nouuuuu jij hebt wel vaker ongezonde lijstjes muisquote:
vouwbaar? op zich goed om te weten....volgende keer beter dan maarquote:Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben heel vouwbaar en weeg bíjna niets. Ok ik blijf wel thuis
![]()
Truequote:Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je gewoon omdat je het leuk vindt, toch?
quote:
Heb je Bring it on, in it to win it gezien gister?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Stepford Wives komt vanavond!
Hoewel ik die al eens gezien heb en ik kan me er weinig van herinneren. Da's vast geen goed teken
Ik vind het zo grappig dat Nicole Kidman met haar emotieloze botoxhoofd juist de vrouw speelt die tegen de emotieloze Stepford-robotten opkomtquote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Stepford Wives komt vanavond!
Hoewel ik die al eens gezien heb en ik kan me er weinig van herinneren. Da's vast geen goed teken
Nee!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je Bring it on, in it to win it gezien gister?
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat Nicole Kidman met haar emotieloze botoxhoofd juist de vrouw speelt die tegen de emotieloze Stepford-robotten opkomt
Ja en ik verheug me nu alquote:Op donderdag 16 april 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!Was het wat?
Uniekhoorn, morgen weer x-factor
Ik heb geen idee, ik heb niet gekeken. Ik hoopte op jouw oordeelquote:Op donderdag 16 april 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!Was het wat?
Uniekhoorn, morgen weer x-factor
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef mspoez het volgende:
Chico, je bent tenminste al gewend aan op krukken lopen en strompelen voor als je valt en iets breekt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
MrEx was net hier en we hebben het over de officiele scheiding gehad en hij had gewoon hetzelfde idee als ik!! Dus dat ik Frankrijk hou en hij de rest. Zelfs dat gaat allemaal in harmonie. Ik ben blij.
En toch ook een beetje verdrietig
Een héle dikkeslankequote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
MrEx was net hier en we hebben het over de officiele scheiding gehad en hij had gewoon hetzelfde idee als ik!! Dus dat ik Frankrijk hou en hij de rest. Zelfs dat gaat allemaal in harmonie. Ik ben blij.
En toch ook een beetje verdrietig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |