Misschien was dat dan het kreng in mij, dat ik het anders lasquote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]! Ik bedoelde het als waarschuwing! Heus!
Zie mijn laatste postquote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het als een heel liefdevolle waarschuwing juist!
Ja, met kinderen is het wel lastiger denk ik. Maar wel nog meer reden om het zo soepel mogelijk te laten verlopen!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Co, wat fijn dat de scheiding zo soepel verloopt zeg! Ik zie nu met mijn nieuwe (tsja nieuwe wat eigenlijk?) iig die leuke meneer, dat het ook anders kan: een hele hoop gedoe en gezeur, geruzie, het haalt echt het slechtste in mensen naar boven soms, zo;n scheiding. Nu hebben zij ook nog twee kinderen, dus dat maakt het ook wel gecompliceerder...
Fijn ook dat het nog steeds als de juiste beslissing voelt!
En dat het af en toe doordringt en kut voelt: Dat mag ook best! 13 jaar is een lange tijd hoor, dat is niet niks!
![]()
(oehh mijn nieuwe .... () komt vanavond gezellig langs
![]()
Platte vlam?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef cyclechick het volgende:
huidige love interest typt niet echt lekker weg.
Vlam dan maar![]()
En ik ga misschien volgende week met mijn nieuwe vlam () de Ronde van Noord Holland fietsen. En dat is tof, want die wilde ik al graag doen (omdat hij plat is, lekker geen bergjes
) maar had nog niemand gevonden die mee wilde
Wat betekent dat platte? Iets met sex?quote:
Oohhhh, hahahaha. Nee, dat platte had betrekking op de Ronde van NH, omdat ik niet zo goed ben in bergop fietsen, dus lekker een platte routequote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef mspoez het volgende:
Ik weet niet; zeg jij toch? Hij is plat, geen bergjes. Bedoel je dat hij geen vrouw is?
*kuch* *mompel* *kuch*quote:Op donderdag 16 april 2009 19:59 schreef cyclechick het volgende:
Greyssie, hoe is het met je hardloop carriere?
Je was juist zo goed begonnen! Je moet even een paar keer met alle pijn en moeite door die zure appel heen, om te zorgen dat het een beetje in je ritme komt. Je zult zien dat je je dan veel lekkerder gaat voelen omdat je sport en het idee hebt dat je iets bereikt (afstanden, conditie etc)quote:
hopelijk heeft hij vanvond een iets meer ge-accidenteerde route voor je uitgestippeldquote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohhhh, hahahaha. Nee, dat platte had betrekking op de Ronde van NH, omdat ik niet zo goed ben in bergop fietsen, dus lekker een platte route
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes! Mijn vlam is nog niet thuis; ik wacht met smart
want ik heb honger
Je hebt het gezegdquote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik begin me nu echt af te vragen of ik het hier dan helemaal niet verteld heb?
Ik meen me toch te herinneren dat ik ergens met sub-lettertjes heb geschreven dat het mislukt was met het stoppenMaar misschien durfde ik de post dan toch niet in te voeren?
Volgens mij heb ik het echt geschreven hoor, iemand die het zich nog kan herinneren?
En anders heb ik het vast in een heel druk topic snel even tussendoor gegooid
Ohh, dat lijkt me ook geen goede combiquote:Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Dat citroenijsje had een droppie als houtje!!!Dat was best vies!! Hoewel het ijs zelf wel lekker was.........
die A staat voor Alaska geloof ikquote:Op donderdag 16 april 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt het gezegd.
Ik snapte de naam van Nynke niet. En nu nog steeds nietA knynke? Que?
.
Ik dacht zelfs dat AK voor Alaska stond - AK-Nynke.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die A staat voor Alaska geloof ik
Ik denk dat 't volgende week (bijna) af zal zijn, dan doe ik wel een fotootje. Ik vond dat het eigenlijk wel "hoort" om te kunnen naaien, om in ieder geval te weten hoe het werkt. En handig gewoon ook, ik vind het zo'n onzin om veel geld naar de kleermaker te brengen als ik iets vermaakt wil hebben. Omdat m'n kleren groter of kleiner moeten ofzo, afhankelijk van de gewichtsschommelingenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik ben benieuwd! Krijgen we een foto te zien van het eindresultaat?
Mijn moeder kan het heel goed, naaien. Ik heb mijn hele jeugd zelfmaak gedragen... En daarna ook nog wel
Ga naar het asiel en kies zo'n lief hondje!!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
Ik vind jullie allemaal stom met jullie mannen en huisdieren, ik ben jaloers![]()
Je wilt niet weten hoe zenuwachtig ik was.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat AK voor Alaska stond - AK-Nynke.
DaD, de creme patisserie voor de souffleetjes staat af te koelen. Straks de vormpjes een tweede keer beboteren (Ramsay) en bepoederen met amandelmeel! Ik vind het maar spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |