abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68075419
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hier

[ afbeelding ]

Tis een lekker ding hoor; daar niet van
Ow wat een droppie
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 15:59:12 #52
163650 Greys
pi_68075424
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hier

[ afbeelding ]

Tis een lekker ding hoor; daar niet van
Ohhhhhhhhhhh! Wat een schijnheil!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68075439
Oh, ik las dus altijd A-Knynke.
pi_68075442
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef Syrena het volgende:
Poezels aan de blommen
Ik ben aan het bedenken wat ik met mijn witlof ga doen vanavond. Ik had al carameliseren bedacht en dan met balsamico, dat is alleen niet erg slank geloof ik.

Of eens witlofsoep proberen.
Als je met carameliseren bedoelt: opbakken met een kilo suiker, dan: ja. Maar veel groente die van nature wat suiker bevat, wordt bij verhitting sowieso zoet; paprika's, uien, dat soort spul. Met een scheut balsamico erbij haal je dat nog wat extra naar boven.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:00:17 #55
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68075467
Ik heb de sax van mijn moeder gepakt en ben gewoon begonnen. De grepen zijn goeddeels hetzelfde als op een blokfluit of dwarsfluit. Beetje uitzoeken en dan lukt het vrij snel.

Moet vergaderen nu. Blergh. Later!
Prrrrr
  donderdag 16 april 2009 @ 16:00:48 #56
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68075484
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
En dan: de lijst!

O: 2 eitjes
T: 3 dropjes
L: 2 volkorenpistoletjes paprikapuree
T: nog een paar dropjes
T: bakje kwark/yoghurt
S: pilates
D: salade met komkommer, kikkererwten, rode ui en gecarameliseerde paprika met tahindressing; wit broodje met zelfgemaakte hummus met pijnboompitten; toe een witte-choco-met-kahlua-souffleetje
T: wit wijntje
Wat lijkt me dat een briljante combinatie

O: waldkornbroodje met jam
L: 3 waldkornbroodjes met kipfilet
T: banaan
D: maaltijdsalade
T: magere bosvruchtenyoghurt

Hm, aan de promovendi (of mensen die dat ooit gedaan hebben) hier, hoe ervaren jullie dat? Als werk of als 'studie'?
En valt er een beetje te leven van een promovendussalaris? Niet dat ik meteen rijk wil worden, maar niet meer hoeven lenen en een huurappartementje zou toch wel mooi zijn.
pi_68075488
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik zet net een steelpannetje soep op en ga weer op de bank zitten. Ik hoor mijn poes drinken en wil al verterend omkijken, zit dat beest gewoon van mijn soep te vreten!! En bedankt, nu hoef ik niet meer
De mijne nam laatst een lik uit het potje pesto dat op tafel stond... dat kon ik ook weggooien toen.

Dat is toch geen normaal poezelgedrag of wel ?
pi_68075492
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je met carameliseren bedoelt: opbakken met een kilo suiker, dan: ja. Maar veel groente die van nature wat suiker bevat, wordt bij verhitting sowieso zoet; paprika's, uien, dat soort spul. Met een scheut balsamico erbij haal je dat nog wat extra naar boven.
Dat is een goede tip!

Ik carameliseer witlof altijd wel met een schep suiker.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:00:55 #59
163650 Greys
pi_68075493
Er zit hier een merel keihard te toeteren en te blèren en uit te sloven in de boom en Boor kijkt vanaf de vensterbank alsof hij er elk moment zijn tanden in kan gaan zetten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 16:02:27 #60
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68075539
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

De mijne nam laatst een lik uit het potje pesto dat op tafel stond... dat kon ik ook weggooien toen.

Dat is toch geen normaal poezelgedrag of wel ?
Volgens mij bestaat 'normaal' poezengedrag niet Onze vorige kat was gek op overrijpe pruimen.
Ohja, en pudding. Als je twee kamers verderop een puddinkje openmaakte, stond hij meteen naar je bakje te hengelen
pi_68075586
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat is een goede tip!

Ik carameliseer witlof altijd wel met een schep suiker.
Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.

Heel erg lekker: langzaam gecarameliseerde uien met balsamico Superzacht, heel erg zoet, en zonder suiker

SiTu, slinger je PM-box eens aan?
pi_68075587
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef SiTu het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat 'normaal' poezengedrag niet Onze vorige kat was gek op overrijpe pruimen.
Ja, dat is toch raar? De onze eet druiven .

Dat ze graag vis en vlees eten, ok. Dat ze van zuivel houden is ook bekend. Maar fruit??
pi_68075617
Onze oude kat was verzot op slagroom. Als je de spuitbus openmaakte hoorde hij het al en dan zat hij meteen naast je. Hij was ook gek op naturelchips trouwens, maar achteraf denk ik toch dat dat niet goed voor hem is geweest.

Goeie vraag over promovendisalaris trouwens SiTu, ben ik ook wel benieuwd naar.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68075622
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja, dat is toch raar? De onze eet druiven .

Dat ze graag vis en vlees eten, ok. Dat ze van zuivel houden is ook bekend. Maar fruit??
Ik heb een kat die sla lust.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:05:19 #65
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68075644
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.

Heel erg lekker: langzaam gecarameliseerde uien met balsamico Superzacht, heel erg zoet, en zonder suiker

SiTu, slinger je PM-box eens aan?
Done.
pi_68075646
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Onze oude kat was verzot op slagroom. Als je de spuitbus openmaakte hoorde hij het al en dan zat hij meteen naast je. Hij was ook gek op naturelchips trouwens, maar achteraf denk ik toch dat dat niet goed voor hem is geweest.
Slagroom wordt dan ook aangeraden om te geven ipv melk. Dat is eigenlijk te mager voor een kat.
pi_68075662
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoe maak je dat? Lijkt me namelijk heerlijk
pi_68075726
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Slagroom wordt dan ook aangeraden om te geven ipv melk. Dat is eigenlijk te mager voor een kat.
Ongeklopt misschien, maar uit een spuitbus met suiker?
pi_68075777
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ongeklopt misschien, maar uit een spuitbus met suiker?
Dat durf ik niet te zeggen

Maar ik weet wel dat je zonder problemen gewone slagroom uit pakjes kunt geven (niet te vaak natuurlijk, anders worden ze te dik) en daar zit volgens mij ook suiker in.
pi_68075780
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb dat echt meteen afgeleerd... daar zijn wel wat liters water doorheen gegaan

OMFG, dat ze naast je vriend zitten is echt te schattig Ik bonjour de mijne altijd meteen weg, omdat ik anders voor dat bekkie smelt en als ze eenmaal doorhebben dat bedelen werkt, krijg je dat niet meer afgeleerd.
De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijn '

Ja, snoezig he! En dan gaat ze inderdaad op haar allerliefst zitten kijken. Werkt niet, though!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68075794
Er moest wel suiker bij dat witlofrecept. Ik weet niet meer waar ik het vandaan had, ik geloof de AH.
Ff Googlen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68075816
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb een kat die sla lust.
Blijkbaar is dus niets raar voor een kat - ze eten gewoon alles .
pi_68075845
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijn '

Ja, snoezig he! En dan gaat ze inderdaad op haar allerliefst zitten kijken. Werkt niet, though!

Ik had ook het voordeel van 1 kat die al goed opgevoed was, en die haar dochter meteen mee heeft opgevoed. Mini is echt super braaf, Sasha iets minder, die wil nog wel eens bedelen. Ik denk dat ze bij haar vorige eigenaars dan wel wat kreeg, want ik geef nooit iets. En eerlijk is eerlijk, ik kan ook goed begrijpen dat ze wat gaven, want madam ziet er dan wel echt ubercute uit.
pi_68075849
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:59 schreef Ewelina het volgende:
Oh, ik las dus altijd A-Knynke.
Volgensmij leest iedereen wel een nickname anders. Zo waren er toch ook mensen die Greys op zijn Nederlands uitspraken? Grijssieeeee!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68075859
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat durf ik niet te zeggen

Maar ik weet wel dat je zonder problemen gewone slagroom uit pakjes kunt geven (niet te vaak natuurlijk, anders worden ze te dik) en daar zit volgens mij ook suiker in.
Wel minder dan in een spuitbus, toch?
Ik denk toch dat ze in de natuur niet echt veel suiker of zout binnenkrijgen, en dat ze er dus ook niet op gebouwd zijn om dat te verwerken. Op z'n tiende ging meneer dood omdat z'n nieren niet meer werkten. Ik ben achteraf toch een beetje bang dat het daarmee te maken had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')