abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68075419
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hier

[ afbeelding ]

Tis een lekker ding hoor; daar niet van
Ow wat een droppie
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 15:59:12 #52
163650 Greys
pi_68075424
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hier

[ afbeelding ]

Tis een lekker ding hoor; daar niet van
Ohhhhhhhhhhh! Wat een schijnheil!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68075439
Oh, ik las dus altijd A-Knynke.
pi_68075442
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef Syrena het volgende:
Poezels aan de blommen
Ik ben aan het bedenken wat ik met mijn witlof ga doen vanavond. Ik had al carameliseren bedacht en dan met balsamico, dat is alleen niet erg slank geloof ik.

Of eens witlofsoep proberen.
Als je met carameliseren bedoelt: opbakken met een kilo suiker, dan: ja. Maar veel groente die van nature wat suiker bevat, wordt bij verhitting sowieso zoet; paprika's, uien, dat soort spul. Met een scheut balsamico erbij haal je dat nog wat extra naar boven.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:00:17 #55
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68075467
Ik heb de sax van mijn moeder gepakt en ben gewoon begonnen. De grepen zijn goeddeels hetzelfde als op een blokfluit of dwarsfluit. Beetje uitzoeken en dan lukt het vrij snel.

Moet vergaderen nu. Blergh. Later!
Prrrrr
  donderdag 16 april 2009 @ 16:00:48 #56
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68075484
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
En dan: de lijst!

O: 2 eitjes
T: 3 dropjes
L: 2 volkorenpistoletjes paprikapuree
T: nog een paar dropjes
T: bakje kwark/yoghurt
S: pilates
D: salade met komkommer, kikkererwten, rode ui en gecarameliseerde paprika met tahindressing; wit broodje met zelfgemaakte hummus met pijnboompitten; toe een witte-choco-met-kahlua-souffleetje
T: wit wijntje
Wat lijkt me dat een briljante combinatie

O: waldkornbroodje met jam
L: 3 waldkornbroodjes met kipfilet
T: banaan
D: maaltijdsalade
T: magere bosvruchtenyoghurt

Hm, aan de promovendi (of mensen die dat ooit gedaan hebben) hier, hoe ervaren jullie dat? Als werk of als 'studie'?
En valt er een beetje te leven van een promovendussalaris? Niet dat ik meteen rijk wil worden, maar niet meer hoeven lenen en een huurappartementje zou toch wel mooi zijn.
pi_68075488
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik zet net een steelpannetje soep op en ga weer op de bank zitten. Ik hoor mijn poes drinken en wil al verterend omkijken, zit dat beest gewoon van mijn soep te vreten!! En bedankt, nu hoef ik niet meer
De mijne nam laatst een lik uit het potje pesto dat op tafel stond... dat kon ik ook weggooien toen.

Dat is toch geen normaal poezelgedrag of wel ?
pi_68075492
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je met carameliseren bedoelt: opbakken met een kilo suiker, dan: ja. Maar veel groente die van nature wat suiker bevat, wordt bij verhitting sowieso zoet; paprika's, uien, dat soort spul. Met een scheut balsamico erbij haal je dat nog wat extra naar boven.
Dat is een goede tip!

Ik carameliseer witlof altijd wel met een schep suiker.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:00:55 #59
163650 Greys
pi_68075493
Er zit hier een merel keihard te toeteren en te blèren en uit te sloven in de boom en Boor kijkt vanaf de vensterbank alsof hij er elk moment zijn tanden in kan gaan zetten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 16:02:27 #60
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68075539
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

De mijne nam laatst een lik uit het potje pesto dat op tafel stond... dat kon ik ook weggooien toen.

Dat is toch geen normaal poezelgedrag of wel ?
Volgens mij bestaat 'normaal' poezengedrag niet Onze vorige kat was gek op overrijpe pruimen.
Ohja, en pudding. Als je twee kamers verderop een puddinkje openmaakte, stond hij meteen naar je bakje te hengelen
pi_68075586
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat is een goede tip!

Ik carameliseer witlof altijd wel met een schep suiker.
Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.

Heel erg lekker: langzaam gecarameliseerde uien met balsamico Superzacht, heel erg zoet, en zonder suiker

SiTu, slinger je PM-box eens aan?
pi_68075587
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef SiTu het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat 'normaal' poezengedrag niet Onze vorige kat was gek op overrijpe pruimen.
Ja, dat is toch raar? De onze eet druiven .

Dat ze graag vis en vlees eten, ok. Dat ze van zuivel houden is ook bekend. Maar fruit??
pi_68075617
Onze oude kat was verzot op slagroom. Als je de spuitbus openmaakte hoorde hij het al en dan zat hij meteen naast je. Hij was ook gek op naturelchips trouwens, maar achteraf denk ik toch dat dat niet goed voor hem is geweest.

Goeie vraag over promovendisalaris trouwens SiTu, ben ik ook wel benieuwd naar.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68075622
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja, dat is toch raar? De onze eet druiven .

Dat ze graag vis en vlees eten, ok. Dat ze van zuivel houden is ook bekend. Maar fruit??
Ik heb een kat die sla lust.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:05:19 #65
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68075644
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.

Heel erg lekker: langzaam gecarameliseerde uien met balsamico Superzacht, heel erg zoet, en zonder suiker

SiTu, slinger je PM-box eens aan?
Done.
pi_68075646
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Onze oude kat was verzot op slagroom. Als je de spuitbus openmaakte hoorde hij het al en dan zat hij meteen naast je. Hij was ook gek op naturelchips trouwens, maar achteraf denk ik toch dat dat niet goed voor hem is geweest.
Slagroom wordt dan ook aangeraden om te geven ipv melk. Dat is eigenlijk te mager voor een kat.
pi_68075662
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoe maak je dat? Lijkt me namelijk heerlijk
pi_68075726
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Slagroom wordt dan ook aangeraden om te geven ipv melk. Dat is eigenlijk te mager voor een kat.
Ongeklopt misschien, maar uit een spuitbus met suiker?
pi_68075777
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ongeklopt misschien, maar uit een spuitbus met suiker?
Dat durf ik niet te zeggen

Maar ik weet wel dat je zonder problemen gewone slagroom uit pakjes kunt geven (niet te vaak natuurlijk, anders worden ze te dik) en daar zit volgens mij ook suiker in.
pi_68075780
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb dat echt meteen afgeleerd... daar zijn wel wat liters water doorheen gegaan

OMFG, dat ze naast je vriend zitten is echt te schattig Ik bonjour de mijne altijd meteen weg, omdat ik anders voor dat bekkie smelt en als ze eenmaal doorhebben dat bedelen werkt, krijg je dat niet meer afgeleerd.
De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijn '

Ja, snoezig he! En dan gaat ze inderdaad op haar allerliefst zitten kijken. Werkt niet, though!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68075794
Er moest wel suiker bij dat witlofrecept. Ik weet niet meer waar ik het vandaan had, ik geloof de AH.
Ff Googlen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68075816
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb een kat die sla lust.
Blijkbaar is dus niets raar voor een kat - ze eten gewoon alles .
pi_68075845
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijn '

Ja, snoezig he! En dan gaat ze inderdaad op haar allerliefst zitten kijken. Werkt niet, though!

Ik had ook het voordeel van 1 kat die al goed opgevoed was, en die haar dochter meteen mee heeft opgevoed. Mini is echt super braaf, Sasha iets minder, die wil nog wel eens bedelen. Ik denk dat ze bij haar vorige eigenaars dan wel wat kreeg, want ik geef nooit iets. En eerlijk is eerlijk, ik kan ook goed begrijpen dat ze wat gaven, want madam ziet er dan wel echt ubercute uit.
pi_68075849
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:59 schreef Ewelina het volgende:
Oh, ik las dus altijd A-Knynke.
Volgensmij leest iedereen wel een nickname anders. Zo waren er toch ook mensen die Greys op zijn Nederlands uitspraken? Grijssieeeee!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68075859
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat durf ik niet te zeggen

Maar ik weet wel dat je zonder problemen gewone slagroom uit pakjes kunt geven (niet te vaak natuurlijk, anders worden ze te dik) en daar zit volgens mij ook suiker in.
Wel minder dan in een spuitbus, toch?
Ik denk toch dat ze in de natuur niet echt veel suiker of zout binnenkrijgen, en dat ze er dus ook niet op gebouwd zijn om dat te verwerken. Op z'n tiende ging meneer dood omdat z'n nieren niet meer werkten. Ik ben achteraf toch een beetje bang dat het daarmee te maken had.
pi_68075876
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat van die plantenspuit werkt hier ook totaal niet - meneer kijkt je gewoon aan van 'ja, wat wil je nou eigenlijk?' en gaat zich vervolgens uitgebreid wassen.. op het aanrecht waar je hem vanaf probeerde te spuiten.
pi_68075880
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Syrena het volgende:
Er moest wel suiker bij dat witlofrecept. Ik weet niet meer waar ik het vandaan had, ik geloof de AH.
Ff Googlen
Het is de AH, ik heb dat recept ook wel eens gemaakt. Ik denk ook niet dat 1 schep suiker nu zoveel kwaad kan, als je voor de rest op je voeding let. Kant-en-klare sauzen barsten ook van de suikers.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:12:34 #78
163650 Greys
pi_68075894
Hier gaat het hondje (13 jaar) op haar oude dag de kat imiteren, echt heel leuk!
De kat doet het hondje al met een paar dingen na, maar andersom krijgen we het nu ook.
Dus Bink ligt tegenwoordig óók relaxed op de vensterbank ( ) te wachten tot het baasje thuis komt!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68075967
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik had ook het voordeel van 1 kat die al goed opgevoed was, en die haar dochter meteen mee heeft opgevoed. Mini is echt super braaf, Sasha iets minder, die wil nog wel eens bedelen. Ik denk dat ze bij haar vorige eigenaars dan wel wat kreeg, want ik geef nooit iets. En eerlijk is eerlijk, ik kan ook goed begrijpen dat ze wat gaven, want madam ziet er dan wel echt ubercute uit.
Haha, de mijne was wel goed opgevoed (sowieso compleet zindelijk), maar was vanaf geboorte al een doortrapt schatje. Ze had twee broertjes die ze altijd besprong om te gaan spelen, maar als ze wat bij haar deden begon ze zielig te piepen En héél aanhankelijk
pi_68075969
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
Hier gaat het hondje (13 jaar) op haar oude dag de kat imiteren, echt heel leuk!
De kat doet het hondje al met een paar dingen na, maar andersom krijgen we het nu ook.
Dus Bink ligt tegenwoordig óók relaxed op de vensterbank ( ) te wachten tot het baasje thuis komt!

[ afbeelding ]

Die foto zou ik inlijsten
pi_68075983
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Dat van die plantenspuit werkt hier ook totaal niet - meneer kijkt je gewoon aan van 'ja, wat wil je nou eigenlijk?' en gaat zich vervolgens uitgebreid wassen.. op het aanrecht waar je hem vanaf probeerde te spuiten.

pi_68076004
quote:

[ afbeelding ]
Aww.
Wel leuk thuiskomen zo.
pi_68076006
quote:

[ afbeelding ]
Ohhhh, wat een schátjes!
  donderdag 16 april 2009 @ 16:17:12 #84
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68076047
Greysie wat een popjes!

En wat ziet je tuin er netjes uit!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68076076
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Haha, de mijne was wel goed opgevoed (sowieso compleet zindelijk), maar was vanaf geboorte al een doortrapt schatje. Ze had twee broertjes die ze altijd besprong om te gaan spelen, maar als ze wat bij haar deden begon ze zielig te piepen En héél aanhankelijk
Dat gedrag zal wel ergens vandaan komen; en laten we eerlijk zijn, wie kan nu een schattig piepend kitten weerstaan?

Ik heb Mini echt opgevoed tot een aandachtshoer. Ze is enorm aanhankelijk, vooral tov mij, en als ik ga slapen kruipt ze altijd bij me Ooit aangeleerd als kitten, en niet gedacht dat mevrouw zo groot zou worden. Nu ligt er dus standaard een poes van ongeveer 7 kilo naast me En ze achtervolgt me altijd en overal.

En eerlijk is eerlijk.... ik vind het echt geweldig dat ze zo lief is
  donderdag 16 april 2009 @ 16:18:29 #86
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68076094
promovendisalarissen zijn vrij makkelijk te vinden: conform de CAO hoger onderwijs, de P-schaal.
http://www.medewerkers.le(...)praktische-info.html

het is niet heel veel en ook neit erg weinig. ik zou er makkelijk van moeten kunnen leven, maar omdat ik een kneus met geld ben en oude schulden heb is t soms krap (ik leef snel te ruim voor mn geld)

ik voel me ergens tussen student en werknemer in... maar dat ligt heel erg aan hoe je het zelf invult denk ik... ik heb bijvoorbeeld voornamelijk veel nog studerende vrienden enzo.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68076146
Hihihi.

Slank, de F&F versie
pi_68076166
kwak, heb jij een aanstelling voor 1 fte of voor 0,8 fte? Ik hoorde namelijk dat het laatste gebruikelijk is.

Misschien wil ik ooit wel gaan promoveren, maar goed, ik heb niet echt de meest denderende cijfers
pi_68076190
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
Dat viel mij ook al op!

Mijn Groningse poezels zijn keurig opgevoed (halen geen kattekwaad uit waar je bij bent ), maar de aanlooppoezels laten zich helemaal niets vertellen.
Als je ze van tafel/aanrecht afveegt krijg je zo'n blik:

En zitten ze er een paar seconden later weer.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 16:21:35 #90
163650 Greys
pi_68076226
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
Greysie wat een popjes!

Nee hoor, want die is helemaal leeg!
Dat struikje dat je ziet staat nog net op de rand van met de buren.
Alleen het hegje voor het raam staat nog, de rest is er uit en gaan we helemaal opnieuw invullen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 april 2009 @ 16:24:19 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68076315
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Ewelina het volgende:
kwak, heb jij een aanstelling voor 1 fte of voor 0,8 fte? Ik hoorde namelijk dat het laatste gebruikelijk is.

Misschien wil ik ooit wel gaan promoveren, maar goed, ik heb niet echt de meest denderende cijfers
is hier absoluut niet gebruikelijk! ik ben een uitzondering met mn 0,9 fte (bij 0,8 kun je er 5 jaar over doen, ik heb twee jaar lang elke week een middag vrij gehad en ga per 1 juni weer over op fulltime werken, ik heb in totaal dan een aanstelling gehad van 4 jaar en 2 en een halve maand))
pi_68076335
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Ewelina het volgende:

Is niet in alle branches nodig, hoor Ik had mijn aanstelling volgens mij ook best gekregen met lagere cijfers.

Ligt een beetje aan vraag&aanbod.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:25:56 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68076383
damesch ik ben er vandoor. eten regelen, en hop de trein in, ga naar de finale van t oskar back concours vanavond (vioolconcours)

(dat vind ik leuk ) doeiii
  donderdag 16 april 2009 @ 16:25:56 #94
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68076384
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef kwakveense het volgende:
promovendisalarissen zijn vrij makkelijk te vinden: conform de CAO hoger onderwijs, de P-schaal.
http://www.medewerkers.le(...)praktische-info.html

het is niet heel veel en ook neit erg weinig. ik zou er makkelijk van moeten kunnen leven, maar omdat ik een kneus met geld ben en oude schulden heb is t soms krap (ik leef snel te ruim voor mn geld)

ik voel me ergens tussen student en werknemer in... maar dat ligt heel erg aan hoe je het zelf invult denk ik... ik heb bijvoorbeeld voornamelijk veel nog studerende vrienden enzo.
Oh Sorry. Gisteren kwam ik alleen maar op bedragen uit 2005 enzo uit. Niet goed gekeken blijkbaar
Mja, ze overvallen me een beetje met het feit dat je toch echt moet promoveren in de meeste masterrichtingen om een baan te krijgen. Dat leek me op zich sowieso wel leuk, maar omdat het bij de richting die ik op het oog heb een gebruikelijke vervolgstap is om door te studeren tot klinisch fysicus (weer 4 jaar, wel praktijk), vind ik het op zich wel belangrijk dat ik niet nog 10 jaar een halve student ben en een hele berg moet lenen.
pi_68076411
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef kwakveense het volgende:

[..]

is hier absoluut niet gebruikelijk! ik ben een uitzondering met mn 0,9 fte (bij 0,8 kun je er 5 jaar over doen, ik heb twee jaar lang elke week een middag vrij gehad en ga per 1 juni weer over op fulltime werken, ik heb in totaal dan een aanstelling gehad van 4 jaar en 2 en een halve maand))
Oeh, stiekem lijkt dat me best lekker, een middag in de week vrij
De overgang van student naar werknemer is sowieso al een lastige, en zeker als je zo vrij wordt gelaten, is het echt best lastig om een werkritme op te pakken, vind ik.
pi_68076418
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is niet in alle branches nodig, hoor Ik had mijn aanstelling volgens mij ook best gekregen met lagere cijfers.

Ligt een beetje aan vraag&aanbod.
Ik heb een studie waarbij er volgens mij best veel aanbod is... FAIL

Of er gewoon inrollen na je afstudeerscriptie

Ach, ik zie wel. Misschien ga ik wel de journalistiek in, of voor de klas staan.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:27:43 #97
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68076453
Ohja ik had het nog niet verteld, maar mijn doelstelling is om met minstens een 7.5 mijn bachelor te halen. Ik ga voor 7.5 (dan ben ik 'met genoegen' bsc) maar een 8 (cum laude) zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.

Ik heb er ook een excel spreadsheet voor gemaakt zodat ik zie over hoeveel wegingen ik nog welk gemiddelde moet halen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68076510
Een middag vrij, wat lekker zeg. Dat hoor ik hier eigenlijk nooit. Is dat op meer plaatsen gebruikelijk of moet je daar echt voor onderhandelen?
pi_68076531
Hmmm, voor gemiddeld een 7,5 heb ik mijn gemiddelde al te veel verziekt Goddank is er nog een master.
pi_68076538
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb een studie waarbij er volgens mij best veel aanbod is... FAIL

Of er gewoon inrollen na je afstudeerscriptie

Ach, ik zie wel. Misschien ga ik wel de journalistiek in, of voor de klas staan.
Nah, mijn bachelor-gemiddelde was niet om over naar huis te schrijven, maar best kans dat je op je master gemiddeld veel hoger scoort!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')