abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:40:51 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68106477
Ik snap de opzet, maar ik zou het desondanks niet kunnen. Vind het heel knap als mensen dat volhouden .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68106483
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik heb GEEN magnetron, alleen een oven
Hm, maar dan nog kun je dingen vast snijden en zo zodat je het bij thuiskomst alleen nog maar in een pan hoeft te gooien en weer eruithalen als het gaar is.

75 gram vlees vind ik ook weinig hoor. Als je maar gezond vlees eet mag dat best wat meer zijn, desnoods eet je in ruil daarvoor een aardappel minder.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:42:45 #203
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68106559
thanks iedereen nu heb ik wel genoeg topic gekaapt hoor! pfoeh!

*is wel weer gemotiveerd enzo nu, ben t nu wel aan jullie verplicht om t ook echt goed te proberen....na zoveel hulp...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68106629
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef kwakveense het volgende:
thanks iedereen nu heb ik wel genoeg topic gekaapt hoor! pfoeh!

*is wel weer gemotiveerd enzo nu, ben t nu wel aan jullie verplicht om t ook echt goed te proberen....na zoveel hulp...
Dat is waar dit topic voor bedoeld is, Kwakkesteintje!!

Al zou je het soms niet zeggen !
pi_68106668
Ik zou ook niet kunnen low-carben, alleen al omdat ik dan als het weer mocht helemaal los zou gaan op het brood en de aardappels en dat lijkt me niet verstandig.
Als ik lijn eet ik juist vrij veel carbs ('s ochtends vroeger cruesli en nu Brinta, overdag boterhammen en Wasa, 's avonds droge aardappels of volkorenpasta) en weinig vet, en dat werkt ook prima. Ik eet trouwens wel zo veel mogelijk complexe koolhydraten en zo min mogelijk suiker, maar goed. Uiteindelijk werkt het allemaal, als je maar minder calorieën eet dan je gebruikt.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:46:12 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68106704
hihi ja ik zou t haast vergeten.

goed, brunch: geroosterde boterhammen, beetje zilveruitjes en een plakje rauwe ham en een beete kipfilet met maggi erover.
tussendoor: zoete puntpaprika
diner: nog steeds de spareribs (even gekeken t alt mee, maakt iets van 600 kcal) en rauwe wortelen
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2009 @ 13:50:41 #207
70532 loveli
N
pi_68106882
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef kwakveense het volgende:

[..]

[me]heeft weleens bevroren droge metworst staan vreten in haar goeie oude binge eating tijd[/me]
Het idee is dat je je zwakheden kent en een drempel neerlegt. En dat je je als je op een stuk bevroren kip aan het knagen bent gaat afvragen waarom je per se nu dat stuk kip moet hebben.
En anders eet je gewoon door terwijl je wat extra kcals verbrand omdat je harder moet kauwen.

Let op mijn woorden, niet op mijn daden. Ik heb ontbeten met paaseitjes en ben nu aan de bastogne begonnen. De volgende stap is vermoedelijk dat de bastogne in de vuilnisbak verdwijnt (eerst uit de verpakking, anders vis ik het er misschien weer uit) en dat ik zo gezonde boodschappen ga halen.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 13:53:25 #208
163650 Greys
pi_68106987
Kwak, het klinkt alsof je lekker de touwtjes weer in eigen hand wilt nemen met je leven!
Weer wat fanatieker bezig gaan met goed eten, met leuke meneren emailen... go girl!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:54:06 #209
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68107011
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Het idee is dat je je zwakheden kent en een drempel neerlegt. En dat je je als je op een stuk bevroren kip aan het knagen bent gaat afvragen waarom je per se nu dat stuk kip moet hebben.
En anders eet je gewoon door terwijl je wat extra kcals verbrand omdat je harder moet kauwen.

Let op mijn woorden, niet op mijn daden. Ik heb ontbeten met paaseitjes en ben nu aan de bastogne begonnen. De volgende stap is vermoedelijk dat de bastogne in de vuilnisbak verdwijnt (eerst uit de verpakking, andere vis ik het er misschien weer uit) en dat ik zo gezonde boodschappen ga halen.
ja ik snap het. ik laat tegenwoordig een restje chips van een avondje visite ook een nacht staan in de shaal n gooi de gebrukte teezakjes erbij. of ik verzamel afval in een nogniet lege zak chips zodat ik die niet meer leeg kan eten als ik alleen ben het klinkt kinderachtig, maar het is nodig...
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:54:46 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68107040
quote:

[..]

Let op mijn woorden, niet op mijn daden. Ik heb ontbeten met paaseitjes en ben nu aan de bastogne begonnen. De volgende stap is vermoedelijk dat de bastogne in de vuilnisbak verdwijnt (eerst uit de verpakking, anders vis ik het er misschien weer uit) en dat ik zo gezonde boodschappen ga halen.
Tip: kapot stampen, uit de verpakking halen, leegstrooien in de afvalbak. Dat is mijn methode om van dingen af te komen die ik eigenlijk helemaal niet wil eten .

Ik heb m'n boek uit en ga nu eerst ff boodschappen doen voor ik aan een nieuw boek begin... Hoef gelukkig alleen maar een paar tomaten te halen, de rest heb ik nog in huis . Het is heerlijk weer hier! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:55:30 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68107066
Hm in Gouda is het niet zo best. Zwaar bewolkt en af en toe flinke regen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68107078
quote:

[..]

Ik moest lachen
pi_68107114
Spuit 11 waarschijnlijk, want er kwam van alles tussendoor, maar misschien heb je er wat aan Kwak.
Daarbij had ik zo'n verhaal getypt dat ik geen zin meer had om alles te wissen.

Daar is toch nog best wat mee te doen!
Volgens mij is het het belangrijkste dat jij je aan regelmaat houdt, dus elke dag
O:
T:
L:
T:
D:
T:
Als je de eerste O en T overslaat, begin je pas te eten als je erge honger hebt. Geen wonder dat je dan heel veel gaat eten, je lichaam schreeuwt dan om voedsel!

Ontbijt:

* brood of brinta (als je dat lust)
Geen probleem qua mogelijkheden, wel gewoon doen

Lunch:
* brood, salade, eventueel kop bouillon (of lust je geen bouillon)
* kiprolletjes
* pannenkoekjes

Avondeten (slechts suggesties voor een weekje):
Is allemaal redelijk snel te bereiden. Eet eerder op de middag een extra T als je teveel honger hebt om geduldig te zijn.

* kapucijners met gebakken ui en gebakken spek (bij voorkeur mager, anders een half portie normale) en zelfgemaakte appelmoes (goudreinetten zijn zoet genoeg, daar hoef geen extra suiker bij)

* vis met wortel- en/of broccolisalade en (zelfgemaakte) pommes duchesse

* zelfgemaakte pizza (bodem met tomatenprut en kruiden in de oven, berg paprika er overheen als het klaar is)

* steeltjesstamp met restant spekjes

* patatas bravas (aardappelblokjes niet frituren maar roosteren in de oven met (zelfgemaakte) tomatensaus en gegrilde worstjes

* pasta met makreel en venkelsalade of artisjok

* gegrilde (gemarineerde) kip met krieltjes uit de oven en spinaziesalade

Tussendoortjes:

* magnetron appel
* zelfgemaakte ijsjes (van suikervrije ranja of vruchtensap)
* Linessa roomijsje van de Lidl (minder light, maar lighter dan magnums)
* augurkjes
* mini romaatjes, snackkommers, paprikareepjes e.d.
* eventuele restjes van vorige dag (salade, gegrilde kip of worst ofzo snacken prima weg)
* rijstwafeltjes
* pasta-, rijst-, couscous- of groene salade
* bouillon

En jezelf pas belonen na 30 dagen is natuurlijk onzin, want dan heb je de beloning in de vorm van een vriendelijker weegschaal al.
Begin eens gewoon met jezelf belonen met oplopende stappen.
Begin bij 1 dag, dan 2, dan 3 etc.
En niet te hoge eisen stellen: houden aan je geplande lijstje is goed en een beloning waard.

Als je zo'n hekel hebt aan sport, waarom doe je jezelf dat dan aan?
Meer beweging krijg je ook door standaard een stukje om te lopen of te fietsen en altijd trappen te nemen.
Dan bewaar je het sporten lekker tot je straks meer tijd hebt en je lekkerder voelt.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:57:16 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68107132
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja ik snap het. ik laat tegenwoordig een restje chips van een avondje visite ook een nacht staan in de shaal n gooi de gebrukte teezakjes erbij. of ik verzamel afval in een nogniet lege zak chips zodat ik die niet meer leeg kan eten als ik alleen ben het klinkt kinderachtig, maar het is nodig...
Een jaar of 9 geleden was ik eens twee weken bij mijn broer. Hij had op een avond een vriend op visite en toen ik de volgende dag iets weggooide, zag ik dat hij de restanten hapjes van de vorige avond (kaaskoekjes e.d.) gewoon weg had gegooid. Ik was heel verbaasd, want ik had niet gedacht dat volwassenen (hij was al 30+, ik 16) ook niet genoeg zelfbeheersing hadden om van lekkere dingen af te blijven .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 13:57:44 #215
163650 Greys
pi_68107143
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm in Gouda is het niet zo best. Zwaar bewolkt en af en toe flinke regen.
Hier in Rotjeknor is het ook *piep*weer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:59:30 #216
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68107213
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Spuit 11 waarschijnlijk, want er kwam van alles tussendoor, maar misschien heb je er wat aan Kwak.
Daarbij had ik zo'n verhaal getypt dat ik geen zin meer had om alles te wissen.

geen spuit elf, geoie tips! ik ga m printen en op de koelkast plakken...
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:02:52 #217
236335 neen
schone schijn
pi_68107350
O: uitslapen
L: 2 broodjes met gekookt eitje
T: 2 koffie
D: soto ayam
T: bier, onbekende hoeveelheid

Gisteren ook m'n mp3 speler vergeten dus nu maar even een andere aan het opladen, Evy 6 downloaden... erop zetten en gaan. Het weer is prima hier, zonnetje schijnt lucht is blauw.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:04:24 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68107416
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier in Rotjeknor is het ook *piep*weer!
I know. Ik was er vanmorgen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:06:26 #219
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_68107506
In Den Haag is het bewolkt en een beetje troosteloos....

Tot nu toe heb ik op:

O yoghurt met cruesli
T twee vitalu crackers met pindakaas
L 1 boterham met kipfilet, twee boterhammen met kroket

Een op het werk verzorgde lunch zorgt voor veel te lekkere opties op brood
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:07:41 #220
331 Merel
Be here now.
pi_68107550
Ik zit op m'n werk dus kan niet heel uitgebreid reageren, maar wil wel even snel zeggen dat ik hoop dat Kwak de boel snel weer op orde heeft Kom op, beetje zelfdiscipline, en als het dan weer beter gaat geeft dat je meteen ook weer de motivatie om door te gaan met gezond doen!

Ben ondertussen bezig met het schrijven van een plan hier, ben er al anderhalve week mee bezig en er moet telkens weer wat bij of af of veranderd of bijgeschaafd of wat dan ook. Terwijl iedereen eigenlijk allang snapt wat er moet gebeuren. Dat begrijp ik dus niet, waarom moet je dagenlang bezig zijn met het bespreken van dingen als je ze net zo goed meteen kan dóén?!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:08:51 #221
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68107598
ik zit wel nokkievol van mn lunch, én hij was lekker.

ik wil een koelkast en een broodrooster op mn werk *stampvoet*

goed, ik doe even een rondje razende roeland opruimen hier, en dan naar kantoor nog even een mega todolijst fixen zodat de stress vóór t weekend eenbeetje uit mn hoofd is, en dan als ik zin heb sporten. ik weet t nog niet zeker. misschien ga ik wel gewoon en flink eind fietsen
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2009 @ 14:09:05 #222
70532 loveli
N
pi_68107612
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En jezelf pas belonen na 30 dagen is natuurlijk onzin, want dan heb je de beloning in de vorm van een vriendelijker weegschaal al.
True! Kapper uitstellen heeft niets met belonen te maken, maar met straffen. Goed voor jezelf zorgen, zowel de binnenkant als de buitenkant.
crap in = crap out
pi_68107663
Zo, hier is het ook van dat echte Nederlandse weer: druilerig dus .

Net met twee boterhammen geluncht, dus ik ga nu lekker een matze met boter en suiker maken voor mezelf !
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:15:12 #224
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68107878
thnx loveli en ppp voor jullie menu suggesties. ik ga gewoon allebei een week doen, het is een fijne leidraad. kwakkie ziet de wereld weer een beetje zonniger in.

het was iets met controle he? zoals greys al zei... het helpt...

(en t mailen met de jongen uit groningen wordt steeds leuker )
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:18:26 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68108023
Zie, het zonnetje schijnt alweer een beetje kwak!

Mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 knackebrod met kipfilet en 30+ kaas
T: 250 gr. appeltaartkwark
L: 1 volkoren beschuitje met vruchtenhagel en een krentenbol
T: mini-fruitsalade van 1 appel, 10 druiven en 100 gr. aardbeien
D: 1 iglo megavisstick ( ) + 125 gr aardappelen gekookt + rode kool
T: glaasje rode wijn denk ik.

Nette 1100 kcal ongeveer
pi_68108097
Loveli, jij sneakt er nu gewoon tussendoor, maar jij moet ook over de knie, zeg
Kom op, jij WEET zo goed hoe het moet, gedraag je er nu eens naar

Kwak, je had toch weer een sportschoolabo? Of ga zwemmen, ofzo.
Weet je wat jij moet doen? Weekmenu's maken. En dan verder geen boodschappen meer doen. Makkelijker.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 14:21:00 #227
163650 Greys
pi_68108128
Kwak, mag ik me nog even bemoeien met het internetdaten?
Nu niet máááánden met die jongen gaan zitten mailen alleen he? Want dan raak je al helemaal aan hem 'gehecht' misschien tussen je oren (logisch!) en dan valt hij straks in het echt tegen en ben je misschien teleurgesteld. Dus misschien ook een keertje bellen? En dan als dat ook klikt, afspreken?
En meerdere opties openhouden al klinkt dat vast heel fout
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:21:05 #228
236335 neen
schone schijn
pi_68108131
Of doe ook Evy, net als PF, Maria en ik
pi_68108136
Gut XM, van jouw lunch zou ik spontaan in hongerstand schieten... 't is maar goed dat je vanmiddag een lekkere T hebt
pi_68108157
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef neen het volgende:
Of doe ook Evy, net als PF, Maria en ik
En ik Af en toe
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 14:22:08 #231
163650 Greys
pi_68108173
XM, wat een mooi lijstje! Dan mag je vanavond tijdens x-factor nog wel wat nootjes hoor!
En je hebt de kwark kunnen bemachtigen zie ik!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68108184
Ohhh wat was die matze lekker.

*houdt zichzelf met moeite in bedwang: er zijn er nog 5...
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:23:04 #233
236335 neen
schone schijn
pi_68108210
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En ik Af en toe
Maar jij bent al heel ver en wij zitten allemaal nog onder les 10
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 april 2009 @ 14:23:09 #234
163650 Greys
pi_68108212
Ik ga even googlen wat een matze is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:23:23 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68108220
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Gut XM, van jouw lunch zou ik spontaan in hongerstand schieten... 't is maar goed dat je vanmiddag een lekkere T hebt
Serieus?! Ik vind het echt veel namelijk! Een krentenbol én een beschuitje. Meestal is het of het ene of het andere, maar bijna nooit beide!
pi_68108283
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga even googlen wat een matze is
Haha, ken je die niet? Het is oorspronkelijk een Joods gebruik: ongezuurd brood (Matze) eten met pasen. Het zijn een soort grote ronde crackers, en je eet ze met Pasen met boter en suiker.

Nu had ik me alleen met Pasen heel erg ingehouden en er maar 1 gegeten, en nu staat dus het hele pak nog in de kast .
pi_68108304
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef neen het volgende:

[..]

Maar jij bent al heel ver en wij zitten allemaal nog onder les 10
True. Maar ik doe het maar 1 of 2 x per week, afhankelijk van hoe mijn knie zich houdt. Een snel rekensommetje leert ons dat je me binnen enkele weken zou moeten inhalen
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:25:39 #238
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68108328
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Kwak, mag ik me nog even bemoeien met het internetdaten?
Nu niet máááánden met die jongen gaan zitten mailen alleen he? Want dan raak je al helemaal aan hem 'gehecht' misschien tussen je oren (logisch!) en dan valt hij straks in het echt tegen en ben je misschien teleurgesteld. Dus misschien ook een keertje bellen? En dan als dat ook klikt, afspreken?
En meerdere opties openhouden al klinkt dat vast heel fout
oh doe ik ook niet hoor! we mailen net een weekje maar het worden gezelligere en langere mails. en ik denk dat we elkaar vast over een poosje wel gaan ontmoeten en eerst bellen.
maar tussendoor mail ik vrolijk door met de twee iets minder aansprekende types, en daarmee ben ik ook nog niet aan daten toe.

wie weet doe ik dat ook uiteindelijk wel niet, maar het is fijn om aandacht te krijgen...
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:25:50 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68108337
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
XM, wat een mooi lijstje! Dan mag je vanavond tijdens x-factor nog wel wat nootjes hoor!
En je hebt de kwark kunnen bemachtigen zie ik!
Jaaaaaaaaa!! Ben er speciaal voor naar de C1000 gereden .
Vind m'n lijstje ook wel mooi. Ik kijk nu naar wat Sonja globaal wil op een dag en dan pas ik het naar eigen inzichten aan, zodat ik wat hoger in de calorietjes uitkom .

Ik kijk niet naar de X-factormaar ik zal vanavond tijdens Top Gear nog eens nadenken over een verantwoord T'tje .
pi_68108358
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Serieus?! Ik vind het echt veel namelijk! Een krentenbol én een beschuitje. Meestal is het of het ene of het andere, maar bijna nooit beide!
Ik denk dat ik qua kcal even hoog/laag uitkom als jouw lunch, ongeveer Maar ik heb een flinke trog salade, dat vult wat beter misschien.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:26:56 #241
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68108398
oh en CF: ik heb nu twee weekemnu's, van loveli en van ppp, dus ik ga zondag boodschappen doen voor t eerste menu, en de zondag erna voor t tweede menu.

ik wijk er alleen donderdag vanaf, dan krijg ik 5 mensen te eten en maak ik ofwel een grote pan indisch met rijst, ofwel een soort vanalles buffetje
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:27:14 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68108414
LIjst tot nu toer:
O: boterham achterham en een peer
T; boterham 20+ kaas, 3 dropjes
S: 80 baantjes zwemmen
L: Boterham 20+ kaas en een appel
T: Sinaasappel, blokje choco
D: taco's met tartaar, veel groente en salade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:27:30 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68108425
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk dat ik qua kcal even hoog/laag uitkom als jouw lunch, ongeveer Maar ik heb een flinke trog salade, dat vult wat beter misschien.
Oja, maar ik kan nu in week 5 even geen salade meer zien Dus ik ben wel ff blij met deze lunch .
pi_68108457
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef kwakveense het volgende:
oh en CF: ik heb nu twee weekemnu's, van loveli en van ppp, dus ik ga zondag boodschappen doen voor t eerste menu, en de zondag erna voor t tweede menu.

ik wijk er alleen donderdag vanaf, dan krijg ik 5 mensen te eten en maak ik ofwel een grote pan indisch met rijst, ofwel een soort vanalles buffetje

En in mijn ervaring is eens een keertje lekker uitgebreid koken en tafelen juist niet hetgene wat funest is voor je lijn
pi_68108482
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oja, maar ik kan nu in week 5 even geen salade meer zien Dus ik ben wel ff blij met deze lunch .
Hoezo? Schrijft Sonja zoveel salade voor?
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:30:17 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68108542
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoezo? Schrijft Sonja zoveel salade voor?
Ja, avondeten is altijd standaard + bak salade. En dat houd ik meestal 3 weken vol en dan heb ik het gevoel dat ik puntige oren begin te krijgen, langere voortanden en / of groen uit begin te slaan .
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:30:48 #247
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68108567
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En in mijn ervaring is eens een keertje lekker uitgebreid koken en tafelen juist niet hetgene wat funest is voor je lijn
ik denk dat ik misschien voor een soort tapas buffetje ga. dan kan ik losgaan op hapjes die ik zelf niet lust maar die ik weleens wil koken. dat scheelt een hoop nadenken over niet teveel eten hihi... heb heel veel leuke tapas recepten...

hoeveel zou ik moeten rekenen per persoon als ik tapas maak? ik do er sowieso wel brood bij enzo, en salade ook... (even een CUL vraagje tussendoor)
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:31:42 #248
236335 neen
schone schijn
pi_68108602
Als je Indisch kookt kun je gewoon lekker veel maken en als er over is invriezen en later opeten
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:31:59 #249
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_68108611
Of alleen een krentenbol of alleen een beschuitje? Ik zou spontaan omvallen
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_68108710
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:30 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik denk dat ik misschien voor een soort tapas buffetje ga. dan kan ik losgaan op hapjes die ik zelf niet lust maar die ik weleens wil koken. dat scheelt een hoop nadenken over niet teveel eten hihi... heb heel veel leuke tapas recepten...

hoeveel zou ik moeten rekenen per persoon als ik tapas maak? ik do er sowieso wel brood bij enzo, en salade ook... (even een CUL vraagje tussendoor)
Niet teveel iig, ik heb een keer dit buffetje gemaakt:

* Aardappelbolletjes (400 gram)
* Rijst (400 gram)

* Courgette met champignons, gebakken in de koekenpan in olijfolie
* Zalmsnippers (gewoon diepvrieszalm bakken in de koekenpan, en dan in stukjes snijden en nog heel even bakken)
* Kipfiletstukjes met rozemarijn en citroensap, ook in de koekenpan

Dit was voor 7 volwassenen, en met mijn vriend heb ik de dag erna nog de restjes opgegeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')