meer dat zij nooit is ontdekt.![]()
Opname uit 1999 voor een charity cd (met een beperkte oplage)
Nog niet want dat moet ik nog steeds weer downloadenquote:
Damnquote:Op zaterdag 18 april 2009 05:07 schreef Cobra4 het volgende:
En nu snap ik helemaal niet meer dat zij nooit is ontdekt.![]()
Opname uit 1999 voor een charity cd (met een beperkte oplage)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Eentje die in elk geval een schroevendraaier en een kurkentrekker heeft, maar die zag ik niet staan op een van de Nederlandse sites waar ik zocht. Heb nu de site van Victorinox opgezocht, en deze lijkt wel mooiquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Dat herinnert me aan een Gibbs regel(Never go anywhere without a knife) En dat ik zelf ook wel 1 wil hebben
Wat zoek je dan precies
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is rood en zit in de hoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze zulke dingen ook niet bij vis/hengelsportwinkels ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eentje die in elk geval een schroevendraaier en een kurkentrekker heeft, maar die zag ik niet staan op een van de Nederlandse sites waar ik zocht. Heb nu de site van Victorinox opgezocht, en deze lijkt wel mooi
Inderdaad, 128 mbquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ja vast wel maar ik was gewoon een beetje aan het neuzen op internet wat die dingen zoal kosten.
Ze zijn er dus echt van 10 tot 200 euronu nog eentje vinden die precies heeft wat ik er voor hem op wil hebben, maar geen overbodige dingen, en dus betaalbaar is
Dit vind ik bijvoorbeeld echt onzin
Mijn scheermes heeft minder mesjes, en ook andere gadgets zoals een imbussleutel zitten er niet op. Ja dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:20 schreef Susi het volgende:
The Best A Man Can Get toch ?
Sorry!quote:
Blijft een mooi en indrukwekkend nummer.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:50 schreef Mark_V het volgende:
hey mensen, lang niet gesproken! te druk met werk enzo, je kent het.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe hee, ik wil graag een zakmes kopen voor mijn vriend als ie jarig is, maar er zijn echt duizend verschillende soorten!! En de dingen die ik er op wil hebben zijn niet gecombineerd in een betaalbaar model
Ik gebruik deze twee:quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eentje die in elk geval een schroevendraaier en een kurkentrekker heeft, maar die zag ik niet staan op een van de Nederlandse sites waar ik zocht. Heb nu de site van Victorinox opgezocht, en deze lijkt wel mooi
Zekersquote:
Dat lijkt me behoorlijk lastigquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zekers
Nieuwe baan, half in Rotterdam/Delft/Den Haag, half in Groningen, dus ben op dit moment een behoorlijke arbeidsnomade.
Heul veul!! (valt wel mee eigenlijkquote:Hier nog zeer schokkende roddels?
Valt wel mee hoor, gewoon in de trein gaan zitten en werken maar.... en het niet erg vinden om uit een koffer te levenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me behoorlijk lastig
[..]
Heul veul!! (valt wel mee eigenlijk)
Tja, één groot backpackersavontuurquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:16 schreef Mark_V het volgende:
Valt wel mee hoor, gewoon in de trein gaan zitten en werken maar.... en het niet erg vinden om uit een koffer te leven.
Ja ik zit er ook even over na te denkenquote:Die leatherman-aanbieding is wel erg aantrekkelijk trouwens
Ook net wakker, zo maar eens broodjes scoren bij de bakker, boodschappen doen en 2 dagen niets doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben overigens net wakker en zit op mijn koffie te wachten. Daarna ga ik heel heftig douchen en in de zon zitten als een opwarmende leguaan.
niiiiicccceeeequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook net wakker, zo maar eens broodjes scoren bij de bakker, boodschappen doen en 2 dagen niets doen.
Mijn planning is tot maandag ochtend leeg!
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:25 schreef Mark_V het volgende:
Een van de hardst zuigende dingen uit het leven van de werkende man.... op #$@#$@# zaterdag om ZEVEN UUR 's ochtends klaarwakker zijn.
Ook erg herkenbaar. En dan wķl je wel graag wat leuks gaan doen, maar je hebt er gewoon het fut niet voor.quote:En dan vanavond als het net gezellig begint te worden, zit je te knikkebollen
In elk geval niet een waar ik ook bij wasquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Mark, was jij niet een keer bij een meet? Ja toch?
Goed plan, ga ik ook doenquote:
En weer terug.quote:
Dat heb ik nou nooit gegeten. Is het lekker?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:![]()
Moe...
Zit wat oude muziek te draaien, straks een hapje eten buiten de deur.
Kalfszwezerik...
Je moet er van houden, zegt men.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gegeten. Is het lekker?
Waar ben je geweestquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet mij maar weer eens gaan focussen op wat er allemaal in Nederland aan lekkernijen zijn.
Regelmatig in het buitenland voor mijn werk. Als ik daar iets lekker eet probeer ik dat altijd ook te vinden in Nederland. Daardoor vergeet ik dus alle lekkere dingen die er gewoon al in Nederland gemaakt worden.quote:
Klinkt herkenbaar, ik heb hetzelfde. Woon momenteel ook even in het buitenland, maar zodra ik terug ben ga ik eerst een patatje met halenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Regelmatig in het buitenland voor mijn werk. Als ik daar iets lekker eet probeer ik dat altijd ook te vinden in Nederland. Daardoor vergeet ik dus alle lekkere dingen die er gewoon al in Nederland gemaakt worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar, ik heb hetzelfde. Woon momenteel ook even in het buitenland, maar zodra ik terug ben ga ik eerst een patatje met halen
Ik ookquote:
quote:
Ongelooflijk hč.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Val met m'n neus in de boter in de AKQ.
Wat een gezeik daar...
Welke?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag zowaar wijn gekocht! Nu hopen dat deze een beetje te buizen zijn
Die Zinfandel klinkt lekker.quote:
James was positief over Zinfandel, dit was voor zover ik zag de enige Zinfandel die de lokale supermarkt had, die keuze was snel gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik: 'Ik had net dat broodje hamburger gekocht...'
M'n vader: 'Eva?'
En hij blijft beweren dattie niet doof is
Ken je wel een Eva of zelfs dat niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik: 'Ik had net dat broodje hamburger gekocht...'
M'n vader: 'Eva?'
En hij blijft beweren dattie niet doof is
Volgens mij is die Zinfandel behoorlijk zoet...quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
James was positief over Zinfandel, dit was voor zover ik zag de enige Zinfandel die de lokale supermarkt had, die keuze was snel gemaakt
Morgenavond weet ik of ze smaken of niet
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is die Zinfandel behoorlijk zoet...
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ken je wel een Eva of zelfs dat niet?
Het kan natuurlijk ook zijn dat jķj doof bent!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zelfs dat nietEn er is ook geen Eva ter sprake gekomen voor of na die zin van mij
Had je mijn Jean Michelle Jare-post nog gelezen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:![]()
Moe...
Zit wat oude muziek te draaien, straks een hapje eten buiten de deur.
Kalfszwezerik...
Hij zei: "Istwa?"quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat jķj doof bent!
Het gebeurd vaker bij hem dan bij mijquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat jķj doof bent!
Dan is hij er gewoon van overtuigd dat je Eva heetquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het gebeurd vaker bij hem dan bij mij
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is hij er gewoon van overtuigd dat je Eva heet
Ik? In elk geval niet een van 25quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]Er zit geen V in mijn naam.
Zou jij stiekem een andere dochter hebben
Maarre... Heb je er wel eenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik? In elk geval niet een van 25
Nahquote:
Het 1Up-shirt? Jaquote:
Gaat lekker.quote:
Neeh, gewoon overal iets achter zoeken is leukquote:
Ik wil nog wel zo'n Old School shirt van de muppetsquote:
Mijn Lowlandskaart voor dit jaar heb ik in huisquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn Lowlandskaart voor dit jaar heb ik in huis
Ook minder GM-sponsoring lijkt wel, met een Audi zo duidelijk in beeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
http://vimeo.com/4208071
Nieuwe Transformers-trailer. En volgens mij hebben ze deze keer geluisterd en de actie minder blurry gemaakt.
Het standaardantwoord: Het boek was beter.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:44 schreef Soempie het volgende:
Hoe was de film gister?
Dat had ik je zó ook al kunnen vertellenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:40 schreef wyccie het volgende:
Ik vind rucola toch ook niet zo erg lekker.![]()
En toch zo veel gegeten. Mijn buik, auw!
Wat zit er allemaal in?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt zo stom geweest. Ik heb een ovenschotel gemaakt, maar ben er vergeten een ei door te doen. Nu is het straks een natte bende.![]()
![]()
Dat is niet meer op te lossen zeker?
Leek me ook al lastig die sfeer weer te geven. Maargoed, ik wil hem eigenlijk toch wel graag in de bios zien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het standaardantwoord: Het boek was beter.![]()
Ik ga het natuurlijk heel erg vergelijken, maar volgens mij is de film zelf op zich niet heel slecht. Het is moeilijk de sfeer van het boek te pakken te krijgen.
En misschien is die sfeer voor iedereen weer anders.
Gehakt en prei en aardappelschijfjes, veel kruiden...en geen ei bij de room.quote:
Komt in ordequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gehakt en prei en aardappelschijfjes, veel kruiden...en geen ei bij de room.
Rucola heeft helemaal niet dat nattige van ijsbergsla, dus van jou neem ik niks aan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Dat had ik je zó ook al kunnen vertellen
Mwah, bij de meeste ovenschotels die ik maak hoeft geen ei.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt zo stom geweest. Ik heb een ovenschotel gemaakt, maar ben er vergeten een ei door te doen. Nu is het straks een natte bende.![]()
![]()
Dat is niet meer op te lossen zeker?
Als je de tijd hebt, gewoon doen. En als je nog meer tijd hebt: het boekje nog eens lezen voordat je gaat kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:51 schreef Soempie het volgende:
Leek me ook al lastig die sfeer weer te geven. Maargoed, ik wil hem eigenlijk toch wel graag in de bios zien.
Heeft niets met nattigheid te maken, die aversie van mij tegen dat soort dingenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef wyccie het volgende:
Rucola heeft helemaal niet dat nattige van ijsbergsla, dus van jou neem ik niks aan.![]()
Ik vind het bitter smaken.
Oh, maar de vorige keer zei je dat je een broodje weer terugstuurt als ze de sla er gewoon tussenuit hebben gehaald, omdat het dan helemaal klef is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft niets met nattigheid te maken, die aversie van mij tegen dat soort dingen
Dat ging dan vooral om broodjes shoarma. Waar dan warme, natte sla tussenzit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar de vorige keer zei je dat je een broodje weer terugstuurt als ze de sla er gewoon tussenuit hebben gehaald, omdat het dan helemaal klef is.
Ehm is lust geen vis. En de diversiteit in vissmaak is groot. Maar ik lust echt geen vis.quote:De ene sla is echt niet met de andere te vergelijken. Het is net zoals zeggen dat je groente niet lust.
Dat is juist zo lekker knapperig en fris tussen al dat vette vlees door.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ging dan vooral om broodjes shoarma. Waar dan warme, natte sla tussenzit.
Heb ik op mijn werk ook wel eens gehad. USBstick in 1 aansluiting = herstart, andere aansluiting geen problemen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik stop m'n USBstick in m'n cardreader. *Poof* pc start opnieuw op![]()
Sla van shoarmatenten knapperig en fris?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is juist zo lekker knapperig en fris tussen al dat vette vlees door.![]()
En ik ga maar eens iets aan het huishouden doen, als ik tenminste nog op kan staan met al dat voedsel in mijn buik. De hamblokjes waren wel erg lekker.
Dat het shoarmatenten zijn betekent niet dat het daarom standaard vies en slap moet zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sla van shoarmatenten knapperig en fris?
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef MaJo het volgende:
We zaten trouwens 8 euro van tweede target af maar toen heb ik nog wat gekocht en hebben we het gehaald![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:06 schreef MaJo het volgende:
nu doodmaar moet nog veel doen dus heb net weer zitten studeren in de trein
en zo weer in de bus
Welke?quote:
Oeps, ik dacht dat je er twee had.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke?ik moet er 6 maken waarvan er 2 bijna af zijn. Dus dat wordt nog even bikkelen
Niets bijzonders meegemaakt vandaag?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef MaJo het volgende:
We zaten trouwens 8 euro van tweede target af maar toen heb ik nog wat gekocht en hebben we het gehaald![]()
Ik heb er ook maar over 2 verteldquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat je er twee had.![]()
Sorry
Was je in de winkel ofzo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niets bijzonders meegemaakt vandaag?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar over 2 vertelden die heb ik vrijwel af
nu mijn papervoorstel over just war theory nog schrijven, 2 samenvattingen maken voor politieke theorie in gedrag en een mega opdracht voor onderzoeksmethoden
Rond 16:00, daarna weer weggegaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was je in de winkel ofzo?anders weet ik niet waar je op doelt
quote:
Ik kan je makkelijk herkennen, maar misschien een volgende keer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]en dan zeg je niet even hoi
mij wel gezien?
quote:
Hij keek gewoon graag naar jequote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]en dan zeg je niet even hoi
mij wel gezien?
Dus je pakt zo direct de bus terug?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Insert twilight zone liedje! Ik zit in de bus voor een gezellige avond maar ben eigenlijk gewoon ziek
begrijpelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij keek gewoon graag naar je
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
begrijpelijk natuurlijkmaar even hoi zeggen lijkt me redelijk gezond
gelukkig zijn er geen vleugels die opgegeten kunnen wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Insert twilight zone liedje! Ik zit in de bus voor een gezellige avond maar ben eigenlijk gewoon ziek
nee, ik ga doorbikkelen en gewoon niet drinken.quote:
misschien is hij wel zo'n enge stalker :pquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
begrijpelijk natuurlijkmaar even hoi zeggen lijkt me redelijk gezond
langoliers?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gelukkig zijn er geen vleugels die opgegeten kunnen worden
Beste boek van King!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Roodharig hč?
Dan wacht ik de volgende keer ook.
Ik kan me nu voor mijn kop slaan nu.quote:
Dat zou ik zeker doen ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan me nu voor mijn kop slaan nu.
Het was niet drukker dan druk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef MaJo het volgende:
Volgende keer gewoon wat zeggen hoorvind het een raar idee dat je in de winkel was zonder dat ik het door had
maar was ik druk bezig dan?
Beetje olijfolie lijkt mij wel lekker.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:
LB!
Als ik die coucoussalade alleen met mango, rozijntjes en sugarsnaps wil maken, moet er dan nog iets bij voor de smeuiigheid? Room of een beetje olijfolie?
Uhm?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het was niet drukker dan druk.
Ik kom misschien de volgende keer wel weer langs.
En Tuinwijk was ik vorig jaar ook langs geweest, de laatste vrijdag van het dienstregelingsjaar 2008. Ik kwam toen terug van Houten Castellum, later op Lunetten overgestapt op lijn 8 (ik wilde de nieuwste gelede bus testen, maar ik moest het doen met een iets ouder type).
Alhoewel ik niet in Utrecht woon, was Rijnsweerd tot begin dit decennium mijn tweede territorium, niet in de laatste plaats omdat mijn moeder daar vroeger voor Fortis werkte.
Ik zal niet meer reageren als jij post dat je in bad gaat of geweest bent.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef MaJo het volgende:
Net nog even lekker in bad gestudeerdsorry cobra
en zo maar eens beginnen met deopdracht uit te tikken
Haha. Ik kan het natuurlijk ook gewoon niet zeggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal niet meer reageren als jij post dat je in bad gaat of geweest bent.![]()
Wel wens ik je succes met je opdracht(en).
Blijf het maar gewoon posten hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha. Ik kan het natuurlijk ook gewoon niet zeggenhoewel, daarvoor is het veel te lekker
thanks![]()
Amsterdam, Bos en Lommer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm?Ok
volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar waar woon je nu dan?
Waarom denk je dat ik zei dat ik zo aan de opdracht ga beginnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
Maar eerst even een peukie roken. MaJo?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zei dat ik zo aan de opdracht ga beginnen
zit nu nog lekker op het balkonme moed in te roken
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amsterdam, Bos en Lommer.
Adelante (KLB-mod) zal me vast niet geloven, omdat ik ook nog eens weet waar alles in Arnhem ligt. Ik heb hem maar getroost met het feit dat de allereerste website die ik ooit bezocht, van Connexxion was.
Dat heb ik wel, alleen een beetje jammer dat ik het steeds op het laatste moment aan laat komenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moed heb je niet nodig, gewoon doorzettingsvermogen. En dat heb je best wel.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan heb ik bij je in de buurt gewoondjan van galenstraat, aan de goede kant van de straat
![]()
Ja ik rook even gezellig met je mee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, alleen een beetje jammer dat ik het steeds op het laatste moment aan laat komen
hoewel, ik kon ook niet anders met mijn drukke schema van het moment
nog 1 peukie en ik ga er tegenaan. Doe je mee?
Haha grappigquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In die straat woon ik ook, tegenover het Erasmuspark.
Op (ruime) loopafstand vind je een ziekenhuis, een busgarage en een metrostation.
Ik presteer gelukkig ook goed onder druk. Anders zou het helemaal niets meer wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ik rook even gezellig met je mee.![]()
Ik heb er ook wel last van dat ik zaken pas op het laatste moment afhandel.
Moet ik wel zeggen dat ik goed presteer onder druk, dus dat scheelt.
Nou, dan komt het dus helemaal goed met de opdrachten!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik presteer gelukkig ook goed onder druk. Anders zou het helemaal niets meer worden
De Jan van Galenstraat is inderdaad een drukke straat, maar hier had ik niet opgelet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha grappigik woonde iets meer naar het centrum, boven de appie
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
Net met twee vriendinnen gegeten en The Tennant of Wildfell Hall gekeken, britse miniserie naar een boek van Anne Brontė, erg mooi
En dan zonder de komijn en gember bedoel je? Een beetje olijfolie is wel lekker ja, anders wordt de couscous droogquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:
LB!
Als ik die coucoussalade alleen met mango, rozijntjes en sugarsnaps wil maken, moet er dan nog iets bij voor de smeuiigheid? Room of een beetje olijfolie?
De typische Brontė / Austen vrijgevochten maar deugdzame vrouw, weggelopen van haar dronkelap van een man, komt met haar zoontje in een roddelgraag dorpje, met een leuke mr, nice guyquote:
Het gaat over FOK! dus.quote:Op zondag 19 april 2009 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De typische Brontė / Austen vrijgevochten maar deugdzame vrouw, weggelopen van haar dronkelap van een man, komt met haar zoontje in een roddelgraag dorpje, met een leuke mr, nice guyMaarja, zij weten niets van haar verleden, en dat komt natuurlijk lullig naar buiten uiteindelijk...
Dat ongeveer
Ga je weer een halve nacht doorhalen MaJo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, alleen een beetje jammer dat ik het steeds op het laatste moment aan laat komen
hoewel, ik kon ook niet anders met mijn drukke schema van het moment
nog 1 peukie en ik ga er tegenaan. Doe je mee?
Volgens de laatste roddels wel.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Hebben we al AKQ dates meegemaakt?
Weltruste LBquote:Op zondag 19 april 2009 00:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja ik ging naar bed
MaJo succes nog met je opdrachtenen slaap lekker allemaal
BasOne zou ook nog volgen, maar het is er niet van gekomen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er is wel een stelletjeB.ertha en Supersheep
Tanjaa wil niet?quote:Op zondag 19 april 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
BasOne zou ook nog volgen, maar het is er niet van gekomen.
Raarquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik 'Alles is voor Bassie' gezongen.
Niet echt neequote:
Probeer deze even: http://en.wikipedia.org/wiki/Qualitative_comparative_analysisquote:Op zondag 19 april 2009 02:46 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier die iets afweet van QCA toevallig? Ofyles misschien?
Ik zat zelf ook al aan koriander te denken, maar dat is zo'n typische hate-it-or-love-it-kruid. Ik kan het er wel naast zetten voor de liefhebbers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:58 schreef LadyBlack het volgende:
En dan zonder de komijn en gember bedoel je? Een beetje olijfolie is wel lekker ja, anders wordt de couscous droogMaar zonder kruiden is zonde... ik had er ook nog koriander door
Laat maar weten hoe het gerecht bevaltquote:Op zondag 19 april 2009 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook al aan koriander te denken, maar dat is zo'n typische hate-it-or-love-it-kruid. Ik kan het er wel naast zetten voor de liefhebbers.
quote:GroenLinks wil de Europese burgers letterlijk samenbrengen. De partij deelt condooms uit met de tekst ‘Ik heb zin in Europese gemeenschap’. De tekst slaat op de slogan van GroenLinks: ‘zin in de toekomst’.
Heb je nu lenzen of helemaal geen bril?quote:Op zondag 19 april 2009 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Verder heb ik ook mijn bril maar weer eens opgezet voor het eerst sinds eeuwen. Ik vrees alleen dat ik een nieuwe, sterkere, zal moeten en die wel standaard gaan dragen... maar ik ga heel eigenwijs toch nog even wachten tot ik wat meer geld heb
Wanneer ik weer thuis ben zal ik eens kijken of het een eenmalig iets wasquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik op mijn werk ook wel eens gehad. USBstick in 1 aansluiting = herstart, andere aansluiting geen problemen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat was de dag nadat een man uit Venlo 10 euro had gewonnen in Miljoenenjacht. Toen dacht ik: dit moet ik delen met anderen.
Ik ben een beetje met jou aan het opscheppenquote:Op zondag 19 april 2009 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge Wycciewat gaat er geknutseld worden?
Ik ga straks zingen, volgende week zaterdag & zondag concert en vandaag is de eerste repetitie met orkest.... ben benieuwd!!!ze zijn niet altijd even goed namelijk....
Psssstquote:Op zondag 19 april 2009 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Verder heb ik ook mijn bril maar weer eens opgezet voor het eerst sinds eeuwen. Ik vrees alleen dat ik een nieuwe, sterkere, zal moeten en die wel standaard gaan dragen... maar ik ga heel eigenwijs toch nog even wachten tot ik wat meer geld heb
Weet je ook waar een zonnebril op sterkte voor weinig te krijgen is?quote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Psssst
50 euro voor een complete enkelvoudige bril bij Hans Anders
quote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een beetje met jou aan het opscheppenAls ter sprake komt dat de koningin komt enzo
![]()
'Ik ken iemand die in een koor zit en voor de koningin mag zingen!'
Hm, da's niet veel neequote:Psssst
50 euro voor een complete enkelvoudige bril bij Hans Anders
Thanksquote:Op zondag 19 april 2009 10:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Probeer deze even: http://en.wikipedia.org/wiki/Qualitative_comparative_analysis
quote:
Hmm dat weet ik dan ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
[..]
Hm, da's niet veel neeMaar de bril die ik nu heb (en niet dagelijks draag, en ook geen lenzen) is ook van Hans Anders en die is volgens mij niet goed opgemeten... ik heb er nooit fantastisch door kunnen zien
quote:
Ik ben bang van niet, ook ik moet dat heel even doorlezen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
het stomme is dat ik het gewoon snap als ga de teksten in het boek lees, maar ik loop helemaal vast als ik het zelf toe moet passensnap jij er iets van? Zou je me misschien kunnen helpen?
Jammer dat het zo moet lopen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef MaJo het volgende:
Tevens 'middag
ik heb besloten om wrs niet naar ijsland te gaan. Het lukt me gewoon niet om alles op tijd af te krijgen en het geeft me teveel stress op het moment
ik kijk nog even hoe het vanavond gaat maar raar genoeg geeft me dit eigenlijk wel rust
Kaarten, en wat vouwen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge Wycciewat gaat er geknutseld worden?
Hebben jullie al eens gemeet?quote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een beetje met jou aan het opscheppenAls ter sprake komt dat de koningin komt enzo
![]()
'Ik ken iemand die in een koor zit en voor de koningin mag zingen!'
Hehe, best cool. Zo ter plekke geschreven?quote:Op zondag 19 april 2009 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteravond bij een dichtavond geweest van de vereniging, eerst alleen maar om te kijken maar later toch besloten om mee te doen. In een ronde ben ik zelfs derde geworden, en dat verwachtte ik niet! Het gedicht heette "Zoogdieren" en ging als volgt:
Tijger, leeuw, neushoorn
Dolfijn, potvis, vogelbekdier
Koe, varken, ezel, geit
Hond, hamster, cavia, konijn
Gnoe, damhert, kangoeroe
Blauwe vinvis, hyena, kat
Vleermuis, egel, kariboe
Maar niet
de eend
Zeker jammerquote:Op zondag 19 april 2009 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet lopen.![]()
Maar belangrijk en goed dat je aan je zelf denkt!![]()
Hee, kop op. En dat dat rust geeft, geeft toch ook aan dat het een goede beslissing is?quote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef MaJo het volgende:
Tevens 'middag
ik heb besloten om wrs niet naar ijsland te gaan. Het lukt me gewoon niet om alles op tijd af te krijgen en het geeft me teveel stress op het moment
ik kijk nog even hoe het vanavond gaat maar raar genoeg geeft me dit eigenlijk wel rust
Het vliegen kun je eventueel wel omzetten in een bootreis.quote:Op zondag 19 april 2009 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker jammermaar eerlijk gezegd zag ik er al hartstikke tegenop. Het vliegen, weggaan met een groep die ik niet ken. Ik zit eigenlijk niet goed genoeg in mijn vel voor dit soort experimenten
maar goed, misschien krijg ik nog wel een opleving. Ik sluit nog niets uit
Ik moet zo werkenquote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, kop op. En dat dat rust geeft, geeft toch ook aan dat het een goede beslissing is?
Heel begrijpelijk hoor. Het is een soort van schuldgevoel dat nu weg gaat. Je kunt gewoon niet genieten als je nog van alles moet afmaken.
Zit je nu wel met je laptop buiten of op het balkon? Een beetje frisse lucht en zon zal je goed doen. Kun je toch nog aan je huiswerk, maar heb je toch het gevoel te kunnen genieten van je zondag.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, best cool. Zo ter plekke geschreven?
Daar moet je je zeker geen zorgen over maken. Jij beslist wat het beste voor je is.quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zie eigenlijk nog het meeste op tegen reacties van andereniedereen weet dat ik weg zou gaan en ik zie het als een soort van falen als ik dan niet ga
maar goed, dat is eigenlijk hetgeen waar ik me de minste zorgen om zou moeten maken
Ga je nou niet druk maken om wat andere mensen vinden, dat is helemaal nergens voor nodig en zonde van je energie.quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zie eigenlijk nog het meeste op tegen reacties van andereniedereen weet dat ik weg zou gaan en ik zie het als een soort van falen als ik dan niet ga
maar goed, dat is eigenlijk hetgeen waar ik me de minste zorgen om zou moeten maken
Die was er maar toen moest ik werken.quote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het vliegen kun je eventueel wel omzetten in een bootreis.Er vaart een boot tussen Denemarken en Ijsland. Duurt wel iets langer natuurlijk.
En zou een extra kennismakings avond met de groep niet helpen?
Tot hoe laat moet je werken?quote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet zo werkeneen van de redenen waardoor ik het ook allemaal niet afkrijg
Dat is helemaal niet hoe mensen daarover denken! Je moet het gewoon heel zelfverzekerd vertellen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Oh ja, ik dacht al wel dat je dit weekend moest werken, maar jullie beginnen altijd zo laat dus ik dacht dat je nu gewoon vrij had.quote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
Ik moet zo werkeneen van de redenen waardoor ik het ook allemaal niet afkrijg
Ah jammer, ik kan vandaag niet komen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die was er maar toen moest ik werken.
en we gaan dinsdag al dus dat gaat niet meer lukken...
ik ben werken
quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:Het was ook leuk om te zien dat niet iedereen het even serieus nam
. Er waren echt persoonlijke gedichten, maar ook een waarvan van 20 films de clou werd vermeld op hoog tempo
Het was wel een leuk gedicht hoorquote:Op zondag 19 april 2009 13:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg flauw.
Ik moet er ook eens iets vaker op uit, naar dat soort avonden. Te beginnen met pubquizzen als ik het minder druk heb.
Ik ben zo blij met mijn hervonden schatten. Geen idee van wanneer ik het heb of hoe ik eraan kom, maar hier zit naast me een wit, rubberen hondje met oranje oren/staarten en twee blauwe strikjes.
Als je al weet welk team er gaat winnen, moet je maar hopen dat het gaat regenen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl... ik heb de tv aan staan voor de herhaling van de race van China, de uitslag op Fok niet aangeklikt... ga ik naar Topgear.com en daar staat in grote letters welk team gewonnen heeft.
Maar de rest van de uitslag weet ik nog niet, dus dan maar daar naar kijken
De Safety Car moest vaak uitrukken, uitschuivers gegarandeerd.quote:Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl... ik heb de tv aan staan voor de herhaling van de race van China, de uitslag op Fok niet aangeklikt... ga ik naar Topgear.com en daar staat in grote letters welk team gewonnen heeft.
Maar de rest van de uitslag weet ik nog niet, dus dan maar daar naar kijken
De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maak je een foto van een afgeknutseld project? Ben wel benieuwd
quote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.
Dus dan maar wat anders vouwen....blijkt dat ik een stuk van de instructie heb verknipt omdat er op de achterkant een plaatje stond dat ik wilde hebben.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.
Dus dan maar wat anders vouwen....blijkt dat ik een stuk van de instructie heb verknipt omdat er op de achterkant een plaatje stond dat ik wilde hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |