Ahum, FrieslandCampinaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Halloterug uit Sittard. Wel gaar van de lange rit.
Heb een reactie van Friesland Foods over mijn quasi boze mail dat ik nergens die appeltaartkwark kan krijgen
[..]
Ik had nog gehoopt op een vrachtwagen appeltaartkwark, maar helaas![]()
Nu even teruglezen!
Precies mijn reactiequote:Op donderdag 16 april 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1080 PER PERSOON per PORTIE?![]()
wow
kun je bijna net zo goed bij de Mac gaan eten
Laatst in een of ander programma, het had met voedsel te maken, vertaalden ze 'carbs' met 'maiskolven'quote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een film neergelaad en daar zitten Engelse subs bij. En slecht vertaald dat het is joh![]()
Hij zégt: She's shy
Er wordt vertaald: She's high
enzovoorts.
Ja hoe leer je een kat dat af? Mijn kat vreet steeds de planten op, om het vervolgens op het kleed uit te kotsen (als ze buiten plantjes heeft gegeten, loopt ze speciaal voor het kotsen naar binnen naar het kleed). Ze is een beetje dom, eet al het (giftige) groen in de tuin.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schattig, tot ze ze op gaan eten
[ afbeelding ]
Dan begint mijn weekend van de hel. En daar ga jij blij om jompelen?quote:
Tsssk, doe maar niet zo blij, je gaat ons heus wel missenquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan begint mijn weekend van de hel. En daar ga jij blij om jompelen?Hmm?
Oh ik wil meequote:
Nou, ik kwam er achter dat ik mijn scriptie over 2,5 week moet inleveren ipv 3,5 week. En aangezien ik volgend weekend ook m'n verjaardag vier enzo lijkt het me verstandig dat ik me dit weekend even ga opsluitenquote:
jompelen? ik jompel niet, ik maak slechts op beschaafde wijze mijn enthousiasme kenbaarquote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan begint mijn weekend van de hel. En daar ga jij blij om jompelen?Hmm?
gaan jullie mij ook missen?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsssk, doe maar niet zo blij, je gaat ons heus wel missen![]()
Maar ik snap dat je gaat jubelen bij de gedachte aan je a.s. veekeesjun!![]()
![]()
Nou, ik hou je in de gatenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jompelen? ik jompel niet, ik maak slechts op beschaafde wijze mijn enthousiasme kenbaar
hmmz...pas jij in mijn handbagage?quote:
Doe! Normaal!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoef nog maar 1 nachtje te slapen.
Oh en ik kwam erachter dat mijn Lunch uit een appel bestond. Maar ik heb gecompenseerd: 2 kaassoufflé, 1 frikandel en friet met zaanse mayo.
1 dag mag toch wel? Madame Pizza!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe! Normaal!![]()
Zorg jij eens wat beter voor jezelf Muizeltje!!
Uiteraardquote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...pas jij in mijn handbagage?
Ja, maar dat doe je gewoon omdat je het leuk vindt, toch?quote:
Tuulk!quote:
Agree!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe! Normaal!![]()
Zorg jij eens wat beter voor jezelf Muizeltje!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |