abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2009 @ 19:20:42 #226
331 Merel
Be here now.
pi_68082688
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
MrEx was net hier en we hebben het over de officiele scheiding gehad en hij had gewoon hetzelfde idee als ik!! Dus dat ik Frankrijk hou en hij de rest. Zelfs dat gaat allemaal in harmonie. Ik ben blij.

En toch ook een beetje verdrietig

Hoe gaat het verder met je eigenlijk? Ik volgde het topic niet zo toen je hier vertelde over de scheiding, dus misschien heb ik gemist dat je 't er liever niet over wil hebben hoor, maar ik vroeg 't me gewoon af
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 16 april 2009 @ 19:23:51 #227
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68082798
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
MrEx was net hier en we hebben het over de officiele scheiding gehad en hij had gewoon hetzelfde idee als ik!! Dus dat ik Frankrijk hou en hij de rest. Zelfs dat gaat allemaal in harmonie. Ik ben blij.

En toch ook een beetje verdrietig

Fijn, En naar.
Prrrrr
pi_68082801
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Hoe gaat het verder met je eigenlijk? Ik volgde het topic niet zo toen je hier vertelde over de scheiding, dus misschien heb ik gemist dat je 't er liever niet over wil hebben hoor, maar ik vroeg 't me gewoon af
Eigenlijk gaat het meestal wel heel goed hoor, het was een goede beslissing. Maar soms heb je er een dag tussen zitten en dan ineens dringt het heel erg tot je door. En dan is het even kut.
pi_68082866
Goeieavond

Conleche, ik wist ook niet van je scheiding af, maar sterkte ermee en fijn dat het zo in harmonie verloopt iig met het verdelen enzo

Ik merk toch wel dat ik het allemaal niet bij hou hier omdat het zo verschrikkelijk snel ga. En ben zo druk met andere dingen, dus ben bang dat mn terugkomst niet heel lang gaat duren.

Eetlijstje van vandaag: 6 boterhammen met beenham ( andere beleg was op/kapot), 400 gram aardbeien, hete kip uit het Fok!-kookboek en vanavond nog ijsbergsla met tomaat, komkommer, ei en wortelsalade.

Zometeen naar de sportschool toe, ga alleen cardio en bovenlichaam+buik doen. Ik heb nog steeds spierpijn van dinsdag en ben 2 keer uitgegleden vandaag en heb daardoor last van mn knieëen . Maar om helemaal niet te gaan daarom vind ik ook niet echt wat, dus toch ff de rest van mn lichaam trainen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 19:26:42 #230
163650 Greys
pi_68082891
Goed gedaan XM!

Co, fijn dat jullie er hetzelfde over denken. Scheelt toch weer veel gesteggel
Dus het is helemaal tot hem doorgedrongen dat het zo is? Hij heeft geen hoop meer dat het goed komt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 19:27:18 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68082914
Sterkte conleche, maar het lijkt me wel zo fijn dat de verdeling goed gaat. Dat scheelt weer verdriet en frustratie gok ik zo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68083038
Ik was eerlijk gezegd ook nogal verbaasd over je terugkomst Sylvana, maargoed, ieder z'n meug
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68083083
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
Goed gedaan XM!

Co, fijn dat jullie er hetzelfde over denken. Scheelt toch weer veel gesteggel
Dus het is helemaal tot hem doorgedrongen dat het zo is? Hij heeft geen hoop meer dat het goed komt?
Ja echt heel fijn. Wat dat betreft, in hoeverre een scheiding ideaal kan zijn: dit is er wel eentje.

Wat betreft je vraag, ik weet het niet zeker, maar hij begon er zelf over. Dat heeft ook te maken met dat hij nog steeds het huis aan de gracht wil kopen, dus hij moet wel, anders ben ik daar ook weer voor de helft aansprakelijk voor/eigenaar van.
pi_68083100
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik was eerlijk gezegd ook nogal verbaasd over je terugkomst Sylvana, maargoed, ieder z'n meug
Nouja, vind het best leuk hier hoor, sfeer is een stuk beter dan eerst, maar vind het gewoon geen doen om steeds alles bij te lezen en dan mis je toch een boel. En om alleen ff te posten wat ik heb gegeten en gesport op een dag schiet ook niet op, dat doe ik in mn dagboek op valtaf ook al.
pi_68083138
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nouja, vind het best leuk hier hoor, sfeer is een stuk beter dan eerst, maar vind het gewoon geen doen om steeds alles bij te lezen en dan mis je toch een boel. En om alleen ff te posten wat ik heb gegeten en gesport op een dag schiet ook niet op, dat doe ik in mn dagboek op valtaf ook al.
Wat ik zeg, doe waar je je goed bij voelt.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68083186
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja echt heel fijn. Wat dat betreft, in hoeverre een scheiding ideaal kan zijn: dit is er wel eentje.

Wat betreft je vraag, ik weet het niet zeker, maar hij begon er zelf over. Dat heeft ook te maken met dat hij nog steeds het huis aan de gracht wil kopen, dus hij moet wel, anders ben ik daar ook weer voor de helft aansprakelijk voor/eigenaar van.
Was (ben) je ook echt formeel aan elkaar gebonden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_68083206
Wat fijn dat er geen extra moeilijkheden bij jullie scheiding zijn, Co. Maar hoe dan ook maken zulke gesprekken het wel 'echt'.

Ben weer thuis en heb gegeten. Toch bijna de hele quiche naar binnen gewerkt, ik denk dat er 1/5e over is...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68083284
De kippen zijn ontsnapt uit hun noodren .
En in de nieuwe ren kunnen we ze nog niet opsluiten. Dus nu moeten we afwachten waar ze vannacht besluiten op stok te gaan - vermoedelijk ergens op een hek ofzo, ze dan pakken, in een hok zetten, opsluiten, en dan morgen zelfde recept, totdat wij tijd gehad hebben om een fatsoenlijke ren in elkaar te knutselen .

Kortom, moeten wij weer laat naar bed omdat die domme beesten niet gewoon doen wat wij willen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 16 april 2009 @ 19:38:55 #239
331 Merel
Be here now.
pi_68083314
Heerlijk, beesten met een eigen willtje
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68083342
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Was (ben) je ook echt formeel aan elkaar gebonden?
Ja, we waren 13 jaar samen, waarvan de laatste 3 jaar getrouwd. Dus dat moeten we nog even uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat....
pi_68083352
Pfff, sigme, wat een werk! Ik zie wel meteen heel komische taferelen voor me a la chicken run
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68083396
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
De kippen zijn ontsnapt uit hun noodren .
En in de nieuwe ren kunnen we ze nog niet opsluiten. Dus nu moeten we afwachten waar ze vannacht besluiten op stok te gaan - vermoedelijk ergens op een hek ofzo, ze dan pakken, in een hok zetten, opsluiten, en dan morgen zelfde recept, totdat wij tijd gehad hebben om een fatsoenlijke ren in elkaar te knutselen .

Kortom, moeten wij weer laat naar bed omdat die domme beesten niet gewoon doen wat wij willen.
En 'laat' naar bed wil zeggen 21 uur??
  donderdag 16 april 2009 @ 19:42:11 #243
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68083421
Dikke kus Co

Blijft gevoelig...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68083433
Ik ga maar eens richting het zwembad . Als ik aankom tenminste, moet erheen fietsen en dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 16 april 2009 @ 19:46:41 #245
331 Merel
Be here now.
pi_68083563
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, we waren 13 jaar samen, waarvan de laatste 3 jaar getrouwd. Dus dat moeten we nog even uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat....
't Lijkt me zo moeilijk om dan te wennen aan de nieuwe situatie, dat de toekomst er dan opeens zo anders uitziet dan je je de laatste jaren waarschijnlijk had voorgesteld. Maar misschien groei je daar ook wel langzaam naartoe.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:47:16 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68083585
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga maar eens richting het zwembad . Als ik aankom tenminste, moet erheen fietsen en dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68083591
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Co, wat fijn dat de scheiding zo soepel verloopt zeg! Ik zie nu met mijn nieuwe (tsja nieuwe wat eigenlijk?) iig die leuke meneer, dat het ook anders kan: een hele hoop gedoe en gezeur, geruzie, het haalt echt het slechtste in mensen naar boven soms, zo;n scheiding. Nu hebben zij ook nog twee kinderen, dus dat maakt het ook wel gecompliceerder...
Fijn ook dat het nog steeds als de juiste beslissing voelt!
En dat het af en toe doordringt en kut voelt: Dat mag ook best! 13 jaar is een lange tijd hoor, dat is niet niks!

(oehh mijn nieuwe .... ( ) komt vanavond gezellig langs
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 19:48:08 #248
163650 Greys
pi_68083620
Succes Chico!

En Sigme, de kippen gaan op stok zodra het gaat schemeren al toch?
Of zijn de moderne kippen van tegenwoordig echte nachtbrakers?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68083636
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?
Kreng dat je bent!
  donderdag 16 april 2009 @ 19:49:22 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68083664
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Kreng dat je bent!
! Ik bedoelde het als waarschuwing! Heus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')