gefeliciteerd met deze mijlpaalquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik had de fipo!![]()
Mijn eerste ooit!
een kanientsje (uistpraka weet de spelling niet) is dan ook een konijn in mijn herinnering van t friesquote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik ook niet!! Ik las het als Kaa-Nienke, waarom, daar heb ik dan weer geen idee van!
Anywayzzzzz, veel plezier in Berlijn!
schattig, tot ze ze op gaan etenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Ewelina het volgende:
Lol, ik heb net nieuwe bloemen neergezet en mijn Mini vindt ze heel erg aantrekkelijk en zit rare geluidjes te maken
Dat doet ze dan weer niet. Ze snuffelt eraan, that's it.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schattig, tot ze ze op gaan eten
[ afbeelding ]
kwak was gefrustreerd over het feit dat mc ex een nieuw vriendinnetje heeft, en dat ze mannen leuk vindt die ze niet kan krijgen, en is toen mede op aansporing van greysquote:
Aahwquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik zet net een steelpannetje soep op en ga weer op de bank zitten. Ik hoor mijn poes drinken en wil al verterend omkijken, zit dat beest gewoon van mijn soep te vreten!!En bedankt, nu hoef ik niet meer
Die van mij heeft het 'hoe kom ik ongemerkt op het aanrecht' tot een kunst verhevenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
De mijne komen niet op het aanrecht. Althans, niet wanneer ik thuis ben
Sasha heeft wel ooit sla van mijn bord gejat. Sindsdien mag poeslief niet meer op tafel komen als ik aan het eten ben.
Oh, als ik dat zinnetje lees ben ik zó trots op je!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kwak was gefrustreerd over het feit dat mc ex een nieuw vriendinnetje heeft, en dat ze mannen leuk vindt die ze niet kan krijgen, en is toen mede op aansporing van greysde internetdatewereld ingedoken.
alleen al de aandacht van leuke mannen (en minder leuke mannen) is vet goed voor mijn ego...mensen die proberen te zorgen dat jij hén leuk vindt ipv andersom![]()
en nu heb ik dus heel leuk mailcontact (lange mails) met een jongen uit groningen en een beetje tentative mailcontact met twee jongens/mannen uit den haag....
Ik lees niet alles terug hoor, dus misschien heb ik dat gewoon over het hoofd gezien?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik begin me nu echt af te vragen of ik het hier dan helemaal niet verteld heb?
Ik meen me toch te herinneren dat ik ergens met sub-lettertjes heb geschreven dat het mislukt was met het stoppenMaar misschien durfde ik de post dan toch niet in te voeren?
Volgens mij heb ik het echt geschreven hoor, iemand die het zich nog kan herinneren?
En anders heb ik het vast in een heel druk topic snel even tussendoor gegooid
Ahhhhhhhh gelukkig! Dank je! Ik dacht al dat ik meer water moest gaan drinkenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, je hebt 't gezegd hoor Greys..
Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hierquote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Poes is van plan iets op te eten, of op zijn minst stuk te maken.![]()
Is die ondeugd van jou?
Picks!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb Birkenstock slippers en ze zijn niet zo fashionable (al hebben de mijne een patroontje) en ik vind mijn voeten nog steeds te lelijk om in het openbaar slippers te dragen, maar oh wat zitten die dingen lekker
Ja mamquote:Op donderdag 16 april 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
Elisa, nu is het inderdaad genoeg he? Wees maar lief voor jezelf de rest van de dag
Ja, dat linkje was leuk! En zo dik ben je daar niet hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef mspoez het volgende:
Ewelina heb je btw dat filmlinkje nog gekregen?
En voor Phaidra: ik heb nog niet één saxofoonles gehad... gewoon begonnen en na een maand of zes oefenen kon ik met de band mee. Natuurlijk klinkt het nu allemaal wel veel beter dan toen maar je kan het vrij snel aanleren bedoel ik maar.
Ik vind die standaard-birckenstocks (de teenslippers) best OK, hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb Birkenstock slippers en ze zijn niet zo fashionable (al hebben de mijne een patroontje) en ik vind mijn voeten nog steeds te lelijk om in het openbaar slippers te dragen, maar oh wat zitten die dingen lekker
Ik heb dat echt meteen afgeleerd... daar zijn wel wat liters water doorheen gegaanquote:Op donderdag 16 april 2009 15:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die van mij heeft het 'hoe kom ik ongemerkt op het aanrecht' tot een kunst verheven![]()
Ze komt gelukkig ook nooit op tafel als we eten, ze zitten dan netjes op de stoel naast mijn vriend
Ik had het hier het eerst gelezen, niet daar.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
VMW heeft het in elk geval uitgebreid in het Stoppen Met Roken topic kunnen lezen, want die komt daar ook wel eens
euh geen idee, ik lees ook altijd a.k.nienke.... alleen omdat ze zich ineens aangesproken voelde toen iemand knynke zei over het konijn van de overbuurman van muisquote:Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef Goodbye het volgende:
Missen jullie die A ofzo? Ik las altijd Aa Kaa Nynke. Gaf me altijd terrible flashbacks naar mijn aardrijkskunde lessenMaar het moet dus a knynke zijn?
Ow wat een droppiequote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hier![]()
[ afbeelding ]
Tis een lekker ding hoor; daar niet van
Ohhhhhhhhhhh!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hier![]()
[ afbeelding ]
Tis een lekker ding hoor; daar niet van
Als je met carameliseren bedoelt: opbakken met een kilo suiker, dan: ja. Maar veel groente die van nature wat suiker bevat, wordt bij verhitting sowieso zoet; paprika's, uien, dat soort spul. Met een scheut balsamico erbij haal je dat nog wat extra naar boven.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef Syrena het volgende:
Poezels aan de blommen![]()
Ik ben aan het bedenken wat ik met mijn witlof ga doen vanavond. Ik had al carameliseren bedacht en dan met balsamico, dat is alleen niet erg slank geloof ik.
Of eens witlofsoep proberen.
Wat lijkt me dat een briljante combinatiequote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
En dan: de lijst!
O: 2 eitjes
T: 3 dropjes
L: 2 volkorenpistoletjes paprikapuree
T: nog een paar dropjes
T: bakje kwark/yoghurt
S: pilates
D: salade met komkommer, kikkererwten, rode ui en gecarameliseerde paprika met tahindressing; wit broodje met zelfgemaakte hummus met pijnboompitten; toe een witte-choco-met-kahlua-souffleetje
T: wit wijntje
De mijne nam laatst een lik uit het potje pesto dat op tafel stond... dat kon ik ook weggooien toen.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik zet net een steelpannetje soep op en ga weer op de bank zitten. Ik hoor mijn poes drinken en wil al verterend omkijken, zit dat beest gewoon van mijn soep te vreten!!En bedankt, nu hoef ik niet meer
Dat is een goede tip!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je met carameliseren bedoelt: opbakken met een kilo suiker, dan: ja. Maar veel groente die van nature wat suiker bevat, wordt bij verhitting sowieso zoet; paprika's, uien, dat soort spul. Met een scheut balsamico erbij haal je dat nog wat extra naar boven.
Volgens mij bestaat 'normaal' poezengedrag nietquote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
De mijne nam laatst een lik uit het potje pesto dat op tafel stond... dat kon ik ook weggooien toen.![]()
Dat is toch geen normaal poezelgedrag of wel ?
Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is een goede tip!
Ik carameliseer witlof altijd wel met een schep suiker.
Ja, dat is toch raar? De onze eet druivenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef SiTu het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat 'normaal' poezengedrag nietOnze vorige kat was gek op overrijpe pruimen.
Ik heb een kat die sla lust.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, dat is toch raar? De onze eet druiven.
Dat ze graag vis en vlees eten, ok. Dat ze van zuivel houden is ook bekend. Maar fruit??
Done.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.
Heel erg lekker: langzaam gecarameliseerde uien met balsamicoSuperzacht, heel erg zoet, en zonder suiker
SiTu, slinger je PM-box eens aan?
Slagroom wordt dan ook aangeraden om te geven ipv melk. Dat is eigenlijk te mager voor een kat.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Onze oude kat was verzot op slagroom. Als je de spuitbus openmaakte hoorde hij het al en dan zat hij meteen naast je. Hij was ook gek op naturelchips trouwens, maar achteraf denk ik toch dat dat niet goed voor hem is geweest.
Hoe maak je dat? Lijkt me namelijk heerlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.
Heel erg lekker: langzaam gecarameliseerde uien met balsamicoSuperzacht, heel erg zoet, en zonder suiker
Ongeklopt misschien, maar uit een spuitbus met suiker?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Slagroom wordt dan ook aangeraden om te geven ipv melk. Dat is eigenlijk te mager voor een kat.
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ongeklopt misschien, maar uit een spuitbus met suiker?
De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb dat echt meteen afgeleerd... daar zijn wel wat liters water doorheen gegaan
OMFG, dat ze naast je vriend zitten is echt te schattigIk bonjour de mijne altijd meteen weg, omdat ik anders voor dat bekkie smelt en als ze eenmaal doorhebben dat bedelen werkt, krijg je dat niet meer afgeleerd.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijn'
![]()
Ja, snoezig he!En dan gaat ze inderdaad op haar allerliefst zitten kijken. Werkt niet, though!
Volgensmij leest iedereen wel een nickname anders. Zo waren er toch ook mensen die Greys op zijn Nederlands uitspraken?quote:
Wel minder dan in een spuitbus, toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen
Maar ik weet wel dat je zonder problemen gewone slagroom uit pakjes kunt geven (niet te vaak natuurlijk, anders worden ze te dik) en daar zit volgens mij ook suiker in.
Dat van die plantenspuit werkt hier ook totaal niet - meneer kijkt je gewoon aan van 'ja, wat wil je nou eigenlijk?' en gaat zich vervolgens uitgebreid wassen.. op het aanrecht waar je hem vanaf probeerde te spuiten.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijn'
![]()
Ja, snoezig he!En dan gaat ze inderdaad op haar allerliefst zitten kijken. Werkt niet, though!
Het is de AH, ik heb dat recept ook wel eens gemaakt. Ik denk ook niet dat 1 schep suiker nu zoveel kwaad kan, als je voor de rest op je voeding let. Kant-en-klare sauzen barsten ook van de suikers.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Syrena het volgende:
Er moest wel suiker bij dat witlofrecept. Ik weet niet meer waar ik het vandaan had, ik geloof de AH.
Ff Googlen
Haha, de mijne was wel goed opgevoed (sowieso compleet zindelijk), maar was vanaf geboorte al een doortrapt schatje. Ze had twee broertjes die ze altijd besprong om te gaan spelen, maar als ze wat bij haar deden begon ze zielig te piepenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had ook het voordeel van 1 kat die al goed opgevoed was, en die haar dochter meteen mee heeft opgevoed. Mini is echt super braaf, Sasha iets minder, die wil nog wel eens bedelen. Ik denk dat ze bij haar vorige eigenaars dan wel wat kreeg, want ik geef nooit iets. En eerlijk is eerlijk, ik kan ook goed begrijpen dat ze wat gaven, want madam ziet er dan wel echt ubercute uit.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
Hier gaat het hondje (13 jaar) op haar oude dag de kat imiteren, echt heel leuk!
De kat doet het hondje al met een paar dingen na, maar andersom krijgen we het nu ook.
Dus Bink ligt tegenwoordig óók relaxed op de vensterbank () te wachten tot het baasje thuis komt!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat van die plantenspuit werkt hier ook totaal niet - meneer kijkt je gewoon aan van 'ja, wat wil je nou eigenlijk?' en gaat zich vervolgens uitgebreid wassen.. op het aanrecht waar je hem vanaf probeerde te spuiten.
Aww.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
Hier gaat het hondje (13 jaar) op haar oude dag de kat imiteren, echt heel leuk!
De kat doet het hondje al met een paar dingen na, maar andersom krijgen we het nu ook.
Dus Bink ligt tegenwoordig óók relaxed op de vensterbank () te wachten tot het baasje thuis komt!
[ afbeelding ]
Ohhhh, wat een schátjes!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gedrag zal wel ergens vandaan komen; en laten we eerlijk zijn, wie kan nu een schattig piepend kitten weerstaan?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, de mijne was wel goed opgevoed (sowieso compleet zindelijk), maar was vanaf geboorte al een doortrapt schatje. Ze had twee broertjes die ze altijd besprong om te gaan spelen, maar als ze wat bij haar deden begon ze zielig te piepenEn héél aanhankelijk
Dat viel mij ook al op!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
Greysie wat een popjes!
En wat ziet je tuin er netjes uit!
is hier absoluut niet gebruikelijk! ik ben een uitzondering met mn 0,9 fte (bij 0,8 kun je er 5 jaar over doen, ik heb twee jaar lang elke week een middag vrij gehad en ga per 1 juni weer over op fulltime werken, ik heb in totaal dan een aanstelling gehad van 4 jaar en 2 en een halve maand))quote:Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Ewelina het volgende:
kwak, heb jij een aanstelling voor 1 fte of voor 0,8 fte? Ik hoorde namelijk dat het laatste gebruikelijk is.
Misschien wil ik ooit wel gaan promoveren, maar goed, ik heb niet echt de meest denderende cijfers
Is niet in alle branches nodig, hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Ewelina het volgende:
kwak, heb jij een aanstelling voor 1 fte of voor 0,8 fte? Ik hoorde namelijk dat het laatste gebruikelijk is.
Misschien wil ik ooit wel gaan promoveren, maar goed, ik heb niet echt de meest denderende cijfers
Ohquote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef kwakveense het volgende:
promovendisalarissen zijn vrij makkelijk te vinden: conform de CAO hoger onderwijs, de P-schaal.
http://www.medewerkers.le(...)praktische-info.html
het is niet heel veel en ook neit erg weinig. ik zou er makkelijk van moeten kunnen leven, maar omdat ik een kneus met geld ben en oude schulden heb is t soms krap (ik leef snel te ruim voor mn geld)
ik voel me ergens tussen student en werknemer in... maar dat ligt heel erg aan hoe je het zelf invult denk ik... ik heb bijvoorbeeld voornamelijk veel nog studerende vrienden enzo.
Oeh, stiekem lijkt dat me best lekker, een middag in de week vrijquote:Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is hier absoluut niet gebruikelijk! ik ben een uitzondering met mn 0,9 fte (bij 0,8 kun je er 5 jaar over doen, ik heb twee jaar lang elke week een middag vrij gehad en ga per 1 juni weer over op fulltime werken, ik heb in totaal dan een aanstelling gehad van 4 jaar en 2 en een halve maand))
Ik heb een studie waarbij er volgens mij best veel aanbod is... FAILquote:Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is niet in alle branches nodig, hoorIk had mijn aanstelling volgens mij ook best gekregen met lagere cijfers.
Ligt een beetje aan vraag&aanbod.
Nah, mijn bachelor-gemiddelde was niet om over naar huis te schrijven, maar best kans dat je op je master gemiddeld veel hoger scoort!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een studie waarbij er volgens mij best veel aanbod is... FAIL
Of er gewoon inrollen na je afstudeerscriptie
Ach, ik zie wel. Misschien ga ik wel de journalistiek in, of voor de klas staan.
Oh, ik kan dat niet, zo denkenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een studie waarbij er volgens mij best veel aanbod is... FAIL
Of er gewoon inrollen na je afstudeerscriptie
Ach, ik zie wel. Misschien ga ik wel de journalistiek in, of voor de klas staan.
Ik heb een contract voor 38 uur. Maar meestal werk ik 40 of meer.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Een middag vrij, wat lekker zeg.Dat hoor ik hier eigenlijk nooit. Is dat op meer plaatsen gebruikelijk of moet je daar echt voor onderhandelen?
Oh wat goed !quote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Ohja ik had het nog niet verteld, maar mijn doelstelling is om met minstens een 7.5 mijn bachelor te halen. Ik ga voor 7.5 (dan ben ik 'met genoegen' bsc) maar een 8 (cum laude) zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.
Ik heb er ook een excel spreadsheet voor gemaakt zodat ik zie over hoeveel wegingen ik nog welk gemiddelde moet halen
Ligt eraan op welke manier ze tentamineren. Op essays en tentamens met essayvragen scoor ik altijd veel beter dan op multiple-choice. Dat trekt mijn cijfer altijd naar beneden. Op mc kom ik doorgaans niet hoger dan een 5, terwijl mijn essayvragen meestal wel een 7-8 zijn (mits ik de stof een beetje ken).quote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, mijn bachelor-gemiddelde was niet om over naar huis te schrijven, maar best kans dat je op je master gemiddeld veel hoger scoort!
Ik had nog gehoopt op een vrachtwagen appeltaartkwark, maar helaasquote:Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze website.
Wij ontvingen uw vraag betreffende de verkrijgbaarheid van Optimel kwark appel/kaneel 500 g. Wij kunnen u daarover als volgt informeren.
Het product is algemeen in de winkels verkrijgbaar. Onze producten worden zeer breed in de markt gezet en zijn bij vrijwel elke supermarktketen in Nederland in het assortiment opgenomen. Aangezien geleverd wordt aan inkooporganisaties hebben wij zelf geen invloed op het assortiment van alle plaatselijke winkels. Helaas is het voor ons moeilijk om exact na te gaan bij welke supermarkten onze producten te koop zijn. Wij adviseren u de chef van het betreffende schap aan te spreken en te vragen of het product in het assortiment is opgenomen dan wel zou kunnen worden opgenomen.
Wij vertrouwen erop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina Consumentenservice
Ben je dan wel vrij om je eigen tijd in te delen? Dat je bijvoorbeeld 4 dagen wat langer doorgaat om een middag vrij te hebben?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor 38 uur. Maar meestal werk ik 40 of meer.
Ik kon dat ook heel lang niet hoor. Ik zou heel graag de wetenschap ingaan, maar goed, ik heb ook faalangst en als ik iets echt héél graag wil is de kans dat ik totaal blokkeer heel erg groot.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh, ik kan dat niet, zo denkenIk wil graag duidelijk weten wat mijn mogelijkheden zijn qua jobs bij de richting die ik kies. Maar zo simpel is het niet in de grotemensenwereld
Dus ik zit me helemaal op te vreten omdat niemand me kan vertellen waar ik normaal gezien m'n brood mee ga verdienen na dat hele promoveren.
Als ik poes word, kom ik bij jou wonenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar popje, het leuke van een academische opleiding is toch juist ook dat de mogelijkheden daarna zo breed zijn, en dat JIJ kan kiezen wat je dan wilt?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh, ik kan dat niet, zo denkenIk wil graag duidelijk weten wat mijn mogelijkheden zijn qua jobs bij de richting die ik kies. Maar zo simpel is het niet in de grotemensenwereld
Dus ik zit me helemaal op te vreten omdat niemand me kan vertellen waar ik normaal gezien m'n brood mee ga verdienen na dat hele promoveren.
Je kunt met de AH Klantenservice bellen (dat is gratis, 0800-0305) die zijn tot 20.00u open. Daar kunnen ze voor je opzoeken of er wat mee aan de hand is, en waar het nog te krijgen is. Heb je een streepjescode toevallig? Dat scheelt enorm met zoeken.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Halloterug uit Sittard. Wel gaar van de lange rit.
Heb een reactie van Friesland Foods over mijn quasi boze mail dat ik nergens die appeltaartkwark kan krijgen
[..]
Ik had nog gehoopt op een vrachtwagen appeltaartkwark, maar helaas![]()
Nu even teruglezen!
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb een reactie van Friesland Foods over mijn quasi boze mail dat ik nergens die appeltaartkwark kan krijgen
[..]
Nu even teruglezen!
Oh bah, wat naarquote:Op donderdag 16 april 2009 16:33 schreef Daph_ het volgende:
Beoordeling was vreselijk. Anderhalf uur met die vent gezeten terwijl hij daarvan 5 kwartier heeft zitten wauwelen over assistenten in het algemeen en hoe het hier op kantoor zou moeten gaan en hoe wij (de assistenten) het allemaal verkeerd doen. Hij beweert dat ik toen ik net binnenkwam als stagiaire, dat ik niet 'niks' wist. Tuurlijk, ik ken de theorie wel, maar hoe moet ik in vredesnaam weten hoe alles in de praktijk werkt? Van de helft van de posten die je regelmatig tegenkomt in de administraties van klanten had ik nog nooit gehoord!!
Ik heb welgeteld één compliment (goed punt) gekregen, maar dat werd meteen weer gevolgd door een negatief punt. Ik zou die man wel eens willen beoordelen samen met mijn collega's. Kijken of ie dat leuk vindt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:33 schreef Daph_ het volgende:
Beoordeling was vreselijk. Anderhalf uur met die vent gezeten terwijl hij daarvan 5 kwartier heeft zitten wauwelen over assistenten in het algemeen en hoe het hier op kantoor zou moeten gaan en hoe wij (de assistenten) het allemaal verkeerd doen. Hij beweert dat ik toen ik net binnenkwam als stagiaire, dat ik niet 'niks' wist. Tuurlijk, ik ken de theorie wel, maar hoe moet ik in vredesnaam weten hoe alles in de praktijk werkt? Van de helft van de posten die je regelmatig tegenkomt in de administraties van klanten had ik nog nooit gehoord!!
Ik heb welgeteld één compliment (goed punt) gekregen, maar dat werd meteen weer gevolgd door een negatief punt. Ik zou die man wel eens willen beoordelen samen met mijn collega's. Kijken of ie dat leuk vindt.
dat gaat bij mij meestal andersomquote:Op donderdag 16 april 2009 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben je dan wel vrij om je eigen tijd in te delen? Dat je bijvoorbeeld 4 dagen wat langer doorgaat om een middag vrij te hebben?
Ik had ook een keer gemaild, dat er in een zakje aardappelschijfjes maar 400 gram zat ipv 600 gram, toen kreeg ik een mail terug dat ik het geld kon terugkrijgen (1,80), als ik met de lege verpakking naar de winkel ging.. en die had ik natuurlijk gewoon weggegooid.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nu even teruglezen!
Mja, dat idee had ik ook en vond ik prima, hoewel ik eerlijk gezegd techniek alleen leuk vindt i.c.m. biologie/geneeskundequote:Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar popje, het leuke van een academische opleiding is toch juist ook dat de mogelijkheden daarna zo breed zijn, en dat JIJ kan kiezen wat je dan wilt?
Je bent ook techneut, toch? Dat betekent dat grote consultants je graag willen (nou ja, of wilden gezien de economie), dat grote bedrijven als Shell en Phlips vast wel trek in je hebben, je kunt bij specialistische onderzoeksbureaus gaan werken, je kunt de wetenschap in... It's your choice!
Bleuhquote:Op donderdag 16 april 2009 16:33 schreef Daph_ het volgende:
Dat zag ik ook netquote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook iets gemist geloof ik!
Sinds wanneer heet SiTu zo en niet meer SiTuSaVais?
Dat is een mooi gemiddelde hoor, velen doen het je niet na.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:44 schreef Phaidra het volgende:
Mijn gewogen gemiddelde van mijn master is 7,55. Wordt dat naar boven afgerond?Maar ik ben met mijn ruime 7,5 best tevreden! (hoewel ik nog steeds enorm baal van 1 mondeling, gekregen omdat ik de enige was die het tentamen in de her moest doen omdat ik ziek was op het moment van het 'echte' tentamen. Het originele tentamen was heeel makkelijk volgens studiegenoten en bijna iedereen had een 9 door gewoon het collegemateriaal goed door te nemen. Tijdens mijn mondeling lag de focus echt enorm anders en moest ik opeens namen en jaartallen gaan noemen, terwijl expliciet gezegd was dat alleen de grote lijnen belangrijk waren. Ik was zo ontzettend kwaad toen. Bij gratie een 5,5 gekregen dat ik nog op kon halen door het schrijven van een essay. Dit werd becijferd door een andere docent en ik kreeg een 8, dus het gemiddelde werd een 7. Maar het zit me nog steeds niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ja. Het maakt het ook wel iets te makkelijk om je 's morgens vroeg nog eens een keertje om te draaienquote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Mini_rulez het volgende:
CF: wel fijn dat je zo vrij wordt gelaten om het zelf in te delen.Op die manier is fulltime werken toch al minder erg dan wanneer je altijd van 9 tot 5 vast zit.
Ik had al gestemd.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Joehoe, even voor degenen die het leuk vinden:
In TTK ben ik een tournament 'beste kinderboek aller tijden' gestart.. de eerste ronde is inmiddels bezig - dus voor wie dat leuk vinden, even stemmen.
Da's waar ja... Mijn stagebegeleider laat me ook best wel vrij en dan moet ik ook wel oppassen dat ik niet te makkelijk uurtjes ga skippen, want dan neem ik me wel voor om het later in te halen of thuis nog wat te doen maar dat gebeurt niet altijd.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm ja. Het maakt het ook wel iets te makkelijk om je 's morgens vroeg nog eens een keertje om te draaien
Nou, zo erg is het nou ook weer niet, maar ik vind het wel opvallend. Wordt op de optimel-site wel genoemd als vast artikel in het assortiment, maar is niet te krijgen bij de Plus / AH in Gouda en ook niet bij 2 redelijk grote AH's in Den Haag... Tja, pech danquote:Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt met de AH Klantenservice bellen (dat is gratis, 0800-0305) die zijn tot 20.00u open. Daar kunnen ze voor je opzoeken of er wat mee aan de hand is, en waar het nog te krijgen is. Heb je een streepjescode toevallig? Dat scheelt enorm met zoeken.
Kan ik nu serieus niet op deze stemmen?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Joehoe, even voor degenen die het leuk vinden:
In TTK ben ik een tournament 'beste kinderboek aller tijden' gestart.. de eerste ronde is inmiddels bezig - dus voor wie dat leuk vinden, even stemmen.
Niet je D skippen! Ga je alleen maar snaaien.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, zo erg is het nou ook weer niet, maar ik vind het wel opvallend. Wordt op de optimel-site wel genoemd als vast artikel in het assortiment, maar is niet te krijgen bij de Plus / AH in Gouda en ook niet bij 2 redelijk grote AH's in Den Haag... Tja, pech dan.
Daph: wat een rotsituatie zeg... Tijd voor een klein cadeautje voor jezelf
Geldt ook voor Moblo, maar dan om zichzelf te feliciteren met haar mooie cijfer
En ElisaB voor de migraine!lijstje
O: 2 knackebrod met appelstroop / vruchtenhagel
T: 2 evil Evergreens
L: Subway spicy Italian![]()
T: heeeel dun plakje cake
D: ik denk of niks of 2 boterhammetjes ofzo
Dat was ook 1 van mijn lievelingsboeken. Heb het als volwassen mensch zijnde herkocht en herlezen.......quote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kan ik nu serieus niet op deze stemmen?![]()
[ afbeelding ]
Ja erg he! Heb wel heel erg genoten van het broodjequote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: ik zou als ik jou was gewoon een berg groente als avondeten nemen. Weinig calorieën en je moet toch nog wat gezonds binnenkrijgen vandaag.
1080 PER PERSOON per PORTIE?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Chicolate het volgende:
. Ik heb de dag niet gehaald, laatste colleges overgeslagen omdat ik tijdens het 4e uur hoorcollege in slaap gevallen ben
. Terwijl het verhaal niet saaier dan gewoonlijk was.
Nu even ontspannen bijlezen.
En mijn avondeten is zo'n Knorr wereldgerecht. Iets Afrikaans. En ik zou willen dat ik niet op het pak gekeken had. Per eenpersoonsportie: 1080 kcal. WTF! Ik heb al meer dan 1000 op vandaag, had op 500 voor avondeten gerekend ...
Da's maar goed ook, want je mag alleen zondigen als het echt heel lekker is.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja erg he! Heb wel heel erg genoten van het broodje![]()
. Denk dat ik zaterdagochtend maar weer RPM ga doen
.
Groente vind ik wel een goed idee, denk dat ik dat maar ga doen. Thnx ladies
![]()
Zo'n fijn nummer
Een Big Mac, grote friet en 1 frietsaus is 1020quote:Op donderdag 16 april 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1080 PER PERSOON per PORTIE?![]()
wow
kun je bijna net zo goed bij de Mac gaan eten
Holymoly!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Chicolate het volgende:
. Ik heb de dag niet gehaald, laatste colleges overgeslagen omdat ik tijdens het 4e uur hoorcollege in slaap gevallen ben
En mijn avondeten is zo'n Knorr wereldgerecht. Iets Afrikaans. En ik zou willen dat ik niet op het pak gekeken had. Per eenpersoonsportie: 1080 kcal. WTF! Ik heb al meer dan 1000 op vandaag, had op 500 voor avondeten gerekend ...
Hèèèèèh? Welk gerecht dan, bobotie? If so: wat groente bijkoken en een kleine portie nemen?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Chicolate het volgende:. Ik heb de dag niet gehaald, laatste colleges overgeslagen omdat ik tijdens het 4e uur hoorcollege in slaap gevallen ben
Daar gaan wij dus nu ook naar toe. Er wordt letterlijk gezegd dat het hem niet interesseert of je tot 12 uur 's nachts zit, als het maar af komt. Op zich, dat is tot daar aan toe. Vervolgens wordt er ook nog aangekondigd dat dat allemaal eigen tijd is. Oftewel; je zit je uit de naad te werken om iets af te krijgen voor een klant, maar krijgt daar niet voor betaald. Nou, zo zijn we niet getrouwd! Vreselijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Phaidra het volgende:
Op mijn werk heerst ook de mentaliteit "als het werk maar afkomt". Ik vind dat wel een fijne instelling. Ik zag laatst een vacature waarin gesteld werd dat er minimaal een bepaald aantal records in een database aangemaakt moesten worden per dag. Ik weet dat dat op zich haalbaar is, maar het feit dat ze het eisen zegt wat mij betreft al voldoende over het werkklimaat daar...
Ik vind dat altijd zo'n verdrietige gedachte: voor de kcal van een XL-menu kun je een stevig bord andijviestamppot met worst en jus eten, een brownie met een bol slagroomijs en een irish coffee toe, en dan heb je nog steeds minder kcalquote:Op donderdag 16 april 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Big Mac, grote friet en 1 frietsaus is 1020
Ze gaan ervan uit dat je 2-3 porties uit zo'n pak haalt... Nou, dat vind ik al best ambitieus!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef Daph_ het volgende:
@ die megakCal per eenpersoonsportie: bedenk je wel dat je niet weet hoe groot zo'n portie is! Men rekent ook altijd 100 gram rijst per portie, dat eet ik dus bij lange na niet! Dat scheelt ook al he
dat weet jij dan weerquote:Op donderdag 16 april 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Big Mac, grote friet en 1 frietsaus is 1020
Zo te horen kan ik daar minstens 2 keer van etenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze gaan ervan uit dat je 2-3 porties uit zo'n pak haalt... Nou, dat vind ik al best ambitieus!
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kan ik nu serieus niet op deze stemmen?![]()
[ afbeelding ]
Jamaar ik hou niet van worstquote:Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n verdrietige gedachte: voor de kcal van een XL-menu kun je een stevig bord andijviestamppot met worst en jus eten, een brownie met een bol slagroomijs en een irish coffee toe, en dan heb je nog steeds minder kcalEn Mac is helemaal niet zo lekker en geeft je een opgeblazen gevoel en na twee uur alweer honger...
Ik haal dat ook allemaal van mcdonaldsmenu.infoquote:Op donderdag 16 april 2009 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat weet jij dan weermaar, zoals ik al zei: ga dan naar de Mac
Hoewel ik het eigenlijk vies vind, heb ik soms als ik langs de Mac loop wel een beetje een cravingquote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar ik hou niet van worsten irish coffee vind ik ook niet lekker.
Maar dat is irrelevant, je hebt helemaal gelijk. Maar ja, aan de andere kant kan het geen kwaad als je het niet te vaak doet lijkt me. En sommige mac producten zijn nu eenmaal lekkerder dan andere
In de Tasty met Bacon zitten trouwens 885 kcal. Zonder de friet
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef Daph_ het volgende:
@ PPP: ik heb gestemd in het kinderboekentopic hoor! Grappig om al die titels weer eens te zien
De kaas maakt heel veel verschil. En dan nog de vette saus, en het broodje is gewoon witbrood.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoewel ik het eigenlijk vies vind, heb ik soms als ik erlangs loop wel een beetje een cravingMaargoed, de gedachte aan borden andijviestamppot en brownies helpt me daar vrijwel altijd overheen
Toch blijf ik het onbegrijpelijk vinden hoe ze in hemelsnaam zo idioot veel kcal in zo'n burger weten te krijgen
Het is idd vast saus en kaas, plus wrs vet en suiker in het broodje, plus vet en suiker in de burger... Ik heb weleens geteld als ik thuis lekkere burgers maakte, maar ik kwam incl kaas echt max op 6-700 voor een serieuze maaltijdburger.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De kaas maakt heel veel verschil. En dan nog de vette saus, en het broodje is gewoon witbrood.
Ik heb dat weleens langs zien komen, jaquote:Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef Ewelina het volgende:
Alleen al het broodje is denk ik zo'n 200 kcal. Als ik zelf burgers maak, dan neem ik er nooit brood bij.
Kent iemand de burgers van Burgermeester? Die zijn echt goddelijkAlles volledig vers, met een hoop groenten erbij en weinig saus. En de kcal volledig waard.
Klopt, dat zijn ze ook, maar dan nog lekkerderquote:Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb dat weleens langs zien komen, jaMaar dat vind ik totaal niet vergelijkbaar; dat is voor mij net zoiets als de burgers die je thuis maakt, met gegrillde paprika en gecarameliseerde ui ofzo. Vast ook wel 7-800 kcal, maar ik neem aan dat je daar niet zo'n Mac-gevoel van krijgt.
Ahum, FrieslandCampinaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nu even teruglezen!
Precies mijn reactiequote:Op donderdag 16 april 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1080 PER PERSOON per PORTIE?![]()
wow
kun je bijna net zo goed bij de Mac gaan eten
Laatst in een of ander programma, het had met voedsel te maken, vertaalden ze 'carbs' met 'maiskolven'quote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een film neergelaad en daar zitten Engelse subs bij. En slecht vertaald dat het is joh![]()
Hij zégt: She's shy
Er wordt vertaald: She's high
enzovoorts.
Ja hoe leer je een kat dat af? Mijn kat vreet steeds de planten op, om het vervolgens op het kleed uit te kotsen (als ze buiten plantjes heeft gegeten, loopt ze speciaal voor het kotsen naar binnen naar het kleed). Ze is een beetje dom, eet al het (giftige) groen in de tuin.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schattig, tot ze ze op gaan eten
[ afbeelding ]
Dan begint mijn weekend van de hel. En daar ga jij blij om jompelen?quote:
Tsssk, doe maar niet zo blij, je gaat ons heus wel missenquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan begint mijn weekend van de hel. En daar ga jij blij om jompelen?Hmm?
Oh ik wil meequote:
Nou, ik kwam er achter dat ik mijn scriptie over 2,5 week moet inleveren ipv 3,5 week. En aangezien ik volgend weekend ook m'n verjaardag vier enzo lijkt het me verstandig dat ik me dit weekend even ga opsluitenquote:
jompelen? ik jompel niet, ik maak slechts op beschaafde wijze mijn enthousiasme kenbaarquote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan begint mijn weekend van de hel. En daar ga jij blij om jompelen?Hmm?
gaan jullie mij ook missen?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsssk, doe maar niet zo blij, je gaat ons heus wel missen![]()
Maar ik snap dat je gaat jubelen bij de gedachte aan je a.s. veekeesjun!![]()
![]()
Nou, ik hou je in de gatenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jompelen? ik jompel niet, ik maak slechts op beschaafde wijze mijn enthousiasme kenbaar
hmmz...pas jij in mijn handbagage?quote:
Doe! Normaal!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoef nog maar 1 nachtje te slapen.
Oh en ik kwam erachter dat mijn Lunch uit een appel bestond. Maar ik heb gecompenseerd: 2 kaassoufflé, 1 frikandel en friet met zaanse mayo.
1 dag mag toch wel? Madame Pizza!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe! Normaal!![]()
Zorg jij eens wat beter voor jezelf Muizeltje!!
Uiteraardquote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...pas jij in mijn handbagage?
Ja, maar dat doe je gewoon omdat je het leuk vindt, toch?quote:
Tuulk!quote:
Agree!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe! Normaal!![]()
Zorg jij eens wat beter voor jezelf Muizeltje!!
nouuuuu jij hebt wel vaker ongezonde lijstjes muisquote:
vouwbaar? op zich goed om te weten....volgende keer beter dan maarquote:Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben heel vouwbaar en weeg bíjna niets. Ok ik blijf wel thuis
![]()
Truequote:Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je gewoon omdat je het leuk vindt, toch?
quote:
Heb je Bring it on, in it to win it gezien gister?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Stepford Wives komt vanavond!
Hoewel ik die al eens gezien heb en ik kan me er weinig van herinneren. Da's vast geen goed teken
Ik vind het zo grappig dat Nicole Kidman met haar emotieloze botoxhoofd juist de vrouw speelt die tegen de emotieloze Stepford-robotten opkomtquote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Stepford Wives komt vanavond!
Hoewel ik die al eens gezien heb en ik kan me er weinig van herinneren. Da's vast geen goed teken
Nee!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je Bring it on, in it to win it gezien gister?
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat Nicole Kidman met haar emotieloze botoxhoofd juist de vrouw speelt die tegen de emotieloze Stepford-robotten opkomt
Ja en ik verheug me nu alquote:Op donderdag 16 april 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!Was het wat?
Uniekhoorn, morgen weer x-factor
Ik heb geen idee, ik heb niet gekeken. Ik hoopte op jouw oordeelquote:Op donderdag 16 april 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!Was het wat?
Uniekhoorn, morgen weer x-factor
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef mspoez het volgende:
Chico, je bent tenminste al gewend aan op krukken lopen en strompelen voor als je valt en iets breekt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
MrEx was net hier en we hebben het over de officiele scheiding gehad en hij had gewoon hetzelfde idee als ik!! Dus dat ik Frankrijk hou en hij de rest. Zelfs dat gaat allemaal in harmonie. Ik ben blij.
En toch ook een beetje verdrietig
Een héle dikkeslankequote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
MrEx was net hier en we hebben het over de officiele scheiding gehad en hij had gewoon hetzelfde idee als ik!! Dus dat ik Frankrijk hou en hij de rest. Zelfs dat gaat allemaal in harmonie. Ik ben blij.
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
Fijn, En naar.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
Eigenlijk gaat het meestal wel heel goed hoor, het was een goede beslissing. Maar soms heb je er een dag tussen zitten en dan ineens dringt het heel erg tot je door. En dan is het even kut.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je eigenlijk? Ik volgde het topic niet zo toen je hier vertelde over de scheiding, dus misschien heb ik gemist dat je 't er liever niet over wil hebben hoor, maar ik vroeg 't me gewoon af
Ja echt heel fijn. Wat dat betreft, in hoeverre een scheiding ideaal kan zijn: dit is er wel eentje.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
Goed gedaan XM!![]()
Co, fijn dat jullie er hetzelfde over denken. Scheelt toch weer veel gesteggel
Dus het is helemaal tot hem doorgedrongen dat het zo is? Hij heeft geen hoop meer dat het goed komt?
Nouja, vind het best leuk hier hoor, sfeer is een stuk beter dan eerst, maar vind het gewoon geen doen om steeds alles bij te lezen en dan mis je toch een boel. En om alleen ff te posten wat ik heb gegeten en gesport op een dag schiet ook niet op, dat doe ik in mn dagboek op valtaf ook al.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik was eerlijk gezegd ook nogal verbaasd over je terugkomst Sylvana, maargoed, ieder z'n meug
Wat ik zeg, doe waar je je goed bij voelt.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, vind het best leuk hier hoor, sfeer is een stuk beter dan eerst, maar vind het gewoon geen doen om steeds alles bij te lezen en dan mis je toch een boel. En om alleen ff te posten wat ik heb gegeten en gesport op een dag schiet ook niet op, dat doe ik in mn dagboek op valtaf ook al.
Was (ben) je ook echt formeel aan elkaar gebonden?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja echt heel fijn. Wat dat betreft, in hoeverre een scheiding ideaal kan zijn: dit is er wel eentje.
Wat betreft je vraag, ik weet het niet zeker, maar hij begon er zelf over. Dat heeft ook te maken met dat hij nog steeds het huis aan de gracht wil kopen, dus hij moet wel, anders ben ik daar ook weer voor de helft aansprakelijk voor/eigenaar van.
Ja, we waren 13 jaar samen, waarvan de laatste 3 jaar getrouwd. Dus dat moeten we nog even uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat....quote:Op donderdag 16 april 2009 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Was (ben) je ook echt formeel aan elkaar gebonden?
En 'laat' naar bed wil zeggen 21 uur??quote:Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
De kippen zijn ontsnapt uit hun noodren.
En in de nieuwe ren kunnen we ze nog niet opsluiten. Dus nu moeten we afwachten waar ze vannacht besluiten op stok te gaan - vermoedelijk ergens op een hek ofzo, ze dan pakken, in een hok zetten, opsluiten, en dan morgen zelfde recept, totdat wij tijd gehad hebben om een fatsoenlijke ren in elkaar te knutselen.
Kortom, moeten wij weer laat naar bed omdat die domme beesten niet gewoon doen wat wij willen.
't Lijkt me zo moeilijk om dan te wennen aan de nieuwe situatie, dat de toekomst er dan opeens zo anders uitziet dan je je de laatste jaren waarschijnlijk had voorgesteld. Maar misschien groei je daar ook wel langzaam naartoe.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, we waren 13 jaar samen, waarvan de laatste 3 jaar getrouwd. Dus dat moeten we nog even uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat....
Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga maar eens richting het zwembad. Als ik aankom tenminste, moet erheen fietsen en dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Co, wat fijn dat de scheiding zo soepel verloopt zeg! Ik zie nu met mijn nieuwe (tsja nieuwe wat eigenlijk?) iig die leuke meneer, dat het ook anders kan: een hele hoop gedoe en gezeur, geruzie, het haalt echt het slechtste in mensen naar boven soms, zo;n scheiding. Nu hebben zij ook nog twee kinderen, dus dat maakt het ook wel gecompliceerder...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, we waren 13 jaar samen, waarvan de laatste 3 jaar getrouwd. Dus dat moeten we nog even uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat....
Kreng dat je bent!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?
quote:
Misschien was dat dan het kreng in mij, dat ik het anders lasquote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]! Ik bedoelde het als waarschuwing! Heus!
Zie mijn laatste postquote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het als een heel liefdevolle waarschuwing juist!
Ja, met kinderen is het wel lastiger denk ik. Maar wel nog meer reden om het zo soepel mogelijk te laten verlopen!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Co, wat fijn dat de scheiding zo soepel verloopt zeg! Ik zie nu met mijn nieuwe (tsja nieuwe wat eigenlijk?) iig die leuke meneer, dat het ook anders kan: een hele hoop gedoe en gezeur, geruzie, het haalt echt het slechtste in mensen naar boven soms, zo;n scheiding. Nu hebben zij ook nog twee kinderen, dus dat maakt het ook wel gecompliceerder...
Fijn ook dat het nog steeds als de juiste beslissing voelt!
En dat het af en toe doordringt en kut voelt: Dat mag ook best! 13 jaar is een lange tijd hoor, dat is niet niks!
![]()
(oehh mijn nieuwe .... () komt vanavond gezellig langs
![]()
Platte vlam?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef cyclechick het volgende:
huidige love interest typt niet echt lekker weg.
Vlam dan maar![]()
En ik ga misschien volgende week met mijn nieuwe vlam () de Ronde van Noord Holland fietsen. En dat is tof, want die wilde ik al graag doen (omdat hij plat is, lekker geen bergjes
) maar had nog niemand gevonden die mee wilde
Wat betekent dat platte? Iets met sex?quote:
Oohhhh, hahahaha. Nee, dat platte had betrekking op de Ronde van NH, omdat ik niet zo goed ben in bergop fietsen, dus lekker een platte routequote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef mspoez het volgende:
Ik weet niet; zeg jij toch? Hij is plat, geen bergjes. Bedoel je dat hij geen vrouw is?
*kuch* *mompel* *kuch*quote:Op donderdag 16 april 2009 19:59 schreef cyclechick het volgende:
Greyssie, hoe is het met je hardloop carriere?
Je was juist zo goed begonnen! Je moet even een paar keer met alle pijn en moeite door die zure appel heen, om te zorgen dat het een beetje in je ritme komt. Je zult zien dat je je dan veel lekkerder gaat voelen omdat je sport en het idee hebt dat je iets bereikt (afstanden, conditie etc)quote:
hopelijk heeft hij vanvond een iets meer ge-accidenteerde route voor je uitgestippeldquote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohhhh, hahahaha. Nee, dat platte had betrekking op de Ronde van NH, omdat ik niet zo goed ben in bergop fietsen, dus lekker een platte route
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes! Mijn vlam is nog niet thuis; ik wacht met smart
want ik heb honger
Je hebt het gezegdquote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik begin me nu echt af te vragen of ik het hier dan helemaal niet verteld heb?
Ik meen me toch te herinneren dat ik ergens met sub-lettertjes heb geschreven dat het mislukt was met het stoppenMaar misschien durfde ik de post dan toch niet in te voeren?
Volgens mij heb ik het echt geschreven hoor, iemand die het zich nog kan herinneren?
En anders heb ik het vast in een heel druk topic snel even tussendoor gegooid
Ohh, dat lijkt me ook geen goede combiquote:Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Dat citroenijsje had een droppie als houtje!!!Dat was best vies!! Hoewel het ijs zelf wel lekker was.........
die A staat voor Alaska geloof ikquote:Op donderdag 16 april 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt het gezegd.
Ik snapte de naam van Nynke niet. En nu nog steeds nietA knynke? Que?
.
Ik dacht zelfs dat AK voor Alaska stond - AK-Nynke.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die A staat voor Alaska geloof ik
Ik denk dat 't volgende week (bijna) af zal zijn, dan doe ik wel een fotootje. Ik vond dat het eigenlijk wel "hoort" om te kunnen naaien, om in ieder geval te weten hoe het werkt. En handig gewoon ook, ik vind het zo'n onzin om veel geld naar de kleermaker te brengen als ik iets vermaakt wil hebben. Omdat m'n kleren groter of kleiner moeten ofzo, afhankelijk van de gewichtsschommelingenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik ben benieuwd! Krijgen we een foto te zien van het eindresultaat?
Mijn moeder kan het heel goed, naaien. Ik heb mijn hele jeugd zelfmaak gedragen... En daarna ook nog wel
Ga naar het asiel en kies zo'n lief hondje!!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
Ik vind jullie allemaal stom met jullie mannen en huisdieren, ik ben jaloers![]()
Je wilt niet weten hoe zenuwachtig ik was.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat AK voor Alaska stond - AK-Nynke.
DaD, de creme patisserie voor de souffleetjes staat af te koelen. Straks de vormpjes een tweede keer beboteren (Ramsay) en bepoederen met amandelmeel! Ik vind het maar spannend
Ik kom die van jou wel ontvoerenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:34 schreef conleche het volgende:
Ga naar het asiel en kies zo'n lief hondje!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |