Moet je niet aan mij vragen, ik maak altijd teveelquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk dat ik misschien voor een soort tapas buffetje ga. dan kan ik losgaan op hapjes die ik zelf niet lust maar die ik weleens wil koken. dat scheelt een hoop nadenken over niet teveel eten hihi... heb heel veel leuke tapas recepten...
hoeveel zou ik moeten rekenen per persoon als ik tapas maak? ik do er sowieso wel brood bij enzo, en salade ook... (even een CUL vraagje tussendoor)
Geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, vind het meestal toch wel leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Top Gear?Nieuwe of oude afleveringen?
Van zoveel sla zou ik trouwens ook gek worden.
Had inderdaad even een trap onder m'n kont nodig, deze week ik ben alles aan het uitstellen geweest, waardoor ik nu geen brood, groente of vlees meer in huis heb.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, jij sneakt er nu gewoon tussendoor, maar jij moet ook over de knie, zeg![]()
Kom op, jij WEET zo goed hoe het moet, gedraag je er nu eens naar
Ik heb geen weekmenu neergezet (breek m'n hoofd nog over eet-tips n.a.v. je lijst), volgens mij heb ik me beperkt tot gedragsregelsquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef kwakveense het volgende:
oh en CF: ik heb nu twee weekemnu's, van loveli en van ppp, dus ik ga zondag boodschappen doen voor t eerste menu, en de zondag erna voor t tweede menu.
Hip !quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:Kom er net achter dat het stokje van m'n ijsje eetbaar is
. Drop!
.
Dezelfde als die Co dus had gister?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Kom er net achter dat het stokje van m'n ijsje eetbaar is
. Drop!
.
Kan geen plaatje van de doos vinden, maar dit zijn ze: http://www.loveicecream.c(...)jes/129/default.aspxquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dezelfde als die Co dus had gister?
Nu wil ik ze ook! Foto van de doos graag! Dan haal ik ze straks na het werk!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ziet eruit als een aerodynamische tampon op een zwart staafje
Lekker lijkt het me! Hebben ze dat ook in andere smaken, of alleen citroen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan geen plaatje van de doos vinden, maar dit zijn ze: http://www.loveicecream.c(...)jes/129/default.aspx
Ze stonden naast de sinaasappelsplit. Ik ga het stokje niet elke keer opeten. Zo lekker vind ik drop ook weer niet en het scheelt calorietechnisch wel
.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ennnnnn bedankt.
* Viking84 laat de rest van de ijsjes smelten onder de warme kraan.
Ze zien er idd wel apart uit ja.
Kut, nu ben ik zo van m'n apropos gebracht dat ik niet meer weet wat ik nog meer wilde zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |