Dat heb ik nou nooit gegeten. Is het lekker?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:![]()
Moe...
Zit wat oude muziek te draaien, straks een hapje eten buiten de deur.
Kalfszwezerik...
Je moet er van houden, zegt men.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gegeten. Is het lekker?
Waar ben je geweestquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet mij maar weer eens gaan focussen op wat er allemaal in Nederland aan lekkernijen zijn.
Regelmatig in het buitenland voor mijn werk. Als ik daar iets lekker eet probeer ik dat altijd ook te vinden in Nederland. Daardoor vergeet ik dus alle lekkere dingen die er gewoon al in Nederland gemaakt worden.quote:
Klinkt herkenbaar, ik heb hetzelfde. Woon momenteel ook even in het buitenland, maar zodra ik terug ben ga ik eerst een patatje met halenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Regelmatig in het buitenland voor mijn werk. Als ik daar iets lekker eet probeer ik dat altijd ook te vinden in Nederland. Daardoor vergeet ik dus alle lekkere dingen die er gewoon al in Nederland gemaakt worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar, ik heb hetzelfde. Woon momenteel ook even in het buitenland, maar zodra ik terug ben ga ik eerst een patatje met halen
Ik ookquote:
quote:
Ongelooflijk hè.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Val met m'n neus in de boter in de AKQ.
Wat een gezeik daar...
Welke?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag zowaar wijn gekocht! Nu hopen dat deze een beetje te buizen zijn
Die Zinfandel klinkt lekker.quote:
James was positief over Zinfandel, dit was voor zover ik zag de enige Zinfandel die de lokale supermarkt had, die keuze was snel gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik: 'Ik had net dat broodje hamburger gekocht...'
M'n vader: 'Eva?'
En hij blijft beweren dattie niet doof is
Ken je wel een Eva of zelfs dat niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik: 'Ik had net dat broodje hamburger gekocht...'
M'n vader: 'Eva?'
En hij blijft beweren dattie niet doof is
Volgens mij is die Zinfandel behoorlijk zoet...quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
James was positief over Zinfandel, dit was voor zover ik zag de enige Zinfandel die de lokale supermarkt had, die keuze was snel gemaakt
Morgenavond weet ik of ze smaken of niet
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is die Zinfandel behoorlijk zoet...
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ken je wel een Eva of zelfs dat niet?
Het kan natuurlijk ook zijn dat jíj doof bent!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zelfs dat nietEn er is ook geen Eva ter sprake gekomen voor of na die zin van mij
Had je mijn Jean Michelle Jare-post nog gelezen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:![]()
Moe...
Zit wat oude muziek te draaien, straks een hapje eten buiten de deur.
Kalfszwezerik...
Hij zei: "Istwa?"quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat jíj doof bent!
Het gebeurd vaker bij hem dan bij mijquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat jíj doof bent!
Dan is hij er gewoon van overtuigd dat je Eva heetquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het gebeurd vaker bij hem dan bij mij
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is hij er gewoon van overtuigd dat je Eva heet
Ik? In elk geval niet een van 25quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]Er zit geen V in mijn naam.
Zou jij stiekem een andere dochter hebben
Maarre... Heb je er wel eenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik? In elk geval niet een van 25
Nahquote:
Het 1Up-shirt? Jaquote:
Gaat lekker.quote:
Neeh, gewoon overal iets achter zoeken is leukquote:
Ik wil nog wel zo'n Old School shirt van de muppetsquote:
Mijn Lowlandskaart voor dit jaar heb ik in huisquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn Lowlandskaart voor dit jaar heb ik in huis
Ook minder GM-sponsoring lijkt wel, met een Audi zo duidelijk in beeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
http://vimeo.com/4208071
Nieuwe Transformers-trailer. En volgens mij hebben ze deze keer geluisterd en de actie minder blurry gemaakt.
Het standaardantwoord: Het boek was beter.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:44 schreef Soempie het volgende:
Hoe was de film gister?
Dat had ik je zó ook al kunnen vertellenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:40 schreef wyccie het volgende:
Ik vind rucola toch ook niet zo erg lekker.![]()
En toch zo veel gegeten. Mijn buik, auw!
Wat zit er allemaal in?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt zo stom geweest. Ik heb een ovenschotel gemaakt, maar ben er vergeten een ei door te doen. Nu is het straks een natte bende.![]()
![]()
Dat is niet meer op te lossen zeker?
Leek me ook al lastig die sfeer weer te geven. Maargoed, ik wil hem eigenlijk toch wel graag in de bios zien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het standaardantwoord: Het boek was beter.![]()
Ik ga het natuurlijk heel erg vergelijken, maar volgens mij is de film zelf op zich niet heel slecht. Het is moeilijk de sfeer van het boek te pakken te krijgen.
En misschien is die sfeer voor iedereen weer anders.
Gehakt en prei en aardappelschijfjes, veel kruiden...en geen ei bij de room.quote:
Komt in ordequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gehakt en prei en aardappelschijfjes, veel kruiden...en geen ei bij de room.
Rucola heeft helemaal niet dat nattige van ijsbergsla, dus van jou neem ik niks aan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Dat had ik je zó ook al kunnen vertellen
Mwah, bij de meeste ovenschotels die ik maak hoeft geen ei.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt zo stom geweest. Ik heb een ovenschotel gemaakt, maar ben er vergeten een ei door te doen. Nu is het straks een natte bende.![]()
![]()
Dat is niet meer op te lossen zeker?
Als je de tijd hebt, gewoon doen. En als je nog meer tijd hebt: het boekje nog eens lezen voordat je gaat kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:51 schreef Soempie het volgende:
Leek me ook al lastig die sfeer weer te geven. Maargoed, ik wil hem eigenlijk toch wel graag in de bios zien.
Heeft niets met nattigheid te maken, die aversie van mij tegen dat soort dingenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef wyccie het volgende:
Rucola heeft helemaal niet dat nattige van ijsbergsla, dus van jou neem ik niks aan.![]()
Ik vind het bitter smaken.
Oh, maar de vorige keer zei je dat je een broodje weer terugstuurt als ze de sla er gewoon tussenuit hebben gehaald, omdat het dan helemaal klef is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft niets met nattigheid te maken, die aversie van mij tegen dat soort dingen
Dat ging dan vooral om broodjes shoarma. Waar dan warme, natte sla tussenzit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar de vorige keer zei je dat je een broodje weer terugstuurt als ze de sla er gewoon tussenuit hebben gehaald, omdat het dan helemaal klef is.
Ehm is lust geen vis. En de diversiteit in vissmaak is groot. Maar ik lust echt geen vis.quote:De ene sla is echt niet met de andere te vergelijken. Het is net zoals zeggen dat je groente niet lust.
Dat is juist zo lekker knapperig en fris tussen al dat vette vlees door.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ging dan vooral om broodjes shoarma. Waar dan warme, natte sla tussenzit.
Heb ik op mijn werk ook wel eens gehad. USBstick in 1 aansluiting = herstart, andere aansluiting geen problemen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik stop m'n USBstick in m'n cardreader. *Poof* pc start opnieuw op![]()
Sla van shoarmatenten knapperig en fris?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is juist zo lekker knapperig en fris tussen al dat vette vlees door.![]()
En ik ga maar eens iets aan het huishouden doen, als ik tenminste nog op kan staan met al dat voedsel in mijn buik. De hamblokjes waren wel erg lekker.
Dat het shoarmatenten zijn betekent niet dat het daarom standaard vies en slap moet zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sla van shoarmatenten knapperig en fris?
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef MaJo het volgende:
We zaten trouwens 8 euro van tweede target af maar toen heb ik nog wat gekocht en hebben we het gehaald![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:06 schreef MaJo het volgende:
nu doodmaar moet nog veel doen dus heb net weer zitten studeren in de trein
en zo weer in de bus
Welke?quote:
Oeps, ik dacht dat je er twee had.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke?ik moet er 6 maken waarvan er 2 bijna af zijn. Dus dat wordt nog even bikkelen
Niets bijzonders meegemaakt vandaag?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef MaJo het volgende:
We zaten trouwens 8 euro van tweede target af maar toen heb ik nog wat gekocht en hebben we het gehaald![]()
Ik heb er ook maar over 2 verteldquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat je er twee had.![]()
Sorry
Was je in de winkel ofzo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niets bijzonders meegemaakt vandaag?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar over 2 vertelden die heb ik vrijwel af
nu mijn papervoorstel over just war theory nog schrijven, 2 samenvattingen maken voor politieke theorie in gedrag en een mega opdracht voor onderzoeksmethoden
Rond 16:00, daarna weer weggegaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was je in de winkel ofzo?anders weet ik niet waar je op doelt
quote:
Ik kan je makkelijk herkennen, maar misschien een volgende keer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]en dan zeg je niet even hoi
mij wel gezien?
quote:
Hij keek gewoon graag naar jequote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]en dan zeg je niet even hoi
mij wel gezien?
Dus je pakt zo direct de bus terug?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Insert twilight zone liedje! Ik zit in de bus voor een gezellige avond maar ben eigenlijk gewoon ziek
begrijpelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij keek gewoon graag naar je
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
begrijpelijk natuurlijkmaar even hoi zeggen lijkt me redelijk gezond
gelukkig zijn er geen vleugels die opgegeten kunnen wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Insert twilight zone liedje! Ik zit in de bus voor een gezellige avond maar ben eigenlijk gewoon ziek
nee, ik ga doorbikkelen en gewoon niet drinken.quote:
misschien is hij wel zo'n enge stalker :pquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
begrijpelijk natuurlijkmaar even hoi zeggen lijkt me redelijk gezond
langoliers?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gelukkig zijn er geen vleugels die opgegeten kunnen worden
Beste boek van King!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Roodharig hè?
Dan wacht ik de volgende keer ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |