Ow wat een droppiequote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hier![]()
[ afbeelding ]
Tis een lekker ding hoor; daar niet van
Ohhhhhhhhhhh!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Poes was inderdaad van plan eens lekker in de vaas te gaan wroeten. Tot ze zag dat ik aan de andere kant van de bos stond. Toen ging ze ineens schijnheilig zitten firten met me. Zo van: Ow hoi, jij hier![]()
[ afbeelding ]
Tis een lekker ding hoor; daar niet van
Als je met carameliseren bedoelt: opbakken met een kilo suiker, dan: ja. Maar veel groente die van nature wat suiker bevat, wordt bij verhitting sowieso zoet; paprika's, uien, dat soort spul. Met een scheut balsamico erbij haal je dat nog wat extra naar boven.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef Syrena het volgende:
Poezels aan de blommen![]()
Ik ben aan het bedenken wat ik met mijn witlof ga doen vanavond. Ik had al carameliseren bedacht en dan met balsamico, dat is alleen niet erg slank geloof ik.
Of eens witlofsoep proberen.
Wat lijkt me dat een briljante combinatiequote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
En dan: de lijst!
O: 2 eitjes
T: 3 dropjes
L: 2 volkorenpistoletjes paprikapuree
T: nog een paar dropjes
T: bakje kwark/yoghurt
S: pilates
D: salade met komkommer, kikkererwten, rode ui en gecarameliseerde paprika met tahindressing; wit broodje met zelfgemaakte hummus met pijnboompitten; toe een witte-choco-met-kahlua-souffleetje
T: wit wijntje
De mijne nam laatst een lik uit het potje pesto dat op tafel stond... dat kon ik ook weggooien toen.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik zet net een steelpannetje soep op en ga weer op de bank zitten. Ik hoor mijn poes drinken en wil al verterend omkijken, zit dat beest gewoon van mijn soep te vreten!!En bedankt, nu hoef ik niet meer
Dat is een goede tip!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je met carameliseren bedoelt: opbakken met een kilo suiker, dan: ja. Maar veel groente die van nature wat suiker bevat, wordt bij verhitting sowieso zoet; paprika's, uien, dat soort spul. Met een scheut balsamico erbij haal je dat nog wat extra naar boven.
Volgens mij bestaat 'normaal' poezengedrag nietquote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
De mijne nam laatst een lik uit het potje pesto dat op tafel stond... dat kon ik ook weggooien toen.![]()
Dat is toch geen normaal poezelgedrag of wel ?
Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is een goede tip!
Ik carameliseer witlof altijd wel met een schep suiker.
Ja, dat is toch raar? De onze eet druivenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef SiTu het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat 'normaal' poezengedrag nietOnze vorige kat was gek op overrijpe pruimen.
Ik heb een kat die sla lust.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, dat is toch raar? De onze eet druiven.
Dat ze graag vis en vlees eten, ok. Dat ze van zuivel houden is ook bekend. Maar fruit??
Done.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.
Heel erg lekker: langzaam gecarameliseerde uien met balsamicoSuperzacht, heel erg zoet, en zonder suiker
SiTu, slinger je PM-box eens aan?
Slagroom wordt dan ook aangeraden om te geven ipv melk. Dat is eigenlijk te mager voor een kat.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Onze oude kat was verzot op slagroom. Als je de spuitbus openmaakte hoorde hij het al en dan zat hij meteen naast je. Hij was ook gek op naturelchips trouwens, maar achteraf denk ik toch dat dat niet goed voor hem is geweest.
Hoe maak je dat? Lijkt me namelijk heerlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijkgezegd met witlof nooit geprobeerd; het kan ook wel dat dat een te waterige groente is hoor. Maar het lijkt me wel een experimentje waard.
Heel erg lekker: langzaam gecarameliseerde uien met balsamicoSuperzacht, heel erg zoet, en zonder suiker
Ongeklopt misschien, maar uit een spuitbus met suiker?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Slagroom wordt dan ook aangeraden om te geven ipv melk. Dat is eigenlijk te mager voor een kat.
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ongeklopt misschien, maar uit een spuitbus met suiker?
De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb dat echt meteen afgeleerd... daar zijn wel wat liters water doorheen gegaan
OMFG, dat ze naast je vriend zitten is echt te schattigIk bonjour de mijne altijd meteen weg, omdat ik anders voor dat bekkie smelt en als ze eenmaal doorhebben dat bedelen werkt, krijg je dat niet meer afgeleerd.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijn'
![]()
Ja, snoezig he!En dan gaat ze inderdaad op haar allerliefst zitten kijken. Werkt niet, though!
Volgensmij leest iedereen wel een nickname anders. Zo waren er toch ook mensen die Greys op zijn Nederlands uitspraken?quote:
Wel minder dan in een spuitbus, toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen
Maar ik weet wel dat je zonder problemen gewone slagroom uit pakjes kunt geven (niet te vaak natuurlijk, anders worden ze te dik) en daar zit volgens mij ook suiker in.
Dat van die plantenspuit werkt hier ook totaal niet - meneer kijkt je gewoon aan van 'ja, wat wil je nou eigenlijk?' en gaat zich vervolgens uitgebreid wassen.. op het aanrecht waar je hem vanaf probeerde te spuiten.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De plantenspuit is (en wordt) hier ook vaak gebruikt, maar voor ons mevrouwtje is dat meer van 'Oh, dat mag niet van de baasjes? Dat moest vast héél interessant zijn'
![]()
Ja, snoezig he!En dan gaat ze inderdaad op haar allerliefst zitten kijken. Werkt niet, though!
Het is de AH, ik heb dat recept ook wel eens gemaakt. Ik denk ook niet dat 1 schep suiker nu zoveel kwaad kan, als je voor de rest op je voeding let. Kant-en-klare sauzen barsten ook van de suikers.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Syrena het volgende:
Er moest wel suiker bij dat witlofrecept. Ik weet niet meer waar ik het vandaan had, ik geloof de AH.
Ff Googlen
Haha, de mijne was wel goed opgevoed (sowieso compleet zindelijk), maar was vanaf geboorte al een doortrapt schatje. Ze had twee broertjes die ze altijd besprong om te gaan spelen, maar als ze wat bij haar deden begon ze zielig te piepenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had ook het voordeel van 1 kat die al goed opgevoed was, en die haar dochter meteen mee heeft opgevoed. Mini is echt super braaf, Sasha iets minder, die wil nog wel eens bedelen. Ik denk dat ze bij haar vorige eigenaars dan wel wat kreeg, want ik geef nooit iets. En eerlijk is eerlijk, ik kan ook goed begrijpen dat ze wat gaven, want madam ziet er dan wel echt ubercute uit.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
Hier gaat het hondje (13 jaar) op haar oude dag de kat imiteren, echt heel leuk!
De kat doet het hondje al met een paar dingen na, maar andersom krijgen we het nu ook.
Dus Bink ligt tegenwoordig óók relaxed op de vensterbank () te wachten tot het baasje thuis komt!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat van die plantenspuit werkt hier ook totaal niet - meneer kijkt je gewoon aan van 'ja, wat wil je nou eigenlijk?' en gaat zich vervolgens uitgebreid wassen.. op het aanrecht waar je hem vanaf probeerde te spuiten.
Aww.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
Hier gaat het hondje (13 jaar) op haar oude dag de kat imiteren, echt heel leuk!
De kat doet het hondje al met een paar dingen na, maar andersom krijgen we het nu ook.
Dus Bink ligt tegenwoordig óók relaxed op de vensterbank () te wachten tot het baasje thuis komt!
[ afbeelding ]
Ohhhh, wat een schátjes!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gedrag zal wel ergens vandaan komen; en laten we eerlijk zijn, wie kan nu een schattig piepend kitten weerstaan?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, de mijne was wel goed opgevoed (sowieso compleet zindelijk), maar was vanaf geboorte al een doortrapt schatje. Ze had twee broertjes die ze altijd besprong om te gaan spelen, maar als ze wat bij haar deden begon ze zielig te piepenEn héél aanhankelijk
Dat viel mij ook al op!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
Greysie wat een popjes!
En wat ziet je tuin er netjes uit!
is hier absoluut niet gebruikelijk! ik ben een uitzondering met mn 0,9 fte (bij 0,8 kun je er 5 jaar over doen, ik heb twee jaar lang elke week een middag vrij gehad en ga per 1 juni weer over op fulltime werken, ik heb in totaal dan een aanstelling gehad van 4 jaar en 2 en een halve maand))quote:Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Ewelina het volgende:
kwak, heb jij een aanstelling voor 1 fte of voor 0,8 fte? Ik hoorde namelijk dat het laatste gebruikelijk is.
Misschien wil ik ooit wel gaan promoveren, maar goed, ik heb niet echt de meest denderende cijfers
Is niet in alle branches nodig, hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Ewelina het volgende:
kwak, heb jij een aanstelling voor 1 fte of voor 0,8 fte? Ik hoorde namelijk dat het laatste gebruikelijk is.
Misschien wil ik ooit wel gaan promoveren, maar goed, ik heb niet echt de meest denderende cijfers
Ohquote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef kwakveense het volgende:
promovendisalarissen zijn vrij makkelijk te vinden: conform de CAO hoger onderwijs, de P-schaal.
http://www.medewerkers.le(...)praktische-info.html
het is niet heel veel en ook neit erg weinig. ik zou er makkelijk van moeten kunnen leven, maar omdat ik een kneus met geld ben en oude schulden heb is t soms krap (ik leef snel te ruim voor mn geld)
ik voel me ergens tussen student en werknemer in... maar dat ligt heel erg aan hoe je het zelf invult denk ik... ik heb bijvoorbeeld voornamelijk veel nog studerende vrienden enzo.
Oeh, stiekem lijkt dat me best lekker, een middag in de week vrijquote:Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is hier absoluut niet gebruikelijk! ik ben een uitzondering met mn 0,9 fte (bij 0,8 kun je er 5 jaar over doen, ik heb twee jaar lang elke week een middag vrij gehad en ga per 1 juni weer over op fulltime werken, ik heb in totaal dan een aanstelling gehad van 4 jaar en 2 en een halve maand))
Ik heb een studie waarbij er volgens mij best veel aanbod is... FAILquote:Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is niet in alle branches nodig, hoorIk had mijn aanstelling volgens mij ook best gekregen met lagere cijfers.
Ligt een beetje aan vraag&aanbod.
Nah, mijn bachelor-gemiddelde was niet om over naar huis te schrijven, maar best kans dat je op je master gemiddeld veel hoger scoort!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een studie waarbij er volgens mij best veel aanbod is... FAIL
Of er gewoon inrollen na je afstudeerscriptie
Ach, ik zie wel. Misschien ga ik wel de journalistiek in, of voor de klas staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |