quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
MrEx was net hier en we hebben het over de officiele scheiding gehad en hij had gewoon hetzelfde idee als ik!! Dus dat ik Frankrijk hou en hij de rest. Zelfs dat gaat allemaal in harmonie. Ik ben blij.
En toch ook een beetje verdrietig
Fijn, En naar.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
MrEx was net hier en we hebben het over de officiele scheiding gehad en hij had gewoon hetzelfde idee als ik!! Dus dat ik Frankrijk hou en hij de rest. Zelfs dat gaat allemaal in harmonie. Ik ben blij.
En toch ook een beetje verdrietig
Eigenlijk gaat het meestal wel heel goed hoor, het was een goede beslissing. Maar soms heb je er een dag tussen zitten en dan ineens dringt het heel erg tot je door. En dan is het even kut.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je eigenlijk? Ik volgde het topic niet zo toen je hier vertelde over de scheiding, dus misschien heb ik gemist dat je 't er liever niet over wil hebben hoor, maar ik vroeg 't me gewoon af
Ja echt heel fijn. Wat dat betreft, in hoeverre een scheiding ideaal kan zijn: dit is er wel eentje.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
Goed gedaan XM!![]()
Co, fijn dat jullie er hetzelfde over denken. Scheelt toch weer veel gesteggel
Dus het is helemaal tot hem doorgedrongen dat het zo is? Hij heeft geen hoop meer dat het goed komt?
Nouja, vind het best leuk hier hoor, sfeer is een stuk beter dan eerst, maar vind het gewoon geen doen om steeds alles bij te lezen en dan mis je toch een boel. En om alleen ff te posten wat ik heb gegeten en gesport op een dag schiet ook niet op, dat doe ik in mn dagboek op valtaf ook al.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik was eerlijk gezegd ook nogal verbaasd over je terugkomst Sylvana, maargoed, ieder z'n meug
Wat ik zeg, doe waar je je goed bij voelt.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, vind het best leuk hier hoor, sfeer is een stuk beter dan eerst, maar vind het gewoon geen doen om steeds alles bij te lezen en dan mis je toch een boel. En om alleen ff te posten wat ik heb gegeten en gesport op een dag schiet ook niet op, dat doe ik in mn dagboek op valtaf ook al.
Was (ben) je ook echt formeel aan elkaar gebonden?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja echt heel fijn. Wat dat betreft, in hoeverre een scheiding ideaal kan zijn: dit is er wel eentje.
Wat betreft je vraag, ik weet het niet zeker, maar hij begon er zelf over. Dat heeft ook te maken met dat hij nog steeds het huis aan de gracht wil kopen, dus hij moet wel, anders ben ik daar ook weer voor de helft aansprakelijk voor/eigenaar van.
Ja, we waren 13 jaar samen, waarvan de laatste 3 jaar getrouwd. Dus dat moeten we nog even uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat....quote:Op donderdag 16 april 2009 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Was (ben) je ook echt formeel aan elkaar gebonden?
En 'laat' naar bed wil zeggen 21 uur??quote:Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
De kippen zijn ontsnapt uit hun noodren.
En in de nieuwe ren kunnen we ze nog niet opsluiten. Dus nu moeten we afwachten waar ze vannacht besluiten op stok te gaan - vermoedelijk ergens op een hek ofzo, ze dan pakken, in een hok zetten, opsluiten, en dan morgen zelfde recept, totdat wij tijd gehad hebben om een fatsoenlijke ren in elkaar te knutselen.
Kortom, moeten wij weer laat naar bed omdat die domme beesten niet gewoon doen wat wij willen.
't Lijkt me zo moeilijk om dan te wennen aan de nieuwe situatie, dat de toekomst er dan opeens zo anders uitziet dan je je de laatste jaren waarschijnlijk had voorgesteld. Maar misschien groei je daar ook wel langzaam naartoe.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, we waren 13 jaar samen, waarvan de laatste 3 jaar getrouwd. Dus dat moeten we nog even uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat....
Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga maar eens richting het zwembad. Als ik aankom tenminste, moet erheen fietsen en dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Co, wat fijn dat de scheiding zo soepel verloopt zeg! Ik zie nu met mijn nieuwe (tsja nieuwe wat eigenlijk?) iig die leuke meneer, dat het ook anders kan: een hele hoop gedoe en gezeur, geruzie, het haalt echt het slechtste in mensen naar boven soms, zo;n scheiding. Nu hebben zij ook nog twee kinderen, dus dat maakt het ook wel gecompliceerder...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, we waren 13 jaar samen, waarvan de laatste 3 jaar getrouwd. Dus dat moeten we nog even uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat....
Kreng dat je bent!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |