abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68073587

Het vorige deel: Slank 668 # Onweer, Faraday-kooien en auto's. En huizen.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_68073606
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef Ewelina het volgende:
Mooi cijfer!
Prachtig cijfer!

Veel plezier Nynke!
  donderdag 16 april 2009 @ 15:10:32 #3
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68073608
hihi ik wilde net openen "slank 669 kom op Co-Nyntje"
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:10:40 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68073610
Poep! Ook nog ongesteld

Ik kap ermee voor vandaag
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68073619
Ik had de fipo!
Mijn eerste ooit!
pi_68073622
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik had de fipo!
Mijn eerste ooit!
gefeliciteerd met deze mijlpaal
Ja doei.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:11:09 #7
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68073625
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef conleche het volgende:

[..]

O ik ook niet!! Ik las het als Kaa-Nienke, waarom, daar heb ik dan weer geen idee van!

Anywayzzzzz, veel plezier in Berlijn!
een kanientsje (uistpraka weet de spelling niet) is dan ook een konijn in mijn herinnering van t fries
pi_68073638

Lol, ik heb net nieuwe bloemen neergezet en mijn Mini vindt ze heel erg aantrekkelijk en zit rare geluidjes te maken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68073676
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:11 schreef Ewelina het volgende:

Lol, ik heb net nieuwe bloemen neergezet en mijn Mini vindt ze heel erg aantrekkelijk en zit rare geluidjes te maken
schattig, tot ze ze op gaan eten
Ja doei.
pi_68073741
huiswaarts
Ja doei.
pi_68073786
Poezels aan de blommen
Ik ben aan het bedenken wat ik met mijn witlof ga doen vanavond. Ik had al carameliseren bedacht en dan met balsamico, dat is alleen niet erg slank geloof ik.

Of eens witlofsoep proberen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68073844
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat doet ze dan weer niet. Ze snuffelt eraan, that's it.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:17:57 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68073879
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak aan het daten? Tell me more
kwak was gefrustreerd over het feit dat mc ex een nieuw vriendinnetje heeft, en dat ze mannen leuk vindt die ze niet kan krijgen, en is toen mede op aansporing van greys de internetdatewereld ingedoken.

alleen al de aandacht van leuke mannen (en minder leuke mannen) is vet goed voor mijn ego...mensen die proberen te zorgen dat jij hén leuk vindt ipv andersom

en nu heb ik dus heel leuk mailcontact (lange mails ) met een jongen uit groningen en een beetje tentative mailcontact met twee jongens/mannen uit den haag....
pi_68073910
Vraag: Kan ik het maken om mijn kapsalon te bellen en te vragen waar mijn favoriete kapster heen is gegaan? Ik ben nu twee keer door iemand anders geknipt en het is écht te tuttig. Na de eerste keer heb ik de tweede keer naar mijn favoriet gevraagd en kreeg toen alleen een "Ohhhh die werkt hier niet meer" te horen.

Bovendien rekenen ze nu ineens 34 euro terwijl dat andere meisje 28 rekende (en dan had ze nog extra met de stijltang gewerkt ook!).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68073949
En ze zijn niet echt aardig (ja daar moet ik nodig wat van zeggen ). Volgens mij worden ze dat pas als je er echt elke zes weken op de stoep staat. En dat gaat dus nooti gebeuren
pi_68073964
Syrena, gewoon bellen.
pi_68074027
Gister ook friends gezien Co?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:23:42 #18
33954 ElisaB
pi_68074083

donderdag 16 april 2009 @ 15:28:33 #19
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68074260
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef ElisaB het volgende:

[ afbeelding ]
Prrrrr
pi_68074281
quote:

[ afbeelding ]
Aahw
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68074293
Cute
pi_68074382
Gefeliciteerd met je 9,2 MoBlo
pi_68074415
quote:

[ afbeelding ]
Poes is van plan iets op te eten, of op zijn minst stuk te maken.
Is die ondeugd van jou?
pi_68074559
Ik zet net een steelpannetje soep op en ga weer op de bank zitten. Ik hoor mijn poes drinken en wil al verterend omkijken, zit dat beest gewoon van mijn soep te vreten!! En bedankt, nu hoef ik niet meer
  donderdag 16 april 2009 @ 15:36:19 #25
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68074565
tvp
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68074670
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik zet net een steelpannetje soep op en ga weer op de bank zitten. Ik hoor mijn poes drinken en wil al verterend omkijken, zit dat beest gewoon van mijn soep te vreten!! En bedankt, nu hoef ik niet meer

De mijne komen niet op het aanrecht. Althans, niet wanneer ik thuis ben

Sasha heeft wel ooit sla van mijn bord gejat. Sindsdien mag poeslief niet meer op tafel komen als ik aan het eten ben.
pi_68074738
Hoi!

Ewelina, bedankt voor je info! Ik hoorde juist steeds dat 'instrumentbeheersing' bij een saxofoon redelijk lastig was en daarom durfde ik er niet zo goed aan te beginnen. Maar dat blijkt dus toch mee te vallen! Ik zet het op mijn lijstje van activiteiten-die-ik-wil-doen-als-ik-er-ooit-geld-voor-heb. Nu hou ik helaas nog niets over om veel leuke dingen mee te doen en muziekles is best duur (laat staan de aanschaf van een instrument)...

Mo, gefeliciteerd met je mooie cijfer!

En Greys, ik wist ook helemaal niet dat je weer rookt. Ik mis ook van alles hier zeg! Jammer, maar wel heel goed dat je het zo lang hebt volgehouden (ik vind 2,5 maand best lang, ik kan me niet voorstellen dat ik zo lang geen chocola zou eten bijvoorbeeld!) en dat je het al snel weer gaat proberen! Don't give up!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68074784
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De mijne komen niet op het aanrecht. Althans, niet wanneer ik thuis ben

Sasha heeft wel ooit sla van mijn bord gejat. Sindsdien mag poeslief niet meer op tafel komen als ik aan het eten ben.
Die van mij heeft het 'hoe kom ik ongemerkt op het aanrecht' tot een kunst verheven

Ze komt gelukkig ook nooit op tafel als we eten, ze zitten dan netjes op de stoel naast mijn vriend
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 15:43:02 #29
163650 Greys
pi_68074827
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef kwakveense het volgende:

[..]

kwak was gefrustreerd over het feit dat mc ex een nieuw vriendinnetje heeft, en dat ze mannen leuk vindt die ze niet kan krijgen, en is toen mede op aansporing van greys de internetdatewereld ingedoken.

alleen al de aandacht van leuke mannen (en minder leuke mannen) is vet goed voor mijn ego...mensen die proberen te zorgen dat jij hén leuk vindt ipv andersom

en nu heb ik dus heel leuk mailcontact (lange mails ) met een jongen uit groningen en een beetje tentative mailcontact met twee jongens/mannen uit den haag....
Oh, als ik dat zinnetje lees ben ik zó trots op je!

Ik las ook altijd K-Nynke trouwens

Elisa, nu is het inderdaad genoeg he? Wees maar lief voor jezelf de rest van de dag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 15:44:41 #30
163650 Greys
pi_68074880
Ik begin me nu echt af te vragen of ik het hier dan helemaal niet verteld heb?
Ik meen me toch te herinneren dat ik ergens met sub-lettertjes heb geschreven dat het mislukt was met het stoppen Maar misschien durfde ik de post dan toch niet in te voeren?
Volgens mij heb ik het echt geschreven hoor, iemand die het zich nog kan herinneren?
En anders heb ik het vast in een heel druk topic snel even tussendoor gegooid
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68074922
Missen jullie die A ofzo? Ik las altijd Aa Kaa Nynke. Gaf me altijd terrible flashbacks naar mijn aardrijkskunde lessen Maar het moet dus a knynke zijn?
pi_68074938
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik meen me toch te herinneren dat ik ergens met sub-lettertjes heb geschreven dat het mislukt was met het stoppen Maar misschien durfde ik de post dan toch niet in te voeren?
Volgens mij heb ik het echt geschreven hoor, iemand die het zich nog kan herinneren?
Ik lees niet alles terug hoor, dus misschien heb ik dat gewoon over het hoofd gezien?
pi_68074959
VMW wist het wel!? Maar ik heb een tijdje terug ook wel een aantal topics gemist hoor, dus het kan ook heel goed aan mij liggen! Ik ga echt niet terug lezen als ik zie dat ik 10 topics gemist heb... (gaan jullie me nu slaan? Maar ik luv jullie wel hoor! )
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68074992
Ja, je hebt 't gezegd hoor Greys. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 15:48:40 #35
163650 Greys
pi_68075020
VMW heeft het in elk geval uitgebreid in het Stoppen Met Roken topic kunnen lezen, want die komt daar ook wel eens
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 15:49:36 #36
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68075060
Ewelina heb je btw dat filmlinkje nog gekregen?

En voor Phaidra: ik heb nog niet één saxofoonles gehad... gewoon begonnen en na een maand of zes oefenen kon ik met de band mee. Natuurlijk klinkt het nu allemaal wel veel beter dan toen maar je kan het vrij snel aanleren bedoel ik maar.
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 15:49:38 #37
163650 Greys
pi_68075061
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, je hebt 't gezegd hoor Greys. .
Ahhhhhhhh gelukkig! Dank je! Ik dacht al dat ik meer water moest gaan drinken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68075115
Kwakveense, goed man! Kan me voorstellen dat je wel even een drempel over moet, maar wow, het werpt z'n vruchten af, zeg! Zowel qua contacten als wat betreft je enthousiasme
  donderdag 16 april 2009 @ 15:51:17 #39
33954 ElisaB
pi_68075119
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Poes is van plan iets op te eten, of op zijn minst stuk te maken.
Is die ondeugd van jou?
Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hier

Tis een lekker ding hoor; daar niet van
  donderdag 16 april 2009 @ 15:51:18 #40
148689 Muis006
pi_68075120
Ik heb Birkenstock slippers en ze zijn niet zo fashionable (al hebben de mijne een patroontje ) en ik vind mijn voeten nog steeds te lelijk om in het openbaar slippers te dragen, maar oh wat zitten die dingen lekker
pi_68075174
Ik heb ook net nieuwe Hush Puppies gekocht. Niet de meest modieuze schoenen ooit, wel de meest comfortabele. . Ik hoop echt dat ik voortaan dus nog wel kan lopen als ik na een dag werken thuis kom.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:52:58 #42
33954 ElisaB
pi_68075179
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb Birkenstock slippers en ze zijn niet zo fashionable (al hebben de mijne een patroontje ) en ik vind mijn voeten nog steeds te lelijk om in het openbaar slippers te dragen, maar oh wat zitten die dingen lekker
Picks!
pi_68075209
En dan: de lijst!

O: 2 eitjes
T: 3 dropjes
L: 2 volkorenpistoletjes paprikapuree
T: nog een paar dropjes
T: bakje kwark/yoghurt
S: pilates
D: salade met komkommer, kikkererwten, rode ui en gecarameliseerde paprika met tahindressing; wit broodje met zelfgemaakte hummus met pijnboompitten; toe een witte-choco-met-kahlua-souffleetje
T: wit wijntje
  donderdag 16 april 2009 @ 15:54:32 #44
33954 ElisaB
pi_68075237
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
Elisa, nu is het inderdaad genoeg he? Wees maar lief voor jezelf de rest van de dag
Ja mam
pi_68075258
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef mspoez het volgende:
Ewelina heb je btw dat filmlinkje nog gekregen?

En voor Phaidra: ik heb nog niet één saxofoonles gehad... gewoon begonnen en na een maand of zes oefenen kon ik met de band mee. Natuurlijk klinkt het nu allemaal wel veel beter dan toen maar je kan het vrij snel aanleren bedoel ik maar.
Ja, dat linkje was leuk! En zo dik ben je daar niet hoor

Heb jij gewoon een boek gekocht met alle saxofoongrepen? Ik wil namelijk een sopraansax kopen, en het mezelf gewoon aanleren ipv les te nemen. Het enige wat ik zou moeten leren zijn de grepen, die zijn denk ik wel anders dan op een klarinet. De manier van blazen is iig gelijk.
pi_68075269
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind die standaard-birckenstocks (de teenslippers) best OK, hoor Het zijn geen manolo's, maar voor het geboden comfort zien ze er echt goed uit!
pi_68075276
Ik ben heel benieuwd naar je souffleetje, CF!
pi_68075321
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die van mij heeft het 'hoe kom ik ongemerkt op het aanrecht' tot een kunst verheven

Ze komt gelukkig ook nooit op tafel als we eten, ze zitten dan netjes op de stoel naast mijn vriend
Ik heb dat echt meteen afgeleerd... daar zijn wel wat liters water doorheen gegaan

OMFG, dat ze naast je vriend zitten is echt te schattig Ik bonjour de mijne altijd meteen weg, omdat ik anders voor dat bekkie smelt en als ze eenmaal doorhebben dat bedelen werkt, krijg je dat niet meer afgeleerd.
pi_68075329
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
VMW heeft het in elk geval uitgebreid in het Stoppen Met Roken topic kunnen lezen, want die komt daar ook wel eens
Ik had het hier het eerst gelezen, niet daar.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:56:50 #50
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68075330
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef Goodbye het volgende:
Missen jullie die A ofzo? Ik las altijd Aa Kaa Nynke. Gaf me altijd terrible flashbacks naar mijn aardrijkskunde lessen Maar het moet dus a knynke zijn?
euh geen idee, ik lees ook altijd a.k.nienke.... alleen omdat ze zich ineens aangesproken voelde toen iemand knynke zei over het konijn van de overbuurman van muis ging ik twijfelen...

aahahahaha wat een verwarring om niks veroorzaak ik weer hihi

zo, ik heb een enquete opgesteld, een artikel gevonden en gekopieerd, en ben bijna klaar met mn fellowship verslag. pfoeh. nu nog even orde op zaken in mijn financiele wanorde (ik wacht nog steeds op 1100 euro)
pi_68075419
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hier

[ afbeelding ]

Ow wat een droppie
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 15:59:12 #52
163650 Greys
pi_68075424
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ohhhhhhhhhhh! Wat een schijnheil!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68075439
Oh, ik las dus altijd A-Knynke.
pi_68075442
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef Syrena het volgende:
Poezels aan de blommen
Ik ben aan het bedenken wat ik met mijn witlof ga doen vanavond. Ik had al carameliseren bedacht en dan met balsamico, dat is alleen niet erg slank geloof ik.

Of eens witlofsoep proberen.
Als je met carameliseren bedoelt: opbakken met een kilo suiker, dan: ja. Maar veel groente die van nature wat suiker bevat, wordt bij verhitting sowieso zoet; paprika's, uien, dat soort spul. Met een scheut balsamico erbij haal je dat nog wat extra naar boven.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:00:17 #55
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68075467
Ik heb de sax van mijn moeder gepakt en ben gewoon begonnen. De grepen zijn goeddeels hetzelfde als op een blokfluit of dwarsfluit. Beetje uitzoeken en dan lukt het vrij snel.

Moet vergaderen nu. Blergh. Later!
Prrrrr
  donderdag 16 april 2009 @ 16:00:48 #56
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68075484
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
En dan: de lijst!

O: 2 eitjes
T: 3 dropjes
L: 2 volkorenpistoletjes paprikapuree
T: nog een paar dropjes
T: bakje kwark/yoghurt
S: pilates
D: salade met komkommer, kikkererwten, rode ui en gecarameliseerde paprika met tahindressing; wit broodje met zelfgemaakte hummus met pijnboompitten; toe een witte-choco-met-kahlua-souffleetje
T: wit wijntje
Wat lijkt me dat een briljante combinatie

O: waldkornbroodje met jam
L: 3 waldkornbroodjes met kipfilet
T: banaan
D: maaltijdsalade
T: magere bosvruchtenyoghurt

Hm, aan de promovendi (of mensen die dat ooit gedaan hebben) hier, hoe ervaren jullie dat? Als werk of als 'studie'?
En valt er een beetje te leven van een promovendussalaris? Niet dat ik meteen rijk wil worden, maar niet meer hoeven lenen en een huurappartementje zou toch wel mooi zijn.
pi_68075488
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef Goodbye het volgende:
De mijne nam laatst een lik uit het potje pesto dat op tafel stond... dat kon ik ook weggooien toen.

Dat is toch geen normaal poezelgedrag of wel ?
pi_68075492
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je met carameliseren bedoelt: opbakken met een kilo suiker, dan: ja. Maar veel groente die van nature wat suiker bevat, wordt bij verhitting sowieso zoet; paprika's, uien, dat soort spul. Met een scheut balsamico erbij haal je dat nog wat extra naar boven.
Dat is een goede tip!

Ik carameliseer witlof altijd wel met een schep suiker.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:00:55 #59
163650 Greys
pi_68075493
Er zit hier een merel keihard te toeteren en te blèren en uit te sloven in de boom en Boor kijkt vanaf de vensterbank alsof hij er elk moment zijn tanden in kan gaan zetten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 16:02:27 #60
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68075539
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

De mijne nam laatst een lik uit het potje pesto dat op tafel stond... dat kon ik ook weggooien toen.

Dat is toch geen normaal poezelgedrag of wel ?
Volgens mij bestaat 'normaal' poezengedrag niet Onze vorige kat was gek op overrijpe pruimen.
Ohja, en pudding. Als je twee kamers verderop een puddinkje openmaakte, stond hij meteen naar je bakje te hengelen
pi_68075586
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat is een goede tip!

Ik carameliseer witlof altijd wel met een schep suiker.
Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.

Heel erg lekker: langzaam gecarameliseerde uien met balsamico Superzacht, heel erg zoet, en zonder suiker

SiTu, slinger je PM-box eens aan?
pi_68075587
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef SiTu het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat 'normaal' poezengedrag niet Onze vorige kat was gek op overrijpe pruimen.
Ja, dat is toch raar? De onze eet druiven .

Dat ze graag vis en vlees eten, ok. Dat ze van zuivel houden is ook bekend. Maar fruit??
pi_68075617
Onze oude kat was verzot op slagroom. Als je de spuitbus openmaakte hoorde hij het al en dan zat hij meteen naast je. Hij was ook gek op naturelchips trouwens, maar achteraf denk ik toch dat dat niet goed voor hem is geweest.

Goeie vraag over promovendisalaris trouwens SiTu, ben ik ook wel benieuwd naar.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68075622
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja, dat is toch raar? De onze eet druiven .

Dat ze graag vis en vlees eten, ok. Dat ze van zuivel houden is ook bekend. Maar fruit??
Ik heb een kat die sla lust.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:05:19 #65
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68075644
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.

Heel erg lekker: langzaam gecarameliseerde uien met balsamico Superzacht, heel erg zoet, en zonder suiker

SiTu, slinger je PM-box eens aan?
Done.
pi_68075646
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Onze oude kat was verzot op slagroom. Als je de spuitbus openmaakte hoorde hij het al en dan zat hij meteen naast je. Hij was ook gek op naturelchips trouwens, maar achteraf denk ik toch dat dat niet goed voor hem is geweest.
Slagroom wordt dan ook aangeraden om te geven ipv melk. Dat is eigenlijk te mager voor een kat.
pi_68075662
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoe maak je dat? Lijkt me namelijk heerlijk
pi_68075726
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Slagroom wordt dan ook aangeraden om te geven ipv melk. Dat is eigenlijk te mager voor een kat.
Ongeklopt misschien, maar uit een spuitbus met suiker?
pi_68075777
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ongeklopt misschien, maar uit een spuitbus met suiker?
Dat durf ik niet te zeggen

Maar ik weet wel dat je zonder problemen gewone slagroom uit pakjes kunt geven (niet te vaak natuurlijk, anders worden ze te dik) en daar zit volgens mij ook suiker in.
pi_68075780
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb dat echt meteen afgeleerd... daar zijn wel wat liters water doorheen gegaan

OMFG, dat ze naast je vriend zitten is echt te schattig Ik bonjour de mijne altijd meteen weg, omdat ik anders voor dat bekkie smelt en als ze eenmaal doorhebben dat bedelen werkt, krijg je dat niet meer afgeleerd.
De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijn '

Ja, snoezig he! En dan gaat ze inderdaad op haar allerliefst zitten kijken. Werkt niet, though!
pi_68075794
Er moest wel suiker bij dat witlofrecept. Ik weet niet meer waar ik het vandaan had, ik geloof de AH.
Ff Googlen
pi_68075816
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb een kat die sla lust.
Blijkbaar is dus niets raar voor een kat - ze eten gewoon alles .
pi_68075845
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijn '

Ja, snoezig he! En dan gaat ze inderdaad op haar allerliefst zitten kijken. Werkt niet, though!

Ik had ook het voordeel van 1 kat die al goed opgevoed was, en die haar dochter meteen mee heeft opgevoed. Mini is echt super braaf, Sasha iets minder, die wil nog wel eens bedelen. Ik denk dat ze bij haar vorige eigenaars dan wel wat kreeg, want ik geef nooit iets. En eerlijk is eerlijk, ik kan ook goed begrijpen dat ze wat gaven, want madam ziet er dan wel echt ubercute uit.
pi_68075849
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:59 schreef Ewelina het volgende:
Oh, ik las dus altijd A-Knynke.
Volgensmij leest iedereen wel een nickname anders. Zo waren er toch ook mensen die Greys op zijn Nederlands uitspraken? Grijssieeeee!
pi_68075859
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat durf ik niet te zeggen

Maar ik weet wel dat je zonder problemen gewone slagroom uit pakjes kunt geven (niet te vaak natuurlijk, anders worden ze te dik) en daar zit volgens mij ook suiker in.
Wel minder dan in een spuitbus, toch?
Ik denk toch dat ze in de natuur niet echt veel suiker of zout binnenkrijgen, en dat ze er dus ook niet op gebouwd zijn om dat te verwerken. Op z'n tiende ging meneer dood omdat z'n nieren niet meer werkten. Ik ben achteraf toch een beetje bang dat het daarmee te maken had.
pi_68075876
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat van die plantenspuit werkt hier ook totaal niet - meneer kijkt je gewoon aan van 'ja, wat wil je nou eigenlijk?' en gaat zich vervolgens uitgebreid wassen.. op het aanrecht waar je hem vanaf probeerde te spuiten.
pi_68075880
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Syrena het volgende:
Er moest wel suiker bij dat witlofrecept. Ik weet niet meer waar ik het vandaan had, ik geloof de AH.
Ff Googlen
Het is de AH, ik heb dat recept ook wel eens gemaakt. Ik denk ook niet dat 1 schep suiker nu zoveel kwaad kan, als je voor de rest op je voeding let. Kant-en-klare sauzen barsten ook van de suikers.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:12:34 #78
163650 Greys
pi_68075894
Hier gaat het hondje (13 jaar) op haar oude dag de kat imiteren, echt heel leuk!
De kat doet het hondje al met een paar dingen na, maar andersom krijgen we het nu ook.
Dus Bink ligt tegenwoordig óók relaxed op de vensterbank ( ) te wachten tot het baasje thuis komt!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68075967
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik had ook het voordeel van 1 kat die al goed opgevoed was, en die haar dochter meteen mee heeft opgevoed. Mini is echt super braaf, Sasha iets minder, die wil nog wel eens bedelen. Ik denk dat ze bij haar vorige eigenaars dan wel wat kreeg, want ik geef nooit iets. En eerlijk is eerlijk, ik kan ook goed begrijpen dat ze wat gaven, want madam ziet er dan wel echt ubercute uit.
Haha, de mijne was wel goed opgevoed (sowieso compleet zindelijk), maar was vanaf geboorte al een doortrapt schatje. Ze had twee broertjes die ze altijd besprong om te gaan spelen, maar als ze wat bij haar deden begon ze zielig te piepen En héél aanhankelijk
pi_68075969
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
Hier gaat het hondje (13 jaar) op haar oude dag de kat imiteren, echt heel leuk!
De kat doet het hondje al met een paar dingen na, maar andersom krijgen we het nu ook.
Dus Bink ligt tegenwoordig óók relaxed op de vensterbank ( ) te wachten tot het baasje thuis komt!

[ afbeelding ]

Die foto zou ik inlijsten
pi_68075983
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Dat van die plantenspuit werkt hier ook totaal niet - meneer kijkt je gewoon aan van 'ja, wat wil je nou eigenlijk?' en gaat zich vervolgens uitgebreid wassen.. op het aanrecht waar je hem vanaf probeerde te spuiten.

pi_68076004
quote:

[ afbeelding ]
Aww.
Wel leuk thuiskomen zo.
pi_68076006
quote:

[ afbeelding ]
Ohhhh, wat een schátjes!
  donderdag 16 april 2009 @ 16:17:12 #84
148689 Muis006
pi_68076047
Greysie wat een popjes!

En wat ziet je tuin er netjes uit!
pi_68076076
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Haha, de mijne was wel goed opgevoed (sowieso compleet zindelijk), maar was vanaf geboorte al een doortrapt schatje. Ze had twee broertjes die ze altijd besprong om te gaan spelen, maar als ze wat bij haar deden begon ze zielig te piepen En héél aanhankelijk
Dat gedrag zal wel ergens vandaan komen; en laten we eerlijk zijn, wie kan nu een schattig piepend kitten weerstaan?

Ik heb Mini echt opgevoed tot een aandachtshoer. Ze is enorm aanhankelijk, vooral tov mij, en als ik ga slapen kruipt ze altijd bij me Ooit aangeleerd als kitten, en niet gedacht dat mevrouw zo groot zou worden. Nu ligt er dus standaard een poes van ongeveer 7 kilo naast me En ze achtervolgt me altijd en overal.

En eerlijk is eerlijk.... ik vind het echt geweldig dat ze zo lief is
  donderdag 16 april 2009 @ 16:18:29 #86
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68076094
promovendisalarissen zijn vrij makkelijk te vinden: conform de CAO hoger onderwijs, de P-schaal.
http://www.medewerkers.le(...)praktische-info.html

het is niet heel veel en ook neit erg weinig. ik zou er makkelijk van moeten kunnen leven, maar omdat ik een kneus met geld ben en oude schulden heb is t soms krap (ik leef snel te ruim voor mn geld)

ik voel me ergens tussen student en werknemer in... maar dat ligt heel erg aan hoe je het zelf invult denk ik... ik heb bijvoorbeeld voornamelijk veel nog studerende vrienden enzo.
pi_68076146
Hihihi.

Slank, de F&F versie
pi_68076166
kwak, heb jij een aanstelling voor 1 fte of voor 0,8 fte? Ik hoorde namelijk dat het laatste gebruikelijk is.

Misschien wil ik ooit wel gaan promoveren, maar goed, ik heb niet echt de meest denderende cijfers
pi_68076190
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
Dat viel mij ook al op!

Mijn Groningse poezels zijn keurig opgevoed (halen geen kattekwaad uit waar je bij bent ), maar de aanlooppoezels laten zich helemaal niets vertellen.
Als je ze van tafel/aanrecht afveegt krijg je zo'n blik:

En zitten ze er een paar seconden later weer.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:21:35 #90
163650 Greys
pi_68076226
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
Greysie wat een popjes!

Nee hoor, want die is helemaal leeg!
Dat struikje dat je ziet staat nog net op de rand van met de buren.
Alleen het hegje voor het raam staat nog, de rest is er uit en gaan we helemaal opnieuw invullen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 16:24:19 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68076315
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Ewelina het volgende:
kwak, heb jij een aanstelling voor 1 fte of voor 0,8 fte? Ik hoorde namelijk dat het laatste gebruikelijk is.

Misschien wil ik ooit wel gaan promoveren, maar goed, ik heb niet echt de meest denderende cijfers
is hier absoluut niet gebruikelijk! ik ben een uitzondering met mn 0,9 fte (bij 0,8 kun je er 5 jaar over doen, ik heb twee jaar lang elke week een middag vrij gehad en ga per 1 juni weer over op fulltime werken, ik heb in totaal dan een aanstelling gehad van 4 jaar en 2 en een halve maand))
pi_68076335
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Ewelina het volgende:

Is niet in alle branches nodig, hoor Ik had mijn aanstelling volgens mij ook best gekregen met lagere cijfers.

Ligt een beetje aan vraag&aanbod.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:25:56 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68076383
damesch ik ben er vandoor. eten regelen, en hop de trein in, ga naar de finale van t oskar back concours vanavond (vioolconcours)

(dat vind ik leuk ) doeiii
  donderdag 16 april 2009 @ 16:25:56 #94
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68076384
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef kwakveense het volgende:
promovendisalarissen zijn vrij makkelijk te vinden: conform de CAO hoger onderwijs, de P-schaal.
http://www.medewerkers.le(...)praktische-info.html

het is niet heel veel en ook neit erg weinig. ik zou er makkelijk van moeten kunnen leven, maar omdat ik een kneus met geld ben en oude schulden heb is t soms krap (ik leef snel te ruim voor mn geld)

ik voel me ergens tussen student en werknemer in... maar dat ligt heel erg aan hoe je het zelf invult denk ik... ik heb bijvoorbeeld voornamelijk veel nog studerende vrienden enzo.
Oh Sorry. Gisteren kwam ik alleen maar op bedragen uit 2005 enzo uit. Niet goed gekeken blijkbaar
Mja, ze overvallen me een beetje met het feit dat je toch echt moet promoveren in de meeste masterrichtingen om een baan te krijgen. Dat leek me op zich sowieso wel leuk, maar omdat het bij de richting die ik op het oog heb een gebruikelijke vervolgstap is om door te studeren tot klinisch fysicus (weer 4 jaar, wel praktijk), vind ik het op zich wel belangrijk dat ik niet nog 10 jaar een halve student ben en een hele berg moet lenen.
pi_68076411
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef kwakveense het volgende:

[..]

is hier absoluut niet gebruikelijk! ik ben een uitzondering met mn 0,9 fte (bij 0,8 kun je er 5 jaar over doen, ik heb twee jaar lang elke week een middag vrij gehad en ga per 1 juni weer over op fulltime werken, ik heb in totaal dan een aanstelling gehad van 4 jaar en 2 en een halve maand))
Oeh, stiekem lijkt dat me best lekker, een middag in de week vrij
De overgang van student naar werknemer is sowieso al een lastige, en zeker als je zo vrij wordt gelaten, is het echt best lastig om een werkritme op te pakken, vind ik.
pi_68076418
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is niet in alle branches nodig, hoor Ik had mijn aanstelling volgens mij ook best gekregen met lagere cijfers.

Ligt een beetje aan vraag&aanbod.
Ik heb een studie waarbij er volgens mij best veel aanbod is... FAIL

Of er gewoon inrollen na je afstudeerscriptie

Ach, ik zie wel. Misschien ga ik wel de journalistiek in, of voor de klas staan.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:27:43 #97
148689 Muis006
pi_68076453
Ohja ik had het nog niet verteld, maar mijn doelstelling is om met minstens een 7.5 mijn bachelor te halen. Ik ga voor 7.5 (dan ben ik 'met genoegen' bsc) maar een 8 (cum laude) zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.

Ik heb er ook een excel spreadsheet voor gemaakt zodat ik zie over hoeveel wegingen ik nog welk gemiddelde moet halen
pi_68076510
Een middag vrij, wat lekker zeg. Dat hoor ik hier eigenlijk nooit. Is dat op meer plaatsen gebruikelijk of moet je daar echt voor onderhandelen?
pi_68076531
Hmmm, voor gemiddeld een 7,5 heb ik mijn gemiddelde al te veel verziekt Goddank is er nog een master.
pi_68076538
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ach, ik zie wel. Misschien ga ik wel de journalistiek in, of voor de klas staan.
Nah, mijn bachelor-gemiddelde was niet om over naar huis te schrijven, maar best kans dat je op je master gemiddeld veel hoger scoort!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:30:22 #101
163650 Greys
pi_68076565
Veel plezier Kwak!

Muis, wat goed van die spreadsheet! Dan heb je het helemaal in overzicht hoe en wat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 16:30:30 #102
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68076570
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, ik kan dat niet, zo denken Ik wil graag duidelijk weten wat mijn mogelijkheden zijn qua jobs bij de richting die ik kies. Maar zo simpel is het niet in de grotemensenwereld Dus ik zit me helemaal op te vreten omdat niemand me kan vertellen waar ik normaal gezien m'n brood mee ga verdienen na dat hele promoveren.
pi_68076582
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Een middag vrij, wat lekker zeg. Dat hoor ik hier eigenlijk nooit. Is dat op meer plaatsen gebruikelijk of moet je daar echt voor onderhandelen?
Ik heb een contract voor 38 uur. Maar meestal werk ik 40 of meer.
pi_68076589
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Ohja ik had het nog niet verteld, maar mijn doelstelling is om met minstens een 7.5 mijn bachelor te halen. Ik ga voor 7.5 (dan ben ik 'met genoegen' bsc) maar een 8 (cum laude) zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.

Ik heb er ook een excel spreadsheet voor gemaakt zodat ik zie over hoeveel wegingen ik nog welk gemiddelde moet halen
Oh wat goed !

Dat haal ik niet hoor . Voor mijn propedeuse had ik slechts een 6.3 .. daarvan had ik dan wel 56/60 punten in 1 jaar gehaald. Nu doe ik wat rustiger aan en heb ik ook hogere cijfers . Gemiddelde is tot nu toe een 7.1, ik wil proberen het op minimaal een 7.0 te houden.
pi_68076625
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah, mijn bachelor-gemiddelde was niet om over naar huis te schrijven, maar best kans dat je op je master gemiddeld veel hoger scoort!
Ligt eraan op welke manier ze tentamineren. Op essays en tentamens met essayvragen scoor ik altijd veel beter dan op multiple-choice. Dat trekt mijn cijfer altijd naar beneden. Op mc kom ik doorgaans niet hoger dan een 5, terwijl mijn essayvragen meestal wel een 7-8 zijn (mits ik de stof een beetje ken).
  donderdag 16 april 2009 @ 16:32:04 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68076638
Even zeggen dat ik ook een dwarsfluitmuts ben .
En nu ga ik weer.
Doei! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 april 2009 @ 16:32:59 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68076677
Hallo terug uit Sittard. Wel gaar van de lange rit.

Heb een reactie van Friesland Foods over mijn quasi boze mail dat ik nergens die appeltaartkwark kan krijgen
quote:
Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze website.

Wij ontvingen uw vraag betreffende de verkrijgbaarheid van Optimel kwark appel/kaneel 500 g. Wij kunnen u daarover als volgt informeren.

Het product is algemeen in de winkels verkrijgbaar. Onze producten worden zeer breed in de markt gezet en zijn bij vrijwel elke supermarktketen in Nederland in het assortiment opgenomen. Aangezien geleverd wordt aan inkooporganisaties hebben wij zelf geen invloed op het assortiment van alle plaatselijke winkels. Helaas is het voor ons moeilijk om exact na te gaan bij welke supermarkten onze producten te koop zijn. Wij adviseren u de chef van het betreffende schap aan te spreken en te vragen of het product in het assortiment is opgenomen dan wel zou kunnen worden opgenomen.

Wij vertrouwen erop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,

FrieslandCampina Consumentenservice
Ik had nog gehoopt op een vrachtwagen appeltaartkwark, maar helaas

Nu even teruglezen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68076681
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb een contract voor 38 uur. Maar meestal werk ik 40 of meer.
Ben je dan wel vrij om je eigen tijd in te delen? Dat je bijvoorbeeld 4 dagen wat langer doorgaat om een middag vrij te hebben?
pi_68076701
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef SiTu het volgende:

[..]

Oh, ik kan dat niet, zo denken Ik wil graag duidelijk weten wat mijn mogelijkheden zijn qua jobs bij de richting die ik kies. Maar zo simpel is het niet in de grotemensenwereld Dus ik zit me helemaal op te vreten omdat niemand me kan vertellen waar ik normaal gezien m'n brood mee ga verdienen na dat hele promoveren.
Ik kon dat ook heel lang niet hoor. Ik zou heel graag de wetenschap ingaan, maar goed, ik heb ook faalangst en als ik iets echt héél graag wil is de kans dat ik totaal blokkeer heel erg groot.

Dus nu heb ik besloten om me daar maar niet op te gaan richten, en eerst maar eens bachelor nr. 1 te halen. En daarna bachelor nr. 2 (als die *#@&&#* onderwijsplannen voor een tweede studie tenminste niet doorgaan) en een master.
pi_68076705
Beoordeling was vreselijk. Anderhalf uur met die vent gezeten terwijl hij daarvan 5 kwartier heeft zitten wauwelen over assistenten in het algemeen en hoe het hier op kantoor zou moeten gaan en hoe wij (de assistenten) het allemaal verkeerd doen. Hij beweert dat ik toen ik net binnenkwam als stagiaire, dat ik niet 'niks' wist. Tuurlijk, ik ken de theorie wel, maar hoe moet ik in vredesnaam weten hoe alles in de praktijk werkt? Van de helft van de posten die je regelmatig tegenkomt in de administraties van klanten had ik nog nooit gehoord!!

Ik heb welgeteld één compliment (goed punt) gekregen, maar dat werd meteen weer gevolgd door een negatief punt. Ik zou die man wel eens willen beoordelen samen met mijn collega's. Kijken of ie dat leuk vindt.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:34:26 #111
33954 ElisaB
pi_68076736
quote:

[ afbeelding ]
Als ik poes word, kom ik bij jou wonen
pi_68076741
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef SiTu het volgende:

[..]

Ja maar popje, het leuke van een academische opleiding is toch juist ook dat de mogelijkheden daarna zo breed zijn, en dat JIJ kan kiezen wat je dan wilt?
Je bent ook techneut, toch? Dat betekent dat grote consultants je graag willen (nou ja, of wilden gezien de economie), dat grote bedrijven als Shell en Phlips vast wel trek in je hebben, je kunt bij specialistische onderzoeksbureaus gaan werken, je kunt de wetenschap in... It's your choice!
pi_68076759
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

Heb een reactie van Friesland Foods over mijn quasi boze mail dat ik nergens die appeltaartkwark kan krijgen
[..]

Nu even teruglezen!
Je kunt met de AH Klantenservice bellen (dat is gratis, 0800-0305) die zijn tot 20.00u open. Daar kunnen ze voor je opzoeken of er wat mee aan de hand is, en waar het nog te krijgen is. Heb je een streepjescode toevallig? Dat scheelt enorm met zoeken.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:35:41 #114
163650 Greys
pi_68076788
quote:

[..]

Nu even teruglezen!
Een vrachtwagen!
Nou dan moet ik toch maar even wat voor je regelen binnenkort!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 16:35:42 #115
148689 Muis006
pi_68076789
Ik sta nu op een 6,7 met 55 studiepunten. Dus het moet best lukken! Dat moet maar want ik wil met genoegen potver
pi_68076799
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:33 schreef Daph_ het volgende:
Beoordeling was vreselijk. Anderhalf uur met die vent gezeten terwijl hij daarvan 5 kwartier heeft zitten wauwelen over assistenten in het algemeen en hoe het hier op kantoor zou moeten gaan en hoe wij (de assistenten) het allemaal verkeerd doen. Hij beweert dat ik toen ik net binnenkwam als stagiaire, dat ik niet 'niks' wist. Tuurlijk, ik ken de theorie wel, maar hoe moet ik in vredesnaam weten hoe alles in de praktijk werkt? Van de helft van de posten die je regelmatig tegenkomt in de administraties van klanten had ik nog nooit gehoord!!

Ik heb welgeteld één compliment (goed punt) gekregen, maar dat werd meteen weer gevolgd door een negatief punt. Ik zou die man wel eens willen beoordelen samen met mijn collega's. Kijken of ie dat leuk vindt.
Oh bah, wat naar
pi_68076856
quote:

wat vervelend
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:37:30 #118
163650 Greys
pi_68076868
Elisa Je bent welkom hoor!

Daph_, klote dat het zo negatief ging
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68076895
Wat rot Daph_
pi_68076917
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ben je dan wel vrij om je eigen tijd in te delen? Dat je bijvoorbeeld 4 dagen wat langer doorgaat om een middag vrij te hebben?
dat gaat bij mij meestal andersom Ik neem een middag vrij, of een paar uurtjes, om te shoppen ofzo en dan werk ik de dagen erna wat meer. Of niet. Ik ben er ook best makkelijk mee, hoor. Het werk moet af. Hoe vaag dat 'af' ook is.
Komend semester moet ik twee (!) vakken geven; dat betekent dat ik in de periode oktober-december zowat iedere avond en ieder weekend werk, wil ik nog aan mijn eigen onderzoek toekomen. Voor het commerciele onderzoek dat ik vanaf half juni heb gedaan, heb ik ook heel wat avonden doorgewerkt...

Maar ik kan bijvoorbeeld ook wel makkelijk gaan zwemmen in mijn lunchpauze. Of vanavond om half 6 weg omdat ik moet pilatessen.
pi_68076924
Hè bah, Daph. . Heb je er wel wat tegenin gebracht?

Ik hoop ook echt niet dat ik vanavond een vervelende klant heb of zo, want ik weet zeker dat ik dan ga janken in de winkel. Voel me zo huilerig. .
pi_68076963
Daph, grmpf, wat stom
Je kunt toch niet een bijna-afgestudeerd HBO'er zo ontzettend afzeiken
pi_68076990
quote:

[..]

Nu even teruglezen!
Ik had ook een keer gemaild, dat er in een zakje aardappelschijfjes maar 400 gram zat ipv 600 gram, toen kreeg ik een mail terug dat ik het geld kon terugkrijgen (1,80), als ik met de lege verpakking naar de winkel ging.. en die had ik natuurlijk gewoon weggegooid.
pi_68077036
Cheer up everyone!

donderdag 16 april 2009 @ 16:42:54 #125
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68077085
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja maar popje, het leuke van een academische opleiding is toch juist ook dat de mogelijkheden daarna zo breed zijn, en dat JIJ kan kiezen wat je dan wilt?
Je bent ook techneut, toch? Dat betekent dat grote consultants je graag willen (nou ja, of wilden gezien de economie), dat grote bedrijven als Shell en Phlips vast wel trek in je hebben, je kunt bij specialistische onderzoeksbureaus gaan werken, je kunt de wetenschap in... It's your choice!
Mja, dat idee had ik ook en vond ik prima, hoewel ik eerlijk gezegd techniek alleen leuk vindt i.c.m. biologie/geneeskunde De richting die ik het liefste op wil, is dus ook naar het academisch ziekenhuis, daar is een masterrichting op gericht. Nu ben ik een beetje teleurgesteld omdat ze het allemaal veel rooskleuriger voorgesteld hebben dan het eigenlijk is, doktoren schijnen niet zo happig te zijn op techneuten in hun omgeving en het 'beroep' is vrij nieuw
Keuzes, keuzes

Maar nu ga ik even rennen naar het postkantoor
  donderdag 16 april 2009 @ 16:44:35 #126
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68077151
quote:

Bleuh Ben je er nu wel echt klaar?
pi_68077153
Mijn gewogen gemiddelde van mijn master is 7,55. Wordt dat naar boven afgerond? Maar ik ben met mijn ruime 7,5 best tevreden! (hoewel ik nog steeds enorm baal van 1 mondeling, gekregen omdat ik de enige was die het tentamen in de her moest doen omdat ik ziek was op het moment van het 'echte' tentamen. Het originele tentamen was heeel makkelijk volgens studiegenoten en bijna iedereen had een 9 door gewoon het collegemateriaal goed door te nemen. Tijdens mijn mondeling lag de focus echt enorm anders en moest ik opeens namen en jaartallen gaan noemen, terwijl expliciet gezegd was dat alleen de grote lijnen belangrijk waren. Ik was zo ontzettend kwaad toen. Bij gratie een 5,5 gekregen dat ik nog op kon halen door het schrijven van een essay. Dit werd becijferd door een andere docent en ik kreeg een 8, dus het gemiddelde werd een 7. Maar het zit me nog steeds niet lekker.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68077183
SiTu: ik weet niet wat je precies doet maar er gebeurt ook heel veel onderzoek in academische ziekenhuizen en daar zijn wel veel techneuten bij betrokken hoor!

CF: wel fijn dat je zo vrij wordt gelaten om het zelf in te delen. Op die manier is fulltime werken toch al minder erg dan wanneer je altijd van 9 tot 5 vast zit.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:45:36 #129
163650 Greys
pi_68077187
Ik heb ook iets gemist geloof ik!
Sinds wanneer heet SiTu zo en niet meer SiTuSaVais?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68077228
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook iets gemist geloof ik!
Sinds wanneer heet SiTu zo en niet meer SiTuSaVais?
Dat zag ik ook net
pi_68077265
Oh Daph wat naar! voor jou, ik kan me levendig voorstellen hoe jij je moet voelen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68077271
Met al die nickname-veranderingen kijk ik er niet eens meer van op.
Het is dat Mini al bezet is... (door iemand die nooit post )
pi_68077284
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:44 schreef Phaidra het volgende:
Mijn gewogen gemiddelde van mijn master is 7,55. Wordt dat naar boven afgerond? Maar ik ben met mijn ruime 7,5 best tevreden! (hoewel ik nog steeds enorm baal van 1 mondeling, gekregen omdat ik de enige was die het tentamen in de her moest doen omdat ik ziek was op het moment van het 'echte' tentamen. Het originele tentamen was heeel makkelijk volgens studiegenoten en bijna iedereen had een 9 door gewoon het collegemateriaal goed door te nemen. Tijdens mijn mondeling lag de focus echt enorm anders en moest ik opeens namen en jaartallen gaan noemen, terwijl expliciet gezegd was dat alleen de grote lijnen belangrijk waren. Ik was zo ontzettend kwaad toen. Bij gratie een 5,5 gekregen dat ik nog op kon halen door het schrijven van een essay. Dit werd becijferd door een andere docent en ik kreeg een 8, dus het gemiddelde werd een 7. Maar het zit me nog steeds niet lekker.
Dat is een mooi gemiddelde hoor, velen doen het je niet na.

Dat van dat mondeling is wel heel jammer. Een vriendin van mij baalde echt vreselijk toen ze afstudeerde met een 7,9 gemiddeld. Ze had een 8 voor haar scriptie en had waarschijnlijk nog iets hoger kunnen krijgen, als ze dat had gewild. Nu miste ze net haar cum laude.
pi_68077289
voor Daph.
Hoelang moet/mag je nog?
pi_68077305
Thanks all

Het is gewoon zo frustrerend dat ik nooit wat voor die man gedaan heb qua werk, maar dat ik dus wel al het gezeik over me heen krijg. Als ik vraag of hier werk is, dan is dat er niet en kan ik dus niet werken. Dat is inefficiënt, want dan ben je niet declarabel. Vervolgens krijg ik op mijn donder dat ik niet declarabel ben terwijl er gewoon niet voor werk gezorgd wordt. Ik ben bijna klaar (nog maar twee maanden!!) en nog krijg ik op mijn donder. Ik heb me geprobeerd te verdedigen, maar hij draaide het iedere keer weer zo om naar het algemeen en begon weer verder te klagen. Nu durf ik er niet zo veel tegenin te brengen (niet te erg in ieder geval), want ik heb een 0-urencontract en zo lang ik stage loop (tot en met 30 juni 2009, dan lopen mijn stagecontract en nulurencontract beiden af) kan ik niet ergens anders aan de slag. Bij mijn eindbeoordeling zal ik dit wel aangeven.. Maargoed, vind het nu in ieder geval wel ruk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68077345
Oeh, Ewelina, dat is wel heel zuur idd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68077395
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Mini_rulez het volgende:
CF: wel fijn dat je zo vrij wordt gelaten om het zelf in te delen. Op die manier is fulltime werken toch al minder erg dan wanneer je altijd van 9 tot 5 vast zit.
Hmm ja. Het maakt het ook wel iets te makkelijk om je 's morgens vroeg nog eens een keertje om te draaien
pi_68077449
Joehoe, even voor degenen die het leuk vinden:

In TTK ben ik een tournament 'beste kinderboek aller tijden' gestart.. de eerste ronde is inmiddels bezig - dus voor wie dat leuk vinden, even stemmen .
pi_68077613
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

In TTK ben ik een tournament 'beste kinderboek aller tijden' gestart.. de eerste ronde is inmiddels bezig - dus voor wie dat leuk vinden, even stemmen .
Ik had al gestemd.
pi_68077640
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hmm ja. Het maakt het ook wel iets te makkelijk om je 's morgens vroeg nog eens een keertje om te draaien
Da's waar ja... Mijn stagebegeleider laat me ook best wel vrij en dan moet ik ook wel oppassen dat ik niet te makkelijk uurtjes ga skippen, want dan neem ik me wel voor om het later in te halen of thuis nog wat te doen maar dat gebeurt niet altijd. Aan de andere kant, als het werk maar af komt.
Al met al heb ik dit toch wel liever dan vaste tijden. Uiteindelijk is het vast ook wel leerzaam.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:57:03 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68077652
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je kunt met de AH Klantenservice bellen (dat is gratis, 0800-0305) die zijn tot 20.00u open. Daar kunnen ze voor je opzoeken of er wat mee aan de hand is, en waar het nog te krijgen is. Heb je een streepjescode toevallig? Dat scheelt enorm met zoeken.
Nou, zo erg is het nou ook weer niet, maar ik vind het wel opvallend. Wordt op de optimel-site wel genoemd als vast artikel in het assortiment, maar is niet te krijgen bij de Plus / AH in Gouda en ook niet bij 2 redelijk grote AH's in Den Haag... Tja, pech dan .

Daph: wat een rotsituatie zeg... Tijd voor een klein cadeautje voor jezelf
Geldt ook voor Moblo, maar dan om zichzelf te feliciteren met haar mooie cijfer
En ElisaB voor de migraine!

lijstje

O: 2 knackebrod met appelstroop / vruchtenhagel
T: 2 evil Evergreens
L: Subway spicy Italian
T: heeeel dun plakje cake
D: ik denk of niks of 2 boterhammetjes ofzo
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68077665
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Kan ik nu serieus niet op deze stemmen?
pi_68077712
ik weet niet of Enders Game een kinderboek is. Ik twijfel..

maar dat is toch wel de meest briljante die ik ooit heb gelezen
Ja doei.
pi_68077735
XM: ik zou als ik jou was gewoon een berg groente als avondeten nemen. Weinig calorieën en je moet toch nog wat gezonds binnenkrijgen vandaag.
pi_68077753
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, zo erg is het nou ook weer niet, maar ik vind het wel opvallend. Wordt op de optimel-site wel genoemd als vast artikel in het assortiment, maar is niet te krijgen bij de Plus / AH in Gouda en ook niet bij 2 redelijk grote AH's in Den Haag... Tja, pech dan .

Daph: wat een rotsituatie zeg... Tijd voor een klein cadeautje voor jezelf
Geldt ook voor Moblo, maar dan om zichzelf te feliciteren met haar mooie cijfer
En ElisaB voor de migraine!

lijstje

O: 2 knackebrod met appelstroop / vruchtenhagel
T: 2 evil Evergreens
L: Subway spicy Italian
T: heeeel dun plakje cake
D: ik denk of niks of 2 boterhammetjes ofzo
Niet je D skippen! Ga je alleen maar snaaien.

Neem dan rijst met groenten en gamba's oid. Gewoon, iets magers.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:59:08 #146
148689 Muis006
pi_68077754
pi_68077761
Op mijn werk heerst ook de mentaliteit "als het werk maar afkomt". Ik vind dat wel een fijne instelling. Ik zag laatst een vacature waarin gesteld werd dat er minimaal een bepaald aantal records in een database aangemaakt moesten worden per dag. Ik weet dat dat op zich haalbaar is, maar het feit dat ze het eisen zegt wat mij betreft al voldoende over het werkklimaat daar...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68077792
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat was ook 1 van mijn lievelingsboeken. Heb het als volwassen mensch zijnde herkocht en herlezen.......
pi_68077893
. Ik heb de dag niet gehaald, laatste colleges overgeslagen omdat ik tijdens het 4e uur hoorcollege in slaap gevallen ben . Terwijl het verhaal niet saaier dan gewoonlijk was.

Nu even ontspannen bijlezen .

En mijn avondeten is zo'n Knorr wereldgerecht. Iets Afrikaans. En ik zou willen dat ik niet op het pak gekeken had. Per eenpersoonsportie: 1080 kcal . WTF! Ik heb al meer dan 1000 op vandaag, had op 500 voor avondeten gerekend ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 16 april 2009 @ 17:02:30 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68077899
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: ik zou als ik jou was gewoon een berg groente als avondeten nemen. Weinig calorieën en je moet toch nog wat gezonds binnenkrijgen vandaag.
Ja erg he! Heb wel heel erg genoten van het broodje . Denk dat ik zaterdagochtend maar weer RPM ga doen .

Groente vind ik wel een goed idee, denk dat ik dat maar ga doen . Thnx ladies

Zo'n fijn nummer
pi_68077931
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Chicolate het volgende:
. Ik heb de dag niet gehaald, laatste colleges overgeslagen omdat ik tijdens het 4e uur hoorcollege in slaap gevallen ben . Terwijl het verhaal niet saaier dan gewoonlijk was.

En mijn avondeten is zo'n Knorr wereldgerecht. Iets Afrikaans. En ik zou willen dat ik niet op het pak gekeken had. Per eenpersoonsportie: 1080 kcal . WTF! Ik heb al meer dan 1000 op vandaag, had op 500 voor avondeten gerekend ...
1080 PER PERSOON per PORTIE?

wow

kun je bijna net zo goed bij de Mac gaan eten
Ja doei.
pi_68077971
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja erg he! Heb wel heel erg genoten van het broodje . Denk dat ik zaterdagochtend maar weer RPM ga doen .

Groente vind ik wel een goed idee, denk dat ik dat maar ga doen . Thnx ladies

Zo'n fijn nummer
Da's maar goed ook, want je mag alleen zondigen als het echt heel lekker is.
Goed dat je dat RPM doet!

* Mini_rulez gaat ervandoor.
Lekker een uurtje fitnessen en dan kan ik nog net douchen en eten voor de koorrepetitie. Lang leve je eigen tijd indelen.
  donderdag 16 april 2009 @ 17:05:20 #153
148689 Muis006
pi_68077991
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wow

Een Big Mac, grote friet en 1 frietsaus is 1020
  donderdag 16 april 2009 @ 17:05:40 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68077998
quote:

Holymoly! . Dat is wel heul veul!

Had dat laatst ook bij een pastasaus waar 121 per 100 ml in bleek te zitten .
pi_68078001
quote:

Hèèèèèh? Welk gerecht dan, bobotie? If so: wat groente bijkoken en een kleine portie nemen?
pi_68078014
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Phaidra het volgende:
Op mijn werk heerst ook de mentaliteit "als het werk maar afkomt". Ik vind dat wel een fijne instelling. Ik zag laatst een vacature waarin gesteld werd dat er minimaal een bepaald aantal records in een database aangemaakt moesten worden per dag. Ik weet dat dat op zich haalbaar is, maar het feit dat ze het eisen zegt wat mij betreft al voldoende over het werkklimaat daar...
Daar gaan wij dus nu ook naar toe. Er wordt letterlijk gezegd dat het hem niet interesseert of je tot 12 uur 's nachts zit, als het maar af komt. Op zich, dat is tot daar aan toe. Vervolgens wordt er ook nog aangekondigd dat dat allemaal eigen tijd is. Oftewel; je zit je uit de naad te werken om iets af te krijgen voor een klant, maar krijgt daar niet voor betaald. Nou, zo zijn we niet getrouwd! Vreselijk.

Snap wat je bedoelt.. Het is ergens wel logisch en haalbaar, maar het is toch niet echt een leuke instelling enzo.. Het geeft je ook een beetje het idee dat het allemaal om werken gaat en niet om de mensen die het werk uitvoeren.
pi_68078055
@ die megakCal per eenpersoonsportie: bedenk je wel dat je niet weet hoe groot zo'n portie is! Men rekent ook altijd 100 gram rijst per portie, dat eet ik dus bij lange na niet! Dat scheelt ook al he
pi_68078085
@ PPP: ik heb gestemd in het kinderboekentopic hoor! Grappig om al die titels weer eens te zien
pi_68078091
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo'n verdrietige gedachte: voor de kcal van een XL-menu kun je een stevig bord andijviestamppot met worst en jus eten, een brownie met een bol slagroomijs en een irish coffee toe, en dan heb je nog steeds minder kcal En Mac is helemaal niet zo lekker en geeft je een opgeblazen gevoel en na twee uur alweer honger...
pi_68078112
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef Daph_ het volgende:
@ die megakCal per eenpersoonsportie: bedenk je wel dat je niet weet hoe groot zo'n portie is! Men rekent ook altijd 100 gram rijst per portie, dat eet ik dus bij lange na niet! Dat scheelt ook al he
Ze gaan ervan uit dat je 2-3 porties uit zo'n pak haalt... Nou, dat vind ik al best ambitieus!
pi_68078114
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

dat weet jij dan weer maar, zoals ik al zei: ga dan naar de Mac
Ja doei.
pi_68078128
CF! Nu heb ik trek in een brownie met slagroomijs
pi_68078143
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ze gaan ervan uit dat je 2-3 porties uit zo'n pak haalt... Nou, dat vind ik al best ambitieus!
Zo te horen kan ik daar minstens 2 keer van eten
pi_68078152
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jawel, in de volgende ronde . Hij blijft er in hoor, ik had bij het samenstellen niet in de gaten dat krabat hetzelfde boek was...
  donderdag 16 april 2009 @ 17:10:43 #165
148689 Muis006
pi_68078171
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo'n verdrietige gedachte: voor de kcal van een XL-menu kun je een stevig bord andijviestamppot met worst en jus eten, een brownie met een bol slagroomijs en een irish coffee toe, en dan heb je nog steeds minder kcal En Mac is helemaal niet zo lekker en geeft je een opgeblazen gevoel en na twee uur alweer honger...
Jamaar ik hou niet van worst en irish coffee vind ik ook niet lekker.

Maar dat is irrelevant, je hebt helemaal gelijk. Maar ja, aan de andere kant kan het geen kwaad als je het niet te vaak doet lijkt me. En sommige mac producten zijn nu eenmaal lekkerder dan andere

In de Tasty met Bacon zitten trouwens 885 kcal. Zonder de friet
  donderdag 16 april 2009 @ 17:11:45 #166
148689 Muis006
pi_68078203
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat weet jij dan weer maar, zoals ik al zei: ga dan naar de Mac
Ik haal dat ook allemaal van mcdonaldsmenu.info

Ik weet wel de euroknallers uit mijn hoofd want dat moet
pi_68078230
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Jamaar ik hou niet van worst en irish coffee vind ik ook niet lekker.

Maar dat is irrelevant, je hebt helemaal gelijk. Maar ja, aan de andere kant kan het geen kwaad als je het niet te vaak doet lijkt me. En sommige mac producten zijn nu eenmaal lekkerder dan andere

In de Tasty met Bacon zitten trouwens 885 kcal. Zonder de friet
Hoewel ik het eigenlijk vies vind, heb ik soms als ik langs de Mac loop wel een beetje een craving Maargoed, de gedachte aan borden andijviestamppot en brownies helpt me daar vrijwel altijd overheen

Toch blijf ik het onbegrijpelijk vinden hoe ze in hemelsnaam zo idioot veel kcal in zo'n burger weten te krijgen
  donderdag 16 april 2009 @ 17:12:58 #168
148689 Muis006
pi_68078248
Ik vind een verse Quarter Pounder het allerallerlekkerst

pi_68078268
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef Daph_ het volgende:
@ PPP: ik heb gestemd in het kinderboekentopic hoor! Grappig om al die titels weer eens te zien
Ja, leuk he?

Voor mijn verjaardag krijg ik alle kinderboeken van Roald Dahl in het Engels in een box van mijn ouders . Heb nu al zin om ze te gaan herlezen!

en ik ben pas zes augustus jarig
  donderdag 16 april 2009 @ 17:14:10 #170
148689 Muis006
pi_68078292
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoewel ik het eigenlijk vies vind, heb ik soms als ik erlangs loop wel een beetje een craving Maargoed, de gedachte aan borden andijviestamppot en brownies helpt me daar vrijwel altijd overheen

Toch blijf ik het onbegrijpelijk vinden hoe ze in hemelsnaam zo idioot veel kcal in zo'n burger weten te krijgen
De kaas maakt heel veel verschil. En dan nog de vette saus, en het broodje is gewoon witbrood.
pi_68078360
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:

[..]

De kaas maakt heel veel verschil. En dan nog de vette saus, en het broodje is gewoon witbrood.
Het is idd vast saus en kaas, plus wrs vet en suiker in het broodje, plus vet en suiker in de burger... Ik heb weleens geteld als ik thuis lekkere burgers maakte, maar ik kwam incl kaas echt max op 6-700 voor een serieuze maaltijdburger.
pi_68078474
Alleen al het broodje is denk ik zo'n 200 kcal. Als ik zelf burgers maak, dan neem ik er nooit brood bij.

Kent iemand de burgers van Burgermeester? Die zijn echt goddelijk Alles volledig vers, met een hoop groenten erbij en weinig saus. En de kcal volledig waard.
  donderdag 16 april 2009 @ 17:23:03 #173
148689 Muis006
pi_68078596
Er gaat, wat mij betreft, niks boven een burger met uienringen en een dikke klodder ketchup uit een Engelse pub met van die dikke frieten erbij.

Speaking of, ik ga eten!
pi_68078614
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef Ewelina het volgende:
Alleen al het broodje is denk ik zo'n 200 kcal. Als ik zelf burgers maak, dan neem ik er nooit brood bij.

Kent iemand de burgers van Burgermeester? Die zijn echt goddelijk Alles volledig vers, met een hoop groenten erbij en weinig saus. En de kcal volledig waard.
Ik heb dat weleens langs zien komen, ja Maar dat vind ik totaal niet vergelijkbaar; dat is voor mij net zoiets als de burgers die je thuis maakt, met gegrillde paprika en gecarameliseerde ui ofzo. Vast ook wel 7-800 kcal, maar ik neem aan dat je daar niet zo'n Mac-gevoel van krijgt.

Heb in de wijnlanden in ZA een keer geluncht met de zogeheten pinotageburger, zoooooo lekker Daar pas je dan gewoon de rest van je energie-inname die dag op aan
pi_68078665
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb dat weleens langs zien komen, ja Maar dat vind ik totaal niet vergelijkbaar; dat is voor mij net zoiets als de burgers die je thuis maakt, met gegrillde paprika en gecarameliseerde ui ofzo. Vast ook wel 7-800 kcal, maar ik neem aan dat je daar niet zo'n Mac-gevoel van krijgt.

Klopt, dat zijn ze ook, maar dan nog lekkerder
  donderdag 16 april 2009 @ 17:34:17 #176
331 Merel
Be here now.
pi_68078991
Lijstje van gisteren uiteindelijk:

O: brinta
L: 2 eierkoeken
D: soep
T: 2 glazen limonade, 2 eierkoeken

De eierkoeken moesten op

Lijstje vandaag tot nu toe:
O: brinta
L: beker halfvolle melk, maïsbroodje met ham en zongedroogde tomaatjes, bruin pistoletje met filet americain en groenvoer
T: bakje boordevol-youghurt met appeltaartsmaak

Avondeten wordt denk ik een uitsmijter, ligt eraan wat ik zo onderweg naar huis haal. Werken ging trouwens wel OK vandaag, vanochtend was ik niet helemaal helder (miste telkens de helft van gesprekken enzo), maar vanmiddag ging een stuk beter. Nu even tussendoor naar huis om te eten en dan vanavond naailes
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 16 april 2009 @ 17:40:23 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68079241
quote:

[..]

Nu even teruglezen!
Ahum, FrieslandCampina
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 16 april 2009 @ 17:45:11 #178
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68079417
Ik had het al in een eerder topic gezegd, maar ik was mijn wachtwoord + mailadres vergeten en verslaafd als ik ben probeerde ik op een andere computer in te loggen dit weekend (thuis namelijk). Verder had ik geen zin om daar werk van te maken, dus dan maar SiTu

Maaltijdsalade. Wel van de AH, want ik eet alleen en morgen eet ik niet thuis (dwz, te veel weggooien).
pi_68080335
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wow

Precies mijn reactie . Maaaar ... ik ben er nu wel achter dat ze belachelijk grote porties hebben. We waren met zn 5'en en kregen het (2 pakken) lang niet op. Ik had 1 schep rijst en 2 scheppen van de schotel. Dat was nog niet eens 10% van het totaal voor 4-6 personen . Ze houden echt rekening met mensen als mijn broertjes.

@CF: Bobotie inderdaad . De kleine portie was ruim voldoende voor mij.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een film neergelaad en daar zitten Engelse subs bij. En slecht vertaald dat het is joh

Hij zégt: She's shy
Er wordt vertaald: She's high

enzovoorts.
Laatst in een of ander programma, het had met voedsel te maken, vertaalden ze 'carbs' met 'maiskolven' .
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja hoe leer je een kat dat af? Mijn kat vreet steeds de planten op, om het vervolgens op het kleed uit te kotsen (als ze buiten plantjes heeft gegeten, loopt ze speciaal voor het kotsen naar binnen naar het kleed). Ze is een beetje dom, eet al het (giftige) groen in de tuin.

Daph_ .
pi_68080343
Mijn vriend zit me al de hele week te pesten met mijn verjaardagcadeautje. Hij laat niets los, maar laat het onderwerp wel de hele tijd vallen. En dan word ik nieuwgierig En ik moet nog een weekje wachten
pi_68080490
Mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 plakjes ontbijtkoek met roomboter
L: 2 crackers met 30+ kaas.
T: 6x sushi (AH)
T: glas optimel framboos
S: 5 km hardgelopen
In de planning:
T: wodka met snack a jacks (cheese)
D: gegrilde ribeye met schaaltje paprikarauwkost en groene aspergetips. Toe: een citroen-ijsje. Heb ik net gekocht, ben benieuwd of het lekker is....
  donderdag 16 april 2009 @ 18:24:33 #182
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68080787
nog anderhalf nachtje slapen!!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_68080829
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:24 schreef Abbadon het volgende:
Ik ben jaloers!!
pi_68080864
quote:
Dan begint mijn weekend van de hel. En daar ga jij blij om jompelen? Hmm?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 18:26:30 #185
163650 Greys
pi_68080865
quote:
Tsssk, doe maar niet zo blij, je gaat ons heus wel missen

Maar ik snap dat je gaat jubelen bij de gedachte aan je a.s. veekeesjun!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68080896
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?
pi_68080916
quote:
Oh ik wil mee .
pi_68080951
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?
Nou, ik kwam er achter dat ik mijn scriptie over 2,5 week moet inleveren ipv 3,5 week. En aangezien ik volgend weekend ook m'n verjaardag vier enzo lijkt het me verstandig dat ik me dit weekend even ga opsluiten
  donderdag 16 april 2009 @ 18:30:45 #189
148689 Muis006
pi_68081019
Ik hoef nog maar 1 nachtje te slapen.

Oh en ik kwam erachter dat mijn Lunch uit een appel bestond. Maar ik heb gecompenseerd: 2 kaassoufflé, 1 frikandel en friet met zaanse mayo.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:31:46 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68081054
Het avondeten was lekker!
Morgen taco's... gevaarlijk spul, erg vet en calorierijk en erg lekker!

Planning morgen:
O: 1 x boterham osseworst, beschuit halvajam, optimel framboos
T: Appel en boterham osseworst
S: 70 baantjes zwemmen
L: 1 boterham achterham, beschuit aardbeien
T: Peer en sinaasappel
T: blokje pure chocolade met hazelnoot
D: Taco's zo mager mogelijk gemaakt met 2 tartaartjes, klein blikje kidneybonen, klein blikje mais en voor de rest groente.
Creme fraiche en kaas apart zodat ik dat niet hoef te eten.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 16 april 2009 @ 18:32:16 #191
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68081076
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

jompelen? ik jompel niet, ik maak slechts op beschaafde wijze mijn enthousiasme kenbaar
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:32:46 #192
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68081090
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Tsssk, doe maar niet zo blij, je gaat ons heus wel missen

Maar ik snap dat je gaat jubelen bij de gedachte aan je a.s. veekeesjun!
gaan jullie mij ook missen?
pi_68081103
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:32 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jompelen? ik jompel niet, ik maak slechts op beschaafde wijze mijn enthousiasme kenbaar
Nou, ik hou je in de gaten

Wel deet kopen daar he! Niet hier
  donderdag 16 april 2009 @ 18:33:27 #194
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68081118
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ik wil mee .
hmmz...pas jij in mijn handbagage?
pi_68081122
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoef nog maar 1 nachtje te slapen.

Oh en ik kwam erachter dat mijn Lunch uit een appel bestond. Maar ik heb gecompenseerd: 2 kaassoufflé, 1 frikandel en friet met zaanse mayo.
Doe! Normaal!

Zorg jij eens wat beter voor jezelf Muizeltje!!
pi_68081133
Hooi!

Kwak: 3 mannen uitgekozen, wat leuk! ga je met alle drie IRL daten denk je?

Over die knorr pakken, ik at dat vroeger best vaak en kon dan makkelijk met vriendje zo'n pak op (ok hij iets grotere portie) maar iig konden we niet met 3 personen ervan eten hoor

Lijstje vandaag
O"magere yoghurt met een appel
T: 2 mini krentebolletjes met pindakaas
L: meloen yoghurt shake & 2 boterhammen hoummous
T: handvol wasabinootjes
D: tonijnsalade
T: fruit/yoghurt misschien, als ik zin heb

Dacht dat het erg verrot was vandaag, maar dit valt nog wel mee eigenlijk
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:34:31 #197
148689 Muis006
pi_68081153
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe! Normaal!

1 dag mag toch wel? Madame Pizza!

pi_68081183
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hmmz...pas jij in mijn handbagage?
Uiteraard . Ik ben heel vouwbaar en weeg bíjna niets. Ok ik blijf wel thuis
  donderdag 16 april 2009 @ 18:35:25 #199
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68081189
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, ik hou je in de gaten
Ja, maar dat doe je gewoon omdat je het leuk vindt, toch?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 18:35:47 #200
163650 Greys
pi_68081198
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:32 schreef Abbadon het volgende:

[..]

gaan jullie mij ook missen?
Tuulk!
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe! Normaal!

Agree!
Maar Muis had het wel braaf van te voren (gisteren) aangekondigd dat ze vanavond 'slecht' ging eten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68081218
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

1 dag mag toch wel? Madame Pizza!

nouuuuu jij hebt wel vaker ongezonde lijstjes muis
Maar zolang je ook genoeg goede stoffen binnenkrijgt mag je van mij, want volgens mij kan je het wel hebben. Als het maar niet elke dag is he, want das slecth voor je bloedvaten en hart en zulks
  donderdag 16 april 2009 @ 18:37:32 #202
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68081276
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Uiteraard . Ik ben heel vouwbaar en weeg bíjna niets. Ok ik blijf wel thuis
vouwbaar? op zich goed om te weten....volgende keer beter dan maar
  donderdag 16 april 2009 @ 18:37:32 #203
148689 Muis006
pi_68081277
Ja true. Ik heb gister ook op mijn flikker gehad van mijn moeder. Die maakt zich zorgen om me.

Dus ik word nu volgestouwd met appels en sinaasappels en vitamine c en multivitamine en visolie etc. etc.

Maar jullie hebben gelijk
pi_68081307
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ja, maar dat doe je gewoon omdat je het leuk vindt, toch?
True
pi_68081385
Ik deed net een slankpost in een ander topic En nog een heel genante ook, want ik wilde dit filmpje even met jullie delen

donderdag 16 april 2009 @ 18:42:00 #206
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68081421
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

True
Ik wist het wel
pi_68081499
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik wist het wel
pi_68081516
Praktische vraag (waar ik het antwoord zelf nog niet op weet ):

Vanavond is het zwembad open en ik wil eigenlijk wel weer gaan zwemmen. Ik loop redelijk stabiel, maar niet echt soepel. Een van de wondjes is nog niet helemaal dicht (want ik plukte het korstje er vandaag perongeluk vanaf. Heeft niet gebloed, zat al nieuwe huid onder). De orthopeed zei een week geleden al dat ik mocht gaan zwemmen. Zwemmen zou goed zijn voor de vochtafdrijving in mijn knie, en zo het herstel versnellen. Ik heb alleen een bikini en ben 7 kg aangekomen. Ik ben bang dat ik uitglij in het zwembad en iets breek oid.

Dus, vanavond gaan of niet?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 18:46:47 #209
163650 Greys
pi_68081573
Ik zou gaan als ik jou was Chico! Omdat hij een week geleden al zei dat het mocht en jij hebt er zin in.
Maar wel heel voorzichtig doen, kan je niet iemand meenemen om voor de zekerheid aan vast te kunnen grijpen mocht het glad zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 18:51:39 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68081750
Yep, gaan Chico... dat niet open wondje doet sowieso niks.. en voor de rest voorzichtig doen.. en die 7 kg?? Geen mens die het ziet
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 18:55:39 #211
163650 Greys
pi_68081896
Stepford Wives komt vanavond!
Hoewel ik die al eens gezien heb en ik kan me er weinig van herinneren. Da's vast geen goed teken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 18:57:23 #212
148689 Muis006
pi_68081962
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Hoewel ik die al eens gezien heb en ik kan me er weinig van herinneren. Da's vast geen goed teken
Heb je Bring it on, in it to win it gezien gister?
  donderdag 16 april 2009 @ 18:57:39 #213
331 Merel
Be here now.
pi_68081974
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Nicole Kidman met haar emotieloze botoxhoofd juist de vrouw speelt die tegen de emotieloze Stepford-robotten opkomt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 16 april 2009 @ 18:59:49 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68082034
Een film kijken!
Wanneer was Sleepers ervoor? Heb ik een uur naar gekeken en toen kon ik niet meer! Bah, ik heb het geduld helemaal niet meer!
Kan alleen nog x-factor afkijken (nou ja, als ik tussendoor nog wat hapjes kan maken enzo)
pi_68082104
Enders Game is géén kinderboek, MoBlo. OSC heeft wel een rare fascinatie voor extreem begaafde kinderen (en zelf heeft hij er ook een hele bende (had, hij's dood), want een rare -gij zult zich voortplanten-christen).

Meester van de zwarte molen heb ik nog, ik heb dan juist weer Max & de Maximonsters later toen ik groot was eindelijk gekocht (vroeger had ik die uit de bieb).

Ontopic:
brinta
2 roggebrood pindakaas
3 boterhammen pindakaas
zelfgemaakte patat, kroket & bitterbal (niet zelfgemaakt, alleen zelfgefrituurd ) en salade.
En een halfje port.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 19:02:21 #216
163650 Greys
pi_68082106
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Heb je Bring it on, in it to win it gezien gister?
Nee! Was het wat?

Uniekhoorn, morgen weer x-factor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68082119
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik vind het zo grappig dat Nicole Kidman met haar emotieloze botoxhoofd juist de vrouw speelt die tegen de emotieloze Stepford-robotten opkomt

Ik eet vanavond aardappelpuree met karbonades in honing-mosterdmarinade, champignons in kruidenboter en dan nog gegrilde paprika en courgette

Dat brengt mijn lijstje op het volgende:

O: 2 boterhammen met jam
T: appel
L: 2 boterhammen met jam
T: 2 boterhammen met 1 gebakken eitje
D: aardappelpuree met karbonade, champignons in kruidenboter en gegrilde groentes

Misschien later op de avond nog wat pure chocolade.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:03:34 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68082143
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee! Was het wat?

Ja en ik verheug me nu al
  donderdag 16 april 2009 @ 19:07:54 #219
148689 Muis006
pi_68082270
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee! Was het wat?

Ik heb geen idee, ik heb niet gekeken. Ik hoopte op jouw oordeel
  donderdag 16 april 2009 @ 19:12:25 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68082411
Ladies, ik heb braaf een 400 gr zak champignonroerbakgroente gekocht. Met 75 gr rundergehakt erbij had ik een magere prak, maar ik kon maar de helft op. Zat bomvol. Waarschijnlijk nog van dat broodje ofzo.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:12:34 #221
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68082417
Getver. De carbs vallen niet goed ofzo. Heb echt last van mijn buik. Zou ie weer moeten wennen?

Chico, je bent tenminste al gewend aan op krukken lopen en strompelen voor als je valt en iets breekt.
Prrrrr
pi_68082506
MrEx was net hier en we hebben het over de officiele scheiding gehad en hij had gewoon hetzelfde idee als ik!! Dus dat ik Frankrijk hou en hij de rest. Zelfs dat gaat allemaal in harmonie. Ik ben blij.

En toch ook een beetje verdrietig
pi_68082528
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef mspoez het volgende:
Chico, je bent tenminste al gewend aan op krukken lopen en strompelen voor als je valt en iets breekt.
pi_68082568
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
MrEx was net hier en we hebben het over de officiele scheiding gehad en hij had gewoon hetzelfde idee als ik!! Dus dat ik Frankrijk hou en hij de rest. Zelfs dat gaat allemaal in harmonie. Ik ben blij.

Kan je je eigen adres PM'en? Jij hebt nog een Secret Santa kadootje van mij tegoed, en dat ligt hier al klaar, maar weet niet of het adres nu nog klopt?
pi_68082631
quote:

Een héle dikkeslanke knuffel voor jou!
  donderdag 16 april 2009 @ 19:20:42 #226
331 Merel
Be here now.
pi_68082688
quote:

Hoe gaat het verder met je eigenlijk? Ik volgde het topic niet zo toen je hier vertelde over de scheiding, dus misschien heb ik gemist dat je 't er liever niet over wil hebben hoor, maar ik vroeg 't me gewoon af
  donderdag 16 april 2009 @ 19:23:51 #227
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68082798
quote:

Fijn, En naar.
Prrrrr
pi_68082801
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Hoe gaat het verder met je eigenlijk? Ik volgde het topic niet zo toen je hier vertelde over de scheiding, dus misschien heb ik gemist dat je 't er liever niet over wil hebben hoor, maar ik vroeg 't me gewoon af
Eigenlijk gaat het meestal wel heel goed hoor, het was een goede beslissing. Maar soms heb je er een dag tussen zitten en dan ineens dringt het heel erg tot je door. En dan is het even kut.
pi_68082866
Goeieavond

Conleche, ik wist ook niet van je scheiding af, maar sterkte ermee en fijn dat het zo in harmonie verloopt iig met het verdelen enzo

Ik merk toch wel dat ik het allemaal niet bij hou hier omdat het zo verschrikkelijk snel ga. En ben zo druk met andere dingen, dus ben bang dat mn terugkomst niet heel lang gaat duren.

Eetlijstje van vandaag: 6 boterhammen met beenham ( andere beleg was op/kapot), 400 gram aardbeien, hete kip uit het Fok!-kookboek en vanavond nog ijsbergsla met tomaat, komkommer, ei en wortelsalade.

Zometeen naar de sportschool toe, ga alleen cardio en bovenlichaam+buik doen. Ik heb nog steeds spierpijn van dinsdag en ben 2 keer uitgegleden vandaag en heb daardoor last van mn knieëen . Maar om helemaal niet te gaan daarom vind ik ook niet echt wat, dus toch ff de rest van mn lichaam trainen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 19:26:42 #230
163650 Greys
pi_68082891
Goed gedaan XM!

Co, fijn dat jullie er hetzelfde over denken. Scheelt toch weer veel gesteggel
Dus het is helemaal tot hem doorgedrongen dat het zo is? Hij heeft geen hoop meer dat het goed komt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 19:27:18 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68082914
Sterkte conleche, maar het lijkt me wel zo fijn dat de verdeling goed gaat. Dat scheelt weer verdriet en frustratie gok ik zo.
pi_68083038
Ik was eerlijk gezegd ook nogal verbaasd over je terugkomst Sylvana, maargoed, ieder z'n meug
pi_68083083
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
Goed gedaan XM!

Co, fijn dat jullie er hetzelfde over denken. Scheelt toch weer veel gesteggel
Dus het is helemaal tot hem doorgedrongen dat het zo is? Hij heeft geen hoop meer dat het goed komt?
Ja echt heel fijn. Wat dat betreft, in hoeverre een scheiding ideaal kan zijn: dit is er wel eentje.

Wat betreft je vraag, ik weet het niet zeker, maar hij begon er zelf over. Dat heeft ook te maken met dat hij nog steeds het huis aan de gracht wil kopen, dus hij moet wel, anders ben ik daar ook weer voor de helft aansprakelijk voor/eigenaar van.
pi_68083100
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik was eerlijk gezegd ook nogal verbaasd over je terugkomst Sylvana, maargoed, ieder z'n meug
Nouja, vind het best leuk hier hoor, sfeer is een stuk beter dan eerst, maar vind het gewoon geen doen om steeds alles bij te lezen en dan mis je toch een boel. En om alleen ff te posten wat ik heb gegeten en gesport op een dag schiet ook niet op, dat doe ik in mn dagboek op valtaf ook al.
pi_68083138
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nouja, vind het best leuk hier hoor, sfeer is een stuk beter dan eerst, maar vind het gewoon geen doen om steeds alles bij te lezen en dan mis je toch een boel. En om alleen ff te posten wat ik heb gegeten en gesport op een dag schiet ook niet op, dat doe ik in mn dagboek op valtaf ook al.
Wat ik zeg, doe waar je je goed bij voelt.
pi_68083186
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja echt heel fijn. Wat dat betreft, in hoeverre een scheiding ideaal kan zijn: dit is er wel eentje.

Wat betreft je vraag, ik weet het niet zeker, maar hij begon er zelf over. Dat heeft ook te maken met dat hij nog steeds het huis aan de gracht wil kopen, dus hij moet wel, anders ben ik daar ook weer voor de helft aansprakelijk voor/eigenaar van.
Was (ben) je ook echt formeel aan elkaar gebonden?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_68083206
Wat fijn dat er geen extra moeilijkheden bij jullie scheiding zijn, Co. Maar hoe dan ook maken zulke gesprekken het wel 'echt'.

Ben weer thuis en heb gegeten. Toch bijna de hele quiche naar binnen gewerkt, ik denk dat er 1/5e over is...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68083284
De kippen zijn ontsnapt uit hun noodren .
En in de nieuwe ren kunnen we ze nog niet opsluiten. Dus nu moeten we afwachten waar ze vannacht besluiten op stok te gaan - vermoedelijk ergens op een hek ofzo, ze dan pakken, in een hok zetten, opsluiten, en dan morgen zelfde recept, totdat wij tijd gehad hebben om een fatsoenlijke ren in elkaar te knutselen .

Kortom, moeten wij weer laat naar bed omdat die domme beesten niet gewoon doen wat wij willen.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:38:55 #239
331 Merel
Be here now.
pi_68083314
Heerlijk, beesten met een eigen willtje
pi_68083342
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Was (ben) je ook echt formeel aan elkaar gebonden?
Ja, we waren 13 jaar samen, waarvan de laatste 3 jaar getrouwd. Dus dat moeten we nog even uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat....
pi_68083352
Pfff, sigme, wat een werk! Ik zie wel meteen heel komische taferelen voor me a la chicken run
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68083396
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
De kippen zijn ontsnapt uit hun noodren .
En in de nieuwe ren kunnen we ze nog niet opsluiten. Dus nu moeten we afwachten waar ze vannacht besluiten op stok te gaan - vermoedelijk ergens op een hek ofzo, ze dan pakken, in een hok zetten, opsluiten, en dan morgen zelfde recept, totdat wij tijd gehad hebben om een fatsoenlijke ren in elkaar te knutselen .

Kortom, moeten wij weer laat naar bed omdat die domme beesten niet gewoon doen wat wij willen.
En 'laat' naar bed wil zeggen 21 uur??
  donderdag 16 april 2009 @ 19:42:11 #243
33954 ElisaB
pi_68083421
Dikke kus Co

Blijft gevoelig...
pi_68083433
Ik ga maar eens richting het zwembad . Als ik aankom tenminste, moet erheen fietsen en dat heb ik nog niet eerder gedaan.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:46:41 #245
331 Merel
Be here now.
pi_68083563
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, we waren 13 jaar samen, waarvan de laatste 3 jaar getrouwd. Dus dat moeten we nog even uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat....
't Lijkt me zo moeilijk om dan te wennen aan de nieuwe situatie, dat de toekomst er dan opeens zo anders uitziet dan je je de laatste jaren waarschijnlijk had voorgesteld. Maar misschien groei je daar ook wel langzaam naartoe.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:47:16 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68083585
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga maar eens richting het zwembad . Als ik aankom tenminste, moet erheen fietsen en dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?
pi_68083591
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Co, wat fijn dat de scheiding zo soepel verloopt zeg! Ik zie nu met mijn nieuwe (tsja nieuwe wat eigenlijk?) iig die leuke meneer, dat het ook anders kan: een hele hoop gedoe en gezeur, geruzie, het haalt echt het slechtste in mensen naar boven soms, zo;n scheiding. Nu hebben zij ook nog twee kinderen, dus dat maakt het ook wel gecompliceerder...
Fijn ook dat het nog steeds als de juiste beslissing voelt!
En dat het af en toe doordringt en kut voelt: Dat mag ook best! 13 jaar is een lange tijd hoor, dat is niet niks!

(oehh mijn nieuwe .... ( ) komt vanavond gezellig langs
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 19:48:08 #248
163650 Greys
pi_68083620
Succes Chico!

En Sigme, de kippen gaan op stok zodra het gaat schemeren al toch?
Of zijn de moderne kippen van tegenwoordig echte nachtbrakers?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68083636
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?
Kreng dat je bent!
  donderdag 16 april 2009 @ 19:49:22 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68083664
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Kreng dat je bent!
! Ik bedoelde het als waarschuwing! Heus!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 19:49:33 #251
163650 Greys
pi_68083676
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Kreng dat je bent!
Ik zie het als een heel liefdevolle waarschuwing juist!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68083709
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

! Ik bedoelde het als waarschuwing! Heus!
Misschien was dat dan het kreng in mij, dat ik het anders las
pi_68083734
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie het als een heel liefdevolle waarschuwing juist!
Zie mijn laatste post
pi_68083778
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Co, wat fijn dat de scheiding zo soepel verloopt zeg! Ik zie nu met mijn nieuwe (tsja nieuwe wat eigenlijk?) iig die leuke meneer, dat het ook anders kan: een hele hoop gedoe en gezeur, geruzie, het haalt echt het slechtste in mensen naar boven soms, zo;n scheiding. Nu hebben zij ook nog twee kinderen, dus dat maakt het ook wel gecompliceerder...
Fijn ook dat het nog steeds als de juiste beslissing voelt!
En dat het af en toe doordringt en kut voelt: Dat mag ook best! 13 jaar is een lange tijd hoor, dat is niet niks!

(oehh mijn nieuwe .... ( ) komt vanavond gezellig langs
Ja, met kinderen is het wel lastiger denk ik. Maar wel nog meer reden om het zo soepel mogelijk te laten verlopen!

Wat gezellig!! Dat je nieuwe vlam (?) ( ) langs komt!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 19:56:49 #255
163650 Greys
pi_68083910
Je vlam ja!
Of je huidige love interest
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68083993
huidige love interest typt niet echt lekker weg.
Vlam dan maar
En ik ga misschien volgende week met mijn nieuwe vlam ( ) de Ronde van Noord Holland fietsen. En dat is tof, want die wilde ik al graag doen (omdat hij plat is, lekker geen bergjes ) maar had nog niemand gevonden die mee wilde
pi_68084014
Greyssie, hoe is het met je hardloop carriere?
pi_68084057
Ik heb net even de meest geniale aflevering van Scrubs teruggekeken. De musical aflevering

donderdag 16 april 2009 @ 20:05:54 #259
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68084197
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef cyclechick het volgende:
huidige love interest typt niet echt lekker weg.
Vlam dan maar
En ik ga misschien volgende week met mijn nieuwe vlam ( ) de Ronde van Noord Holland fietsen. En dat is tof, want die wilde ik al graag doen (omdat hij plat is, lekker geen bergjes ) maar had nog niemand gevonden die mee wilde
Platte vlam?
Prrrrr
pi_68084221
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:05 schreef mspoez het volgende:

[..]

Platte vlam?
Wat betekent dat platte? Iets met sex?
  donderdag 16 april 2009 @ 20:09:32 #261
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68084327
Ik weet niet; zeg jij toch? Hij is plat, geen bergjes. Bedoel je dat hij geen vrouw is?
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 20:09:59 #262
163650 Greys
pi_68084357
"... omdat hij plat is..." schreef je Cycle
Platte vlam! En gevatte Poes! Vlam gevatte poes! Oke, sorry, ik draaf door.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 20:10:40 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68084380
Ennnnnnn thuis. Lees straks wel ff bij.

Lijstje:

O: half bakje yoghurt met banaan
T: appel
L: twee broodjes kaas, glas yogi, half appeltje, halve sinaasappel
T: paar snoepjes
T: lange vinger en café noir bij de thee
D: aardappelen met spinazie en een gehaktbal
T: Solero Berry Berry
T: Malibu cola

En m'n broek met drukknoopjes die vorig jaar nog niet paste past nu wel weer dus. Whoeoeoeh! .
Niet meer actief op Fok!
pi_68084381
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef mspoez het volgende:
Ik weet niet; zeg jij toch? Hij is plat, geen bergjes. Bedoel je dat hij geen vrouw is?
Oohhhh, hahahaha. Nee, dat platte had betrekking op de Ronde van NH, omdat ik niet zo goed ben in bergop fietsen, dus lekker een platte route
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 20:10:50 #265
163650 Greys
pi_68084388
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:59 schreef cyclechick het volgende:
Greyssie, hoe is het met je hardloop carriere?
*kuch* *mompel* *kuch*

Zoiets!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68084469
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef Greys het volgende:

[..]

*kuch* *mompel* *kuch*

Zoiets!
Je was juist zo goed begonnen! Je moet even een paar keer met alle pijn en moeite door die zure appel heen, om te zorgen dat het een beetje in je ritme komt. Je zult zien dat je je dan veel lekkerder gaat voelen omdat je sport en het idee hebt dat je iets bereikt (afstanden, conditie etc)
You can do it!!
pi_68084492
En nu ga ik even met een kopje thee op de bank, totdat de platte vlam er is

fijne avond dames!
  donderdag 16 april 2009 @ 20:14:28 #268
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68084539
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Oohhhh, hahahaha. Nee, dat platte had betrekking op de Ronde van NH, omdat ik niet zo goed ben in bergop fietsen, dus lekker een platte route
hopelijk heeft hij vanvond een iets meer ge-accidenteerde route voor je uitgestippeld
  donderdag 16 april 2009 @ 20:15:47 #269
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68084588
Ik wens je een steile avond CC! Have fun!
Prrrrr
pi_68084607
Mijn vlam komt ook bijna thuis
  donderdag 16 april 2009 @ 20:20:14 #271
148689 Muis006
pi_68084759
Mijn schaatser zit naast me op de bank.
  donderdag 16 april 2009 @ 20:23:20 #272
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68084866
Tss, mannuh zijn stom, wat moet je er mee?

*ook een vlam wil*
Prrrrr
pi_68085087
Joehoeee
  donderdag 16 april 2009 @ 20:35:18 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68085292
Joeehoeee
pi_68085489
Hallo popjes! Mijn vlam is nog niet thuis; ik wacht met smart
want ik heb honger
  donderdag 16 april 2009 @ 20:41:46 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68085546
Ga zometeen naar 2 voor 12 kijken . Dat vind ik altijd zo leuk, ook al weet ik bijna nooit wat
pi_68085575
Dat citroenijsje had een droppie als houtje!!! Dat was best vies!! Hoewel het ijs zelf wel lekker was.........
pi_68085674
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes! Mijn vlam is nog niet thuis; ik wacht met smart
want ik heb honger
  donderdag 16 april 2009 @ 20:45:24 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68085697
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Je hebt het gezegd .

Ik snapte de naam van Nynke niet. En nu nog steeds niet A knynke? Que? .
Niet meer actief op Fok!
pi_68085702
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Dat citroenijsje had een droppie als houtje!!! Dat was best vies!! Hoewel het ijs zelf wel lekker was.........
Ohh, dat lijkt me ook geen goede combi

Citroen sorbetijs
  donderdag 16 april 2009 @ 21:00:36 #281
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68086241
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt het gezegd .

Ik snapte de naam van Nynke niet. En nu nog steeds niet A knynke? Que? .
die A staat voor Alaska geloof ik
  donderdag 16 april 2009 @ 21:01:51 #282
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68086288
ik heb ein-de-lijk de goede veters voor in mn shelltoes gevonden
pi_68087397
En toen viel het stil kaas! Fijn dat je veters hebt gevonden, maar wat zijn shelltoes??

Ik heb net de afwas gedaan en ik heb géén toetje gemaakt. Eigenlijk meer omdat ik te lui ben om er nog aan te beginnen dan dat ik vond dat het verstandig was . Maar het resultaat is hetzelfde dusss...
Venus in pocketformaat
© loveli
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 21:43:52 #284
163650 Greys
pi_68087855
Ik kom net uit het bad. Lekker
Heb ook trek in een toetje, maar iets zegt me dat het daar nu te laat voor is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68088015
Oeh, een bad lijkt me heerlijk! Helaas beschikt dit huis niet over de benodigde faciliteiten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 16 april 2009 @ 21:54:18 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68088244
Onze douche loopt slecht door, dus ik heb toch iets van een bad. Sort of.

pi_68088254
Je nieuwe schoenen voor het werk inlopen tijdens je werk is geen goed idee. .
  donderdag 16 april 2009 @ 22:17:12 #288
331 Merel
Be here now.
pi_68089251
Naailes was leuk Ik kan er geen bal van, maar uiteindelijk gaat het wel lukken en dan heb ik straks gewoon helemaal zelf een shirtje gemaakt!
pi_68089341
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

die A staat voor Alaska geloof ik
Ik dacht zelfs dat AK voor Alaska stond - AK-Nynke.

DaD, de creme patisserie voor de souffleetjes staat af te koelen. Straks de vormpjes een tweede keer beboteren (Ramsay ) en bepoederen met amandelmeel! Ik vind het maar spannend
pi_68089380
En: ai, blaren?
Merel, ik ben benieuwd! Krijgen we een foto te zien van het eindresultaat?
Mijn moeder kan het heel goed, naaien. Ik heb mijn hele jeugd zelfmaak gedragen... En daarna ook nog wel
  donderdag 16 april 2009 @ 22:21:34 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68089440
Wat leuk Merel . Je laat de resultaten wel zien hier he?!

Ben jaloers, kan nog geen knoop aanzetten .
  donderdag 16 april 2009 @ 22:23:55 #292
331 Merel
Be here now.
pi_68089525
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik ben benieuwd! Krijgen we een foto te zien van het eindresultaat?
Mijn moeder kan het heel goed, naaien. Ik heb mijn hele jeugd zelfmaak gedragen... En daarna ook nog wel
Ik denk dat 't volgende week (bijna) af zal zijn, dan doe ik wel een fotootje. Ik vond dat het eigenlijk wel "hoort" om te kunnen naaien, om in ieder geval te weten hoe het werkt. En handig gewoon ook, ik vind het zo'n onzin om veel geld naar de kleermaker te brengen als ik iets vermaakt wil hebben. Omdat m'n kleren groter of kleiner moeten ofzo, afhankelijk van de gewichtsschommelingen
  donderdag 16 april 2009 @ 22:28:26 #293
148689 Muis006
pi_68089696
Ik ga eens slapen.

Morgen op tijd op en dan met mijn mr. een weekendje naar Gent dus fijn weekend allemaal!

donderdag 16 april 2009 @ 22:30:55 #294
331 Merel
Be here now.
pi_68089772
Ik vind jullie allemaal stom met jullie mannen en huisdieren, ik ben jaloers
pi_68089905
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
Ik vind jullie allemaal stom met jullie mannen en huisdieren, ik ben jaloers
Ga naar het asiel en kies zo'n lief hondje!!!!

Dan heb je precies wat ik heb!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 22:36:25 #296
163650 Greys
pi_68089982
Muis, héél veel plezier en Gent met je schaatser!
En bedankt voor je PM, dat je je even hebt afgemeld!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68089992
Ik kan ook naaien. Maar ik doe het eigenlijk nooit. Ja een zoompje hier en daar. Maar ik maakte vroeger allemaal rare kleren op de academie en die deed ik nog aan ook.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 22:37:59 #298
163650 Greys
pi_68090045
XM, is het heel erg dat ik je nu voor me zie, spartelend in de douchebak?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68090084
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik dacht zelfs dat AK voor Alaska stond - AK-Nynke.

DaD, de creme patisserie voor de souffleetjes staat af te koelen. Straks de vormpjes een tweede keer beboteren (Ramsay ) en bepoederen met amandelmeel! Ik vind het maar spannend
Je wilt niet weten hoe zenuwachtig ik was. . Alsof ik voor een hele jury aan het koken was of zo. . Gelukkig werd het goed ontvangen, zowel hier als in het topic. Ik ga nog bosvruchtensoufflé met frambozencoulis proberen. Succes! Ze zullen nu welhaast klaar zijn, neem ik aan?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 22:38:55 #300
163650 Greys
pi_68090087
Ik kan amper een draad door een naald halen
Laat staan een naaimachine bedienen. Mijn moeder deed dat vroeger wel veel en ik vond het altijd zo'n gezellig geluid, die naaimachine. En dat 'gaspedaal' vond ik heul stoer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 22:40:18 #301
331 Merel
Be here now.
pi_68090138
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:34 schreef conleche het volgende:

Ga naar het asiel en kies zo'n lief hondje!!!!
Ik kom die van jou wel ontvoeren

Dit is trouwens het jurkje dat ik ga maken als het shirtje af is:

Maar dan zonder de lompe zakken. En in een heel lieflijk wit-met-paarse-bloemetjes-stofje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')