abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2009 @ 22:41:56 #1
331 Merel
Be here now.
pi_68090178

Het vorige deel: Slank # 669 The one without the TT............

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68090202
Fipo!

En ik ga slapen, ik val om .

Maar niet voordat ik Muis een fijn weekend in Gent heb gewenst! En Abba ook alvast een fijne vakantie, ik weet niet of ik daar later nog tijd voor heb!! Veel plezier beiden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68090231
Tvp!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68090246
Vandaag Evy les 4 gedaan met het vriendje.

Ik ging op het einde alleen nog maar een klein beetje dood
pi_68090269
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef conleche het volgende:
Ik kan ook naaien. Maar ik doe het eigenlijk nooit. Ja een zoompje hier en daar. Maar ik maakte vroeger allemaal rare kleren op de academie en die deed ik nog aan ook.
Heb je daar nog een foto van?

Ik kan zelf niet naaien. Knoopjes aanzetten lukt me nog net, daarna houdt het op. Vind het wel jammer, 't lijkt me wel handig. En ook wel leuk, zelf kleding 'ontwerpen' .
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 22:44:20 #6
163650 Greys
pi_68090281
Goed van jullie, PF!

Ik mocht ook wel eens 'gas geven' vroeger op mijn moeders naaimachine. Woeiii!

Oh en ik voorspel veel lurkers met deze TT
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68090303
Taarten decoreren is wel echt de limiet van mijn creativiteit, naaien begin ik niet aan. .
  donderdag 16 april 2009 @ 22:45:55 #8
331 Merel
Be here now.
pi_68090333
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:

Het dekt de lading toch
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68090335
Ik heb wel een beetje leren naaien, vroeger. Op zo'n ouwe zwarte Singer

PF, nais
Ik ga de oven eens even aanslingeren!
pi_68090361
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb je daar nog een foto van?

Ik kan zelf niet naaien. Knoopjes aanzetten lukt me nog net, daarna houdt het op. Vind het wel jammer, 't lijkt me wel handig. En ook wel leuk, zelf kleding 'ontwerpen' .
Vast wel, ik zal eens kijken. Maar nu eerst in bad, voordat ik het weer laat afkoelen

En Merel: dat wordt een schattig jurkje!! Pas op met de pofmouwtjes though!! Niet overdrijven damit, want daar krijg je enorme schouders van!!
pi_68090366
Hihi, ik schreef vroeger al verhaaltjes en gedichten. Mijn langste verhaal is een verhaal van ruim 80 A4'tjes Ik ben 't helaas kwijt

Verder tekende ik veel (maar ik heb niet bijzonder veel talent) en maakte ik muziek.
pi_68090383
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Goed van jullie, PF!

Ik mocht ook wel eens 'gas geven' vroeger op mijn moeders naaimachine. Woeiii!

Thx

Ik vond hem eerst maar stom dat hij in alles beter was/wou zijn.. Maar het is juist supertof als je vriendje uit zichzelf aanbiedt om mee te lopen en ook de 5km wil kunnen rennen over 8 weken omdat dat
A een vet goede motivatie is en
B dan worden we recht evenredig meer sexy!
pi_68090394
Zelf ontwerpen ben ik niet creatief genoeg voor, maar ik zie wel vaak leuke dingen in de winkel die niet in mijn maat zijn. Dat zou ik dan wel ná willen kunnen maken.

Oh ja slapen

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68090400
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Pas op met de pofmouwtjes though!! Niet overdrijven damit, want daar krijg je enorme schouders van!!
Ik heb 2 truitjes met pofmouwtjes, maar die staan me wel goed. Mijn taille komt er prachtig in uit

Maar ok, dat zijn wel hele subtiele pofmouwtjes.
pi_68090408
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef conleche het volgende:

[..]

O ik ook niet!! Ik las het als Kaa-Nienke, waarom, daar heb ik dan weer geen idee van!

Anywayzzzzz, veel plezier in Berlijn!
Ik las het gewoon als Nynke. Dat Nynke al bezet was dus dat ze er maar een k voor had gedaan.
Of nee ik las het als A-Nynke.
Maar er is dus ook nog een extra k

[ Bericht 15% gewijzigd door P.F op 16-04-2009 22:54:31 ]
pi_68090450
Oeh pofmouwtjes zijn leuk! Ik heb van die zielige niet aanwezige schouders, zo een zigeuner shirtje vind ik meestal heel erg leuk staan!
pi_68090533
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik begin me nu echt af te vragen of ik het hier dan helemaal niet verteld heb?
Ik meen me toch te herinneren dat ik ergens met sub-lettertjes heb geschreven dat het mislukt was met het stoppen Maar misschien durfde ik de post dan toch niet in te voeren?
Volgens mij heb ik het echt geschreven hoor, iemand die het zich nog kan herinneren?
En anders heb ik het vast in een heel druk topic snel even tussendoor gegooid
Ik heb het gelezen!
Maar toen dacht ik, dan zal je reden vast heel goed zijn, maar ook al was ik nieuwsgierig, ik heb hem niet gevraagd.
pi_68090539
Ik krijg tegenwoordig zulke brede schouders Komt vast van het zwemmen. Ik ben er nog niet over uit of ik er blij mee moet zijn; wel is het erg prettig dat niet meer ALLE schouderbandjes afzakken
pi_68090567
Ik heb wel brede schouders, maar mits de pofmouwtjes subtiel zijn en de rest van het shirtje strak is, staat het me wel goed.

donderdag 16 april 2009 @ 22:53:19 #20
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68090578
Goed plaatje Merel. Aknynke las ik als een knijntje. Kleertjes maakte ik tot mijn kindjes in de leuke-kleertjes-bij-de-h&m kwamen (zeg maat 104).
En ik heb het warm van het skypen net. Haha!
Prrrrr
pi_68090646
Al 80 views
pi_68090767
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?
. Die heb ik thuis gelaten. Was anders ook zo'n gedoe geweest, in het zwembad, dan had ik minstens 3 banen voor mezelf moeten hebben . Zwemmen is verder goed, maar wat een drukte zeg he. Ben uiteindelijk maar in de 'snelle' baan gaan zwemmen, dat hoefde ik tenminste niet voor de kletsende stelletjes uit te wijken. Al was ik niet echt snel te noemen .

En bij het uit het zwembad gaan nog even mijn ándere knie keihard tegen de badrand gestoten (deed wat moeilijk met uit het bad komen, kan rechterbeen nog niet echt buigen) en die is nu al dik. Ach, passen ze weer wat beter bij elkaar .
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Dat citroenijsje had een droppie als houtje!!! Dat was best vies!! Hoewel het ijs zelf wel lekker was.........
Neeee die zijn juist lekker . Die haal ik in Frankrijk altijd. Je moet de drop wel even laten 'smelten', dan is het lekkerder. Maar waar heb je die gehaald?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 16 april 2009 @ 22:57:54 #23
331 Merel
Be here now.
pi_68090775
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:53 schreef mspoez het volgende:

En ik heb het warm van het skypen net. Haha!
  donderdag 16 april 2009 @ 22:58:43 #24
331 Merel
Be here now.
pi_68090810
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Chicolate het volgende:

En bij het uit het zwembad gaan nog even mijn ándere knie keihard tegen de badrand gestoten
Ooooooh muts
pi_68090863
Chico! Ik moest net heel snel weg dus ik heb niets meer gelezen van wat je typte nadat ik zei dat ik waarschijnlijk niet heel laat weg kon.
pi_68091085
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Chico! Ik moest net heel snel weg dus ik heb niets meer gelezen van wat je typte nadat ik zei dat ik waarschijnlijk niet heel laat weg kon.
Ik ga je adres opschrijven en dan komt het helemaal goed joh .
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Ooooooh muts
Ja nu valt het tenminste niet zo op . En het doet geen pijn, nog niet tenminste.
  donderdag 16 april 2009 @ 23:07:30 #27
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68091137
Chici doe eens voorzichtig met jezelf zeg!
Prrrrr
pi_68091197
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:07 schreef mspoez het volgende:
Chici doe eens voorzichtig met jezelf zeg!
Deed ik . Ik ging heel braaf geen schoolslag doen, ontweek de mensen (die tegen me aan wilden schoppen) ... ben alleen verschrikkelijk onhandig .

En ik ga maar eens slapen. Trusten allemaal .
pi_68091343
Haha, Chico, je bent met recht een brokkenpilootje, jij! Slaap lekker.
pi_68091602
Is goed chica, slaap lekker!
  donderdag 16 april 2009 @ 23:22:25 #31
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68091633
Truste meisje Chico!

Mijn weekendmeneer is zo erg leuk soms. We waren net aan het skypen en dan moet ik zo om hem lachen... en dan vind ik hem ook zo mooi! Vind ik anders ook wel hoor, hij heeft een echt echt sportschoollijf en een bijzondere kop maar IRL mis ik dan toch dat 'iets', dat 'meer'. Terwijl ik dan nu toch heus denk, pff, waarom ben je hier niet vannacht?

EInde dagboekpost.
Prrrrr
pi_68091659
Ik heb een nieuwe deal met vriendje. Als ik ongesteld ben (nu) dan mag ik zeuren. Want dan ben ik zielig

Maar de rest van de tijd niet ( )

Dus dat is voor ons beide best fijn, want ik zeur best veel en dan mag het een paar dagen wel omdat ik zielig ben en de rest van de tijd niet en dat is fijn voor hem
  donderdag 16 april 2009 @ 23:27:53 #33
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68091843
Goeie deal PieF! Jij je zeurs kwijt in een paar dagen, hij de rest geen last!
Prrrrr
pi_68091856
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hè bah, Daph. . Heb je er wel wat tegenin gebracht?

Ik hoop ook echt niet dat ik vanavond een vervelende klant heb of zo, want ik weet zeker dat ik dan ga janken in de winkel. Voel me zo huilerig. .
Ik ook. Ik had vandaag fermentatie les en ik moest allemaal dingen eten die ik niet lustte.
En toen ging ik huilen in de wc (wel stiekem ) en kwam ik een ex groepsgenootje tegen die mij er uit had gegooid en toen vroeg ze wat er is en toen zei ik dat ik misselijk was. Maar toen moest ik opeens huilen en was ze super aardig en heel lief
En ik belde vriendje poging 1 was een kortaf gesprek omdat ik niet wou huilen. 5 seconden later, Poging 2 was een huilend gesprek met gevoelens en wat ik echt vond.
En toen net toen ik in de etos mijn pinpas vergeten was en ik was ein-de-lijk in een winkel en had alles net uitgezocht en ze accepteerde geen chip. En toen ging ik toen ik vriendje weer zag om tassen op te halen (zat in een cafétje) weer huilen maar dat wou ik helemaal niet dus dat was een lach/huil/lach/huil situatie.

Hormonen

/dagboekpost
pi_68091871
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ik heb een nieuwe deal met vriendje. Als ik ongesteld ben (nu) dan mag ik zeuren. Want dan ben ik zielig

Maar de rest van de tijd niet ( )

Dus dat is voor ons beide best fijn, want ik zeur best veel en dan mag het een paar dagen wel omdat ik zielig ben en de rest van de tijd niet en dat is fijn voor hem
Klinkt als een goeie deal Bolletje!!

@Chico: citroendropijsjes gekocht bij de Appie. Wel een grote winkel.........
pi_68091952
whehehe ik was GMTA met poes, inclusief dezelfde woorden.
  donderdag 16 april 2009 @ 23:32:40 #37
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68092038
Foute interpretatie
(ik dan he)
Prrrrr
pi_68092060
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef mspoez het volgende:
Goeie deal PieF! Jij je zeurs kwijt in een paar dagen, hij de rest geen last!
Alleen vind ik dat ik nooit zeur ( ) ik zie het verschil tussen praten en zeuren nooit zo.

Oh. En ik krijg nog een top 3 met mijn meest vervelende eigenschappen. (Als grapje )
Ik ben zijne net weer vergeten maar op 3 staat: zeggen dat hij nog maar 6 uur heeft om te slapen en dat we NU moeten slapen. (Waardoor ik in paniek raak omdat ik niet kan slapen onder tijdsdruk )

O ja en op 1 als ik een moeilijk verhaal vertel met gevoelens en niet om een oplossing vraag maar om begrip: Hier kan ik helemaal niks mee Ik weet niet wat ik (nog) kan zeggen over dit gesprek.

O en bij mij staat op 1 zeuren zei hij. Leuk om zo eerlijk tegen elkaar te doen zonder verwijt of woede
pi_68092112
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Klinkt als een goeie deal Bolletje!!

@Chico: citroendropijsjes gekocht bij de Appie. Wel een grote winkel.........
Dat klinkt fiesss

Ik was net op de Appie op de dam maar ik snap die Appie nooit Ik rij altijd als een dwaas van de ene naar de andere helft van de winkel. En ik kon geen gewoon grote mensen eten vinden dus heb uiteindelijk maar pannenkoeken en druivensap gekocht Ik hou niet eens van druivensap
  donderdag 16 april 2009 @ 23:35:46 #40
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68092149
Elke Appie heeft een kies en kook schap mutsie! Niet te ver zoeken.
Prrrrr
pi_68092246
Ja maar die op de Dam, zit idd erg onlogisch in elkaar. Hij is wel fijn groot. Je moet daar zorgen dat je direct het overzicht houdt, anders ga je naar huis met poffertjes en druivensap!!
pi_68092269
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef mspoez het volgende:
Elke Appie heeft een kies en kook schap mutsie! Niet te ver zoeken.
Nee die is echt raar!
pi_68092379
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
Ja maar die op de Dam, zit idd erg onlogisch in elkaar. Hij is wel fijn groot. Je moet daar zorgen dat je direct het overzicht houdt, anders ga je naar huis met poffertjes en druivensap!!
Je komt binnen bij de maaltijdsalade/verse pasta. Best oké. Helemaal rechts als je er voor staat staat het vlees. En daar staan ook nog ergens de onbijtspullen en de bonen.

Dan in het midden staan heel heel heel veel stroopwafels en heel heel heel veel flessen wijn. En een hele grote toonbank met vleeswaren. En daar links van de alpro soja.

Links staat ook het fris en het bier. Links achter staat het brood. Helemaal links de diepvriesafdeling. En overal in het midden staan allemaal leuke non food dingen.

En toch kan ik er nooooit iets vinden. Ik zocht gegrilde stukjes stukjes maar ik zag ze niet Ik zag sowieso geen vegetarische afdeling. En ik zocht gekoeld sap..

En normale yoghurt etc, kon ik ook nergens vinden..
  donderdag 16 april 2009 @ 23:45:46 #44
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68092497
Moet je ook geen SP stemmen!
Prrrrr
pi_68092513
SP? Wat hebben die daar mee te maken?
Ik stem pvdd.
  donderdag 16 april 2009 @ 23:58:09 #46
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68092828
Al dat linkse gedoe...
Prrrrr
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:03:43 #47
236335 neen
schone schijn
pi_68092993
Ik ben ook wat links maar ga denk ik D'66 stemmen volgende keer

O ja, wel wat pintjes gehad in de stad na het werk en m'n tas met mp3 speler vergeten.... morgenochtend maar even ipod lader zoeken en dan daarop evy 6 zetten want die ga ik morgen lopen.
Kreeg er een mailtje van in m'n gmail box want heb daar alle Evy lessen in geplanned! hendig!
het lijkt niet wat het is
pi_68093005
Je komt binnen en je moet eerst de wand vasthouden. Daar heb je groenten en vlees. Dan meander je weer terug naar het beginpunt en dan kom je alles tegen qua kant en klaar en vega en vis en champignons en zo. Dan loop je weer terug naar achter en langs de zijkant is weer een koelafdeling, ik geloof met melk en zo. Dan krijg je allemaal schappen met droog spul. Die wandel je door, dan kom je ineens weer aan de andere zijkant met nog meer koelspul. Dan kom je weer op een plein met wijn, verse vleeswaren en kaas. En in het midden nog wat toeristenspul als delftsblauwe stroopwafels. Dan loop je door en heb je nog meer droogvoer en tijdschriften en de vriesafdeling.

Zo. Dit is by far de meest oninteressante post die ik ooit heb gepost. En ik ben ook maar 1 of 2x in die winkel geweest, dus ik kan net zo goed alles fout hebben.
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:07:32 #49
236335 neen
schone schijn
pi_68093095
Als ik naar de Albert Heijn (XL is het dichtste bij) ga dan loop ik rechtdoor, linksaf en daar is het bier, daar moet ik zijn.
pi_68093127
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:07 schreef neen het volgende:
Als ik naar de Albert Heijn (XL is het dichtste bij) ga dan loop ik rechtdoor, linksaf en daar is het bier, daar moet ik zijn.
Grinnik. Ik ga maar slapen. Als ik hier al om moet lachen.......
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:11:03 #51
236335 neen
schone schijn
pi_68093173
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Grinnik. Ik ga maar slapen. Als ik hier al om moet lachen.......
www.goedkoopbier.nl
  vrijdag 17 april 2009 @ 07:20:05 #52
331 Merel
Be here now.
pi_68095746
Goeiemorgen
pi_68095789
Morning!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68095802
Goeiemorgen .

Een AH op de dam, die niet to go is? Waar . Zoiets zocht ik altijd als ik ging shoppen en wat wilde eten/drinken dat niet standaard is ... maar nooit gevonden.
pi_68095830
Good morning!

Wat goed dat je bent gaan zwemmen Chico! Wel onhandig dat je je andere been hebt gestoten! Heb je er nog last van nu?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68095879
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 07:39 schreef Phaidra het volgende:
Good morning!

Wat goed dat je bent gaan zwemmen Chico! Wel onhandig dat je je andere been hebt gestoten! Heb je er nog last van nu?
Oh nee joh . Het is niet eens blauw ofzo. En ik ben het ook wel gewend, met taekwondo vang ik hardere klappen .

Zo, maar eens richting de uni gaan. Doei
pi_68095911
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 07:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh nee joh . Het is niet eens blauw ofzo. En ik ben het ook wel gewend, met taekwondo vang ik hardere klappen .

Zo, maar eens richting de uni gaan. Doei
You bikkel!

Ik ga ook naar zo naar A'dam, naar de uni. Phoe dat is wel wat anders om 9u college hebben in een andere plaats, normaal kon ik dan om 10 over half 9 de deur uit
  vrijdag 17 april 2009 @ 07:55:23 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68095941
Goeiemorgen!

Goed van het zwemmen Chico minder van je matching andere knie

Ben vrij vandaag, maar nu eerst naar de fysio in R'dam

Toedels
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68096164
Goedemorgen

Gelijk menuutje maar even:
O: cruesli met melk + halve beker adez + vitaminepillen
T: thee + water + 2 kiwi's
L: 4 bruine boterhammen + 2x gekookt ei + 2 x rosbief + optimel
T: thee + water + banaan + ontbijtkoek
S: 1,5 uur sportschool of 8 km hardlopen
D: vooraf carpaccio met pijnboompitjes en rucola, hoofdgerecht iets met vis en nagerecht een of ander zoet gerecht dat ik niet kende

Vandaag hebben we groepsuitje op kantoor en gaan we naar het casino. We moesten vooraf opgeven wat we wilden eten maar dat is ook alweer een maand geleden..

Vanochtend stond ik op de weegschaal en ik schrok me een ongeluk!! Ik had verwacht wel weer onder de 71 kg te zitten, omdat ik euh, de hele tijd naar het toilet moest gisteren en eergisteren (sorry hoor ) en goed te sporten, maar het werkt geloof ik niet Ik woog gewoon opeens 73 kg!!! Ik schrok me dood, vind dit echt niet leuk.. Blugh. Ik hoop maar dat het spieren zijn en een deel vocht want het stelt me wel steeds teleur als ik op de weegschaal sta In mijn kleding merk ik het niet, het zit niet strakker ofzo.. En ik kreeg gisteren nog 2 complimentjes of ik nog meer was afgevallen want ik zag er zo slank uit..

*zucht*
pi_68096482
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 07:34 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen .

Een AH op de dam, die niet to go is? Waar . Zoiets zocht ik altijd als ik ging shoppen en wat wilde eten/drinken dat niet standaard is ... maar nooit gevonden.
Naast het magna plaza! Dus niet aan de kant van de Bijenkorf maar aan de andere kant.. Dan loop je in zo en steegje en zie je het magna plaza (rechts is nu de kalverstraat/station en links het vervolg van de kalverstraat) die straat heet Nieuwezijdse Voorburgwal.

Als je dan rechts langs het magna plaza loopt kom je in de spuistraat bij het Pc Hooft huis waar ik fitness en waar die Uva cultuurshizzle is.
Als je voor het magna plaza staat en je kijkt links zie je een albert swein.

Tadaa.
pi_68096497
Een aanrader is ook de Ah op het koningsplein (daar zit de UB!) daar zijn alle frisdranken gekoeld voor standaard prijzen
  vrijdag 17 april 2009 @ 08:45:19 #62
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68096498
Goedemorgen!

ik had willen uitslapen vanmorgen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_68096509
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:20 schreef Daph_ het volgende:
Goedemorgen

D: vooraf carpaccio met pijnboompitjes en rucola, hoofdgerecht iets met vis en nagerecht een of ander zoet gerecht dat ik niet kende

Vandaag hebben we groepsuitje op kantoor en gaan we naar het casino. We moesten vooraf opgeven wat we wilden eten maar dat is ook alweer een maand geleden..

Vanochtend stond ik op de weegschaal en ik schrok me een ongeluk!! Ik had verwacht wel weer onder de 71 kg te zitten, omdat ik euh, de hele tijd naar het toilet moest gisteren en eergisteren (sorry hoor ) en goed te sporten, maar het werkt geloof ik niet Ik woog gewoon opeens 73 kg!!! Ik schrok me dood, vind dit echt niet leuk.. Blugh. Ik hoop maar dat het spieren zijn en een deel vocht want het stelt me wel steeds teleur als ik op de weegschaal sta In mijn kleding merk ik het niet, het zit niet strakker ofzo.. En ik kreeg gisteren nog 2 complimentjes of ik nog meer was afgevallen want ik zag er zo slank uit..

*zucht*
Dan ben je gewoon afgevallen!! Gewicht zegt echt weinig. Probeer je maten te meten en die te vergelijken!
pi_68096527
P.S. Als je er echt dun wil uitzien zorg dan dat je zwarte stiletto's + zwarte skinny of straight broek aan hebt + zwart jurkje/lang shirtje die je dunne punten benadrukt!
Veel zwart en lange dingen!

Srsly !
  vrijdag 17 april 2009 @ 08:51:28 #65
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68096615
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon afgevallen!! Gewicht zegt echt weinig. Probeer je maten te meten en die te vergelijken!
Mijn maten schelen ook niet veel, daarom snap ik het ook niet Misschien heb ik ook wel een vreemd lijf hoor.

Is het vreemd als ik toch blijf proberen om naar die 70 kg te gaan?
pi_68096631
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:51 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Mijn maten schelen ook niet veel, daarom snap ik het ook niet Misschien heb ik ook wel een vreemd lijf hoor.

Is het vreemd als ik toch blijf proberen om naar die 70 kg te gaan?
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent? Maar een doel hebben is sowieso goed! Hoe lang ben je?
pi_68096643
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:47 schreef P.F het volgende:
P.S. Als je er echt dun wil uitzien zorg dan dat je zwarte stiletto's + zwarte skinny of straight broek aan hebt + zwart jurkje/lang shirtje die je dunne punten benadrukt!
Veel zwart en lange dingen!

Srsly !
Zwarte skinnies en straight broeken zijn juist weer de weinige items die je in mijn garderobe niet zal aantreffen omdat ik altijd het idee heb dat ik daar enorme heupen in heb..

Tegenwoordig draag ik wel vaak een riem in mijn taille, dat geeft me ook het idee dat ik optisch slanker ben
pi_68096659
Ik post al drie jaar in dit topic of zo En ik ben van 72 naar 65 gegaan.. Niet echt snel dus
Ik heb ook wel even 61 gewogen maar dan vragen mensen of ik wel genoeg eet
pi_68096677
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:53 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Zwarte skinnies en straight broeken zijn juist weer de weinige items die je in mijn garderobe niet zal aantreffen omdat ik altijd het idee heb dat ik daar enorme heupen in heb..

Tegenwoordig draag ik wel vaak een riem in mijn taille, dat geeft me ook het idee dat ik optisch slanker ben
Het is natuurlijk voor ieder figuur anders, een lang shirtje over de billen met een riem, daarbij iets donkers om je benen (panty, broek) en pumps?

En die riem dan opvallend van kleur met aandacht naar je decolleté?
pi_68096857
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Het is natuurlijk voor ieder figuur anders, een lang shirtje over de billen met een riem, daarbij iets donkers om je benen (panty, broek) en pumps?

En die riem dan opvallend van kleur met aandacht naar je decolleté?
Ja zoiets vind ik inderdaad wel het leukst bij mezelf

Ik heb riemen in mijn taille in het bruin, turkoise, knalroze, zwart.. Aandacht naar mijn decolleté doe ik liever niet, die valt genoeg op van zichzelf
pi_68096886
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja zoiets vind ik inderdaad wel het leukst bij mezelf

Ik heb riemen in mijn taille in het bruin, turkoise, knalroze, zwart.. Aandacht naar mijn decolleté doe ik liever niet, die valt genoeg op van zichzelf
Ik weet niet hoe je er uitziet Maar heupen, groot decolleté, smalle taille klinkt goed.

Ik heb vanavond een feestje maar ik weet niet wat ik aanmoet. Ik wil m'n bruine laarzen aan maar die liggen bij de schoenmaker bij m'n ouders
pi_68097019
Ik zit filmpjes van awake terug te kijken. Kriebels in m'n buik Zo mooi
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:19:54 #74
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_68097195
Goeiemorgen .

Lijstje gister:
O: Dubbele boterham kaas
L: Twee bruine bollen (1 boter, 1 chocopasta)
S: Softbal
D: Aardappelroerbakschotel met paprika en komkommer
S: Taekwondo
T: Wentelteefjes .

Vandaag tentamen, maar het gaat 'm niet worden.
pi_68097208
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je er uitziet Maar heupen, groot decolleté, smalle taille klinkt goed.

Ik heb vanavond een feestje maar ik weet niet wat ik aanmoet. Ik wil m'n bruine laarzen aan maar die liggen bij de schoenmaker bij m'n ouders
Ehm, ik zal eens kijken of ik hier nog een foto heb van mezelf helemaal zeg maar

Gevind.

Deze is van oktober vorig jaar, maar zo zie ik er nog wel ongeveer uit
pi_68097389
Goedemorgen!

Ik vind je figuur mooi, Daph!
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:50:17 #77
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68097951
Sow trouwens wat zeikt iedereen op mn nieuwe foto op hyves
pi_68098001
goedemorgen!

Lijstje van gisteren:

O: 3 rijstwafels
T: appel
L: 3 boterhammen pindakaas
T: banaan
D:
kippensoep,
2 keer een bordje met witte rijst met gewokte garnalen en een 'sausje' met groenten,
één gebakken banaan en
2 stukjes perzik en
4 bier

T: 3 speciaalbiertjes
T: halve liter Paulaner (bier)

komende dagen even wat minder drinken
Ja doei.
pi_68098035
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:50 schreef TJDoornbos het volgende:
En nu moeten we zeker allemaal op je Hyves kijken?
pi_68098088
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gister:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 tomaat, restant ijsbergsla, light mozarella
S: ca 6km wandelen
D: nog onbekend spinazie, aardappeltje, eitje
T: volkoren toastjes met blauwe kaas

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: trostomaatjes, komkommer
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met sambal-slankie
D: nog onbekend
pi_68098103
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!

Lijstje van gisteren:

O: 3 rijstwafels
T: appel
L: 3 boterhammen pindakaas
T: banaan
D:
kippensoep,
2 keer een bordje met witte rijst met gewokte garnalen en een 'sausje' met groenten,
één gebakken banaan en
2 stukjes perzik en
4 bier

T: 3 speciaalbiertjes
T: halve liter Paulaner (bier)

komende dagen even wat minder drinken
Als het uitgaat met R, kan je altijd nog met Neen trouwen!!!
pi_68098113
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef conleche het volgende:

[..]

.
pi_68098135
GOEDEMORGEN!!!!

Ik ben zo blij !

Heb me net gewogen, voor het eerst in twee weken:

*tromgeroffel*

64.2 !!!

Ben 1.8 kilo afgevallen in twee weken!!

pi_68098270
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:20 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij eet jij normaalgesproken wel meer groente, toch?
Het valt me aan jouw lijstjes op dat je zoveel suiker/fruit eet.
Als ik suiker eet of drink krijg ik altijd zo'n gejaagd gevoel, heb jij daar geen last van?
pi_68098297
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
GOEDEMORGEN!!!!

Ik ben zo blij !

*tromgeroffel*

64.2 !!!

Echt goed!!
pi_68098316
quote:

[..]

pi_68098331
quote:

[..]

nog een reden om niet meer zoveel te drinken de komende tijd
Ja doei.
pi_68098336
quote:
GOEDEMORGEN!!!!

Ik ben zo blij !

*tromgeroffel*

64.2 !!!

wat fijn!
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 10:06:19 #89
163650 Greys
pi_68098423
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat is daarmee dan? Wat zeggen ze er over?

Mogguh dahlings!

McAbba, waarom is het uitslapen niet gelukt dan?

Daph, wat heb je een mooi rank figuurtje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68098548
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Volgens mij eet jij normaalgesproken wel meer groente, toch?
Het valt me aan jouw lijstjes op dat je zoveel suiker/fruit eet.
Als ik suiker eet of drink krijg ik altijd zo'n gejaagd gevoel, heb jij daar geen last van?
Ik eet normaal gesproken meer groente ja Vandaag gaan we uit eten, dus ik hoop eigenlijk wel dat er veel groente bij komt .

Wat betreft die suikers; van suikers in snoep ga ik altijd enorm hyperen, maar fruit gaat altijd prima. De kiwi's gaan trouwens niet door, want die hebben ze niet Ik zal eens kijken of ze wel een niet-beurse sinasappel hebben..
pi_68098551
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:20 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens mij ben jij hartstikke slank!
Ik kan het alleen op deze monitor niet zien want die is niet goed ingesteld waardoor je in de breedte wat opgerekt bent.
Maar dan nog ben je slank!
Ben benieuwd hoe slank je wel niet bent op een normale monitor.
pi_68098581
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!

Ik vind je figuur mooi, Daph!
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat is daarmee dan? Wat zeggen ze er over?

Mogguh dahlings!

Daph, wat heb je een mooi rank figuurtje!
Thanks Zelf ben ik nog niet helemaal tevreden, maar dat zal nog wel komen hoop ik
pi_68098639
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij hartstikke slank!
Ik kan het alleen op deze monitor niet zien want die is niet goed ingesteld waardoor je in de breedte wat opgerekt bent.
Maar dan nog ben je slank!
Ben benieuwd hoe slank je wel niet bent op een normale monitor.
Nu ga ik blozen hoor .
pi_68098668
Dankjewel

En ik vind je figuur ook mooi, Daph.
pi_68098716
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:10 schreef Daph_ het volgende:

[..]

[..]

Thanks Zelf ben ik nog niet helemaal tevreden, maar dat zal nog wel komen hoop ik
Dat mag je wel zijn hoor! Ik heb gister ook foto's van mezelf gemaakt om iets objectiever te kunnen kijken, aangezien m'n vriend roept dat 'ie m'n lijf prachtig vindt, maar dat helpt ook niet echt. .
pi_68098783
PPP Wauw 1,8 kilo! Jeez, dat is veel!
pi_68098889
Ja zo met kleding ben ik ook wel tevreden, maar ik zou graag mijn buik wat strakker krijgen voordat ik me in bikini hijs komende zomer

Een vriend die je complimenteert helpt natuurlijk wel toch?
pi_68098928
Mooi figuurtje hoor Daph.

PPP gefeliciteerd!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68098932
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef Daph_ het volgende:
PPP Wauw 1,8 kilo! Jeez, dat is veel!

Hihi ja

Ik stond echt zo op de weegschaal:

'plz plz plz laat het onder 66 zijn'

en toen:

'NEEE !!!!'

*springt in blijdschap rond in het huis

pi_68098961
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Hihi ja

Ik stond echt zo op de weegschaal:

'plz plz plz laat het onder 66 zijn'

en toen:

'NEEE !!!!'

*springt in blijdschap rond in het huis

Geweldig!

Je dag kan niet meer stuk volgens mij
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:22:33 #101
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68098999
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ehm, ik zal eens kijken of ik hier nog een foto heb van mezelf helemaal zeg maar

[ afbeelding ]

Niks mis mee, Daph_, ziet er zeer prettig uit!
quote:
GOEDEMORGEN!!!!
Ik ben zo blij !
*tromgeroffel*

64.2 !!!

Woooow you go girl!
Prrrrr
pi_68099018
ben jaloers op zo'n figuurtje Daph!

67,4 hier vanochtend. Niet mn laagste, maar ook niet mn zwaarste (nee duh!)
boterhammen pindakaas liggen klaar om mee te nemen en vandaag verder even een balansdagje

Eten vanavond sliptong met wat groente uit de oven (3e keer vis voor mij achter elkaar: heb bij het uit eten gaan dus ook vis enzo genomen, zaterdag ook, dus de vlees gemeden, wat ik heel goed van mezelf vind! )

Morgen wat dingetjes op de bbq gooien, maar da's ook kip en een magere hamburger, meer niet

Nu maar 's naar de uni, 11 uur afspraak aldaar
Ja doei.
pi_68099056
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Geweldig!

Je dag kan niet meer stuk volgens mij
Nee idd

En ik hoorde net ook nog dat ik niet hoef te werken vanmiddag

En ik ga vanavond met een stel vriendinnen sangria drinken ter ere van het lekkere weer

Dus mijn dag wordt steeds beter !
pi_68099232
Bah. Ik had gisteren heel netjes gegeten én 40 minuten intensief cardio gedaan (20 fietsen, 20 crosstrainer) dus vanochted voelde ik me helemaal dun maar de weegschaal zei nog precies hetzelfde als gisteren.
Mijn buik leek wel strakker, maar dat is misschien wishful thinking. Van het weekend maar eens meten.

Lijstje voor vandaag:
O: 1 snee geroosterd brood met avocado, paar sneetjes overgebleven ciabatta met dun kruidenboter
T: boterham met appelstroop
L: 2 boterhammen met leverworst
D: beetje rijst met vegastukjes en wokgroente in één of andere gele saus uit een potje
T: fruit en een drankje
pi_68099339
Oja, lijstje!

O: special K met vanilleyoghurt
L: 2 of 3 boterhammen met ham, ligt er aan hoeveel honger ik heb
T: komkommer met balsamico-azijn
D: macaroni met saus-die-ik-nog-moet-kopen en gehakt

Vanavond dus lekker sangria drinken, ik denk alleen niet dat dat echt slank-verantwoord is...
pi_68099373
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Bah. Ik had gisteren heel netjes gegeten én 40 minuten intensief cardio gedaan (20 fietsen, 20 crosstrainer) dus vanochted voelde ik me helemaal dun maar de weegschaal zei nog precies hetzelfde als gisteren.
Mijn buik leek wel strakker, maar dat is misschien wishful thinking. Van het weekend maar eens meten.

Lijstje voor vandaag:
O: 1 snee geroosterd brood met avocado, paar sneetjes overgebleven ciabatta met dun kruidenboter
L: 2 boterhammen met leverworst
D: beetje rijst met vegastukjes en wokgroente in één of andere gele saus uit een potje
T: fruit en een drankje
Wat jammer! Maar misschien dan nu even meten? Dan voel je je misschien weer goed, als je buik idd strakker is!
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:34:13 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68099414
Goedemorgen .

Ik kan ook niet naaien, dat doet m'n moeder voor me .

O en het is hier weer prachtig weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_68099433
PPP, nais
En Daph, staar je niet blind op de kilo's; uiteindelijk doe je het voor je broekmaat en niet voor je gewicht. Wat je weegt, dat ziet niemand
pi_68099498
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Wat jammer! Maar misschien dan nu even meten? Dan voel je je misschien weer goed, als je buik idd strakker is!
Ik zit nu op de uni, maar straks als ik thuiskom ga ik dat zeker doen ja.
pi_68099601
Mini, is ook niet zo raar, dat je buik na een dag netjes eten platter oogt Heb ik ook altijd; mijn darmen zijn best snel geirriteerd en dan heb ik een wat opgezette buik.

Maar ik denk dat je wel reeel moet zijn en niet elke keer als je sport direct verwachten dat je afvalt.
pi_68099666
Mspoez & Moblo thanks .

CF eigenlijk heb je wel gelijk.. Maargoed zal wel iets psychologisch zijn denk ik
pi_68099695
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zit nu op de uni, maar straks als ik thuiskom ga ik dat zeker doen ja.
Ok, het is miss een beetje raar om dan op de uni je buik te gaan meten .

En CF, dankjewel !

Ik heb net even mijn maten genomen:
Buik: van 68 naar 65
Kuit: nog steeds 35
Borstomvang: 86 naar 84
Bovenbeen: nog steeds 54

Wel jammer dat het precies op de verkeerde delen er af gaat, mijn buik was altijd al slank, daar hoefde van mij niet eens echt iets af.. Het ging mij meer om mn benen, maar dat schiet dus nog niet echt op.
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:42:43 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68099714
Wat goed van je, PPP .
Niet meer actief op Fok!
pi_68099735
PPP dat zijn mooie resultaten
pi_68099751
PPP, het duurt ook echt eeuwen allemaal joh; met een beetje pech gaat je vet zich over een half jaar herverdelen en zijn dan pas al je broeken te wijd
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:44:08 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68099758
Ik heb zin in in de zomervakantie. Dan ga ik lekker musea bezoeken . Ben bijv nog nooit in het Rijksmuseum geweest .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:45:04 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68099788
Ik ga me trouwens ook wat minder vaak wegen (mits ik consequent gezond eet dan). Ik voel me superslank, maar ik blijf een beetje tussen de 72 en de 73 in hangen .
Niet meer actief op Fok!
pi_68099805
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, het duurt ook echt eeuwen allemaal joh; met een beetje pech gaat je vet zich over een half jaar herverdelen en zijn dan pas al je broeken te wijd
Haha, nou dat merk ik nu al wel... ze zijn allemaal van boven te wijd, en om mijn benen zitten ze nog goed. Dat is wel vervelend, want van boven had ik altijd al ruimte - nu kan ik echt niet meer een broek dragen zonder riem..
pi_68099831
Anyway, even mijn eetlijst.

O: 2 eitjes
T: bakje yoghurt, paar dropjes
S: zwemmen
L: salade met paprika, komkommer, ui en kikkererwten
T: paar dropjes
T: 1 of 2 sinaasappels
S: (bij een beetje droog weer) rondje hardlopen; 4x8 minuten ga ik nogmaals doen
D: fajitas
T: popcorn
T: whisky voor het slapengaan
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:46:52 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68099855
PPP: ik ben bijna 16 kg afgevallen, begon met broekmaat 44 en nu pas begin ik in maat 40 te passen.
Niet meer actief op Fok!
pi_68099862
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zin in in de zomervakantie. Dan ga ik lekker musea bezoeken . Ben bijv nog nooit in het Rijksmuseum geweest .
Rijksmuseum is tof
pi_68100025
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
PPP: ik ben bijna 16 kg afgevallen, begon met broekmaat 44 en nu pas begin ik in maat 40 te passen.
Ok. Dat gaat niet zo snel dus.

Nouja, eerst maar eens mijn streefgewicht (61 kilo) bereiken, dan zien we wel weer verder.

Verder hoef ik ook niet zo nodig een broekmaat kwijt hoor: ik heb maat 36 ( ), maar dat had ik ook al toen ik 55 kilo was, en had ik nog steeds toen ik 68 kilo (mijn zwaarst) was. Dus ik heb niet de illusie dat ik naar 34 kan binnenkort .
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:54:58 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68100145
Zo, net m'n Amersfoortse zus ff gemaild of ik op haar huis mag passen eind juli. Zou zo gaaf zijn! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:55:58 #124
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68100184
even een verzamelreactie op t vorige topic
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Een middag vrij, wat lekker zeg. Dat hoor ik hier eigenlijk nooit. Is dat op meer plaatsen gebruikelijk of moet je daar echt voor onderhandelen?
ik heb er om gevraagd, en het moest wel even overlegd worden met financiele zaken ivm de lengte van het project waar ik onder val enzo... maar t kon, tot juni dit jaar, daarna moet k weer fulltime om op tijd klaar te zin voor de subsidieduur van het project.

ik heb gewoon eerlijk aangegeven dat ik ongelukkig word als ik niet genoeg tijd heb voor mijn muziek en zanglessen, dus die heb ik nu steeds op woensdagmiddagen gehad. stras moet dat 's avonds, of eind avn een middag en dan tijd inhalen later
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat is een mooi gemiddelde hoor, velen doen het je niet na.

Dat van dat mondeling is wel heel jammer. Een vriendin van mij baalde echt vreselijk toen ze afstudeerde met een 7,9 gemiddeld. Ze had een 8 voor haar scriptie en had waarschijnlijk nog iets hoger kunnen krijgen, als ze dat had gewild. Nu miste ze net haar cum laude.
bij letteren in Leiden is een 9 pas cum laude (heb ik wel gehaald ondanks dat mn scriptie een 8 had en die drie keer mee telde... ik ben een streber en een nerd ) (oh, en ze hebben me een half puntje erbij gegeven trouwens, dat kunnen ze doen n.a.v. de "indruk" die ze van je hebben gehad tijdens je studie. ik stond dus door die scriptie een 8,4 gemiddeld gewogen, ze hebben er een 8,7van gemaakt (dat was zonder de scriptie) en dat is wel cum laude)
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hmm ja. Het maakt het ook wel iets te makkelijk om je 's morgens vroeg nog eens een keertje om te draaien
daarom zit ik, grote FAIL ook thuis. maar ik heb wel heel hard gewerkt deze week, dus ik voel me niet al te schuldig.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef cyclechick het volgende:

Kwak: 3 mannen uitgekozen, wat leuk! ga je met alle drie IRL daten denk je?
kweenie ik merk dat ik 1 echt het leukste vind al, en dat mailt ook het makkelijkste. eentje moet ik terugmailen, maar ik weet niet zo goed wat. die ís objctief gezien heel leuk maar op de een of andere manier doet t me niet zoveel... en de derde weet ik ook niet zo goed, die klikt wel beter al dan die ene "objectief leuke" maar t gaat niet zo vanzelf als met die jongen uit groningen ... we zien wel...
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik kom die van jou wel ontvoeren

Dit is trouwens het jurkje dat ik ga maken als het shirtje af is:

[ afbeelding ]

Maar dan zonder de lompe zakken. En in een heel lieflijk wit-met-paarse-bloemetjes-stofje
oh Merel wat leuk!! waar is dat patroon vandaan? heb je een linkje? Ik heb nog allemaal stof en moet ook nog echt wat jrukjes/rokjes naaien voor de zomer/najaar. zo stom, als ik t doe vind ik t superleuk, maar het kst zoveel moeite om me er toe te zetten alle spullen uit de kast te halen en mn tafel te ontruimen enzo.

en patronen knippen enzo vind ik echt irritant werk
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68100201
PF, ik ben een enorme muts, mobiel weer eens vergeten, je hebt mail daarover . Zo, nu snel weer naar college.
pi_68100253
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Verder hoef ik ook niet zo nodig een broekmaat kwijt hoor: ik heb maat 36 ( ), maar dat had ik ook al toen ik 55 kilo was, en had ik nog steeds toen ik 68 kilo (mijn zwaarst) was. Dus ik heb niet de illusie dat ik naar 34 kan binnenkort .
Jeetje.
We zijn zo'n beetje net zo lang, maar als ik onder de 65 kilo ga ben ik eng mager en pas ik dus in 34.
Nu met 71 kilo is het maat 40. Ik heb rondingen en kom vooral daar aan / val vooral daar af.
Dat scheelt enorm in kledingmaten.
Volgens mij hebben we nogal een verschillende bouw. Denk ik?
pi_68100337
Ik heb net een klein stukje taart gegeten .

Ter compensatie heb ik besloten dat ik vanmiddag naar de sportschool ga en me daar flink ga uitsloven om het er weer af te krijgen (+beetje extra)
pi_68100403
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Jeetje.
We zijn zo'n beetje net zo lang, maar als ik onder de 65 kilo ga ben ik eng mager en pas ik dus in 34.
Nu met 71 kilo is het maat 40. Ik heb rondingen en kom vooral daar aan / val vooral daar af.
Dat scheelt enorm in kledingmaten.
Volgens mij hebben we nogal een verschillende bouw. Denk ik?
Hm, dat zou je wel zeggen idd. Ik ben van boven heel erg smal (smalle taille, kleine borsten ook), maar ik heb wel heupen/billen/benen.

Het is natuurlijk wel zo dat maat 36 strak zat toen ik 68 woog, en wijd bij 55. Het is miss meer zo:

65+: maat 36/38
60-65: maat 36
55-60: maat 34/36

Ik ben nu dus weer onder 65 (64.2 , ik juich nog steeds ), maar ben niet eng mager. Wel raar hoor: je kunt mijn ribben echt zien (zonder buik in te houden oid), maar ik heb nog steeds fikse benen.
pi_68100461
Jeetje vergeetmewelletje dat is wel een heel groot verschil! Zes kilo minder is gelijk min 3 kledingmaten?
pi_68100529
Ik weeg me ook elke dag, daar moet ik mee ophouden. .
pi_68100584
Overigens: bedankt allemaal voor het stemmen in het kinderboekentopic .

Morgen komt ronde twee .
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:10:45 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68100784
PPP gefeliciteerd

Net pas terug van de fysio, veel files .

En:

Appeltaartkwark bij de C1000

Ik ben er speciaal voor heengereden om te kijken of ze het daar hadden

Heerlijk

Ik heb weer rust .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68100785
PPP hoeveel rondes komen er?
pi_68100828
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
Jeetje vergeetmewelletje dat is wel een heel groot verschil! Zes kilo minder is gelijk min 3 kledingmaten?
Ik bedoelde met onder de 65 kilo zo'n 63 kilo en dat scheelt echt zoveel ja.
Ik heb dan ook hele dunne beentjes als ik zo weinig weeg.
Met 65 heb ik een keurige maat 36 en voel ik me op mijn best.
pi_68100880
Dan nog vind ik het veel Snap dat je dan niet te laag wilt gaan zitten qua gewicht
pi_68100909
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Daph_ het volgende:
PPP hoeveel rondes komen er?
Vier rondes, en daarna kwartfinale - halve finale - finale .
pi_68100973
Ah okee Leuk! Ben benieuwd
pi_68102266
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, is ook niet zo raar, dat je buik na een dag netjes eten platter oogt Heb ik ook altijd; mijn darmen zijn best snel geirriteerd en dan heb ik een wat opgezette buik.

Maar ik denk dat je wel reeel moet zijn en niet elke keer als je sport direct verwachten dat je afvalt.
Je hebt gelijk hoor, maar ik ben nu al de hele week precies even zwaar dus ik had toch wel gehoopt dat er na gisteren tenminste een onsje af was. Ik kon mijn vetrol zelfs minder goed vastpakken!
Ach ja, we gaan maar weer met frisse moed verder, misschien is het een vertraagd effect.
pi_68102383
Nah, ik herken het wel, natuurlijk. Na een spinningles vind ik ook altijd dat ik toch wel minstens twee ons afgevallen moet zijn Liefst een kilo

Afijn, het is bij mij momenteel echt een kwestie van geduld. Eigenlijk zou ik voor een maandelijkse meting moeten gaan, er zit een golfbeweging in. En ohhh, wat duurt het lang voordat die kilo's verdwijnen! (met iets van ruim een pond per maand).
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:51:16 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68102388
Ik heb me al bijna een maand niet meer gewogen . Maar ik denk dat de wii-weegschaal nog in staat is om me te vertellen dat ik ben aangekomen, hoewel mn kleding echt losser zit.
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:52:38 #141
331 Merel
Be here now.
pi_68102434
Kwak, het patroon is van de Burda, heb het los gekocht. Zal vanavond even opzoeken wat het nummer is, dan bestel je gewoon zo'n pakketje en daar zit het patroon dan kant-en-klaar in, zonder dat er 100 patronen door elkaar lopen op 1 blad zeg maar. Dus als je lui bent hoef je niet eens over te trekken, maar knip je gewoon meteen dat patroon uit Anders kan ik het patroon ook wel voor je kopiëren trouwens, maar dan zul je nog wel zelf even over moeten trekken op patroonpapier
pi_68102463
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:55 schreef kwakveense het volgende:
even een verzamelreactie op t vorige topic
[..]

ik heb er om gevraagd, en het moest wel even overlegd worden met financiele zaken ivm de lengte van het project waar ik onder val enzo... maar t kon, tot juni dit jaar, daarna moet k weer fulltime om op tijd klaar te zin voor de subsidieduur van het project.

ik heb gewoon eerlijk aangegeven dat ik ongelukkig word als ik niet genoeg tijd heb voor mijn muziek en zanglessen, dus die heb ik nu steeds op woensdagmiddagen gehad. stras moet dat 's avonds, of eind avn een middag en dan tijd inhalen later
Wel fijn dat daar gehoor aan gegeven wordt, en goed dat je het gewoon gevraagd hebt.
*gaat onthouden*
pi_68102577
Hier gaan de kledingmaten trouwens ook best hard, maar dat is misschien omdat ik klein ben en het vet dus minder plaats heeft om zich over te verdelen? Het kan alleen maar de breedte in. Daarnaast inderdaad ook de rondingen, zoals VMW zegt.
Bij 69 kilo had ik meestal maat 42, en bij 56 kilo maat 34/36. Nu ik rond de 60 zit moet ik wel vaker weer 38 hebben (maar dan koop ik gewoon niks want ik wil geen kleren waar ik niet in wil passen ).
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:01:19 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68102720
Het gaan de vetjes minder hard van mn bovenbenen en heupen af als vorige keer met Sonja... Best jammer, want ik wil graag weer overal in maat 40 kunnen. Nu zitten een paar broeken wel goed in de taille, maar op de bovenbenen nog net wat te strak. Maar, daar gaat de RPM vast wel wat aan doen .
pi_68102836
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
ik wil geen kleren waar ik niet in wil passen ).
Ik ook niet.
Maar ik heb toch maar een paar broeken maat 40 gekocht, want het was dát of elke dag een charmante trainingsbroek aan.
Maar hopelijk kunnen ze snel weer naar de kringloop, ze beginnen al wat ruimer te zitten.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:05:48 #146
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68102881
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Greys het volgende:

Omdat ik te vroeg wakker was, natuurlijk

Zo, laatste kleine dingetjes gekocht, nu alleen nog inpakken
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_68103058
Leuk joh, Abba Neem je een rugzak mee, of een koffer?

Ik ga richting zwembad. Benieuwd of het druk is; ze hebben hier nog vakantie.
pi_68103068
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:05 schreef Abbadon het volgende:
Omdat ik te vroeg wakker was, natuurlijk

Waar ging je ook alweer heen en hoelang?
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:10:24 #149
236335 neen
schone schijn
pi_68103071
Zo, ik ben uit bed.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:13:34 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68103189
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef Merel het volgende:
Kwak, het patroon is van de Burda, heb het los gekocht. Zal vanavond even opzoeken wat het nummer is, dan bestel je gewoon zo'n pakketje en daar zit het patroon dan kant-en-klaar in, zonder dat er 100 patronen door elkaar lopen op 1 blad zeg maar. Dus als je lui bent hoef je niet eens over te trekken, maar knip je gewoon meteen dat patroon uit Anders kan ik het patroon ook wel voor je kopiëren trouwens, maar dan zul je nog wel zelf even over moeten trekken op patroonpapier
thnx, nee het nummer is wel fijn, dan kan ik m zelf eventueel bestellen - dat werkt toch makkelijker dan met kopietjes aan elkaar plakken

beuh ik heb net de weegschaal door de keuken geschopt. ik snap t niet, en ik snap twel. als in: ik weet dat ik niet echt goed eet, maar niet rampzaliger dan voorheen, toen ik hiermee gewoon áfviel. nu komt er alleen maar gewichtbij, ook als ik sport, ook als ik minder eet, ook as ik me ontspan. ik heb er even genoeg van. ik kán t blijkbaar niet, afvallen. (als in: ik vind andere dingen blijkbaar te belangrijk om goede keuzes te maken... ik wil graag dat mn eten lekker is, en ik vind NIKS gezonds lekker. echt niks. ja rauwkost. maar ook niet echt. ik heb een pleurishekel aan sport en de paar vrije momenten die ik heb wil ik niet zwetend besteden nja, dan val ik dus blijkbaar niet af. ik word gewoon nooit dun. maar dat wil ik ook niet. gofter, ik ben gewoon even helemaal klaar met mezelf....)
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:14:07 #151
236335 neen
schone schijn
pi_68103205
quote:

[..]

Ik vind het wel meevallen, gisteren wat gedronken maar daarvoor vanaf zaterdag niet.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nog een reden om niet meer zoveel te drinken de komende tijd
ik dacht dat we iets speciaals hadden
pi_68103254
sommige studiegenoten

maar gelukkig schiet 't wel op
Ja doei.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:18:42 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68103373
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:13 schreef kwakveense het volgende:

[..]

thnx, nee het nummer is wel fijn, dan kan ik m zelf eventueel bestellen - dat werkt toch makkelijker dan met kopietjes aan elkaar plakken

beuh ik heb net de weegschaal door de keuken geschopt. ik snap t niet, en ik snap twel. als in: ik weet dat ik niet echt goed eet, maar niet rampzaliger dan voorheen, toen ik hiermee gewoon áfviel. nu komt er alleen maar gewichtbij, ook als ik sport, ook als ik minder eet, ook as ik me ontspan. ik heb er even genoeg van. ik kán t blijkbaar niet, afvallen. (als in: ik vind andere dingen blijkbaar te belangrijk om goede keuzes te maken... ik wil graag dat mn eten lekker is, en ik vind NIKS gezonds lekker. echt niks. ja rauwkost. maar ook niet echt. ik heb een pleurishekel aan sport en de paar vrije momenten die ik heb wil ik niet zwetend besteden nja, dan val ik dus blijkbaar niet af. ik word gewoon nooit dun. maar dat wil ik ook niet. gofter, ik ben gewoon even helemaal klaar met mezelf....)
Herkenbare gevoelens hoor kwakveense... Heel frustrerend is het als je je best doet, maar niet afvalt en als je de teugels iets laat vieren, gelijk weer aankomt. Heel heel heel erg irritant is dat.
Sterkte
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:21:39 #154
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68103464
ik voel me gewoon heel erg naar lelijk en vadsig als ik de weegschaal zie. en de centimeters nog meer - ben bijna net zo dik als toen ik begon volgens mij qua centimeters, en dat kan niet, want dat was nóg 10 kilo zwaarder...
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:31:07 #155
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68103837
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Waar ging je ook alweer heen en hoelang?
3 weken naar India & Nepal

m'n backpack ligt aan de ene kant van m'n kamer, en m'n spullen aan de andere kant...en die moeten nu nog op miraculeuze wijze bij elkaar gaan komen
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:31:50 #156
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68103867
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

m'n backpack ligt aan de ene kant van m'n kamer, en m'n spullen aan de andere kant...en die moeten nu nog op miraculeuze wijze bij elkaar gaan komen
gooien!
pi_68103993
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me gewoon heel erg naar lelijk en vadsig als ik de weegschaal zie. en de centimeters nog meer - ben bijna net zo dik als toen ik begon volgens mij qua centimeters, en dat kan niet, want dat was nóg 10 kilo zwaarder...
Ohh, wat vervelend voor je.

Iedereen heeft dat wel gehad hoor denk ik, zo'n periode waarin je je best doet, maar niets lijkt te werken. Probeer een beetje positief te denken, je bent tenslotte al 10 kilo kwijt!

Neem even dit weekend lekker afstand anders, even er niet mee bezig zijn, dan kun je maandag weer met frisse moed beginnen. Even rustig je eetpatroon bekijken, en zien waar nog iets te verbeteren valt.

Sterkte iig !
pi_68104206
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:13 schreef kwakveense het volgende:
ik wil graag dat mn eten lekker is, en ik vind NIKS gezonds lekker. echt niks. ja rauwkost. maar ook niet echt.
Boekweitpannenkoekjes toch wel?
En die kiprolletjes?
Noem eens op wat je dan wel ok vindt qua groente, granen, zuivel en vlees/vis.
Misschien hebben wij nog goede recept-ideeën voor je.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef Abbadon het volgende:
Da's niet niks!
Have fun.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:43:08 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68104251
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ohh, wat vervelend voor je.

Iedereen heeft dat wel gehad hoor denk ik, zo'n periode waarin je je best doet, maar niets lijkt te werken. Probeer een beetje positief te denken, je bent tenslotte al 10 kilo kwijt!

Neem even dit weekend lekker afstand anders, even er niet mee bezig zijn, dan kun je maandag weer met frisse moed beginnen. Even rustig je eetpatroon bekijken, en zien waar nog iets te verbeteren valt.

Sterkte iig !
punt is momenteel dat ik prima weet wat er beter moet (zie lijstje gisteren onderaan), maar da ik er de kract niet voor heb om mezelf dingen te laten doen die ik vervelend vind, en om dingen te eten die goed voor me zijn...

lekkere dingen eten (en ie zijn in mijn smaakpatroon per definitie ongezond) is momenteel een van de weinige leuke dingen die ik heb, en daar moet ik wat aan veranderen... en dar heb ik geen zin in...

snap je hoe krom?

maar goed ik ga vanmiddag sporten, dat is alvast wat...

(lijstjes afgelopen dagen. ik word misselijk als ik er naar kijk.)

woensdag
o-
t- boterham met kip
l- twee bopterhammen met kip, radijsjes
t- magnum en boterham met kip
t- zak dropjes (autodrop)
t-heel veel chips en een halve fles wijn en een komkommer
geen "d"

donderdag
o-
t-boterham met kip
l-twee noterhammen met kip, worteltjes
t-boterham met kip
d- woknoedels met beef en groenten in de trein
t-warme brownie met softijs
t-cakeje
t-koekjes en paasetijes bij de koffie
t-6 nuggets en cola light bij de burger king op schiphol, komkommer

vandaag
o-
t-
l-boterhammen met rauwe ham
t-boterhammen met kip
d- spare ribs uit de oven met groenten

ik weet dus best waarom ik aankom. ik heb alleen de puf niet om het te veranderen...
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:48:39 #160
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68104448
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Da's niet niks!
Have fun.
dank je
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:50:31 #161
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68104510
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Boekweitpannenkoekjes toch wel?
En die kiprolletjes?
Noem eens op wat je dan wel ok vindt qua groente, granen, zuivel en vlees/vis.
Misschien hebben wij nog goede recept-ideeën voor je.
[..]

Da's niet niks!
Have fun.
komt ie

ik lust vrijwel alle soorten vlees. ik vind de vettere varianten alleen veel lekkerder. ik lust witte vissoorten en makreel. garnalen als ze warm/gegrild/gewokt zijn. geen tonijn en zalm en paling enzo. ik lust geen vega shizzle. een maaltijd zonder vlees is geen maaltijd voor mij want vlees is t enige echt lekkere aan de maaltijd.

ik gebruik geen zuivel en kaas en eieren (eieren en melk wel als het door iets heen zit dat gebakken wordt: cake en pannenkoeken)

ik eet rijst en volkoren pasta en alle soorten brood behalve roggebrood. ik lust capucijners, geen andere peulvruchten. ik eet aardappelen gekookt of gebakken of in de vorm van voorgebakken shizzle uit de oven...

ik lust vrijwel alle groenten rauw en niks gewokt of gekookt. tomaten lust ik alleen in pureevorm. ik lust ook boerenkoolstamppot en raapstelen en rauwe adijvie stamppot.

ik lust geen dressings en sausjes, ik gebruik geen kookroom, creme fraiche etc.

ik vind het vies als mijn vlees of vis mijn groenten aanraken (behalve als t gebakken uien zijn ofzo) dus salades waar alles door elkaar zit vind ik niet lekker.

en als ik thuiskom uit mn werk heb ik altijd enorme honger en geen zin meer om te koken...
pi_68104607
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik weet dus best waarom ik aankom. ik heb alleen de puf niet om het te veranderen...
Hmm, ok. Nouja, de eerste stap heb je dus al gemaakt: je weet waar het probleem zit iig. Ik denk dat dan de meeste winst te behalen valt in het zoeken naar gezonde dingen die je ook nog eens lekker vindt.

Edit: posten wat je lekker/nietlekker vindt heb je al gedaan .
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:54:12 #163
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68104633
ohja nootjes vind ik lekker maar alleen als ze gebrand zijn en gezouten.
paddestoelen eet ik niet
fruit eet ik met moeite een appel, verder niks....
rest: zie boven...
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:55:33 #164
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68104680
ik zei het al: eten en ik is een ramp. en dan moet je nagaan dat ik de helft van boevsntaand lijtsej mezelf heb leren eten in mijn studententijd, voorheen lustte ik nóg minder... maar ik begin wel echt aan de grenzen te komen van wat ik mezelf nog kan leren accepteren (ik heb een beetje rare eetstoornis ofzo... ik krijg heel veel dingen niet "weg" vanwege de textuur... ook al vind ik de smaak soms heerlijk - geroosterde paprika's bijvoorbeeld, en de meeste gekookte/niet koud en harde groentes... ik kon tt voor een paar weken geleden ook niet goed warme dranken drinken. dat heb ik inmiddelswel onder controle... dat was de overwinning van het voorjaar....)
pi_68104731
Kwak. Waarom ga je niet weer terug naar het dieet wat SHE voor je had samengesteld????

Je móet echt ophouden met die rotzooi te eten. Je bevindt je in een spiraal. En die gaat niet naar boven.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:00:06 #166
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68104853
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef conleche het volgende:
Kwak. Waarom ga je niet weer terug naar het dieet wat SHE voor je had samengesteld????

Je móet echt ophouden met die rotzooi te eten. Je bevindt je in een spiraal. En die gaat niet naar boven.

ik had geen SHE dieet nooit gehad... en het gewone schema staat ZOVEEL in dat ik niet lust dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen met vervangen...

vandaag valt al mee. de ontbrekende o en t zijn vanwege de lamlendigheid vanmorgen, die kan ik niet meer inhalen, en de spareribs vallen mee qua calorieën en zijn niet zo vet... ik eet er expres geen aardappel bij.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:00:40 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68104880
Of anders een keer met een professionele diëtiste praten . Dat jullie dan in overleg een menu samenstellen ofzo?
pi_68104892
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef conleche het volgende:

Eens natuurlijk.. maar dat laatste wist ze zelf ook al. Misschien een idee om aan het begin van de week een heel weekmenu samen te stellen, boodschappen te doen en je er dan ook aan te houden.

Vooral die snacks tussendoor doen het m zie ik (brownie, kipnuggets, paaseitjes etc), dus misschien is het wat om gezonde snacks bij je te hebben? Niet per se fruit, maar bijvoorbeeld een sultana of liga milkbreak, of van die time-out koekjes?

Dan heb je iets lekkers om te snaaien, wat dan ook nog redelijk gezond is, iig beter dan die rotzooi.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:01:27 #169
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68104919
maar ik snap wat je bedoelt. ik moet ook kappen met de rotzooi.
mijn nieuwe plan is om mezelf te belonen voor goed gedrag.

zodra ik 30 dagen heb waarop ik ofwel niks stoms gegeten heb (dan bedoel ik:snoep, overgeslagen maaltijden, en snackvoer) ofwel gesport heb, mag ik eindelijk naar de kapper... kijken of ik mezelf zo weer in een positieve beweging krijg.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:02:36 #170
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68104960
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Eens natuurlijk.. maar dat laatste wist ze zelf ook al. Misschien een idee om aan het begin van de week een heel weekmenu samen te stellen, boodschappen te doen en je er dan ook aan te houden.

Vooral die snacks tussendoor doen het m zie ik (brownie, kipnuggets, paaseitjes etc), dus misschien is het wat om gezonde snacks bij je te hebben? Niet per se fruit, maar bijvoorbeeld een sultana of liga milkbreak, of van die time-out koekjes?

Dan heb je iets lekkers om te snaaien, wat dan ook nog redelijk gezond is, iig beter dan die rotzooi.
dat zijn wel goeie ideeën ook. ik heb me gisteren ook gewoon laten gaan... het kon me niks meer schelen.. de koekjes en paaseitjes lagen voor t grijpen bij t concertgebouw en dat soort dingen moet ik gewoon echt weer leren negeren...
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2009 @ 13:03:49 #171
70532 loveli
N
pi_68105002
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik had geen SHE dieet nooit gehad... en het gewone schema staat ZOVEEL in dat ik niet lust dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen met vervangen...
Lijstje aan SHE geven met dingen die je wel lust en vragen of ze er een schema bij maakt?

Er bestaan geen problemen, alleen uitdagingen
crap in = crap out
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:04:30 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68105032
Beloning helpt mij ook wel goed . Kan ook geen kwaad denk ik. (Zolang je maar niet gaat eindigen met enkellang haar ). Als ik al mn broeken weer pas, mag ik van mezelf een mooie Marlies Dekkers bikini kopen. En als ik dan voor de keukenkastjes sta te dreutelen, denk ik aan die bikini en dan is het ineens veel makkelijker om een appel of wat druifjes te pakken ipv een stuk chocolade of een briochebroodje .
pi_68105081
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef kwakveense het volgende:
maar ik snap wat je bedoelt. ik moet ook kappen met de rotzooi.
mijn nieuwe plan is om mezelf te belonen voor goed gedrag.

zodra ik 30 dagen heb waarop ik ofwel niks stoms gegeten heb (dan bedoel ik:snoep, overgeslagen maaltijden, en snackvoer) ofwel gesport heb, mag ik eindelijk naar de kapper... kijken of ik mezelf zo weer in een positieve beweging krijg.
Goeie beloning idd, maar ik zou met wat kleinere eisen beginnen. Zo van: een week gezond gegeten = nieuw shirtje kopen, na twee weken mag je een keer sporten overslaan, na een maand dan naar de kapper.

30 dagen is een erg ver doel denk ik.

Een regel die ik mezelf heb aangeleerd, om snacken zoveel mogelijk te vermijden:
Alleen snacken wanneer het je aangeboden wordt. Ik neem nu dus bijv. alleen taart op verjaardagen, alleen chips/zoutjes/kaas oid wanneer ik bij vrienden een avondje ben enzovoort. En als extra regel: neem het gezonde alternatief wanneer het mogelijk is. Een vriendin van mij serveerde bijv op een verjaardag vorige week blokjes kaas en augurkjes, toen heb ik steeds augurk genomen, en maar 1 keer kaas.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:07:16 #174
236335 neen
schone schijn
pi_68105133
Kwak, is het niet leuk om met een/aantal vrienden/vriendinnen 1x per week een teamsport te doen. Gewoon een potje tennissen een uurtje of 2 uurtjes en dan gewoon zelf een baan pakken, beetje balletje slaan, dubbel, enkel, uitrusten, lekker vrijblijvend.
pi_68105183
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

vandaag valt al mee. de ontbrekende o en t zijn vanwege de lamlendigheid vanmorgen, die kan ik niet meer inhalen, en de spareribs vallen mee qua calorieën en zijn niet zo vet... ik eet er expres geen aardappel bij.
Nee je had niet echt een dieet van haar. Maar je at die kiprolletjes en gebruikte nog meer van haar tips toch? En toen ging het een tijdje heel goed. Dus ik bedoel dan ook: ga dan even terug naar wat je toen at. Probeer je te bedenken wáarom het toen wel lukte en nu niet.........
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:11:59 #176
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68105330
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee je had niet echt een dieet van haar. Maar je at die kiprolletjes en gebruikte nog meer van haar tips toch? En toen ging het een tijdje heel goed. Dus ik bedoel dan ook: ga dan even terug naar wat je toen at. Probeer je te bedenken wáarom het toen wel lukte en nu niet.........
ik had toen motivatie en voelde me algemeen gezien wat gelukkiger. helaas hangt t daarmeebij mij altijd samen.... t enige wat ik van SHE had was t pannenoekjes en kiprlletjes idee, en t idee dat ik geen carbs bij mn avondmaaltijd moet nemen... maar dat had ik juist latn varen mdat ik er zo chagerijnig van werd omdat een maaltijd van kipfilet met rauwkost niet eens als een avondmaaltijd voelde....

maar misschien moet ik daar toch maar terug naar toe... punt is dat ik toen ook extra ging soepen overdag omdat mn maaltijden zo onbevredigend waren...
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:14:25 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68105413
@ ppp ja das wel een goed idee... alleen ik kan met mijn agenda realistisch genzien geen sport inplannen, dus juist het idee van de dagen die wél goed gaan optellen, ipv dingen plannen en erin falen sprak me wel aan. en om echt te belonen moet ik sparen (en ik heb geen geld voor de kapper nu )

dus vandaar de 30 goeie dagen... (dus neit 30 dagen lang, maar daar kan ik dus anderhlaf of twee mannden over doen, bedoel ik: gewoon kijken of t helpt als ik n elk geval de helft van de dagen het ged doe.) maar ik denk dat ik t kleiner begin: 15 dagen sporten of goed eten (hoe lang het duurt voor ik daar ben we tik niet, ik hoop met een maand)

@ neen: ik haat teamsport nog net iets meer dan in mn eentje sporten...
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:15:48 #178
236335 neen
schone schijn
pi_68105474
En touwtje springen?
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:16:48 #179
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68105511
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Lijstje aan SHE geven met dingen die je wel lust en vragen of ze er een schema bij maakt?

Er bestaan geen problemen, alleen uitdagingen
das waar. ik ga er over denken... (ik vind t best wel een drempel om she te benaderen voor zoiets...alsof ze niks beters te doen heeft...)
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:17:20 #180
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68105532
thnx voor de itps allemaal...

ik ben alweer een beetje positiever...het komt wel weer goed.
pi_68105598
Ik denk dat je alle tips moet combineren. Dus die lekkere maar gezonde tussendoortjes in huis halen, dat als je daar dan van snoept tussendoor, dat dan niet direct "alles verloren" is voor je gevoel. Low carb tijdens avondmaaltijd zou ik zeker doen. Hoe lowcarber je eet, hoe sneller je afvalt en dat is goed voor de motivatie. Maak die kip lekker, door het eerst te marineren en dan te grillen. Eet er behalve rauwkost, nóg een groente bij die je lekker vindt. Het is echt waar: je kan gezond eten lekker maken. Het is alleen iets meer werk. Als je 's avonds geen zin meer hebt om te koken, dan zal je vooruit moeten plannen. Je kan best veel kip in een keer grillen en daar je koelkast mee vol stouwen. (heb je direct een prima tussendoortje).

En je zelf belonen is altijd een goed idee!
pi_68105661
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef kwakveense het volgende:

[..]

das waar. ik ga er over denken... (ik vind t best wel een drempel om she te benaderen voor zoiets...alsof ze niks beters te doen heeft...)
Hm, ik ben geen dietiste oid, maar hou wel heel erg van koken en ik eet qua hoofdmaaltijden altijd erg gezond, dus ik wil best eens een weekmenu proberen samen te stellen voor je?
pi_68105676
quote:
Beschouwt u de Module Klinische Notities als een geslaagde verandering?
en dan een verbolgen studiegenoot die zegt:

"Wie heeft van die d weer een t gemaakt het is met een d! "

over Beschouwt
Ja doei.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:22:04 #184
236335 neen
schone schijn
pi_68105708

Die heb ik je hoeft alleen naar buiten te stappen en je kunt aan de gang, als je klaar bent hoef je niet helemaal terug te lopen/fietsen dus dat excuus heb je dan niet
Kwaliteit.
pi_68105711
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

over Beschouwt
Oh, wat erg.
pi_68105870
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

over Beschouwt
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:28:46 #187
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68105992
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Hm, ik ben geen dietiste oid, maar hou wel heel erg van koken en ik eet qua hoofdmaaltijden altijd erg gezond, dus ik wil best eens een weekmenu proberen samen te stellen voor je?
dat zou ik wel fijn vinden als je dat zou willen zal ik mn lijsjes nog even naar je pm-en?
en kun je dan ook rekening houden met het low-carb 's avonds? dat wil ik inderdaad wel proberen...

lief!

@co. i know. maar ik ben dan dus zo iemand die als ik me niet vreselijk beheers rustig een pond kip op een dag kan eten dat mn avond eten al op is doordat ik overdag alle kip opsnack... kortom: ik móet me n blijven houden, hoe dan ook...en dat is even een flinke change of mindstate...
pi_68106073
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat zou ik wel fijn vinden als je dat zou willen zal ik mn lijsjes nog even naar je pm-en?
en kun je dan ook rekening houden met het low-carb 's avonds? dat wil ik inderdaad wel proberen...

lief!

Ja hoor, is goed. PM ze maar, en dan vooral wat je wel lust, en welke dingen je écht niet lekker vindt. En hoe zit dat met zuivel, hou je daar niet van of ben je allergisch ofzo?
pi_68106155
quote:

[..]

lief!

@co. i know. maar ik ben dan dus zo iemand die als ik me niet vreselijk beheers rustig een pond kip op een dag kan eten dat mn avond eten al op is doordat ik overdag alle kip opsnack... kortom: ik móet me n blijven houden, hoe dan ook...en dat is even een flinke change of mindstate...

Ja maar dat is nu juist het idee!! Als je in het ergste geval een pond kip wegsnackt, dan heb je nog maar iets meer dan 500 cal. gegeten. Terwijl met de paashazen en brownies je daar al aanzit na 3 happen bij wijze van.

Nog een voordeel van lowcarben: je eetlust wordt echt minder!!
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:35:05 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68106231
Ik zou lowcarben gewoon écht oprecht niet kunnen. Ik houd teveel van brood en pasta enzo. Dat zou ik echt niet kunnen missen. Vlees wel, dat zou nog wel gaan. Maar pasta?
pi_68106249
quote:

[..]

lief!

Kun je dan niet zorgen dat je andere lekkere dingen mag overdag, zodat je tijdens het 'inhouden' voor de kip wel iets anders hebt? Of verpakken in porties per dag zodat de rest dicht blijft?
Ik heb ook geen zin meer om te koken als ik thuiskom, maar je kunt wel maaltijden voorbereiden als je wel tijd hebt zodat het alleen nog in de magnetron hoeft of dingen kopen die heel snel klaar zijn. En weekmenu's maken, als je alles voor een week al in huis hebt is de drempel om het dan ook maar klaar te maken minder groot want het moet toch op. Mager vlees kun je ook heel lekker maken met de juiste recepten (kruiden zijn niet slecht voor de lijn!) en als je dat een tijdje doet ga je die gezonde varianten ook echt lekkerder vinden!
pi_68106274
Even een zwaai vanaf de uni .

Oh en kwakje: goed dat je er nu weer actief mee aan de gang gaat . Zo komt het uiteindelijk wel weer goed.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:37:27 #193
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68106329
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar dat is nu juist het idee!! Als je in het ergste geval een pond kip wegsnackt, dan heb je nog maar iets meer dan 500 cal. gegeten. Terwijl met de paashazen en brownies je daar al aanzit na 3 happen bij wijze van.

Nog een voordeel van lowcarben: je eetlust wordt echt minder!!
ik voel me dan altijd zo'n schuldige carnivoor... zeker al t hier gisteren ging over 75 gram vlees per dag eten...maar ja, kip is niet zo slecht als varken en rund, en vis is ook niet slecht natuurlijk...

maar ik ga t misschien wel echt proberen dan nu...
pi_68106331
even een snelle tvp en een knuffel voor Kwak, verder kan ik even geen goede tips geven weet het zelf even niet meer
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:38:02 #195
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68106356
oh en ik heb GEEN magnetron, alleen een oven
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2009 @ 13:38:25 #196
70532 loveli
N
pi_68106371
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Of verpakken in porties per dag zodat de rest dicht blijft?
Invriezen en een stukje per keer uit de vriezer halen. Al krijg je een craving, dan duurt het toch nog lang voor je je tanden erin kunt zetten.
crap in = crap out
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:38:56 #197
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_68106391
Ik lees heel even mee...

Ik ben net als kwak een pietlut met eten.

Aangezien de lunch verzorgt wordt op het werk kan ik niet onder het brood uit maar low carb avondmaaltijden lijken me een goed idee.

Kortom kwakkie, doe mij eens jouw menu's delen als je ze ontvangen hebt
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:39:16 #198
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68106408
nou een snelle knuffel terug voor miss S dan...

ik ga nu even rap iets eten en tandjes poetsen, en dan nog even wat dingen doen op kantoor...opdat dit geen geheel verloren dag is...
pi_68106433
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou lowcarben gewoon écht oprecht niet kunnen. Ik houd teveel van brood en pasta enzo. Dat zou ik echt niet kunnen missen. Vlees wel, dat zou nog wel gaan. Maar pasta?
Ze zou dan alleen lowcarben tijdens de avondmaaltijd hè.

Ik heb het wel strenger gedaan. Voordeel: je valt vrij snel af zonder een greintje honger. Nadeel: je moet het wel kunnen. Maar het is niet voor altijd. Hoewel ik nu nog steeds zo'n 3x in de week alleen groenten/vlees eet bij m'n avondmaaltijd.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:40:26 #200
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68106454
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Invriezen en een stukje per keer uit de vriezer halen. Al krijg je een craving, dan duurt het toch nog lang voor je je tanden erin kunt zetten.
[me]heeft weleens bevroren droge metworst staan vreten in haar goeie oude binge eating tijd[/me]
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:40:51 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68106477
Ik snap de opzet, maar ik zou het desondanks niet kunnen. Vind het heel knap als mensen dat volhouden .
pi_68106483
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik heb GEEN magnetron, alleen een oven
Hm, maar dan nog kun je dingen vast snijden en zo zodat je het bij thuiskomst alleen nog maar in een pan hoeft te gooien en weer eruithalen als het gaar is.

75 gram vlees vind ik ook weinig hoor. Als je maar gezond vlees eet mag dat best wat meer zijn, desnoods eet je in ruil daarvoor een aardappel minder.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:42:45 #203
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68106559
thanks iedereen nu heb ik wel genoeg topic gekaapt hoor! pfoeh!

*is wel weer gemotiveerd enzo nu, ben t nu wel aan jullie verplicht om t ook echt goed te proberen....na zoveel hulp...
pi_68106629
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef kwakveense het volgende:
thanks iedereen nu heb ik wel genoeg topic gekaapt hoor! pfoeh!

*is wel weer gemotiveerd enzo nu, ben t nu wel aan jullie verplicht om t ook echt goed te proberen....na zoveel hulp...
Dat is waar dit topic voor bedoeld is, Kwakkesteintje!!

Al zou je het soms niet zeggen !
pi_68106668
Ik zou ook niet kunnen low-carben, alleen al omdat ik dan als het weer mocht helemaal los zou gaan op het brood en de aardappels en dat lijkt me niet verstandig.
Als ik lijn eet ik juist vrij veel carbs ('s ochtends vroeger cruesli en nu Brinta, overdag boterhammen en Wasa, 's avonds droge aardappels of volkorenpasta) en weinig vet, en dat werkt ook prima. Ik eet trouwens wel zo veel mogelijk complexe koolhydraten en zo min mogelijk suiker, maar goed. Uiteindelijk werkt het allemaal, als je maar minder calorieën eet dan je gebruikt.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:46:12 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68106704
hihi ja ik zou t haast vergeten.

goed, brunch: geroosterde boterhammen, beetje zilveruitjes en een plakje rauwe ham en een beete kipfilet met maggi erover.
tussendoor: zoete puntpaprika
diner: nog steeds de spareribs (even gekeken t alt mee, maakt iets van 600 kcal) en rauwe wortelen
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2009 @ 13:50:41 #207
70532 loveli
N
pi_68106882
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef kwakveense het volgende:

[..]

[me]heeft weleens bevroren droge metworst staan vreten in haar goeie oude binge eating tijd[/me]
Het idee is dat je je zwakheden kent en een drempel neerlegt. En dat je je als je op een stuk bevroren kip aan het knagen bent gaat afvragen waarom je per se nu dat stuk kip moet hebben.
En anders eet je gewoon door terwijl je wat extra kcals verbrand omdat je harder moet kauwen.

Let op mijn woorden, niet op mijn daden. Ik heb ontbeten met paaseitjes en ben nu aan de bastogne begonnen. De volgende stap is vermoedelijk dat de bastogne in de vuilnisbak verdwijnt (eerst uit de verpakking, anders vis ik het er misschien weer uit) en dat ik zo gezonde boodschappen ga halen.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 13:53:25 #208
163650 Greys
pi_68106987
Kwak, het klinkt alsof je lekker de touwtjes weer in eigen hand wilt nemen met je leven!
Weer wat fanatieker bezig gaan met goed eten, met leuke meneren emailen... go girl!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:54:06 #209
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68107011
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Het idee is dat je je zwakheden kent en een drempel neerlegt. En dat je je als je op een stuk bevroren kip aan het knagen bent gaat afvragen waarom je per se nu dat stuk kip moet hebben.
En anders eet je gewoon door terwijl je wat extra kcals verbrand omdat je harder moet kauwen.

Let op mijn woorden, niet op mijn daden. Ik heb ontbeten met paaseitjes en ben nu aan de bastogne begonnen. De volgende stap is vermoedelijk dat de bastogne in de vuilnisbak verdwijnt (eerst uit de verpakking, andere vis ik het er misschien weer uit) en dat ik zo gezonde boodschappen ga halen.
ja ik snap het. ik laat tegenwoordig een restje chips van een avondje visite ook een nacht staan in de shaal n gooi de gebrukte teezakjes erbij. of ik verzamel afval in een nogniet lege zak chips zodat ik die niet meer leeg kan eten als ik alleen ben het klinkt kinderachtig, maar het is nodig...
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:54:46 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68107040
quote:

[..]

Let op mijn woorden, niet op mijn daden. Ik heb ontbeten met paaseitjes en ben nu aan de bastogne begonnen. De volgende stap is vermoedelijk dat de bastogne in de vuilnisbak verdwijnt (eerst uit de verpakking, anders vis ik het er misschien weer uit) en dat ik zo gezonde boodschappen ga halen.
Tip: kapot stampen, uit de verpakking halen, leegstrooien in de afvalbak. Dat is mijn methode om van dingen af te komen die ik eigenlijk helemaal niet wil eten .

Ik heb m'n boek uit en ga nu eerst ff boodschappen doen voor ik aan een nieuw boek begin... Hoef gelukkig alleen maar een paar tomaten te halen, de rest heb ik nog in huis . Het is heerlijk weer hier! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:55:30 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68107066
Hm in Gouda is het niet zo best. Zwaar bewolkt en af en toe flinke regen.
pi_68107078
quote:

[..]

Ik moest lachen
pi_68107114
Spuit 11 waarschijnlijk, want er kwam van alles tussendoor, maar misschien heb je er wat aan Kwak.
Daarbij had ik zo'n verhaal getypt dat ik geen zin meer had om alles te wissen.

Daar is toch nog best wat mee te doen!
Volgens mij is het het belangrijkste dat jij je aan regelmaat houdt, dus elke dag
O:
T:
L:
T:
D:
T:
Als je de eerste O en T overslaat, begin je pas te eten als je erge honger hebt. Geen wonder dat je dan heel veel gaat eten, je lichaam schreeuwt dan om voedsel!

Ontbijt:

* brood of brinta (als je dat lust)
Geen probleem qua mogelijkheden, wel gewoon doen

Lunch:
* brood, salade, eventueel kop bouillon (of lust je geen bouillon)
* kiprolletjes
* pannenkoekjes

Avondeten (slechts suggesties voor een weekje):
Is allemaal redelijk snel te bereiden. Eet eerder op de middag een extra T als je teveel honger hebt om geduldig te zijn.

* kapucijners met gebakken ui en gebakken spek (bij voorkeur mager, anders een half portie normale) en zelfgemaakte appelmoes (goudreinetten zijn zoet genoeg, daar hoef geen extra suiker bij)

* vis met wortel- en/of broccolisalade en (zelfgemaakte) pommes duchesse

* zelfgemaakte pizza (bodem met tomatenprut en kruiden in de oven, berg paprika er overheen als het klaar is)

* steeltjesstamp met restant spekjes

* patatas bravas (aardappelblokjes niet frituren maar roosteren in de oven met (zelfgemaakte) tomatensaus en gegrilde worstjes

* pasta met makreel en venkelsalade of artisjok

* gegrilde (gemarineerde) kip met krieltjes uit de oven en spinaziesalade

Tussendoortjes:

* magnetron appel
* zelfgemaakte ijsjes (van suikervrije ranja of vruchtensap)
* Linessa roomijsje van de Lidl (minder light, maar lighter dan magnums)
* augurkjes
* mini romaatjes, snackkommers, paprikareepjes e.d.
* eventuele restjes van vorige dag (salade, gegrilde kip of worst ofzo snacken prima weg)
* rijstwafeltjes
* pasta-, rijst-, couscous- of groene salade
* bouillon

En jezelf pas belonen na 30 dagen is natuurlijk onzin, want dan heb je de beloning in de vorm van een vriendelijker weegschaal al.
Begin eens gewoon met jezelf belonen met oplopende stappen.
Begin bij 1 dag, dan 2, dan 3 etc.
En niet te hoge eisen stellen: houden aan je geplande lijstje is goed en een beloning waard.

Als je zo'n hekel hebt aan sport, waarom doe je jezelf dat dan aan?
Meer beweging krijg je ook door standaard een stukje om te lopen of te fietsen en altijd trappen te nemen.
Dan bewaar je het sporten lekker tot je straks meer tijd hebt en je lekkerder voelt.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:57:16 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68107132
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja ik snap het. ik laat tegenwoordig een restje chips van een avondje visite ook een nacht staan in de shaal n gooi de gebrukte teezakjes erbij. of ik verzamel afval in een nogniet lege zak chips zodat ik die niet meer leeg kan eten als ik alleen ben het klinkt kinderachtig, maar het is nodig...
Een jaar of 9 geleden was ik eens twee weken bij mijn broer. Hij had op een avond een vriend op visite en toen ik de volgende dag iets weggooide, zag ik dat hij de restanten hapjes van de vorige avond (kaaskoekjes e.d.) gewoon weg had gegooid. Ik was heel verbaasd, want ik had niet gedacht dat volwassenen (hij was al 30+, ik 16) ook niet genoeg zelfbeheersing hadden om van lekkere dingen af te blijven .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 13:57:44 #215
163650 Greys
pi_68107143
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm in Gouda is het niet zo best. Zwaar bewolkt en af en toe flinke regen.
Hier in Rotjeknor is het ook *piep*weer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:59:30 #216
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68107213
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Spuit 11 waarschijnlijk, want er kwam van alles tussendoor, maar misschien heb je er wat aan Kwak.
Daarbij had ik zo'n verhaal getypt dat ik geen zin meer had om alles te wissen.

geen spuit elf, geoie tips! ik ga m printen en op de koelkast plakken...
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:02:52 #217
236335 neen
schone schijn
pi_68107350
O: uitslapen
L: 2 broodjes met gekookt eitje
T: 2 koffie
D: soto ayam
T: bier, onbekende hoeveelheid

Gisteren ook m'n mp3 speler vergeten dus nu maar even een andere aan het opladen, Evy 6 downloaden... erop zetten en gaan. Het weer is prima hier, zonnetje schijnt lucht is blauw.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:04:24 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68107416
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier in Rotjeknor is het ook *piep*weer!
I know. Ik was er vanmorgen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:06:26 #219
244125 laziness
pi_68107506
In Den Haag is het bewolkt en een beetje troosteloos....

Tot nu toe heb ik op:

O yoghurt met cruesli
T twee vitalu crackers met pindakaas
L 1 boterham met kipfilet, twee boterhammen met kroket

Een op het werk verzorgde lunch zorgt voor veel te lekkere opties op brood
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:07:41 #220
331 Merel
Be here now.
pi_68107550
Ik zit op m'n werk dus kan niet heel uitgebreid reageren, maar wil wel even snel zeggen dat ik hoop dat Kwak de boel snel weer op orde heeft Kom op, beetje zelfdiscipline, en als het dan weer beter gaat geeft dat je meteen ook weer de motivatie om door te gaan met gezond doen!

Ben ondertussen bezig met het schrijven van een plan hier, ben er al anderhalve week mee bezig en er moet telkens weer wat bij of af of veranderd of bijgeschaafd of wat dan ook. Terwijl iedereen eigenlijk allang snapt wat er moet gebeuren. Dat begrijp ik dus niet, waarom moet je dagenlang bezig zijn met het bespreken van dingen als je ze net zo goed meteen kan dóén?!
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:08:51 #221
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68107598
ik zit wel nokkievol van mn lunch, én hij was lekker.

ik wil een koelkast en een broodrooster op mn werk *stampvoet*

goed, ik doe even een rondje razende roeland opruimen hier, en dan naar kantoor nog even een mega todolijst fixen zodat de stress vóór t weekend eenbeetje uit mn hoofd is, en dan als ik zin heb sporten. ik weet t nog niet zeker. misschien ga ik wel gewoon en flink eind fietsen
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2009 @ 14:09:05 #222
70532 loveli
N
pi_68107612
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En jezelf pas belonen na 30 dagen is natuurlijk onzin, want dan heb je de beloning in de vorm van een vriendelijker weegschaal al.
True! Kapper uitstellen heeft niets met belonen te maken, maar met straffen. Goed voor jezelf zorgen, zowel de binnenkant als de buitenkant.
crap in = crap out
pi_68107663
Zo, hier is het ook van dat echte Nederlandse weer: druilerig dus .

Net met twee boterhammen geluncht, dus ik ga nu lekker een matze met boter en suiker maken voor mezelf !
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:15:12 #224
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68107878
thnx loveli en ppp voor jullie menu suggesties. ik ga gewoon allebei een week doen, het is een fijne leidraad. kwakkie ziet de wereld weer een beetje zonniger in.

het was iets met controle he? zoals greys al zei... het helpt...

(en t mailen met de jongen uit groningen wordt steeds leuker )
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:18:26 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68108023
Zie, het zonnetje schijnt alweer een beetje kwak!

Mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 knackebrod met kipfilet en 30+ kaas
T: 250 gr. appeltaartkwark
L: 1 volkoren beschuitje met vruchtenhagel en een krentenbol
T: mini-fruitsalade van 1 appel, 10 druiven en 100 gr. aardbeien
D: 1 iglo megavisstick ( ) + 125 gr aardappelen gekookt + rode kool
T: glaasje rode wijn denk ik.

Nette 1100 kcal ongeveer
pi_68108097
Loveli, jij sneakt er nu gewoon tussendoor, maar jij moet ook over de knie, zeg
Kom op, jij WEET zo goed hoe het moet, gedraag je er nu eens naar

Kwak, je had toch weer een sportschoolabo? Of ga zwemmen, ofzo.
Weet je wat jij moet doen? Weekmenu's maken. En dan verder geen boodschappen meer doen. Makkelijker.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 14:21:00 #227
163650 Greys
pi_68108128
Kwak, mag ik me nog even bemoeien met het internetdaten?
Nu niet máááánden met die jongen gaan zitten mailen alleen he? Want dan raak je al helemaal aan hem 'gehecht' misschien tussen je oren (logisch!) en dan valt hij straks in het echt tegen en ben je misschien teleurgesteld. Dus misschien ook een keertje bellen? En dan als dat ook klikt, afspreken?
En meerdere opties openhouden al klinkt dat vast heel fout
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:21:05 #228
236335 neen
schone schijn
pi_68108131
Of doe ook Evy, net als PF, Maria en ik
pi_68108136
Gut XM, van jouw lunch zou ik spontaan in hongerstand schieten... 't is maar goed dat je vanmiddag een lekkere T hebt
pi_68108157
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef neen het volgende:
En ik Af en toe
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 14:22:08 #231
163650 Greys
pi_68108173
XM, wat een mooi lijstje! Dan mag je vanavond tijdens x-factor nog wel wat nootjes hoor!
En je hebt de kwark kunnen bemachtigen zie ik!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68108184
Ohhh wat was die matze lekker.

*houdt zichzelf met moeite in bedwang: er zijn er nog 5...
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:23:04 #233
236335 neen
schone schijn
pi_68108210
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En ik Af en toe
Maar jij bent al heel ver en wij zitten allemaal nog onder les 10
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 14:23:09 #234
163650 Greys
pi_68108212
Ik ga even googlen wat een matze is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:23:23 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68108220
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Gut XM, van jouw lunch zou ik spontaan in hongerstand schieten... 't is maar goed dat je vanmiddag een lekkere T hebt
Serieus?! Ik vind het echt veel namelijk! Een krentenbol én een beschuitje. Meestal is het of het ene of het andere, maar bijna nooit beide!
pi_68108283
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga even googlen wat een matze is
Haha, ken je die niet? Het is oorspronkelijk een Joods gebruik: ongezuurd brood (Matze) eten met pasen. Het zijn een soort grote ronde crackers, en je eet ze met Pasen met boter en suiker.

Nu had ik me alleen met Pasen heel erg ingehouden en er maar 1 gegeten, en nu staat dus het hele pak nog in de kast .
pi_68108304
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef neen het volgende:

[..]

Maar jij bent al heel ver en wij zitten allemaal nog onder les 10
True. Maar ik doe het maar 1 of 2 x per week, afhankelijk van hoe mijn knie zich houdt. Een snel rekensommetje leert ons dat je me binnen enkele weken zou moeten inhalen
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:25:39 #238
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68108328
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Kwak, mag ik me nog even bemoeien met het internetdaten?
Nu niet máááánden met die jongen gaan zitten mailen alleen he? Want dan raak je al helemaal aan hem 'gehecht' misschien tussen je oren (logisch!) en dan valt hij straks in het echt tegen en ben je misschien teleurgesteld. Dus misschien ook een keertje bellen? En dan als dat ook klikt, afspreken?
En meerdere opties openhouden al klinkt dat vast heel fout
oh doe ik ook niet hoor! we mailen net een weekje maar het worden gezelligere en langere mails. en ik denk dat we elkaar vast over een poosje wel gaan ontmoeten en eerst bellen.
maar tussendoor mail ik vrolijk door met de twee iets minder aansprekende types, en daarmee ben ik ook nog niet aan daten toe.

wie weet doe ik dat ook uiteindelijk wel niet, maar het is fijn om aandacht te krijgen...
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:25:50 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68108337
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
XM, wat een mooi lijstje! Dan mag je vanavond tijdens x-factor nog wel wat nootjes hoor!
En je hebt de kwark kunnen bemachtigen zie ik!
Jaaaaaaaaa!! Ben er speciaal voor naar de C1000 gereden .
Vind m'n lijstje ook wel mooi. Ik kijk nu naar wat Sonja globaal wil op een dag en dan pas ik het naar eigen inzichten aan, zodat ik wat hoger in de calorietjes uitkom .

Ik kijk niet naar de X-factormaar ik zal vanavond tijdens Top Gear nog eens nadenken over een verantwoord T'tje .
pi_68108358
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Serieus?! Ik vind het echt veel namelijk! Een krentenbol én een beschuitje. Meestal is het of het ene of het andere, maar bijna nooit beide!
Ik denk dat ik qua kcal even hoog/laag uitkom als jouw lunch, ongeveer Maar ik heb een flinke trog salade, dat vult wat beter misschien.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:26:56 #241
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68108398
oh en CF: ik heb nu twee weekemnu's, van loveli en van ppp, dus ik ga zondag boodschappen doen voor t eerste menu, en de zondag erna voor t tweede menu.

ik wijk er alleen donderdag vanaf, dan krijg ik 5 mensen te eten en maak ik ofwel een grote pan indisch met rijst, ofwel een soort vanalles buffetje
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:27:14 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68108414
LIjst tot nu toer:
O: boterham achterham en een peer
T; boterham 20+ kaas, 3 dropjes
S: 80 baantjes zwemmen
L: Boterham 20+ kaas en een appel
T: Sinaasappel, blokje choco
D: taco's met tartaar, veel groente en salade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:27:30 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68108425
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk dat ik qua kcal even hoog/laag uitkom als jouw lunch, ongeveer Maar ik heb een flinke trog salade, dat vult wat beter misschien.
Oja, maar ik kan nu in week 5 even geen salade meer zien Dus ik ben wel ff blij met deze lunch .
pi_68108457
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef kwakveense het volgende:
oh en CF: ik heb nu twee weekemnu's, van loveli en van ppp, dus ik ga zondag boodschappen doen voor t eerste menu, en de zondag erna voor t tweede menu.

ik wijk er alleen donderdag vanaf, dan krijg ik 5 mensen te eten en maak ik ofwel een grote pan indisch met rijst, ofwel een soort vanalles buffetje

En in mijn ervaring is eens een keertje lekker uitgebreid koken en tafelen juist niet hetgene wat funest is voor je lijn
pi_68108482
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oja, maar ik kan nu in week 5 even geen salade meer zien Dus ik ben wel ff blij met deze lunch .
Hoezo? Schrijft Sonja zoveel salade voor?
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:30:17 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68108542
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoezo? Schrijft Sonja zoveel salade voor?
Ja, avondeten is altijd standaard + bak salade. En dat houd ik meestal 3 weken vol en dan heb ik het gevoel dat ik puntige oren begin te krijgen, langere voortanden en / of groen uit begin te slaan .
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:30:48 #247
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68108567
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En in mijn ervaring is eens een keertje lekker uitgebreid koken en tafelen juist niet hetgene wat funest is voor je lijn
ik denk dat ik misschien voor een soort tapas buffetje ga. dan kan ik losgaan op hapjes die ik zelf niet lust maar die ik weleens wil koken. dat scheelt een hoop nadenken over niet teveel eten hihi... heb heel veel leuke tapas recepten...

hoeveel zou ik moeten rekenen per persoon als ik tapas maak? ik do er sowieso wel brood bij enzo, en salade ook... (even een CUL vraagje tussendoor)
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:31:42 #248
236335 neen
schone schijn
pi_68108602
Als je Indisch kookt kun je gewoon lekker veel maken en als er over is invriezen en later opeten
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:31:59 #249
244125 laziness
pi_68108611
Of alleen een krentenbol of alleen een beschuitje? Ik zou spontaan omvallen
pi_68108710
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:30 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik denk dat ik misschien voor een soort tapas buffetje ga. dan kan ik losgaan op hapjes die ik zelf niet lust maar die ik weleens wil koken. dat scheelt een hoop nadenken over niet teveel eten hihi... heb heel veel leuke tapas recepten...

hoeveel zou ik moeten rekenen per persoon als ik tapas maak? ik do er sowieso wel brood bij enzo, en salade ook... (even een CUL vraagje tussendoor)
Niet teveel iig, ik heb een keer dit buffetje gemaakt:

* Aardappelbolletjes (400 gram)
* Rijst (400 gram)

* Courgette met champignons, gebakken in de koekenpan in olijfolie
* Zalmsnippers (gewoon diepvrieszalm bakken in de koekenpan, en dan in stukjes snijden en nog heel even bakken)
* Kipfiletstukjes met rozemarijn en citroensap, ook in de koekenpan

Dit was voor 7 volwassenen, en met mijn vriend heb ik de dag erna nog de restjes opgegeten.
pi_68108759
Top Gear? Nieuwe of oude afleveringen?

Van zoveel sla zou ik trouwens ook gek worden.
pi_68108761
Oh: ik vergeet het voorgerecht:

Ik had 4 stokbroden in stukjes gesneden, en dan geserveerd met tapenade/pesto/aoili en gewone boter.
pi_68108791
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:30 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Moet je niet aan mij vragen, ik maak altijd teveel
Kun je lekker nog drie dagen van lunchen dan
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:38:19 #254
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68108876
hihi ik denk idd dat ik ga voor:

knoflookbrood
aardappeltortilla
iets van worststukjes of gehaktballetjes in tomatensaus
iets van vis
olijfjes
salades
iets van een groentegerecht (heb een waaier met 52 tapasrecepten)

ik lust dan alleen de visdingen en de salade en het brood
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:40:15 #255
236335 neen
schone schijn
pi_68108950
Je kunt ook een BBQ fixen in je tuin! Mits mooi weer
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:41:34 #256
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68109010
haha mn tuin is nog neit af genoeg, en geen barbecue. maa dat i iets wat ik van de zomer wel wil gaan doen! bbq feestje geven voor al mn tuin klus en verhuis hulpen!
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:41:55 #257
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68109020
en nu moet ik echt ECHT weg. doei
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:42:09 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68109025
Lijstje:

O: yoghurt met banaan
T: boterham met pindakaas
L: twee boterhammen met pindakaas
T: citroenijsje (waar Co het ook al over had)
D: pastasalade
T: appel ofzo
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:42:23 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68109037
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Top Gear? Nieuwe of oude afleveringen?

Van zoveel sla zou ik trouwens ook gek worden.
Geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, vind het meestal toch wel leuk .
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2009 @ 14:43:17 #260
70532 loveli
N
pi_68109075
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, jij sneakt er nu gewoon tussendoor, maar jij moet ook over de knie, zeg
Kom op, jij WEET zo goed hoe het moet, gedraag je er nu eens naar
Had inderdaad even een trap onder m'n kont nodig, deze week ik ben alles aan het uitstellen geweest, waardoor ik nu geen brood, groente of vlees meer in huis heb.

Het is nu droog, tijd om weer wat gezonds in te slaan en daarna eindelijk m'n remmen te fixen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2009 @ 14:44:39 #261
70532 loveli
N
pi_68109115
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef kwakveense het volgende:
Ik heb geen weekmenu neergezet (breek m'n hoofd nog over eet-tips n.a.v. je lijst), volgens mij heb ik me beperkt tot gedragsregels
crap in = crap out
pi_68109206
Ik heb een klein glaasje wijn genomen.

wat niet zo goed is, want het is nog niet eens drie uur! maar aan de andere kant: ik heb sinds zondag geen alcohol meer gedronken, en ik ben zó blij dat ik ben afgevallen dat ik het graag even wil vieren...
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:47:51 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68109222
Kom er net achter dat het stokje van m'n ijsje eetbaar is . Drop! .
Niet meer actief op Fok!
pi_68109244
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Hip !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 14:49:23 #265
163650 Greys
pi_68109277
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Dezelfde als die Co dus had gister?
Nu wil ik ze ook! Foto van de doos graag! Dan haal ik ze straks na het werk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:50:56 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68109350
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Dezelfde als die Co dus had gister?
Nu wil ik ze ook! Foto van de doos graag! Dan haal ik ze straks na het werk!
Kan geen plaatje van de doos vinden, maar dit zijn ze: http://www.loveicecream.c(...)jes/129/default.aspx

Ze stonden naast de sinaasappelsplit . Ik ga het stokje niet elke keer opeten. Zo lekker vind ik drop ook weer niet en het scheelt calorietechnisch wel .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:51:49 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68109389
Het ziet eruit als een aerodynamische tampon op een zwart staafje
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:52:54 #268
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68109437
oh ja at bedoelde ik ook loveli, of was t dan vergeetmewelletje?

edit: het was vergeetmewelletje sorry! dankjewel VMW!
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:53:14 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68109452
Kwak moet trouwens idd weer even in een goede spiraal komen: als je eenmaal weer afvalt, merk je hoe fijn dat is en ben je ook gemotiveerder. Ik voel me nu zó lekker dat ik bij de gedachte aan pizza of patat meteen denk aan hoe kut ik me voel als ik weer aangekomen ben en dan kost het me geen moeite ongezonde meuk af te slaan (idealiter dan hè , ik heb ook m'n perioden ).

Vanavond eet ik dus een pastasalade met tomaten, rucola etc en morgen een oosters iets met garnalen . Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:53:19 #270
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_68109458
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef neen het volgende:
En ik! *stampvoet*
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:54:40 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68109524
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ziet eruit als een aerodynamische tampon op een zwart staafje
Ennnnnn bedankt.
* Viking84 laat de rest van de ijsjes smelten onder de warme kraan .

Ze zien er idd wel apart uit ja .

Kut, nu ben ik zo van m'n apropos gebracht dat ik niet meer weet wat ik nog meer wilde zeggen
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 14:56:31 #272
163650 Greys
pi_68109613
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kan geen plaatje van de doos vinden, maar dit zijn ze: http://www.loveicecream.c(...)jes/129/default.aspx

Ze stonden naast de sinaasappelsplit . Ik ga het stokje niet elke keer opeten. Zo lekker vind ik drop ook weer niet en het scheelt calorietechnisch wel .
Lekker lijkt het me! Hebben ze dat ook in andere smaken, of alleen citroen?
Ik ga vanavond een kant en klaar gegrillde kip van de Appie eten met lekker salade en fruit
Halve kip dan he, of eigenlijk 1/3 want ik pluk de stukjes van mijn halve kip met mes en vorm en Heer G kluift vervolgens de rest op. Ik hou niet van kluiven. Vroeger wel, nu vind ik het gruwelijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:56:52 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68109633
ik deed evy ook (tot les 15 gekomen ofzo) en ging toen eigenwijs in mn eentje lopen, maar misschien ga ik wel moed verzamelen om weer gewoon evy te doen, om die laatste hobbel te overwinnen.

één ding: ik ben dus niet weggegaan net. omdat ik me bedacht da ik morgen en overmorgen ook nog kan doen wat ik moest doen voor maandag, vanuit huis, en dat ik de rest van die to do lijst ook gewoon maandag doe. ik ben er vandaag gewoon een niet toe in staat. alle stresspintjes drijven vanzelf wel voorbij in mn hoofd en dan schrijf ik ze op, voor maandag.... de wereld vergaat niet in een weekend.... denk ik...

ik ga nu lekker opruimen in mn huis en mn hoofd en daarna met een muziekje op mn hoofd even een flink stuk fietsen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:57:27 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68109663
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ennnnnn bedankt.
* Viking84 laat de rest van de ijsjes smelten onder de warme kraan .

Ze zien er idd wel apart uit ja .

Kut, nu ben ik zo van m'n apropos gebracht dat ik niet meer weet wat ik nog meer wilde zeggen

Sorry

vrijdag 17 april 2009 @ 14:57:33 #275
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_68109668
Hallo trouwens .

Lijstje:
O: Dubbele boterham kaas
L: Bakje Indiase kerriesoep met bruine bol + klein bakje vla
T: Dubbele boterham Philadelphia kruiden/paprika light (thanks moblo .)
D: Pasta met vegetarische rode saus!

En ik moet eigenlijk hardlopen vandaag, maar ik voel me echt heeeeel erg futloos.
pi_68109871
Blaatschaap, echt ziekig enzo? Of gewoon flauwig en sloom?
In het laatste geval: zet je er overheen en ga! Voel je je naderhand veel beter
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:04:21 #277
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_68109930
Flauwig en sloom. Denk dat het komt omdat ik gisteren twee keer heb gesport en redelijk wat stress heb gehad voor m'n tentamen vandaag. Het is absoluut beter als ik ga en als ik nog tijd heb doe ik het ook.. Maar ik heb er even geen zin in .
pi_68110189
Ik las iets over een 9,2 van Mo
Iets over -1,8 van PPP
Ik zag een slanke foto van ene D
pi_68110239
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ok. Dat gaat niet zo snel dus.

Nouja, eerst maar eens mijn streefgewicht (61 kilo) bereiken, dan zien we wel weer verder.

En ik ga met elke halve kilo weer een broekmaat naar beneden - bij wijze van. Dus het ligt ook net aan je lichaam.
pi_68110339
Hoe is 't met je, PF? Liefde, studie, huis, ouders?
pi_68110432

Ik kom nog even langswaaien en wens daarbij Abba een hele toffe vakantie toe en ben blij te lezen dat Kwakkie weer wat optimistischer en gemotiveerder is! Je kan het best chick, geloof eens in jezelf! En als je sporten niet leuk vind, ga je beweging dan uit andere dingen halen. Ik loop bijvoorbeeld vanaf station zuid naar de VU: 20 minuten stevig doorstappen x 2 = toch 40 minuten gewandeld. Dat soort dingen tikken ook aan! Of ga vaker dansen in het weekend

Ik ga mijn tas inpakken en dan naar Limburg Hopelijk is het morgen een beetje droog weer, als ik aan het zwoegen ben in de zuidelijke heuvels duimen jullie dat ik de 150 km doorkom en overleef, ik ben echt als de dood dat ik het niet red

Tot zondag, iedereen een fijn weekend!
pi_68110443
Volgens mij is het slim als ik hier niet meer post en m'n weegschaal weggooi. . Ik zit hier verdomme te janken omdat ik twee kilo te zwaar ben en m'n buik niet zo plat is als ik wil. In m'n hoofd ben ik een soort monster en zo wil ik echt niet meer over mezelf denken. Waar ben ik mee bezig? .
pi_68110465
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef P.F het volgende:
Ik las iets over een 9,2 van Mo
Iets over -1,8 van PPP
Ik zag een slanke foto van ene D
I second al jouw handig die samenvatting, ik heb niet alles teruggelezen namelijk.
Die foto zag ik ook trouwens, ziet er goed uit Daph!
pi_68110474
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe is 't met je, PF? Liefde, studie, huis, ouders?
Liefde: Ok, denk ik. Alleen moet ik vaak huilen en zeuren maar hij blijft aardig Ik zou mij al lang zat zijn.
Studie: Gaat (niet echt super), ik moet vanaf nu alle punten halen om over te kunnen
Huis: Goed, vanavond housewarming
Ouders: Oké, ze zeuren minder, want ik zie ze nooit. Maarrr ik had ze voor de vorm uitgenodigd voor vanavond. (4 weken geleden liet ik vallen dat ik een housewarming ging geven, moeder vroeg of ze ook mocht komen) Ik mailde ze gister avond en nu komen ze ook nog En we doen het met 4 dus mijn ouders + bierzuipende dudes.
Sport: Oké, ik ren sinds vorige week op dinsdag/donderdag en in het weekend.
Eten: Slecht. Ik eet te weinig want ik heb nooit meer trek. Ik eet bijna nooit avond eten want ik heb geen trek. (En geen geld )

Zo. En hoe gaat het hier
pi_68110527
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is het slim als ik hier niet meer post en m'n weegschaal weggooi. . Ik zit hier verdomme te janken omdat ik twee kilo te zwaar ben en m'n buik niet zo plat is als ik wil. In m'n hoofd ben ik een soort monster en zo wil ik echt niet meer over mezelf denken. Waar ben ik mee bezig? .
Ik heb geen weegschaal! En het bevalt prima!

Het is niet goed als je je gewicht je leven zo laat beheersen. Ga desnoods naar de dokter, kaart het aan, vraag een verwijzing naar de diëtiste en bekijk samen wat je er aan kunt doen.
pi_68110606
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee kilo en waarschijnlijk niemand die dat aan je ziet...
Met al het gelul en aandacht voor vetjes/figuur/eten hier vergeten we soms dat het belangrijkste toch echt aan de binnenkant zit. het is leuk als je jezelf wilt verbeteren, perfectioneren of wat dan ook, maar hoe je er ook uitziet, het verandert niets aan wie jij bent. En dat is maar goed ook, want je bent namelijk helemaal goed zoals je bent! En dat je buik niet zo plat als een dubbeltje is, maakt in feite niemand iets uit (behalve jouzelf, en vraag je eens af waarom?) Het is belangrijk om enigszins gezond te leven, omdat je daar niet alleen aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkant gezond van wordt, maar volgens mij eet jij ook behoorljik gezond. Voel je goed: geniet van wat je hebt, ook met die twee luttele kilo's meer

pi_68110611
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb geen weegschaal! En het bevalt prima!

Het is niet goed als je je gewicht je leven zo laat beheersen. Ga desnoods naar de dokter, kaart het aan, vraag een verwijzing naar de diëtiste en bekijk samen wat je er aan kunt doen.
Ik ben niet te zwaar, dat weet ik eigenlijk best als ik goed nadenk. Naar een diëtiste gaan lijkt me een heel slecht idee: nog geobsedeerder ermee bezig gaan...
pi_68110677
*rammelt DaD door elkaar: doe niet zo raar joh Je bent gewoon slank en pretty, flikker die weegschaal uit het raam als je er zo verdrietig van wordt!
pi_68110721
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Met al het gelul en aandacht voor vetjes/figuur/eten hier vergeten we soms dat het belangrijkste toch echt aan de binnenkant zit. het is leuk als je jezelf wilt verbeteren, perfectioneren of wat dan ook, maar hoe je er ook uitziet, het verandert niets aan wie jij bent. En dat is maar goed ook, want je bent namelijk helemaal goed zoals je bent! En dat je buik niet zo plat als een dubbeltje is, maakt in feite niemand iets uit (behalve jouzelf, en vraag je eens af waarom?) Het is belangrijk om enigszins gezond te leven, omdat je daar niet alleen aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkant gezond van wordt, maar volgens mij eet jij ook behoorljik gezond. Voel je goed: geniet van wat je hebt, ook met die twee luttele kilo's meer

^QFT^
Jij zegt het aardiger dan ik
pi_68110856
quote:

[..]

Lief. . Dank je wel cc. .

Ik heb net uitgerekend dat ik een BMI heb van 21,7. Dat is gezond, dat is waar het om gaat.
pi_68110928
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
*rammelt DaD door elkaar: doe niet zo raar joh Je bent gewoon slank en pretty, flikker die weegschaal uit het raam als je er zo verdrietig van wordt!
Ik laat m'n vriend 'm wel verstoppen. Ik weeg elke avond voor het slapengaan, dus ik ga bijna altijd met een rot gevoel over mezelf slapen. .
pi_68110976
Zo, dit lucht op zeg.
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:35:10 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68110989
Count your blessings DaD! Als je zo gaat denken met een gezond BMI én een platte buik, dan moet je die weegschaal tot puinpoeder stampen.

Mijn BMI is te hoog en mn buik lijkt eerder op een heuvellandschap dan op Noord-Nederland . En ik weeg me dus ook maar zelden .
pi_68111074
21.7 is niet alleen gezond, dat is supermooi en slank!
Voor een deel ben je echt zo dik als je je voelt.
Ik heb vroeger altijd HEEL veel problemen met mijn gewicht gehad (hell, ik heb serieus tijden gehad dat ik zweerde dat ik op straat werd nagekeken en dat mensen geschokt roddelden dat ik zo morbide obees was en niet begrepen dat ik zo dik over straat durfde --> had toen gewoon een gezond BMI)
Nadat ik van mijn reis terugkwam, ruim een jaar terug, was ik zwaarder dan ooit, maar toch voelde ik mij veel dunner en vooral mooier dan ik voorheen deed.

Je kunt je blindstaren op de kleine imperfecties die je zelf ziet, maar vergeet niet dat perfectie niet bestaat & probeer eens naar het totaal plaatje te kijken, ik durf te wedden dat dat er meer dan prima uitziet!

En nu houd ik op met mijn Tsjakka preken Ga mjin tas pakken!
pi_68111163
Maar DaD doe je ook aan sport of? (Ben het even kwijt..)

Ik baal bijvoorbeeld dat als ik op mijn rug lig mijn bovenbenen zo slap zijn geworden dat ze zover over m'n ondergoed vallen dat ik geen stof meer van mijn ondergoed zie. Dat is best naar Maar dan denk ik: HA ik ben nu aan het hardlopen dus het gaat weer weg!!
pi_68111185
En kan iemand mij een beetje eetlust geven? Ik zit mijn lunch al uren uit te stellen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:42:07 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68111256
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
En kan iemand mij een beetje eetlust geven? Ik zit mijn lunch al uren uit te stellen.
Misschien moet je zelf een keer naar de dokter gaan? Zo weinig eetlust is echt niet gezond hoor!
pi_68111310
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef P.F het volgende:
Maar DaD doe je ook aan sport of? (Ben het even kwijt..)

Ik baal bijvoorbeeld dat als ik op mijn rug lig mijn bovenbenen zo slap zijn geworden dat ze zover over m'n ondergoed vallen dat ik geen stof meer van mijn ondergoed zie. Dat is best naar Maar dan denk ik: HA ik ben nu aan het hardlopen dus het gaat weer weg!!
Pilates en thuis buikspieroefeningen (ik heb zo'n matje gekocht). En gewoon veel fietsen en lopen als ik ergens naartoe moet. Hardlopen gaat helaas niet meer... .
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:47:12 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68111443
quote:
-
Wat een lieve post .
Zo mee eens, maar toch begrijp ik ook zo goed hoe DaD zich voelt... .
Niet meer actief op Fok!
pi_68111462
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, dit lucht op zeg.
Mooi zo, weg met dat ding dus!

Waarom kun je niet meer hardlopen?
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:49:15 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68111516
Wat is Spa Reine trouwens smerig water zeg . Gisteren één slok gehad en de rest weggegooid .
Heb nu Evian en dat is stukken beter, but nothing beats kraanwater.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')