Hm, maar dan nog kun je dingen vast snijden en zo zodat je het bij thuiskomst alleen nog maar in een pan hoeft te gooien en weer eruithalen als het gaar is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik heb GEEN magnetron, alleen een oven
Dat is waar dit topic voor bedoeld is, Kwakkesteintje!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef kwakveense het volgende:
thanks iedereennu heb ik wel genoeg topic gekaapt hoor! pfoeh!
*is wel weer gemotiveerd enzo nu, ben t nu wel aan jullie verplicht om t ook echt goed te proberen....na zoveel hulp...
Het idee is dat je je zwakheden kent en een drempel neerlegt. En dat je je als je op een stuk bevroren kip aan het knagen bent gaat afvragen waarom je per se nu dat stuk kip moet hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
[me]heeft weleens bevroren droge metworst staan vreten in haar goeie oude binge eating tijd[/me]
ja ik snap het. ik laat tegenwoordig een restje chips van een avondje visite ook een nacht staan in de shaal n gooi de gebrukte teezakjes erbij. of ik verzamel afval in een nogniet lege zak chips zodat ik die niet meer leeg kan eten als ik alleen benquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Het idee is dat je je zwakheden kent en een drempel neerlegt. En dat je je als je op een stuk bevroren kip aan het knagen bent gaat afvragen waarom je per se nu dat stuk kip moet hebben.
En anders eet je gewoon door terwijl je wat extra kcals verbrand omdat je harder moet kauwen.
Let op mijn woorden, niet op mijn daden. Ik heb ontbeten met paaseitjes en ben nu aan de bastogne begonnen. De volgende stap is vermoedelijk dat de bastogne in de vuilnisbak verdwijnt (eerst uit de verpakking, andere vis ik het er misschien weer uit) en dat ik zo gezonde boodschappen ga halen.
Tip: kapot stampen, uit de verpakking halen, leegstrooien in de afvalbak. Dat is mijn methode om van dingen af te komen die ik eigenlijk helemaal niet wil etenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Het idee is dat je je zwakheden kent en een drempel neerlegt. En dat je je als je op een stuk bevroren kip aan het knagen bent gaat afvragen waarom je per se nu dat stuk kip moet hebben.
En anders eet je gewoon door terwijl je wat extra kcals verbrand omdat je harder moet kauwen.
Let op mijn woorden, niet op mijn daden. Ik heb ontbeten met paaseitjes en ben nu aan de bastogne begonnen. De volgende stap is vermoedelijk dat de bastogne in de vuilnisbak verdwijnt (eerst uit de verpakking, anders vis ik het er misschien weer uit) en dat ik zo gezonde boodschappen ga halen.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Een jaar of 9 geleden was ik eens twee weken bij mijn broer. Hij had op een avond een vriend op visite en toen ik de volgende dag iets weggooide, zag ik dat hij de restanten hapjes van de vorige avond (kaaskoekjes e.d.) gewoon weg had gegooid. Ik was heel verbaasd, want ik had niet gedacht dat volwassenen (hij was al 30+, ik 16) ook niet genoeg zelfbeheersing hadden om van lekkere dingen af te blijvenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja ik snap het. ik laat tegenwoordig een restje chips van een avondje visite ook een nacht staan in de shaal n gooi de gebrukte teezakjes erbij. of ik verzamel afval in een nogniet lege zak chips zodat ik die niet meer leeg kan eten als ik alleen benhet klinkt kinderachtig, maar het is nodig...
Hier in Rotjeknor is het ook *piep*weer!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm in Gouda is het niet zo best. Zwaar bewolkt en af en toe flinke regen.
geen spuit elf, geoie tips! ik ga m printen en op de koelkast plakken...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Spuit 11 waarschijnlijk, want er kwam van alles tussendoor, maar misschien heb je er wat aan Kwak.
Daarbij had ik zo'n verhaal getypt dat ik geen zin meer had om alles te wissen.
I know. Ik was er vanmorgen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier in Rotjeknor is het ook *piep*weer!
True! Kapper uitstellen heeft niets met belonen te maken, maar met straffen. Goed voor jezelf zorgen, zowel de binnenkant als de buitenkant.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En jezelf pas belonen na 30 dagen is natuurlijk onzin, want dan heb je de beloning in de vorm van een vriendelijker weegschaal al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |