quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik zet net een steelpannetje soep op en ga weer op de bank zitten. Ik hoor mijn poes drinken en wil al verterend omkijken, zit dat beest gewoon van mijn soep te vreten!!En bedankt, nu hoef ik niet meer
Die van mij heeft het 'hoe kom ik ongemerkt op het aanrecht' tot een kunst verhevenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
De mijne komen niet op het aanrecht. Althans, niet wanneer ik thuis ben
Sasha heeft wel ooit sla van mijn bord gejat. Sindsdien mag poeslief niet meer op tafel komen als ik aan het eten ben.
Oh, als ik dat zinnetje lees ben ik zó trots op je!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kwak was gefrustreerd over het feit dat mc ex een nieuw vriendinnetje heeft, en dat ze mannen leuk vindt die ze niet kan krijgen, en is toen mede op aansporing van greysde internetdatewereld ingedoken.
alleen al de aandacht van leuke mannen (en minder leuke mannen) is vet goed voor mijn ego...mensen die proberen te zorgen dat jij hén leuk vindt ipv andersom![]()
en nu heb ik dus heel leuk mailcontact (lange mails) met een jongen uit groningen en een beetje tentative mailcontact met twee jongens/mannen uit den haag....
Ik lees niet alles terug hoor, dus misschien heb ik dat gewoon over het hoofd gezien?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik begin me nu echt af te vragen of ik het hier dan helemaal niet verteld heb?
Ik meen me toch te herinneren dat ik ergens met sub-lettertjes heb geschreven dat het mislukt was met het stoppenMaar misschien durfde ik de post dan toch niet in te voeren?
Volgens mij heb ik het echt geschreven hoor, iemand die het zich nog kan herinneren?
En anders heb ik het vast in een heel druk topic snel even tussendoor gegooid
Ahhhhhhhh gelukkig! Dank je! Ik dacht al dat ik meer water moest gaan drinkenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, je hebt 't gezegd hoor Greys..
Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hierquote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Poes is van plan iets op te eten, of op zijn minst stuk te maken.![]()
Is die ondeugd van jou?
Picks!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb Birkenstock slippers en ze zijn niet zo fashionable (al hebben de mijne een patroontje) en ik vind mijn voeten nog steeds te lelijk om in het openbaar slippers te dragen, maar oh wat zitten die dingen lekker
Ja mamquote:Op donderdag 16 april 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
Elisa, nu is het inderdaad genoeg he? Wees maar lief voor jezelf de rest van de dag
Ja, dat linkje was leuk! En zo dik ben je daar niet hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef mspoez het volgende:
Ewelina heb je btw dat filmlinkje nog gekregen?
En voor Phaidra: ik heb nog niet één saxofoonles gehad... gewoon begonnen en na een maand of zes oefenen kon ik met de band mee. Natuurlijk klinkt het nu allemaal wel veel beter dan toen maar je kan het vrij snel aanleren bedoel ik maar.
Ik vind die standaard-birckenstocks (de teenslippers) best OK, hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb Birkenstock slippers en ze zijn niet zo fashionable (al hebben de mijne een patroontje) en ik vind mijn voeten nog steeds te lelijk om in het openbaar slippers te dragen, maar oh wat zitten die dingen lekker
Ik heb dat echt meteen afgeleerd... daar zijn wel wat liters water doorheen gegaanquote:Op donderdag 16 april 2009 15:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die van mij heeft het 'hoe kom ik ongemerkt op het aanrecht' tot een kunst verheven![]()
Ze komt gelukkig ook nooit op tafel als we eten, ze zitten dan netjes op de stoel naast mijn vriend
Ik had het hier het eerst gelezen, niet daar.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
VMW heeft het in elk geval uitgebreid in het Stoppen Met Roken topic kunnen lezen, want die komt daar ook wel eens
euh geen idee, ik lees ook altijd a.k.nienke.... alleen omdat ze zich ineens aangesproken voelde toen iemand knynke zei over het konijn van de overbuurman van muisquote:Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef Goodbye het volgende:
Missen jullie die A ofzo? Ik las altijd Aa Kaa Nynke. Gaf me altijd terrible flashbacks naar mijn aardrijkskunde lessenMaar het moet dus a knynke zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |