ik had toen motivatie en voelde me algemeen gezien wat gelukkiger. helaas hangt t daarmeebij mij altijd samen.... t enige wat ik van SHE had was t pannenoekjes en kiprlletjes idee, en t idee dat ik geen carbs bij mn avondmaaltijd moet nemen... maar dat had ik juist latn varen mdat ik er zo chagerijnig van werd omdat een maaltijd van kipfilet met rauwkost niet eens als een avondmaaltijd voelde....quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee je had niet echt een dieet van haar. Maar je at die kiprolletjes en gebruikte nog meer van haar tips toch? En toen ging het een tijdje heel goed. Dus ik bedoel dan ook: ga dan even terug naar wat je toen at. Probeer je te bedenken wáarom het toen wel lukte en nu niet.........
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijstje aan SHE geven met dingen die je wel lust en vragen of ze er een schema bij maakt?
Er bestaan geen problemen, alleen uitdagingen
Hm, ik ben geen dietiste oid, maar hou wel heel erg van koken en ik eet qua hoofdmaaltijden altijd erg gezond, dus ik wil best eens een weekmenu proberen samen te stellen voor je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]das waar. ik ga er over denken... (ik vind t best wel een drempel om she te benaderen voor zoiets...alsof ze niks beters te doen heeft...)
en dan een verbolgen studiegenoot die zegt:quote:Beschouwt u de Module Klinische Notities als een geslaagde verandering?
Oh, wat erg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan een verbolgen studiegenoot die zegt:
"Wie heeft van die d weer een t gemaakthet is met een d! "
over Beschouwt
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan een verbolgen studiegenoot die zegt:
"Wie heeft van die d weer een t gemaakthet is met een d! "
over Beschouwt
dat zou ik wel fijn vindenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hm, ik ben geen dietiste oid, maar hou wel heel erg van koken en ik eet qua hoofdmaaltijden altijd erg gezond, dus ik wil best eens een weekmenu proberen samen te stellen voor je?
Ja hoor, is goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat zou ik wel fijn vindenals je dat zou willen
zal ik mn lijsjes nog even naar je pm-en?
enkun je dan ook rekening houden met het low-carb 's avonds? dat wil ik inderdaad wel proberen...
lief!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
enkun je dan ook rekening houden met het low-carb 's avonds? dat wil ik inderdaad wel proberen...
lief!
@co. i know. maar ik ben dan dus zo iemand die als ik me niet vreselijk beheers rustig een pond kip op een dag kan etendat mn avond eten al op is doordat ik overdag alle kip opsnack... kortom: ik móet me n blijven houden, hoe dan ook...en dat is even een flinke change of mindstate...
Kun je dan niet zorgen dat je andere lekkere dingen mag overdag, zodat je tijdens het 'inhouden' voor de kip wel iets anders hebt? Of verpakken in porties per dag zodat de rest dicht blijft?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
lief!
@co. i know. maar ik ben dan dus zo iemand die als ik me niet vreselijk beheers rustig een pond kip op een dag kan etendat mn avond eten al op is doordat ik overdag alle kip opsnack... kortom: ik móet me n blijven houden, hoe dan ook...en dat is even een flinke change of mindstate...
ik voel me dan altijd zo'n schuldige carnivoor... zeker al t hier gisteren ging over 75 gram vlees per dag eten...maar ja, kip is niet zo slecht als varken en rund, en vis is ook niet slecht natuurlijk...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu juist het idee!! Als je in het ergste geval een pond kip wegsnackt, dan heb je nog maar iets meer dan 500 cal. gegeten. Terwijl met de paashazen en brownies je daar al aanzit na 3 happen bij wijze van.
Nog een voordeel van lowcarben: je eetlust wordt echt minder!!
Invriezen en een stukje per keer uit de vriezer halen. Al krijg je een craving, dan duurt het toch nog lang voor je je tanden erin kunt zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Of verpakken in porties per dag zodat de rest dicht blijft?
Ze zou dan alleen lowcarben tijdens de avondmaaltijd hè.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou lowcarben gewoon écht oprecht niet kunnen. Ik houd teveel van brood en pasta enzo. Dat zou ik echt niet kunnen missen. Vlees wel, dat zou nog wel gaan. Maar pasta?
[me]heeft weleens bevroren droge metworst staan vreten in haar goeie oude binge eating tijd[/me]quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Invriezen en een stukje per keer uit de vriezer halen. Al krijg je een craving, dan duurt het toch nog lang voor je je tanden erin kunt zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |